Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Joost van de Geminizers kan het, Crypsis kan het, Thijs van D&R kan het, Thera kan het, Psyched kan het. Dan is het imo wel zo'n beetje klaar, alleen B-Front heeft soms nog een leuke kickswitch maar dat komt ook helaas niet veel meer voor :p High Voltage heeft dat lekkere ouderwetse tempo, die man heeft vliegensvlugge vingers maar qua diepgang is het ook niet veel meer helaas.


Hoe kan ik The Geminizers trouwens vergeten. :list:
Maar ik denk ook dat de muziek meer centraal is komen te staan vergelijken met vroeger. Vroeger werden er meestal ook maar 4 solo platen gedraaid met 12 aanvullende platen van andere producers. Dit zie je bijna niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 00:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klopt zeker, jammer genoeg. Ik verwacht ook niet dat dit nog gaat omkeren ofzo, maar het is o zo zonde.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D&R kunnen ook meesterlijk mixen, maar die doen ook alles tegenwoordig op safe, incl. tracklist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 00:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
D&R kunnen ook meesterlijk mixen, maar die doen ook alles tegenwoordig op safe, incl. tracklist.

Ik mis de oude D&R :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://lsdb.nl/set/147553/degos-re-don ... 3-25-05-13

Dit moet toch helemaal goud zijn geweest? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
https://lsdb.nl/set/147553/degos-re-done-vs-the-geminizers-emporium-2013-25-05-13

Dit moet toch helemaal goud zijn geweest? :D


Jezus. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 00:53 
 
Hardtraxx Veteran

Voor geniale sets hoef je al lang niet meer naar feesten nee. Maar ik snap nooit dat (opkomende) artiesten niet een beetje moeite stoppen in het oefenen van fatsoenlijk plaatjes mixen. Zo moeilijk is dat niet. Wel een vereiste als je op grotere feesten komt te draaien lijkt mij, maarja daar wordt al jaren niet meer naar gekeken. Niemand komt verder dan producen tegenwoordig. Wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het probleem is eigenlijk dat je alleen geboekt wordt als je producer bent, niet als je DJ bent. Producers zijn geen DJ's. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Joost van de Geminizers kan het, Crypsis kan het, Thijs van D&R kan het, Thera kan het, Psyched kan het. Dan is het imo wel zo'n beetje klaar, alleen B-Front heeft soms nog een leuke kickswitch maar dat komt ook helaas niet veel meer voor :p High Voltage heeft dat lekkere ouderwetse tempo, die man heeft vliegensvlugge vingers maar qua diepgang is het ook niet veel meer helaas.

Requiem en Titan willen ook nog wel eens een plaatje op de mid inmixen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 01:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Ik mis de oude D&R :cry:


Wat zou het geweldig zijn als ze weer eens een setje draaien met (hun) oudere nummers. Neem als voor voorbeeld die set van Q-Base 2013. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thermometer schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Ik mis de oude D&R :cry:


Wat zou het geweldig zijn als ze weer eens een setje draaien met (hun) oudere nummers. Neem als voor voorbeeld die set van Q-Base 2013. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 01:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Blear schreef:
Joost van de Geminizers kan het, Crypsis kan het, Thijs van D&R kan het, Thera kan het, Psyched kan het. Dan is het imo wel zo'n beetje klaar, alleen B-Front heeft soms nog een leuke kickswitch maar dat komt ook helaas niet veel meer voor :p High Voltage heeft dat lekkere ouderwetse tempo, die man heeft vliegensvlugge vingers maar qua diepgang is het ook niet veel meer helaas.

Requiem en Titan willen ook nog wel eens een plaatje op de mid inmixen. :)


True idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Voor geniale sets hoef je al lang niet meer naar feesten nee. Maar ik snap nooit dat (opkomende) artiesten niet een beetje moeite stoppen in het oefenen van fatsoenlijk plaatjes mixen. Zo moeilijk is dat niet. Wel een vereiste als je op grotere feesten komt te draaien lijkt mij, maarja daar wordt al jaren niet meer naar gekeken. Niemand komt verder dan producen tegenwoordig. Wel jammer.

Helemaal eens. Echt jammer dat we haast alleen maar standaard overgangen horen op feesten. Met platen als Protest of Indignation (ik noem maar een voorbeeld) kan je zoveel meer doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk zelf alweer uit naar Regain op masters. Toch wel een van de mix-masters voor mij in de scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 10:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NickDB schreef:
Ran-D die Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere er random op knalde was toch wel het hoogtepunt van de avond :worship:

Was lachen idd. Retaliation die afsloot met Formula (2012 edit) was ook leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Duruz schreef:
Voor geniale sets hoef je al lang niet meer naar feesten nee. Maar ik snap nooit dat (opkomende) artiesten niet een beetje moeite stoppen in het oefenen van fatsoenlijk plaatjes mixen. Zo moeilijk is dat niet. Wel een vereiste als je op grotere feesten komt te draaien lijkt mij, maarja daar wordt al jaren niet meer naar gekeken. Niemand komt verder dan producen tegenwoordig. Wel jammer.

Helemaal eens. Echt jammer dat we haast alleen maar standaard overgangen horen op feesten. Met platen als Protest of Indignation (ik noem maar een voorbeeld) kan je zoveel meer doen.


Setjes van CRO zijn daarentegen altijd goud :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
NickDB schreef:
Ran-D die Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere er random op knalde was toch wel het hoogtepunt van de avond :worship:

Was lachen idd. Retaliation die afsloot met Formula (2012 edit) was ook leuk

Ik besefte direct weer hoe hard dat nummer is. Ik stond zelf ver naar achteren en volgens mij werd ik wel een beetje vreemd aangekeken met de manier hoe ik los ging. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Ik mis de oude D&R :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Ik mis de oude D&R :cry:


Volgens mij zijn ze er op de boekingen ook niet echt op vooruit gegaan heb ik het idee. Ook 0 boekingen met koningsdag. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Ik mis de oude D&R :cry:


Volgens mij zijn ze er op de boekingen ook niet echt op vooruit gegaan heb ik het idee. Ook 0 boekingen met koningsdag. :huh:


Ja nu je het zegt, vgm stonden ze in hun Theracords tijd op heel wat meer feesten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
MelvinFR schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Ik mis de oude D&R :cry:


Volgens mij zijn ze er op de boekingen ook niet echt op vooruit gegaan heb ik het idee. Ook 0 boekingen met koningsdag. :huh:


Ja nu je het zegt, vgm stonden ze in hun Theracords tijd op heel wat meer feesten...


Bij welk boekingslabel zitten ze eigenlijk? Wishlist toch? Of platinum? Zou eigenlijk op wat meer boekingen moeten zorgen zou je zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Ik mis de oude D&R :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Zamble schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Ik mis de oude D&R :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Rickzel schreef:
MelvinFR schreef:

Volgens mij zijn ze er op de boekingen ook niet echt op vooruit gegaan heb ik het idee. Ook 0 boekingen met koningsdag. :huh:


Ja nu je het zegt, vgm stonden ze in hun Theracords tijd op heel wat meer feesten...


Bij welk boekingslabel zitten ze eigenlijk? Wishlist toch? Of platinum? Zou eigenlijk op wat meer boekingen moeten zorgen zou je zeggen.


Met hun overstap naar Nightbreed zijn ze ook overgestapt van Limitless Agency naar Make You Dance Bookings ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Zamble schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Ik mis de oude D&R :cry:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten