Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 19:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

"Willen jullie meer of minder B2S en Q-Dance events?"

MINDER! MINDER! MINDER!

Ze gooien je dood met 'concepten' en events.

Logisch dat vroeg of laat de rek er uit is, en het zich tegen hen gaat keren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 19:48 
 
Hardtraxx Addict

Scotty018 schreef:
Ben eigenlijk best blij dat b2s een keer hard op zijn bek gaat. Gemak wordt hard afgestraft en terecht!

Kijk decibel, dat was toch eigenlijk ook gewoon kut!? Gemakzucht ten top. Hoop dat ze inzien dat een paar dj's boeken, simpele stage neerzetten en was facebookberichten niet meer genoeg zijn.

Kijk naar de Clowntjes en Intents. Binnen 1 uur uitverkocht en dat met alleen maar nederlandse bezoekers. Waarom? Omdat de kwaliteit en inzet er vanaf druipt. Dat wordt gewoon beloond.

Wow nog nooit zoveel onzin in een bericht gelezen.
Wat was er kut aan Decibel? Ja het regende waar je niets aan kan doen. Verder alles goed geregeld.
En de tijd dat Intents alleen nederlanders is is jaren geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er zijn natuurlijk verschillende factoren voor dit fiasco.

Ten eerste heeft b2s na Thrillogy nu inderdaad ook het KO-concept om zeep geholpen. Wat een droevige bende bij die organisatie. Het concept is verpest, line-up was weer niet interessant en qua marketing is het ook niet best geweest. Er is helaas nooit het maximale uit dit concept gehaald.

Daarnaast lees ik op Facebook de discussie over raw/euforisch. Blijft natuurlijk wel een feit dat je een locatie als Ahoy met een (voornamelijk) euforische line-up op dit moment nooit gaat uitverkopen. In combinatie met de ticketprijs en het aanbod van andere feesten moet b2s dit toch weten?

Een line-up is natuurlijk subjectief, maar volgens mij zit de meerderheid gewoon niet op een Brennan Heart vs Zatox te wachten. Ik ben ervan overtuigd dat je met battles als Radical Redemption vs Delete meer mensen trekt. Zij zijn populair, hebben nog nooit met elkaar op het podium gestaan en zijn bereid om tijd in het concept te steken.

Zonde, want KO is in mijn ogen een interessant concept. Er is helaas nooit het maximale uit gehaald en door meerdere factoren om zeep geholpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Zou tof zijn als A-artiesten uit de wat hardere hoekjes uit de scene met een zelfde soort mening over de teloorgang van de hardstyle een statement maken en een compleet euforische set draaien op een rauwe meuk-dood-hoek-je-neer-pus-uit-je-zweer stage. inb4 :bomb: :bomb: :bomb:


Ja of gewoon classic sets of in ieder geval setjes met oude tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonde :(
Heb me hier vorig jaar toch echt prima vermaakt , fijne opbouw zat er toen in de avond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Ben eigenlijk best blij dat b2s een keer hard op zijn bek gaat. Gemak wordt hard afgestraft en terecht!

Kijk decibel, dat was toch eigenlijk ook gewoon kut!? Gemakzucht ten top. Hoop dat ze inzien dat een paar dj's boeken, simpele stage neerzetten en was facebookberichten niet meer genoeg zijn.

Kijk naar de Clowntjes en Intents. Binnen 1 uur uitverkocht en dat met alleen maar nederlandse bezoekers. Waarom? Omdat de kwaliteit en inzet er vanaf druipt. Dat wordt gewoon beloond.


Decibel was gewoon in orde hoor. Beste camping die er is, goeie stages, goed geluid,... Wat vond jij dan kut? Beetje zielige reactie van je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 23:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Jammer, jammer! Wou er ooit nog eens heen. Het grote aanbod in de euphoric sprak mij erg aan. Ik kan alle 'soorten' hardstyle erg waarderen, maar een keertje 80% euphoric op een indoor feestje had ik niet verkeerd gevonden.

Precies dit, ga vaker naar de wat meer raw feesten daarom kan ik een euforisch feestje zeker waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 11:32 
 
Hardtraxxer

Dit heeft niks met de "euforische" Line up te maken. In mijn ogen was het een goede mix, alleen weinig verrassend en geen battles, dit zorgt ervoor dat KO in een vijver met een overkill aan feesten er helaas niet meer uitsprong om de mensen over de streep te trekken.

Er zijn echt tegenwoordig zoveel feesten/festivals, het is niet te betalen om elke week te 'willen' gaan. Het zat er natuurlijk aan te komen dat er op een moment een feest de stekker eruit moest trekken ( van de gevestigde namen).

in de periode rond 2008 had je nog de keuze uit een paar "grote" feesten in een niet te grote markt waardoor de bezoekers verdeeld werden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk stiekem ook dat het voor 'Raw' artiesten iets makkelijker is om diss plaatjes te maken. Daarom komt het met euforische dj's niet echt uit de verf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 12:32 
 
Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Denk stiekem ook dat het voor 'Raw' artiesten iets makkelijker is om diss plaatjes te maken. Daarom komt het met euforische dj's niet echt uit de verf.

Nah luister maar eens naar oude ko platen (vooral coone vs brennan heart is erg goed)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BH vs HHZ was ook goud. Daarnaast hadden DP vs PP, J&W vs AVIO en B-Front vs FL ook wat.
Enige editie die ik ben geweest, 2011.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Parvuz schreef:
Denk stiekem ook dat het voor 'Raw' artiesten iets makkelijker is om diss plaatjes te maken. Daarom komt het met euforische dj's niet echt uit de verf.

Nah luister maar eens naar oude ko platen (vooral coone vs brennan heart is erg goed)

Mja in de raw kun je iets makkelijker iets doen als: I kill you with my fist motherfucker. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 16:00 
 
Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Miwer schreef:
Parvuz schreef:
Denk stiekem ook dat het voor 'Raw' artiesten iets makkelijker is om diss plaatjes te maken. Daarom komt het met euforische dj's niet echt uit de verf.

Nah luister maar eens naar oude ko platen (vooral coone vs brennan heart is erg goed)

Mja in de raw kun je iets makkelijker iets doen als: I kill you with my fist motherfucker. :P

En dat is nou juist niet de bedoeling. Mooie dis platen waar over nagedacht is die de ander naar beneden halen is veel beter dan gewoon zeggen dat iemand dood moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 16:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zelfs Wavolizer had hilarische openingsvocalen bij zijn set tijdens The Funky Cat.

Er zijn genoeg artiesten die iets leuks kunnen en willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
B2S kan wel leuk doen alsof het aan het euforische karakter van KO ligt, maar dat is natuurlijk niet helemaal waar.

Feit is gewoon dat deze editie van KO gewoon totaal geen uniek concept bevatte. Het was gewoon een feest waarbij dj's samen zouden draaien, meer niet. De battles waren juist het unique selling point, en die zijn ze nu helemaal kwijt. Verder is deze editie ook gewoon erg zwak in de markt gezet (en de markt is al zo erg verzadigd..).


Sluit ik me bij aan. Typisch dat ze het probleem neerleggen bij de veranderende stromingen binnen de hardstyle scene. Het was gewoon bijna lachwekkend om te zien hoe weinig er daadwerkelijk 'battles' waren in de laatste edities. Concept was uniek, maar de uitvoering? Nee, dat was geen succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Criticaster schreef:
Dit heeft niks met de "euforische" Line up te maken. In mijn ogen was het een goede mix, alleen weinig verrassend en geen battles, dit zorgt ervoor dat KO in een vijver met een overkill aan feesten er helaas niet meer uitsprong om de mensen over de streep te trekken.


Eens, daarbij denk ik dat veel mensen kiezen voor een wat 'kleiner' feest voor minder geld. Gezien er een overkill aan feesten is, moet je selecteren. Aangezien niet iedereen een portemonnee als Bill Gates heeft kan dat een reden zijn. Grootste oorzaak is idd ook het weglaten van de battle video's op YouTube. Dat waren juist de leuke promotiefilmpjes voor het concept.

Je moet ook niet willen dat elk feest een overkill heeft aan RAW artiesten. Ik zou dit de perfecte opbouw van de avond vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinus schreef:
Grootste oorzaak is idd ook het weglaten van de battle video's op YouTube. Dat waren juist de leuke promotiefilmpjes voor het concept.

!


jij gaat naar een feest omdat die video's maken voor een battle?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Stinus schreef:
Grootste oorzaak is idd ook het weglaten van de battle video's op YouTube. Dat waren juist de leuke promotiefilmpjes voor het concept.

!


jij gaat naar een feest omdat die video's maken voor een battle?

:lol:

Jij koopt een onding voor 60 euro omdat een of andere snol van tel sell jou zit in te palmen? Nee, natuurlijk niet, maar er zijn zat mensen die gevoeliger zijn voor de kracht van reclame.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2016 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
AniThing schreef:
Stinus schreef:
Grootste oorzaak is idd ook het weglaten van de battle video's op YouTube. Dat waren juist de leuke promotiefilmpjes voor het concept.

!


jij gaat naar een feest omdat die video's maken voor een battle?

:lol:

Jij koopt een onding voor 60 euro omdat een of andere snol van tel sell jou zit in te palmen? Nee, natuurlijk niet, maar er zijn zat mensen die gevoeliger zijn voor de kracht van reclame.


ja dat kan...maar om dat dan de grootste oorzaak te noemen gaat mij een beetje te ver xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2016 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jullie onderschatten de kracht van goede marketing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2016 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Jullie onderschatten de kracht van goede marketing.

Marketing scheelt zoveel. Warface ook helft te danken aan marketing waar die nu staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2016 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stiekem is dit gewoon een grote stunt zodat iedereen het over Knock Out heeft en kaartjes gaat kopen als het opeens weer door gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2016 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Stiekem is dit gewoon een grote stunt zodat iedereen het over Knock Out heeft en kaartjes gaat kopen als het opeens weer door gaat.


Beetje als de Mc Rib bij de MC Donalds :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2016 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Stiekem is dit gewoon een grote stunt zodat iedereen het over Knock Out heeft en kaartjes gaat kopen als het opeens weer door gaat.


Mag ik hopen :surrender:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten