Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die benieuwd waren naar de TL van Apexx:

1. Art of Fighters - Fuck You
2. Apexx - Insanity
3. Endymion - Punk Ass
4. Apexx - AK-47
5. Titan & Stereotunners - Brotherhood
6. ID - ID
7. Ncrypta - NXT LVL
8. Apexx & Caine - Sweaty Baws
9. Regain - About Me
10. N-Vital - Such Kick
11. Caine - Extinction
12. Apexx - Black Death
13. Radical Redemption - Prostitute
14. Regain - The Greatest Show
15. Warface - Catalyst
16. Apexx - Obey
17. Freakz at Night - Underground
18. Rebelion & Delete - Mayday
19. Apexx & Jason Payne - Life’s a Bitch
20. Radical Redemption - East Side Connection
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Such Kick draaien altijd complimentje waard

Geminzers hadden ook een tijdje dat ze die er wel eens bij pakten, vette plaat blijft dat toch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 14:48 
 
Hardtraxxer

Ik was Apexx gewoon helemaal vergeten! Toch wel erg jammer gezien de tracklist :oh: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 19:43 
 
Artiest

Hekzitter schreef:
Degos schreef:
Kingsday is nog niet alles bekend gemaakt :-)
Voor de rest hebben we bijna evenveel boekingen als vorig jaar, zelfs met alle overgangen.
Als ik het nu tel staan we op 21 voor dit jaar en vorig jaar hadden we er 30, en het is pas maart.


Dat is natuurlijk ook meer dan prima! We zijn hier op hardtraxx misschien ook wat kritischer dan het gemiddelde hardstyle publiek (zoals jullie zelf ook wel weten) . Merken jullie misschien ook dat het publiek wat naar jullie optredens komt veranderd is? Natuurlijk is het hardtraxx publiek heel anders dan het gewone hardstyle publiek. Vinden jullie het niet jammer dat jullie deze groep, die jullie misschien wel vanaf het begin af aan veel gesupport heeft, verliest? (Ik spreek vanuit mijzelf, kan natuurlijk zijn dat er genoeg mensen jullie muziek nog steeds veel luisteren).


Maar we draaien nog vaak zat oudere platen. Misschien niet zoveel meer als voor heen, maar dit doen we nog wel.
Je moet ook niet vergeten dat we veel nieuwe platen hebben die we natuurlijk liever draaien.

Kijk zo'n set met Q-Base heb je ook bijna 2 uur de tijd om te draaien. Als iedere set zo was, heerlijk....

Publiek veranderd ook, je merkt heel goed dat mensen nu op ouderen platen letterlijk stil gaan staan, en als dj wil je het publiek helemaal gek zien worden. Dus ja dat heeft er ook wel degelijk mee te maken.
Het is een combi van meerdere zaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos schreef:
Hekzitter schreef:
Degos schreef:
Kingsday is nog niet alles bekend gemaakt :-)
Voor de rest hebben we bijna evenveel boekingen als vorig jaar, zelfs met alle overgangen.
Als ik het nu tel staan we op 21 voor dit jaar en vorig jaar hadden we er 30, en het is pas maart.


Dat is natuurlijk ook meer dan prima! We zijn hier op hardtraxx misschien ook wat kritischer dan het gemiddelde hardstyle publiek (zoals jullie zelf ook wel weten) . Merken jullie misschien ook dat het publiek wat naar jullie optredens komt veranderd is? Natuurlijk is het hardtraxx publiek heel anders dan het gewone hardstyle publiek. Vinden jullie het niet jammer dat jullie deze groep, die jullie misschien wel vanaf het begin af aan veel gesupport heeft, verliest? (Ik spreek vanuit mijzelf, kan natuurlijk zijn dat er genoeg mensen jullie muziek nog steeds veel luisteren).


Maar we draaien nog vaak zat oudere platen. Misschien niet zoveel meer als voor heen, maar dit doen we nog wel.
Je moet ook niet vergeten dat we veel nieuwe platen hebben die we natuurlijk liever draaien.

Kijk zo'n set met Q-Base heb je ook bijna 2 uur de tijd om te draaien. Als iedere set zo was, heerlijk....

Publiek veranderd ook, je merkt heel goed dat mensen nu op ouderen platen letterlijk stil gaan staan, en als dj wil je het publiek helemaal gek zien worden. Dus ja dat heeft er ook wel degelijk mee te maken.
Het is een combi van meerdere zaken.


Tof dat je de vraag nog beantwoord! :) Oke zo'n set als q-base is inderdaad natuurlijk ook een ander geval. En begrijp jullie standpunt daarin ook heel goed. Maar merk wel vaak dat het een beetje dezelfde oude platen zijn die jullie pakken (Shiverz, torture, euphoria, pattern 2 etc.). Dit zijn natuurlijk hitjes die het onwijs goed doen in het publiek en daardoor ook sfeer maken en daardoor begrijp ik het wel. Van mij hoef je ook niet je volledige visie te veranderen omdat een aantal hier (waaronder ik) het niet zo tof vinden, maar ik vind sommige keuzes wel jammer. Waar ik vroeger echt uitkeek naar een Degos & Re-done set. Heb ik dat nu gewoon iets minder helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een beetje hetzelfde, maar aan de andere kant vind ik het ook wel heel interessant waar D&R samen met Nightbreed naartoe werken, sluit niet uit dat ze over een bepaalde periode weer bij m'n favoriete producers/dj's horen... Ik heb nog hoop :P

Wel treurig dat mensen stil gaan staan bij een oude plaat trouwens, dat motiveert dj's ook niet echt om eens een obscuur trackie te pakken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Heb een beetje hetzelfde, maar aan de andere kant vind ik het ook wel heel interessant waar D&R samen met Nightbreed naartoe werken, sluit niet uit dat ze over een bepaalde periode weer bij m'n favoriete producers/dj's horen... Ik heb nog hoop :P

Wel treurig dat mensen stil gaan staan bij een oude plaat trouwens, dat motiveert dj's ook niet echt om eens een obscuur trackie te pakken...


Ik weet dat nog wel toen Moridin op Intents opende met Teknoid - edge of darkness. Dat ik volledig de kiet aan het verbouwen was, maar ik echt de enige was ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Ik weet dat nog wel toen Moridin op Intents opende met Teknoid - edge of darkness. Dat ik volledig de kiet aan het verbouwen was, maar ik echt de enige was ook.

Dit geloven we direct gezien je dans moves. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik heb nog hoop :P.


Ik vind het recente werk van D&R ook nog wel leuk opzich. Voorkeur gaat zeker wel uit naar het oudere werk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Hekzitter schreef:
Ik weet dat nog wel toen Moridin op Intents opende met Teknoid - edge of darkness. Dat ik volledig de kiet aan het verbouwen was, maar ik echt de enige was ook.

Dit geloven we direct gezien je dans moves. xd


Ik ontken alle feiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er wordt dan denk ik ook voornamelijk gedoeld op jullie eigen oude werk. Platen als: Outside the box, Crisis, Forsaken, Drugs of choise, Lomperkennie en Madness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



godver, al gelijk een mondkapje in de eerste 3 seceonden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim komt even piepen op 0:37
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Grim komt even piepen op 0:37


Ook juist gezien :lol: Had enkel de eerste seconde gekeken en toen gelijk gepost :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha held. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 18:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die tweede track :lol: Zitten daar überhaupt kicks in?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Per ongeluk de High Pass Filter op de kick laten staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 19:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hahah, zoiets ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die 2e is toch Regain & Alpha2 - Deathwish?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 19:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Die 2e is toch Regain & Alpha2 - Deathwish?


Regain & Insidiouz - No Survivors
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Die tweede track :lol: Zitten daar überhaupt kicks in?

Haha same here.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
wootum schreef:
Die tweede track :lol: Zitten daar überhaupt kicks in?

Haha same here.


Zo klinkt het bij mij ook inderdaad. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 22:21 
 
Artiest

Hekzitter schreef:
Degos schreef:
Kingsday is nog niet alles bekend gemaakt :-)
Voor de rest hebben we bijna evenveel boekingen als vorig jaar, zelfs met alle overgangen.
Als ik het nu tel staan we op 21 voor dit jaar en vorig jaar hadden we er 30, en het is pas maart.


Dat is natuurlijk ook meer dan prima! We zijn hier op hardtraxx misschien ook wat kritischer dan het gemiddelde hardstyle publiek (zoals jullie zelf ook wel weten) . Merken jullie misschien ook dat het publiek wat naar jullie optredens komt veranderd is? Natuurlijk is het hardtraxx publiek heel anders dan het gewone hardstyle publiek. Vinden jullie het niet jammer dat jullie deze groep, die jullie misschien wel vanaf het begin af aan veel gesupport heeft, verliest? (Ik spreek vanuit mijzelf, kan natuurlijk zijn dat er genoeg mensen jullie muziek nog steeds veel luisteren).


Maar we draaien nog vaak zat oudere platen. Misschien niet zoveel meer als voor heen, maar dit doen we nog wel.
Je moet ook niet vergeten dat we veel nieuwe platen hebben die we natuurlijk liever draaien.

Kijk zo'n set met Q-Base heb je ook bijna 2 uur de tijd om te draaien. Als iedere set zo was, heerlijk....

Publiek veranderd ook, je merkt heel goed dat mensen nu op ouderen platen letterlijk stil gaan staan, en als dj wil je het publiek helemaal gek zien worden. Dus ja dat heeft er ook wel degelijk mee te maken.
Het is een combi van meerdere zaken.[/quote]

Tof dat je de vraag nog beantwoord! :) Oke zo'n set als q-base is inderdaad natuurlijk ook een ander geval. En begrijp jullie standpunt daarin ook heel goed. Maar merk wel vaak dat het een beetje dezelfde oude platen zijn die jullie pakken (Shiverz, torture, euphoria, pattern 2 etc.). Dit zijn natuurlijk hitjes die het onwijs goed doen in het publiek en daardoor ook sfeer maken en daardoor begrijp ik het wel. Van mij hoef je ook niet je volledige visie te veranderen omdat een aantal hier (waaronder ik) het niet zo tof vinden, maar ik vind sommige keuzes wel jammer. Waar ik vroeger echt uitkeek naar een Degos & Re-done set. Heb ik dat nu gewoon iets minder helaas.[/quote]

Ja met 2 uur lang pakken we er zeker oudere plaatjes bij. Helaas hebben we gewoon maar een uur.
Snap wat je bedoelt hoor :) komt vast ooit wel eens een set van 2 uur weer ergens ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 22:23 
 
Artiest

Zamble schreef:
Er wordt dan denk ik ook voornamelijk gedoeld op jullie eigen oude werk. Platen als: Outside the box, Crisis, Forsaken, Drugs of choise, Lomperkennie en Madness.


Ideeën van die tracks zijn leuk, voor die tijd ook leuk, maar het klinkt slecht als je het met nu vergelijkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2017 22:31 
 
Artiest

Rickzel schreef:
Heb een beetje hetzelfde, maar aan de andere kant vind ik het ook wel heel interessant waar D&R samen met Nightbreed naartoe werken, sluit niet uit dat ze over een bepaalde periode weer bij m'n favoriete producers/dj's horen... Ik heb nog hoop :P

Wel treurig dat mensen stil gaan staan bij een oude plaat trouwens, dat motiveert dj's ook niet echt om eens een obscuur trackie te pakken...


De balans weer terug brengen. Harde mids, melo mains :-) en af en toe zo'n vies smerig beukertje!
Eigenlijk precies hetzelfde wat we op Q-Base deden, alleen het verschil tussen nu en toen is dat we niet zijn mee gegaan in de "hard, harder, hardst" hype.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten