Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2016 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zo heel erg ver. Ik schat een kilometer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2016 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WC is 3eu, muntje is 2,85 voor lauwe Grolsch en ben benieuwd hoe het geluid zal zijn na gisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer prima vermaakt en niks te klagen voor een gratis feestje. :beer:

Als vervanging van het eerste half uur Thera kwam het 'Kings of Hardstyle Dreamteam', dit waren Kronos, Malua en Degos & Re-Done, diie samen met Caine gingen draaien. Van zoiets moois heb ik nooit durven dromen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Als vervanging van het eerste half uur Thera kwam het 'Kings of Hardstyle Dreamteam', dit waren Kronos, Malua en Degos & Re-Done, diie samen met Caine gingen draaien. Van zoiets moois heb ik nooit durven dromen. xd

Half uur met kippenvel gestaan.



Synapse & Sei2ure set v/d dag. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

prima vermaakt voor een gratis feestje. was vooral erg gezellig en hier en daar wat leuke platen voorbij horen komen. outbreak sluit even af met zijn collab met delete, gevolgd door genocide. degos & re-done hebben me ook nog even verrast toen ze pattern 2 draaide. this mind was ook wel leuk om weer eens te horen.

volgend jaar waarschijnlijk weer aanwezig want graits, lekker dichtbij en gezelligheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gezellige dag gehad, muzikaal gezien toch wel erg matig. Maar heb alsnog wel een aantal toffe platen gehoord.
Scheelt ook dat deze dag echt geen reet heeft gekost en heel dichtbij was. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou ook gaan eigenlijk maar werd pas 19:30 uur wakker na ground zero... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2016 12:16 
 
Hardtraxxer

Dit was een spontaan uitje met vriendinnen. Gezien de verkoop via Vakantieveilingen hadden we niet al te hoge verwachtingen. En gelukkig maar, want wij vonden het unaniem een heel slecht feest. Het trekt echt een bepaald slag volk aan en onder andere daardoor hangt er totaal geen sfeer. De setjes waren oké, maar de set van Kronoz & Malua vond ik wel bedroevend; vreemde trackkeuze en geen opbouw.

Dit was voor mij (en de rest) één keer en nooit meer!

Pluspunt: je hoefde nooit te wachten bij de WC's.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten