Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toffe, gevarieerde line up :) ik word hier wel vrolijk van. Paar namen waar ik graag naar toe ga op een feest, daarbij paar 'nieuwe' namen die ik nog weinig gehoord heb maar wel benieuwd naar ben én Delete en Mind Dimension.

In 2011 voor het eerst naar de Maassilo geweest en sindsdien stelt de locatie zelden teleur. Heerlijke underground sfeer en over het algemeen dik geluid, sowieso in zaal 1. Kleinere zalen is inderdaad wel eens wisselvallig. Uitstekende bereikbaarheid ook trouwens.

Zeer waarschijnlijk aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 Chris One nummers in de trailer maar geen Chris One op het feest? :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist een concert in de Maassilo afgelast vanwege terroristische dreiging... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 22:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zojuist een concert in de Maassilo afgelast vanwege terroristische dreiging... :/


Dit is toch een van mijn grootste nachtmerries. (Zwaar) bewapende politie voor de ingang plaatsen lijkt me geen overbodige luxe. Wat bezield die lui toch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zojuist een concert in de Maassilo afgelast vanwege terroristische dreiging... :/


Heeft niet met de locatie te maken, maar het feit dat de band die er zou optreden "Allah-Las" heet. Hoe kut ook, dan schilder je wel een doelwit op je rug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag me af of dit invloed gaat hebben op beveiliging rondom de Maassilo.
Ik zag overigens dat B2S gepost had op Facebook dat veel dj's langere setjes draaien. Tof dat ze na loudfest dit weer gaan doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Update over de zaak. Heeft in ieder geval niets met de aanslagen in Barcelona te maken, en een verdacht busje in de buurt met gasflessen schijnt van een dronken Spaanse monteur te zijn. Wel is er iemand in Brabant aangehouden ivm de terreurdreiging, maar waarvoor is nog onduidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 09:05 
 
Hardtraxx Veteran

Tegen de tijd dat dit feest wordt gehouden is er allang elders in EU weer een nieuwe aanslag gepleegd en kunnen we weer om 12u een minuut stil zijn voor wie dan ook. Om vervolgens weer vrolijk verder te gaan met ons leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 10:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delete VIP en Vyral & Mind Dimension :worship: Rest van de line up is niet bijzonder. Twee jaar terug een keer in de Maassilo geweest. Vond de locatie wel iets hebben, maar was er niet zo over te spreken als velen op dit forum. De zoekende multiculturele beveiligers waren inderdaad aanwezig. Twijfel of het de wereldreis naar Rotterdam waard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik voel me wel redelijk veilig in Nederland. Zegt het niet iets dat hier nog steeds geen aanslag gepleegd is? Ik denk dat de AIVD goed werk verricht aangezien er ook al verscheidene terroristen in spé opgepakt zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aantal leuke namen. Heel vet voor Mind Dimension & Vyral. Houdt hem als optie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik voel me wel redelijk veilig in Nederland. Zegt het niet iets dat hier nog steeds geen aanslag gepleegd is? Ik denk dat de AIVD goed werk verricht aangezien er ook al verscheidene terroristen in spé opgepakt zijn


Het zegt natuurlijk ook iets dat er nog weinig noemenswaardigs is gebeurd, terwijl wij toch in het land wonen waar één van de meest vooraanstaande en beroemde/beruchte (zo je wilt) Islam-critici woont. Veel krijgen we niet mee, maar er zal toch íets goed gedaan worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De kans dat je morgen in een auto ongeluk terecht komt is nog altijd groter dan dat je een terroristische aanslag 'live' meemaakt. Laat staan op Loudness. Geen paniek(/angst) dames, dat is juist wat ze willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Area 1:

B-Front
Digital Punk
Bass Chaserz
Delete VIP
Deetox ‘Bring The Riot’
Prefix & Density
Regain
Hosted By: Nolz

Ziet er naar uit dat P&D alweer gaan openen :/. Wanneer zetten organisatoren ze eens een plekje later neer.
Wel weer plusjes voor 1,5 uurs setjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anderhalf uur Digital Punk, Bass Chaserz en Regain zit ik helaas niet op te wachten. Ik pass
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Anderhalf uur Digital Punk, Bass Chaserz en Regain zit ik helaas niet op te wachten. Ik pass

Regain kan nog wel eens leuke plaatjes gaan draaien in zo’n lange set. Die man komt vaak met leuke verrassingen op de proppen

Voor de rest boeit alleen DP en Bass Chaserz me niet in area 1. Dus ben redelijk content
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oef dit zijn wel fijne namen zo en lange sets is super :thumbsup: Aanwezig dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boeien, de keren dat ik naar Loudness/Loudfest ben geweest was ik vaker in zaal 2 en 3 dan op de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Boeien, de keren dat ik naar Loudness/Loudfest ben geweest was ik vaker in zaal 2 en 3 dan op de main.

Maar de enige interessante namen naast de dj’s in area 1 zijn Clockartz, D&R, Mind Dimension & Vyral, High Voltage en Invector voor mij. Dus vind area 1 nu wel redelijk belangrijk. Wel te hopen dat Mind Dimension & Vyral in area 2 staan want anders krijg je ziek vervelende overlappen.. kan echt het halve feest verpesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Wel te hopen dat Mind Dimension & Vyral in area 2 staan want anders krijg je ziek vervelende overlappen.. kan echt het halve feest verpesten


Leg dit ff uit. Waarom hopen op zaal 2 en niet 3?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
RoyAPO schreef:
Wel te hopen dat Mind Dimension & Vyral in area 2 staan want anders krijg je ziek vervelende overlappen.. kan echt het halve feest verpesten


Leg dit ff uit. Waarom hopen op zaal 2 en niet 3?

kans op overlapping Delete VIP, Clockartz en Mind Dimension vs Vyral. Want organisaties houden dr nou eenmaal van om altijd de dj’s die populair zijn op HT, te laten overlappen
Al weet ik niet of Clockartz wel eens later op de avond gepland staat of dat ze vrijwel altijd ergens aan t begin draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Chroman schreef:
RoyAPO schreef:
Wel te hopen dat Mind Dimension & Vyral in area 2 staan want anders krijg je ziek vervelende overlappen.. kan echt het halve feest verpesten


Leg dit ff uit. Waarom hopen op zaal 2 en niet 3?

kans op overlapping Delete VIP, Clockartz en Mind Dimension vs Vyral. Want organisaties houden dr nou eenmaal van om altijd de dj’s die populair zijn op HT, te laten overlappen
Al weet ik niet of Clockartz wel eens later op de avond gepland staat of dat ze vrijwel altijd ergens aan t begin draaien


Hoop niet dat ze in zaal 2 staan, wat is het geluid daar ruk zeg. Zaal 3 = beste geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaal 3 is toch die zaal bij de kluisjes in de buurt en niet achter de main stage of zie ik dat verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Want organisaties houden dr nou eenmaal van om altijd de dj’s die populair zijn op HT, te laten overlappen

Ik heb van heggenschaar vernomen dat Miwer de tt voor Q-dance en b2s feesten maakt en dat hij dit expres doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Zaal 3 is toch die zaal bij de kluisjes in de buurt en niet achter de main stage of zie ik dat verkeerd?

Dat zie je verkeerd. Zaal 1, 2 en 3 liggen in het verlengde van elkaar
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten