Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 19:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wokkie schreef:
Anthem is echt ziek gewoon

Beterschap
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MaxP schreef:
Op zoek naar 2 kaartjes voor de zaterdag... Hoor het graag als iemand toch besluit niet te gaan. Wat bovenop de verkoopprijs is prima!

Zelfde probleem hier :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
wokkie schreef:
Anthem is echt ziek gewoon

Beterschap


Heerlijk droog dit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
wokkie schreef:
Anthem is echt ziek gewoon

Beterschap


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2018 10:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand die nog een zaterdag ticket verkoopt? Ik ben op zoek naar 2 stuks! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 18:00 
 
Hardtraxx Newbie

Weet iemand of het voorgaande jaren mogelijk was om een weekend ticket te delen met iemand anders. (Dus persoon 1 op zaterdag en persoon 2 op zondag). Of krijg je op zaterdag een bandje wat je zondag nog aan moet hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2018 22:32 
 
Hardtraxxer

Jeroensp schreef:
Weet iemand of het voorgaande jaren mogelijk was om een weekend ticket te delen met iemand anders. (Dus persoon 1 op zaterdag en persoon 2 op zondag). Of krijg je op zaterdag een bandje wat je zondag nog aan moet hebben?


Vriend van me heeft dit vorig jaar wel gedaan, moet wel ff zorgen dat het bandje weer fatsoenlijk aan elkaar zit de volgende dag.

Tevens, mocht iemand nog 1 of 2 kaartjes voor zaterdag over hebben, graag PM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zoek nog een kaartje voor de zondag. Pls PM :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Enkel zondag aanwezig voor de classics, ook ineens m'n eerste keer Intents.

Achteraf gezien heb ik wel spijt dat ik er niet meerdere dagen bij ben....
Maar mijn "vrienden" vonden dat we al genoeg feestjes deden :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2018 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jeroensp schreef:
Weet iemand of het voorgaande jaren mogelijk was om een weekend ticket te delen met iemand anders. (Dus persoon 1 op zaterdag en persoon 2 op zondag). Of krijg je op zaterdag een bandje wat je zondag nog aan moet hebben?


Als het om het weekend combi-ticket voor zaterdag en zondag gaat: Ja, ticket wordt namelijk elke dag apart gescand en je moet deze dus beide dagen meenemen. Voor camping+weekend krijg je wel een bandje als toegangsbewijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kon helaas geen vrij krijgen voor 't weekend van Intents,
zaterdag om 21 uur naar huis dus, en zondag kan ik er niet bij zijn helaas. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 10:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan iemand zich herinneren wanneer we ongeveer timetables kunnen verwachten op basis van vorig jaar?

Ben ook heel benieuwd of ze weer wat gaan programmeren op de camping op vrijdag, dat ''café'' was echt een van de hoogte punten van vorig jaar voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 11:04 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar kwam de timetable online op vrijdagavond 12 mei, precies 2 weken voor het begin van het festival.

Op basis daarvan verwacht ik de timetable op vrijdagavond 18 mei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 11:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Begint toch al wel te kriebelen met nog maar 3 weken te gaan. Wordt alweer het 4e jaar op de camping, mega veel zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Begint toch al wel te kriebelen met nog maar 3 weken te gaan. Wordt alweer het 4e jaar op de camping, mega veel zin in :thumbsup:


Verrek, 3 weken nog... waar blijft de tijd! GVD ZIN IN! Zaterdag & Zondag aanwezig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 11:58 
 
Hardtraxxer

mitch0162 schreef:
Begint toch al wel te kriebelen met nog maar 3 weken te gaan. Wordt alweer het 4e jaar op de camping, mega veel zin in :thumbsup:

Hier nog 1 die al behoorlijk hyped is! :yay: Komende weken met de voetbal nog vanalles mogelijk met mogelijke nacompetitie die op zaterdag van Intents plaats vind. Zou behoorlijk jammer zijn om gedeelte van de zaterdag te missen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koever schreef:
mitch0162 schreef:
Begint toch al wel te kriebelen met nog maar 3 weken te gaan. Wordt alweer het 4e jaar op de camping, mega veel zin in :thumbsup:

Hier nog 1 die al behoorlijk hyped is! :yay: Komende weken met de voetbal nog vanalles mogelijk met mogelijke nacompetitie die op zaterdag van Intents plaats vind. Zou behoorlijk jammer zijn om gedeelte van de zaterdag te missen. :cry:


Afzeggen die voetbal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Colin speelt toch maar in een bierteam, dus op zich kan dat wel.
Ik was er even bang dat wij die dag kampioen zouden worden maar waarschijnlijk worden we dat daarvoor al. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 11:34 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Colin speelt toch maar in een bierteam, dus op zich kan dat wel.
Ik was er even bang dat wij die dag kampioen zouden worden maar waarschijnlijk worden we dat daarvoor al. :thumbup:

:aww: over twee weken weten we meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 gratis kaartejs gehad van mn stage.

Zaterdag aanwezig :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthem video:



Man wat zijn die video’s van intents toch altijd ongelooflijk vet! :worship: Dat is echt hun succesformule volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb nog nooit een feest bezocht na aanleiding van een video van de organisatie. Dus om dat nu een succes formule te noemen..

Het zijn altijd wel leuke video's en zitten goed in elkaar.. Maar ik zou me niet perse laten overhalen door een video.

Jullie wel dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm denk het niet, maar het brengt wel extra hype met zich mee altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Anthem video:



Man wat zijn die video’s van intents toch altijd ongelooflijk vet! :worship: Dat is echt hun succesformule volgens mij

Nee, hun succesformule is dat ze alle winst die ze maken steken in de editie van het jaar erop (aankleding, grote namen, etc) en de tickets betaalbaar houden. Dat, en de goodwill/interesse van mensen uit de omgeving die ook eens een feestje pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar intents is qua naam zeer bekend in Nederland. Qua bekendheid doet het bijna niets onder voor Defqon en Decibel als ik zo mensen uit mijn omgeving hoor. Als je ook ziet hoeveel mensen een kaartje zoeken op Ticketswap. De aankleding speelt natuurlijk ook een belangrijke rol idd. Die komt ook terug in de filmpjes natuurlijk haha

De uitstraling van intents naar buiten toe is naar mijn mening gewoon heel tof en dat zal toch wel voor een flink deel bijdragen aan de populariteit
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten