Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die talentjes hebben b2s al vaker teleurgesteld, Reverser & Ripcord bijvoorbeeld, en Unresolved, Dual Decimation of zelfs Delete op Decibel toen... ze nemen best veel risico met het boeken van zulke talenten... Het zou treurig zijn als nieuwelingen nu geen kans meer krijgen omdat het zo vaak fout gaat :P

The Fallen deed dat bijvoorbeeld juist wel weer super goed, was ook 1 van z'n eerste boekingen vorige Loudness, maar die zette meteen een set neer waar je u tegen zegt (was er niet bij, maar later terug geluisterd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Die talentjes hebben b2s al vaker teleurgesteld, Reverser & Ripcord bijvoorbeeld, en Unresolved, Dual Decimation of zelfs Delete op Decibel toen... ze nemen best veel risico met het boeken van zulke talenten... Het zou treurig zijn als nieuwelingen nu geen kans meer krijgen omdat het zo vaak fout gaat :P

The Fallen deed dat bijvoorbeeld juist wel weer super goed, was ook 1 van z'n eerste boekingen vorige Loudness, maar die zette meteen een set neer waar je u tegen zegt (was er niet bij, maar later terug geluisterd)


Dit zijn gelukkig incidenten. Er zijn genoeg voorbeelden te noemen bij wie het wel gewoon goed ging. Kan het alleen maar aanmoedigen dat b2s dit doet. Die "nieuwelingen" gaan er ten minste nog lekker onbezonnen in :) (in de meeste gevallen gelukkig wel goed voorbereid)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Helicaze schreef:
Het was echt heel obvious dat hij geen/weinig ervaring heeft en er daardoor vanalles mis ging. Beetje triest dat hij dit zelf niet beseft. :x


Ja, wij zaten elke keer ook met verbazing te kijken hoe veel hij er steeds naast zat. Toch stukje ervaring, maar geef het dan gewoon toe.

Inderdaad. Hij deed het ook gewoon helemaal fout. Hij zette bij elke overgang meteen zijn koptelefoon af. Hoe kun je dan uberhaupt checken of plaat wel gelijk loopt? Bij elke tease zat hij er al naast. Echt jammer, want dit haalde voor mij alle drive uit de set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Hekzitter schreef:
Helicaze schreef:
Het was echt heel obvious dat hij geen/weinig ervaring heeft en er daardoor vanalles mis ging. Beetje triest dat hij dit zelf niet beseft. :x


Ja, wij zaten elke keer ook met verbazing te kijken hoe veel hij er steeds naast zat. Toch stukje ervaring, maar geef het dan gewoon toe.

Inderdaad. Hij deed het ook gewoon helemaal fout. Hij zette bij elke overgang meteen zijn koptelefoon af. Hoe kun je dan uberhaupt checken of plaat wel gelijk loopt? Bij elke tease zat hij er al naast. Echt jammer, want dit haalde voor mij alle drive uit de set.

Vaak is het ook wel eerst beatmatchen en dan heb je die koptelefoon in principe niet meer nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:
Vaak is het ook wel eerst beatmatchen en dan heb je die koptelefoon in principe niet meer nodig.

Wel als je niet op het juiste moment op play drukt. Dat was hier volgens mij het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Sjorz schreef:
Vaak is het ook wel eerst beatmatchen en dan heb je die koptelefoon in principe niet meer nodig.

Wel als je niet op het juiste moment op play drukt. Dat was hier volgens mij het geval.

Ja dat is waar, haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Nog even over Unkind. Ik was er niet bij, maar dit moet toch niet kunnen op zulke podia. Vind ook dat hij er elke keer vreselijk ongemakkelijk bij staat als hij aan het draaien is, wat het ook altijd erg ongemakkelijk maakt om naar te kijken (afgaande op de filmpjes / snapchats). Hopen dat het nog wat bij trekt voor hem.

Fantazoo schreef:
Laat sowieso wel zien hoeveel voorbereiding er dan in zat. Er zijn artiesten die tot een paar uur voor het feest nog bezig waren met nieuwe tracks, tools en tracklists voorbereid en meneer komt even aankakken met een USB-stick die 3 weken geen Rekordbox heeft gezien. Hoe haal je het in je hoofd :lol:

Toen ik vorig jaar voor het eerst geboekt werd was dit meteen voor een grote club met 700 bezoekers (en al stampensvol toen ik begon met draaien). Ik had voor die avond nog nooit een CDJ aangeraakt, alleen mijn eigen Hercules controller destijds van 150 euro.

Ik was echter wél zo slim om een shitload aan DJM/CDJ2000 filmpjes/tutorials op Youtube te kijken en mijn muziek had ik zowel als MP3 als Wave op 3 verschillende USB sticks staan en daarnaast heb ik ook alles nog op CD's gebrand om er gewoon zeker van te zijn dat er NIETS fout ging.

Ik kan werkelijk niet begrijpen dat je zo onvoorbereid op pad kan gaan, met zulke grote boekingen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Ik had voor die avond nog nooit een CDJ aangeraakt, alleen mijn eigen Hercules controller destijds van 150 euro.

Ik was echter wél zo slim om een shitload aan DJM/CDJ2000 filmpjes/tutorials op Youtube te kijken en mijn muziek had ik zowel als MP3 als Wave op 3 verschillende USB sticks staan en daarnaast heb ik ook alles nog op CD's gebrand om er gewoon zeker van te zijn dat er NIETS fout ging.

Ik kan werkelijk niet begrijpen dat je zo onvoorbereid op pad kan gaan, met zulke grote boekingen :/


Ben nu toch wel een beetje nieuwsgierig naar hoe het verlopen is uiteindelijk :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:

Ben nu toch wel een beetje nieuwsgierig naar hoe het verlopen is uiteindelijk :innocent:


Hij was very unlucky en had ook technische problemen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ran-D die Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere er random op knalde was toch wel het hoogtepunt van de avond :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Ran-D die Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere er random op knalde was toch wel het hoogtepunt van de avond :worship:


Toch jammer dat ik dat gemist heb! Ben benieuwd wat hij nog meer heeft gedraaid. Had ook wel Inner Child verwacht ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
yowan schreef:
Ik had voor die avond nog nooit een CDJ aangeraakt, alleen mijn eigen Hercules controller destijds van 150 euro.

Ik was echter wél zo slim om een shitload aan DJM/CDJ2000 filmpjes/tutorials op Youtube te kijken en mijn muziek had ik zowel als MP3 als Wave op 3 verschillende USB sticks staan en daarnaast heb ik ook alles nog op CD's gebrand om er gewoon zeker van te zijn dat er NIETS fout ging.

Ik kan werkelijk niet begrijpen dat je zo onvoorbereid op pad kan gaan, met zulke grote boekingen :/


Ben nu toch wel een beetje nieuwsgierig naar hoe het verlopen is uiteindelijk :innocent:

Haha ik was echt kapot zenuwachtig, had geen idee hoe ik met het publiek om moest gaan maar qua mixen ging er niks fout. Ik heb toen voornamelijk op safe gespeelt (aan het einde van de intro inmixen) dus het was een simpele maar foutloze mix.

Binnen korte tijd werd het allemaal koek en ei, zowel het hele optreden als artiest als het mixtechnische gedeelte. Maar het was destijds wel een erg grote stap, en snap niet dat zo iemand als Unkind waarbij de lat een stuk hoger ligt er zo onvoorbereid aan begint haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik scheet al zeven kleuren stront toen ik voor 40 man moest draaien op de hardstyle avond in plaatselijke kroeg :lol:

Maar wij zijn dan met z'n tweeen, dat scheelt ook wel een stuk. Eerste overgang was niet best, maar daarna (in combinatie met wat rustgevende biertjes) verliep het top haha.

Als je een beetje oefent moet iedere boeren lul een fatsoenlijk setje op loudness kunnen neer zetten :P als je een beetje interesse hebt in de muziek en in het draaien zelf, zou elke hardtraxxer over een week een acceptabele set neer kunnen zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unkind had inderdaad zoals yowan beschrijft moeten handelen. Het is een kleine moeite om een paar cd's te branden als back-up. Zeker als je al eens gefaald hebt met usb's in het verleden. Nu stond ie weer voor schut. Het lijkt misschien trouwens dat ik blijf bashen op wat er zaterdag gebeurd is, maar ik hoop gewoon dat iemand die hem kent, hem wat raad geeft en dat hij beseft dat het niet aan het materiaal lag. Ik zal binnenkort wel horen of er verbeteringen zijn. Ben er achter gekomen dat zijn soloplaten mij niet echt liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien het blijkbaar een paar weken daarvoor in italie wel goed ging, misschien dat hij dacht niks meer aan doen voordat het weer fout gaat zoals op WAH?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Aangezien het blijkbaar een paar weken daarvoor in italie wel goed ging, misschien dat hij dacht niks meer aan doen voordat het weer fout gaat zoals op WAH?


Gaan we nooit achter komen denk ik. Blijft een vaag verhaal imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2017 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Aangezien het blijkbaar een paar weken daarvoor in italie wel goed ging, misschien dat hij dacht niks meer aan doen voordat het weer fout gaat zoals op WAH?


Dit is het ook denk ik, dit is alleen een foute instelling naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 00:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is er dan niemand bij spoontech die de beste man een paar "lessen" kan geven qua mixwerk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Is er dan niemand bij spoontech die de beste man een paar "lessen" kan geven qua mixwerk?


Wie zou hem deze lessen moeten geven? Alleen D-Verze kan dit nog enigszins lijkt me. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 00:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sowieso irriteer ik mijzelf kapot aan het mixwerk vandaag de dag, maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Sowieso irriteer ik mijzelf kapot aan het mixwerk vandaag de dag, maargoed.


Er zijn inderdaad maar weinig dj's die aan de top staan en echt fatsoenlijk kunnen mixen. Psyched, D-verze, Thera, Crypsis. Om er maar even een paar op te noemen, maar verder kom ik eigenlijk niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geminizers :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
maar verder kom ik eigenlijk niet echt.


DJ Blear nog nooit in actie gezien zeker?

Maar zeker wel mee eens, tegenwoordig is het alleen maar standaard intro op 1e/2e climax. Ik ben zelf ook geen hele geweldige mixer maar zelfs ik irriteer mee hierheen. Ik was laatst op XXlerator Roughstate en daar werd bijv. door Bass Chaserz alles na de 1e climax al uitgemixt, ik heb me kapot geïrriteerd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 00:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joost van de Geminizers kan het, Crypsis kan het, Thijs van D&R kan het, Thera kan het, Psyched kan het. Dan is het imo wel zo'n beetje klaar, alleen B-Front heeft soms nog een leuke kickswitch maar dat komt ook helaas niet veel meer voor :p High Voltage heeft dat lekkere ouderwetse tempo, die man heeft vliegensvlugge vingers maar qua diepgang is het ook niet veel meer helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Hekzitter schreef:
maar verder kom ik eigenlijk niet echt.


DJ Blear nog nooit in actie gezien zeker?

Maar zeker wel mee eens, tegenwoordig is het alleen maar standaard intro op 1e/2e climax. Ik ben zelf ook geen hele geweldige mixer maar zelfs ik irriteer mee hierheen. Ik was laatst op XXlerator Roughstate en daar werd bijv. door Bass Chaserz alles na de 1e climax al uitgemixt, ik heb me kapot geïrriteerd...


Ik heb tot 3 keer toe meegemaakt dat The Paradox na de 1e climax weggemixt werd. Addergebroed, da ist.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten