Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 12:01 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
Nou, het duurde eerst al een paar minuten voordat de intro begon. Ik denk dat ze hem door de opwinding niet aan de praat kregen ofzo xd daarnaast had ik het idee dat ze wat langzamer doormixten dan op qlimax. Zou zo even geen nummer kunnen opnoemen die ze hier wel gedraaid hebben en niet op qlimax.

Ik hou wel van wat langzamer doormixen omdat de outro's van deze platen net zo vet zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog even een eervolle vermelding voor de MC die wel 10 keer heeft gezegd dat hij 18000 handen in de lucht wou zien terwijl er 18000 bezoekers waren. Het was mij niet helemaal duidelijk of iedereen nou 1 hand moest opsteken of dat de helft de handen naar beneden mocht houden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon niet al te hoge verwachting stellen om dan zelf teleurgesteld te worden. Dit is praktisch mijn levensmotto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 01:43 
 
Hardtraxxer

Het was best wel een heel tof feest volgens mij. Van mijn zal je geen lang verslag verwachten want ik was pas binnen rond een uur of 7 a half 8. Ik had eerst Xmas party van mijn bedrijf, op een prive jacht, super groot, luxe en onbeperkt drank, door de haven van Syndey. Dit is een one i a lifetime experience, ik heb heel lang getwijfeld wat ik zou doen. Maar ik ben blij dat ik hiervoor gekozen heb, want wanneer heb je hier ooit de kans voor en maak je dit mee. Ik was binnen aan het einde van de set van Noisecontrollers, toen setje van Coone, tijdens deze heb ik beetje gegeten, gedronken en mijn telefoon ergens opgeladen.
Toen kwam Project One!!! :loving: Begin van de set snel Brian gebeld, om te meeten en samen te genieten :worship:
En de rest van de avond lekker losgegaan op Warface en Evil Activities & Tha Playah. Na P1 snel weggegaan want Gammer ging draaien en wou daar niiks mee te maken hebben. Wat bagger is dat, dit is het muziek waar die, eerder genoemde, vage rave chinezen op losgaan. Tijdens Warface gingen ze op de grond zitten of allemaal in een rijtje staan met de armen over elkaars schouder.
Enige waar ik spijt van heb ik dat ik zooo dronken was van het feest ervoor (ik was nog blij dat ze me binnen lieten, want het uitgaans/alcohol beleid in Sydney is heel anders dan in NL), dat ik het feest en met name Project One niet zo beleefd heb zoals ik het van te voren gedacht en gehoopt had, maar heb er absoluut wel van genoten. Alleen momenteel is het allemaal nog wat waas haha. Gelukkig voor iedereen staat hun Qlimax set online en kunnen we daar ook van genieten. Maar waar ik nog altijd blij om ben, ik was erbij! :woot: Als mensen mij vragen waar was je 10 december 2016; Project One Sydney!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten