Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 10:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: Let The Music Play Festival
Datum: 18-06-2016
Tijd: 14:00 - 00:00
Locatie:Wijthmenerplas Zwolle
Leeftijd: 18+
Prijs: €27,50

Line-up:
Techno
Dany Rodriguez Spanje
Joshua Kayn
Julian Anthony
Remy Unger
Roy El Kei
Tom Hades België
Live: Oliver Kucera Spanje
Hardstyle
B-Front
Noisecontrollers
The Elusive
The Vision
Titan
Wildstylez
Zany
Zentiments
MC: DV8
House & EDM
Amit
BAAS
Gregor Salto
Jay Hardway
Kenneth G
Sebastian Diaz & Venus
Wiwek
Live: Shermanology
MC: Roga
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 10:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig :D Kaartjes gewonnen via I'M IN
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2016 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Optie als ik dan mijn rijbewijs heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Nice! B-Front tot 10 uur en een anderhalf uur, die ga ik nog helemaal meepakken en dan op me gemakkie richting huis! Ook The Vision 5 kwartier :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

15:00 binnen voor Zentiments. 1,5 uur Noisecontrollers :$ Eindelijk weer een keer een nornale set van hem ipv een classic set meemaken. Ook veel zin in The Vision
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
15:00 binnen voor Zentiments. 1,5 uur Noisecontrollers :$ Eindelijk weer een keer een nornale set van hem ipv een classic set meemaken. Ook veel zin in The Vision


Meeten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 20:38 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dacht dat de feesten uit Zwolle verbannen waren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
ThaBomba. schreef:
15:00 binnen voor Zentiments. 1,5 uur Noisecontrollers :$ Eindelijk weer een keer een nornale set van hem ipv een classic set meemaken. Ook veel zin in The Vision


Meeten :$


Ja gaan we doen :P

Basshunterzz schreef:
Ik dacht dat de feesten uit Zwolle verbannen waren?


Ja ze pakken het nu kleiner aan waardoor ze verder van de meetpunten af kunnen zitten om zo de geluidslimiet niet te overschrijden en toch de vergunning te krijgen. Iets in die zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 10:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Aanwezig!


Meeten! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2016 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! Volgens mij draait the vision van 16 tot 17, en dan van 17 tot 17.30 samen met zentiments.

ThaBomba. schreef:
Paultheone schreef:
ThaBomba. schreef:
15:00 binnen voor Zentiments. 1,5 uur Noisecontrollers :$ Eindelijk weer een keer een nornale set van hem ipv een classic set meemaken. Ook veel zin in The Vision


Meeten :$


Ja gaan we doen :P


Nc pet weer op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 14:15 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Leuk feestje was dit wel. Tickets gewonnen op I'm in, dus helemaal mooi.
Set van de dag was wel van The Vision. Erg fijn! Noisecontrollers en B-Front waren ook weer top. Ik kan met zekerheid zeggen dat de set van Zany toch wel de meest afschuwelijke set was in mijn feestcarriëre. Wat een droevigheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 14:53 
 
Artiest

Was gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Vision draaide een erg lekkere set met wat nieuw materiaal. Lekker binnenkomen. Vervolgens draaiden Zentiments en The Vision samen nog een half uurtje. Hier had ik wel gehoopt op wat oude Zentiments platen zoals The Strongest / In The Game(nu moet ik wel zeggen dat ik Zentiments zijn hele set helaas heb moeten missen dus ik weet niet wat hij daar gedraaid heeft.

Vervolgens kwam Zany i.p.v. Noisecontrollers om 17:30. Wat een verschrikking was deze set op een paar nummers na. Ik heb helemaal niks met die pussy lounge achtige sets dus kon ik mooi in de regen een hapje gaan eten. Weet ik ook dat ik Zany nooit meer hoef te zien op een feest.

Tijdens Noisecontrollers klaarde het buiten weer wat op en liep de tent aardig leeg. Set was muzikaal gezien dik in orde en ook 2 promo's mogen horen :loving: Helaas stond het geluid tijdens zijn set het grootste gedeelte van de tijd echt dramatisch afgesteld. Het laag stond zo hard dat het een soort clipping effect veroorzaakte en de rest van het geluid lichtelijk weg drukte. Misschien was dit ook wel een reden dat veel mensen weg liepen.

B-Front zijn set was ook lekker, hier stond het geluid weer goed. Helaas nog niks van zijn Phuture Noize collab mogen horen, maar wel The Worlds Beyond :loving: Titan draaide daarna ook een prima set.


Set van de dag voor mij toch ook The Vision. Noisecontrollers zijn set was ook erg lekker maar het geluid dat steeds over de kop ging heeft het hier voor mij toch wel verpest.

Jammer dat ik eerst 10 minuten in de rij voor munten moest wachten en vervolgens nog weer 5 minuten om ergens anders een "plasbandje" te halen. Maar al met al wel een prima thuis feestje gehad weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2016 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was een gezellig feestje! Tickets gewonnen via I'M IN.
Set van de dag was van B-Front wat een heerlijk setje was dat :D
Wat een drama set van Zany!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was echt super gezellig! Zeker geen spijt gehad om hierheen te gaan helemaal alleen, de set van The Vision was het meer dan waard :thumbsup:

Toffe sets en leuke platen gehoord, maar wat een bouten organisatie :lol: Vraag me af hoe het gegaan is bij de kluisjes toen het festival was afgelopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
The Vision draaide een erg lekkere set met wat nieuw materiaal. Lekker binnenkomen. Vervolgens draaiden Zentiments en The Vision samen nog een half uurtje. Hier had ik wel gehoopt op wat oude Zentiments platen zoals The Strongest / In The Game(nu moet ik wel zeggen dat ik Zentiments zijn hele set helaas heb moeten missen dus ik weet niet wat hij daar gedraaid heeft.

Vervolgens kwam Zany i.p.v. Noisecontrollers om 17:30. Wat een verschrikking was deze set op een paar nummers na. Ik heb helemaal niks met die pussy lounge achtige sets dus kon ik mooi in de regen een hapje gaan eten. Weet ik ook dat ik Zany nooit meer hoef te zien op een feest.

Tijdens Noisecontrollers klaarde het buiten weer wat op en liep de tent aardig leeg. Set was muzikaal gezien dik in orde en ook 2 promo's mogen horen :loving: Helaas stond het geluid tijdens zijn set het grootste gedeelte van de tijd echt dramatisch afgesteld. Het laag stond zo hard dat het een soort clipping effect veroorzaakte en de rest van het geluid lichtelijk weg drukte. Misschien was dit ook wel een reden dat veel mensen weg liepen.

B-Front zijn set was ook lekker, hier stond het geluid weer goed. Helaas nog niks van zijn Phuture Noize collab mogen horen, maar wel The Worlds Beyond :loving: Titan draaide daarna ook een prima set.


Set van de dag voor mij toch ook The Vision. Noisecontrollers zijn set was ook erg lekker maar het geluid dat steeds over de kop ging heeft het hier voor mij toch wel verpest.

Jammer dat ik eerst 10 minuten in de rij voor munten moest wachten en vervolgens nog weer 5 minuten om ergens anders een "plasbandje" te halen. Maar al met al wel een prima thuis feestje gehad weer.



En supertof dat we Bas even mochten meeten natuurlijk, wat een geweldig persoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2016 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja wat een baas die Noisecontrollers
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten