Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best triest ook om te zien dat D&R in 2013 en 2014 op de 3e plek stonden bij de 'Hardtraxx DJ Mag'. Afgelopen jaar staan ze er van de 45 namen helemaal niet meer in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Best triest ook om te zien dat D&R in 2013 en 2014 op de 3e plek stonden bij de 'Hardtraxx DJ Mag'. Afgelopen jaar staan ze er van de 45 namen helemaal niet meer in.


Tja. Toch een bepaalde keuze gemaakt die niet helemaal positief uit pakt... Platen als This Mind, Salsa, Medlay, Feedback. Doen mij meer dan Die Slowly & Sing for the moment. Wel leuke plaatjes verder, maar gewoon niet zoals vroegah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
maar gewoon niet zoals vroegah.


Vroeger was alles beter! Behalve de broodjes saté.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crisis :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Crisis :worship:


Beste d&r plaat voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Crisis :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2017 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

The Fallen deed dat bijvoorbeeld juist wel weer super goed, was ook 1 van z'n eerste boekingen vorige Loudness, maar die zette meteen een set neer waar je u tegen zegt (was er niet bij, maar later terug geluisterd)


Thanks man :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 15:22 
 
Artiest

Henk-Jan schreef:
Zamble schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Ik mis de oude D&R :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 15:30 
 
Artiest

Rickzel schreef:
MelvinFR schreef:
Seeker Of Fire schreef:
Ik mis de oude D&R :cry:


Volgens mij zijn ze er op de boekingen ook niet echt op vooruit gegaan heb ik het idee. Ook 0 boekingen met koningsdag. :huh:


Ja nu je het zegt, vgm stonden ze in hun Theracords tijd op heel wat meer feesten...


Kingsday is nog niet alles bekend gemaakt :-)
Voor de rest hebben we bijna evenveel boekingen als vorig jaar, zelfs met alle overgangen.
Als ik het nu tel staan we op 21 voor dit jaar en vorig jaar hadden we er 30, en het is pas maart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos schreef:
Kingsday is nog niet alles bekend gemaakt :-)
Voor de rest hebben we bijna evenveel boekingen als vorig jaar, zelfs met alle overgangen.
Als ik het nu tel staan we op 21 voor dit jaar en vorig jaar hadden we er 30, en het is pas maart.


Dat is natuurlijk ook meer dan prima! We zijn hier op hardtraxx misschien ook wat kritischer dan het gemiddelde hardstyle publiek (zoals jullie zelf ook wel weten) . Merken jullie misschien ook dat het publiek wat naar jullie optredens komt veranderd is? Natuurlijk is het hardtraxx publiek heel anders dan het gewone hardstyle publiek. Vinden jullie het niet jammer dat jullie deze groep, die jullie misschien wel vanaf het begin af aan veel gesupport heeft, verliest? (Ik spreek vanuit mijzelf, kan natuurlijk zijn dat er genoeg mensen jullie muziek nog steeds veel luisteren).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
https://lsdb.nl/set/147553/degos-re-done-vs-the-geminizers-emporium-2013-25-05-13

Dit moet toch helemaal goud zijn geweest? :D


Heeft iemand die set nog, is offline :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Hekzitter schreef:
https://lsdb.nl/set/147553/degos-re-done-vs-the-geminizers-emporium-2013-25-05-13

Dit moet toch helemaal goud zijn geweest? :D


Heeft iemand die set nog, is offline :D

Staat er nog, alleen andere link. Zal zo eens kijken

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Basshunterzz schreef:
Hekzitter schreef:
https://lsdb.nl/set/147553/degos-re-done-vs-the-geminizers-emporium-2013-25-05-13

Dit moet toch helemaal goud zijn geweest? :D


Heeft iemand die set nog, is offline :D

Staat er nog, alleen andere link. Zal zo eens kijken



Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 19:08 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
_theon_ schreef:
Requiem en Titan willen ook nog wel eens een plaatje op de mid inmixen. :)


Klopt! Weet nog in het begin toen Requiem begon met draaien dat dat soms nog niet helemaal zonder slag of stoot ging maar hij heeft vanaf het begin altijd zijn best gedaan om op leuke manieren tracks in te mixen. Kan ik alleen maar op prijs stellen! En Adaro waarderen wij nog steeds vanwege zijn mixvaardigheden toch? ;)

Requiem heeft dan ook als resident gedraaid in discotheken voor hij met hardstyle begon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
corneelwr schreef:
Duruz schreef:
Voor geniale sets hoef je al lang niet meer naar feesten nee. Maar ik snap nooit dat (opkomende) artiesten niet een beetje moeite stoppen in het oefenen van fatsoenlijk plaatjes mixen. Zo moeilijk is dat niet. Wel een vereiste als je op grotere feesten komt te draaien lijkt mij, maarja daar wordt al jaren niet meer naar gekeken. Niemand komt verder dan producen tegenwoordig. Wel jammer.

Helemaal eens. Echt jammer dat we haast alleen maar standaard overgangen horen op feesten. Met platen als Protest of Indignation (ik noem maar een voorbeeld) kan je zoveel meer doen.


Setjes van CRO zijn daarentegen altijd goud :love:

Lief van je Job. Qua mixwerk lang niet foutloos, maar er zit wel verbetering in ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Hekzitter schreef:
Setjes van CRO zijn daarentegen altijd goud :love:

Lief van je Job. Qua mixwerk lang niet foutloos, maar er zit wel verbetering in ja :P


Beter proberen vette overgangen te doen en af en toe een foutje maken, Dan saai mixwerk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
corneelwr schreef:
Hekzitter schreef:
Setjes van CRO zijn daarentegen altijd goud :love:

Lief van je Job. Qua mixwerk lang niet foutloos, maar er zit wel verbetering in ja :P


Beter proberen vette overgangen te doen en af en toe een foutje maken, Dan saai mixwerk :D

Precies ook mijn visie! En met ons nog vele anderen op dit forum :) Helaas denken de meeste bekende dj's in onze scene er anders over :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meer kickswitch = meer beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zolang je maar geen plaat teased op kickrolls, dat vind ik echt kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Zolang je maar geen plaat teased op kickrolls, dat vind ik echt kut.

Dit is wel hinderlijk inderdaad, dan moet ik denkbeeldige kickrolls meeslaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 21:26 
 
Hardtraxxer

Uberhout schreef:
Raven schreef:
Zolang je maar geen plaat teased op kickrolls, dat vind ik echt kut.

Dit is wel hinderlijk inderdaad, dan moet ik denkbeeldige kickrolls meeslaan :(

Ben je lekker aan het snoeien, wordt de volgende plaat ineens geteased indd en ga je toch automatisch wat meedrummen of ben je helemaal uit je ritme xd heb ik iig :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2017 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind zowel de oudere tracks als This mind, Feedback, Demon in me, Crisis als de nieuwere Die Slowly etc allemaal tering vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 03:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HSlovah schreef:
Uberhout schreef:
Raven schreef:
Zolang je maar geen plaat teased op kickrolls, dat vind ik echt kut.

Dit is wel hinderlijk inderdaad, dan moet ik denkbeeldige kickrolls meeslaan :(

Ben je lekker aan het snoeien, wordt de volgende plaat ineens geteased indd en ga je toch automatisch wat meedrummen of ben je helemaal uit je ritme xd heb ik iig :x

Dit inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genox - Inhuman inmixen en teasen tho :drool:

Vooral leuk om te doen, maar eigenlijk wel hinderlijk als iemand anders het doet idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2017 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Genox - Inhuman inmixen en teasen tho :drool:

Vooral leuk om te doen, maar eigenlijk wel hinderlijk als iemand anders het doet idd :lol:

Frequencerz teasde die laatst keer dat deuntje van inhuman. Was meteen afgeleid van de track die op dat moment draaide.
:yay:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten