Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik hoorde ook al mensen in mijn dorp, waar geen carnaval gevierd wordt en ook maar weinig mensen het carnaval opzoeken, zeggen dat ze hier heen wilden gaan. Dat zegt wel genoeg denk ik.

Overigens ben ik zelf ook zo'n toerist (ga elk jaar naar Den Bosch), maar ik ga net als met bijvoorbeeld Koningsdag of Oud & Nieuw liever de stad in en/of het op een zuipen zetten dan naar een hardstyle feestje met dit soort dingen.


Anders vorig jaar hier genoeg gezopen haha. Was een of andere lamme barman die elke keer de munten vergat (tot 5 keer toe) haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aanwezig op zaterdag :thumbsup: Vorig jaar dikke prima. Terugweg nog mensjes naar huis gebracht omdat er te weinig taxi's waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2017 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Pommer schreef:
Ik hoorde ook al mensen in mijn dorp, waar geen carnaval gevierd wordt en ook maar weinig mensen het carnaval opzoeken, zeggen dat ze hier heen wilden gaan. Dat zegt wel genoeg denk ik.

Overigens ben ik zelf ook zo'n toerist (ga elk jaar naar Den Bosch), maar ik ga net als met bijvoorbeeld Koningsdag of Oud & Nieuw liever de stad in en/of het op een zuipen zetten dan naar een hardstyle feestje met dit soort dingen.


Anders vorig jaar hier genoeg gezopen haha. Was een of andere lamme barman die elke keer de munten vergat (tot 5 keer toe) haha

Met de busreis erbij heb ik hier denk ik meer gezopen dan alle andere jaren carnaval :lol: . De shotjes in het feestcafé waren ook goeie. Die barman bleef maar van die zoete troep Boswandeling troep mixen. Nu al zin in, amigo's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2017 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand toevallig nog een weekend ticket over? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 11:56 
 
Hardtraxx Elite

Begin hier toch wel zin in te krijgen! Iemand nog warm-up setjes?

Kijk het meest uit naar Thera en Caine. Ook hoop ik dat The Shade niet al te vroeg staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 14:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Begin hier toch wel zin in te krijgen! Iemand nog warm-up setjes?

Kijk het meest uit naar Thera en Caine. Ook hoop ik dat The Shade niet al te vroeg staat.

Super!! Heb zelf n carnavals mixtape gemaakt

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 15:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Begin hier toch wel zin in te krijgen! Iemand nog warm-up setjes?

Kijk het meest uit naar Thera en Caine. Ook hoop ik dat The Shade niet al te vroeg staat.


Haha. Nu je dit zo zegt heb ik voor het eerst maar eens naar de line-up gekeken en ik wist van de helft van de artiesten niet eens dat ze er ook stonden, zo ook van Thera niet. Goeie poeier. Hoop wel dat de organisatie een grote tent voor de main achter de hand houdt, mocht het echt mega zaad weer worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Hard4Us schreef:
Begin hier toch wel zin in te krijgen! Iemand nog warm-up setjes?

Kijk het meest uit naar Thera en Caine. Ook hoop ik dat The Shade niet al te vroeg staat.


Haha. Nu je dit zo zegt heb ik voor het eerst maar eens naar de line-up gekeken en ik wist van de helft van de artiesten niet eens dat ze er ook stonden, zo ook van Thera niet. Goeie poeier. Hoop wel dat de organisatie een grote tent voor de main achter de hand houdt, mocht het echt mega zaad weer worden.


Het is vrij onmogelijk om een week voor een feest nog te beslissen om een tent neer te zetten ipv open air, er komt meer bij kijken dan alleen het neerzetten van die tent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
RomanAnthony schreef:
Hard4Us schreef:
Begin hier toch wel zin in te krijgen! Iemand nog warm-up setjes?

Kijk het meest uit naar Thera en Caine. Ook hoop ik dat The Shade niet al te vroeg staat.


Haha. Nu je dit zo zegt heb ik voor het eerst maar eens naar de line-up gekeken en ik wist van de helft van de artiesten niet eens dat ze er ook stonden, zo ook van Thera niet. Goeie poeier. Hoop wel dat de organisatie een grote tent voor de main achter de hand houdt, mocht het echt mega zaad weer worden.


Het is vrij onmogelijk om een week voor een feest nog te beslissen om een tent neer te zetten ipv open air, er komt meer bij kijken dan alleen het neerzetten van die tent.


Zou denk ik toch wel kunnen dat ze twee plannen klaar hebben liggen (een indoor en een outdoor)? Vorig jaar was het terrein nou ook weer niet zo groot dat ze er weken aan moesten werken om op te bouwen. Zeker als je een festival houdt begin februari hoop ik toch wel dat een organisatie met zoveel ervaring als De Kloontjes hier rekening mee houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Zou denk ik toch wel kunnen dat ze twee plannen klaar hebben liggen (een indoor en een outdoor)? Vorig jaar was het terrein nou ook weer niet zo groot dat ze er weken aan moesten werken om op te bouwen. Zeker als je een festival houdt begin februari hoop ik toch wel dat een organisatie met zoveel ervaring als De Kloontjes hier rekening mee houdt.


En toch ben ik de afgelopen twee jaar bij een soortgelijk feest (Dollen Dinsdag) zeiknat geregend. Er was nergens een plek om te schuilen en de poncho's kon je enkel kopen (1 muntje).. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Zou denk ik toch wel kunnen dat ze twee plannen klaar hebben liggen (een indoor en een outdoor)?


Ik heb gehoord dat ze geen intentie hebben om er een tent neer te zetten dit jaar of aankomende jaren. Een tent stand-by houden lijkt me ook best wel wat geld kosten. Die dingen zijn niet goedkoop.

RomanAnthony schreef:
Vorig jaar was het terrein nou ook weer niet zo groot dat ze er weken aan moesten werken om op te bouwen. Zeker als je een festival houdt begin februari hoop ik toch wel dat een organisatie met zoveel ervaring als De Kloontjes hier rekening mee houdt.


Je zult het misschien apart vinden, maar De Kloontjes staan niet eens op dit evenement. Op Zaterdag staan ze in het centrum van Oisterwijk en op Zondag in Udenhout op MOCP.

Mad Krentenbol schreef:
En toch ben ik de afgelopen twee jaar bij een soortgelijk feest (Dollen Dinsdag) zeiknat geregend. Er was nergens een plek om te schuilen en de poncho's kon je enkel kopen (1 muntje).. :/


Daarom is Het Stuiterbal zo ideaal; alles is overdekt. Bijna niets gemerkt van het slechte weer daar afgelopen jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 22:55 
 
Hardtraxx Elite

DjThera schreef:
Hard4Us schreef:
Begin hier toch wel zin in te krijgen! Iemand nog warm-up setjes?

Kijk het meest uit naar Thera en Caine. Ook hoop ik dat The Shade niet al te vroeg staat.

Super!! Heb zelf n carnavals mixtape gemaakt



Die mixtape heb ik inderdaad al een aantal keer beluisterd. Hoop veel terug te horen in je set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:

Zou denk ik toch wel kunnen dat ze twee plannen klaar hebben liggen (een indoor en een outdoor)? Vorig jaar was het terrein nou ook weer niet zo groot dat ze er weken aan moesten werken om op te bouwen. Zeker als je een festival houdt begin februari hoop ik toch wel dat een organisatie met zoveel ervaring als De Kloontjes hier rekening mee houdt.


Dat lijkt me qua logistieke planning en financiën etc amper te doen. Het verschil tussen indoor en outdoor is niet alleen de tent maar je moet ook alles om gaan gooien qua barren, stage die perfect moet passen, licht, geluid, wagens die de tent in moeten en ga zo maar door. Dan kan het plan er liggen, maar dat ga je niet regelen binnen twee weken. En gezien het feit dat we zelfs het weer van morgen niet kunnen voorspellen is zelfs twee weken te ruim genomen. Zo'n keuze moet je gewoon maanden van te voren hebben gemaakt, ze kunnen nu dus hooguit zo'n tentzeil of extra beschutting plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oke, helaas iets te makkelijk nagedacht dan. Zou verdomme een partij brullen zijn als het zulk kutweer wordt dat het niet doorgaat want ik heb al een tijdje geen feest meer gehad en de zin is daarom al mokertjehoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 15:51 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Oke, helaas iets te makkelijk nagedacht dan. Zou verdomme een partij brullen zijn als het zulk kutweer wordt dat het niet doorgaat want ik heb al een tijdje geen feest meer gehad en de zin is daarom al mokertjehoog.


Laten we inderdaad gewoon hopen op dat weer van vorig jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 16:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Citaat:
Die mixtape heb ik inderdaad al een aantal keer beluisterd. Hoop veel terug te horen in je set.


Dat komt helemaal goed :clap: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 12:51 
 
Hardtraxxer

Zondags maar even een kijken nemen hier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 17:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik ben benieuwd ofdat het dit jaar overdekt is.


http://prntscr.com/i4hkbr
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ga hier niet naartoe! Ondanks dat ik dit soort feestjes erg leuk vind gaat carnaval dat eens per jaar is toch voor. (En ja de optie om eerst hier naartoe te gaan en daarna in de kroeg is overwogen, maar dat gaat m qua energie niet worden.. :/ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen gemekker, pep is lekker. Dus problem solved. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 18:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stemmen op ons voor de DJ contest mag :)

http://www.karnavalfestival.nl/dj-conte ... -te-feest/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 18:57 
 
Hardtraxx Elite

Mark With A Tarrel schreef:
Stemmen op ons voor de DJ contest mag :)

http://www.karnavalfestival.nl/dj-conte ... -te-feest/


Ga hem delen voor je, vond deze mix echt gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 19:09 
 
Hardtraxxer

Mark With A Tarrel schreef:
Stemmen op ons voor de DJ contest mag :)

http://www.karnavalfestival.nl/dj-conte ... -te-feest/


Komen de nummers binnenkort nog online om te downloaden?
EN gestemd natuurlijk, toffe mix en eigen nummers zijn weer geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Casey schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Stemmen op ons voor de DJ contest mag :)

http://www.karnavalfestival.nl/dj-conte ... -te-feest/


Komen de nummers binnenkort nog online om te downloaden?
EN gestemd natuurlijk, toffe mix en eigen nummers zijn weer geniaal.


Ze komen binnekort mondjesmaat online. Bij sommige nog wat puntjes op de i zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als we dan toch aan het spammen zijn...
Stem dan ook even op ons (Resonance) via:
http://www.karnavalfestival.nl/dj-contest-2018/resonance/

Onze inzending is hier ook te vinden:
hardstyle/resonance-karnaval-festival-dj-contest-mix-t62447.html
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten