Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus, dat is wel heftig man... Ik zou gewoon doen wat voor jou het beste voelt, soms kan zo'n feestje wel als hele goede afleiding werken om even ergens anders aan te denken. Mocht je vriendin/kennis toch wel de steun nodig hebben zou ik daar blijven. Veel sterkte in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Baal nu best wel van Chris One en B-Front tegelijk, zeker door die collab met Donkey Rollers en de nieuwe B-Frontliners
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 22:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Jezus, dat is wel heftig man... Ik zou gewoon doen wat voor jou het beste voelt, soms kan zo'n feestje wel als hele goede afleiding werken om even ergens anders aan te denken. Mocht je vriendin/kennis toch wel de steun nodig hebben zou ik daar blijven. Veel sterkte in ieder geval!

Ja, ik ga het er morgenvroeg nog even met haar over hebben. Even kijken wat ze gaat doen nadien want ze heeft het net heel druk met afstuderen en moet wss helaas nadien gewoon verder met schoolwerk, ik zou ook sowiso nuchter blijven zodat ik nadien lekker bij haar t bed in kan kruipen. En ik vind het vooral heel erg voor men vrienden van die jongeman. Feestjes zullen nooit meer hetzelfde zijn voor hun als je een vaste partyganger verliest... Even nachtje overslapen en morgen vroeg ticketswap checken of er mss goedkope tickets opstaan. Zou opzich wel deugd doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Area 2 en 3 zijn omgedraaid tov de originele timetable, mochten mensen dat nog niet weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 06:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme nu al wakker... wat is dat toch met niet kunnen uitslapen voor een feestje... Iemand overigens tips hoe je een festival overleefd met intens heftige kiespijn? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 08:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uiteindelijk met heel veel moeite vrij kunnen regelen en wat vrienden mee kunnen krijgen, wordt ik wakker met het bericht dat iedereen afhaakt :cry: . Tja kan slecht alleen gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Uiteindelijk met heel veel moeite vrij kunnen regelen en wat vrienden mee kunnen krijgen, wordt ik wakker met het bericht dat iedereen afhaakt :cry: . Tja kan slecht alleen gaan...


Genoeg mensen van Hardtraxx die gaan! Kunt altijd aansluiten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Godverdomme nu al wakker... wat is dat toch met niet kunnen uitslapen voor een feestje... Iemand overigens tips hoe je een festival overleefd met intens heftige kiespijn? :lol:

Ervoor zorgen dat je uit mijn buurt blijft voor het geval ik je per ongeluk op je bek ram tijdens een leuke kick roll sessie :cool: . Nee geintje haha euhh. Gewoon twee paracetamol erin voor je weggaat en daarna moet het bier toch wel wat verdovend werk verrichten lijkt mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Godverdomme nu al wakker... wat is dat toch met niet kunnen uitslapen voor een feestje... Iemand overigens tips hoe je een festival overleefd met intens heftige kiespijn? :lol:


Pillen slikken.

Iedereen die gaat, veel plezier. Stamp een klaplong voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Hekzitter schreef:
Godverdomme nu al wakker... wat is dat toch met niet kunnen uitslapen voor een feestje... Iemand overigens tips hoe je een festival overleefd met intens heftige kiespijn? :lol:


Pillen slikken.

Iedereen die gaat, veel plezier. Stamp een klaplong voor mij!


Ja het is gelukkig al wat minder, maar 10 bier en ik merk er niets meer van haha.

RoyAPO schreef:
Hekzitter schreef:
Godverdomme nu al wakker... wat is dat toch met niet kunnen uitslapen voor een feestje... Iemand overigens tips hoe je een festival overleefd met intens heftige kiespijn? :lol:

Ervoor zorgen dat je uit mijn buurt blijft voor het geval ik je per ongeluk op je bek ram tijdens een leuke kick roll sessie :cool: . Nee geintje haha euhh. Gewoon twee paracetamol erin voor je weggaat en daarna moet het bier toch wel wat verdovend werk verrichten lijkt mij


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Area 2 en 3 zijn omgedraaid tov de originele timetable, mochten mensen dat nog niet weten.


Hmmm zie het idd. Area 3 is toch de outdoor area ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 09:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
geert3ssen schreef:
Uiteindelijk met heel veel moeite vrij kunnen regelen en wat vrienden mee kunnen krijgen, wordt ik wakker met het bericht dat iedereen afhaakt :cry: . Tja kan slecht alleen gaan...


Genoeg mensen van Hardtraxx die gaan! Kunt altijd aansluiten :D

Thanks man, maar heb besloten om lekker thuis te blijven bij het vrouwtje. Het zal sowiso een heftige dag worden dus beter dat ik bij haar blijf.

Stamp ze daar allemaal niet normaal hard (kijk wel uit met die klaplongen) :lol: En aub zet de tracklists van Psyched, Chris one & D-Verze niet online want ik hoef niet te zien wat ik gemist heb xd.

Veel plezier allen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 09:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in, tot zo iedereen! Spoontech set gaat dik worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Baal nu best wel van Chris One en B-Front tegelijk, zeker door die collab met Donkey Rollers en de nieuwe B-Frontliners

Dit heb ik Gvd ook. Twijfels twijfels. Ik kijk wel wat mensen van hier gaan doen. Mochten er wat mensen naar B Front gaan, ga ik ook gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Joey schreef:
Area 2 en 3 zijn omgedraaid tov de originele timetable, mochten mensen dat nog niet weten.


Hmmm zie het idd. Area 3 is toch de outdoor area ?

Ja nu is area 3 een outdoor area.

Overigens te herkennen aan een spoontech shirt en rood witte air/max + een kop alsof ik 16 ben (heb me geschoren gisteren, had ik niet moeten doen :') )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degen die twijfelen tussen b-front en chris one. Hoe vaak zie je b-front en hoe vaak zie je chris one?
Mocht chris one na een half uurtje toch kut zijn ga je richting b-front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 10:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Degen die twijfelen tussen b-front en chris one. Hoe vaak zie je b-front en hoe vaak zie je chris one?
Mocht chris one na een half uurtje toch kut zijn ga je richting b-front.


Of je laat mensen lekker hun eigen keuzes maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk weer een dagje achteloos beuken! Moet trouwens nog wel even een oordeel kunnen geven over de platen van PN, dus zal daar te vinden zijn. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel mee eens ja! Lang geleden dat ik Chris One gezien heb. :D Tot straks iedereen, potje zin an! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Grim schreef:
Degen die twijfelen tussen b-front en chris one. Hoe vaak zie je b-front en hoe vaak zie je chris one?
Mocht chris one na een half uurtje toch kut zijn ga je richting b-front.


Of je laat mensen lekker hun eigen keuzes maken.


Ook een goeiemorgend :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is het parkeren gratens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Veel plezier iedereen!

We goan je missen Ruben :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hebben 1 pendelbus rijden, rijd ie precies voor me weg... half uurtje later dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/psychedmedia/v ... 173210076/ staan ze hoor, de boys van Hardtraxx.

Geluid is wel extreem slecht. Ik raad daarom aan om het filmpje zonder geluid te bekijken.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten