Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwachte er al niet veel van, en dat is ook uitgekomen. Een anthem voor Masters moet meeslepend zijn, een goede melodie en een harde kick, zoals Voice of Mayhem en Raiders of Rampage. Nee dit vind ik 3 keer niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste climax echt heerlijk :drool:, de 2e compleet ruk :/. Wat komt dat krachteloos over imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 21:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Opbouw klinkt onsamenhangend als wat. Rare melodie en lelijke synth. Break wederom niet lekker.

Climaxen wel te pruimen, vooral de 2e.. damn! :) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 21:44 
 
Hardtraxxer

Ik heb voor Masters weer een warm-up gemaakt en zoals gewoonlijk weer allerlei soorten hardcore erin verwerkt met artiesten uit de line-up ^^



hardcore/masters-of-hardcore-2017-warm-up-mix-by-shatter-t58801.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met wat er al gezegd is. Geen samenhangend gevoel. Tweede climax wel dik imo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 10:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ja een DT Anthem, skip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Masters anthem is vaak een van de weinige hardcore tracks die ik oprecht mega vet vind, maar deze doet me echt helemaal niks, die laatste kick hou ik ook totaal niet van...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 10:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Met Dominator net zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Met Dominator net zo.


Ja Dominator anthem kan ik vaak ook wel waarderen :) Zul je zien dat ze dit jaar die liveact van Partyraiser laten maken waar ik de naam even van kwijt ben >.< (met die gruwelijke mondkapjens (L) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Met Dominator net zo.


Ja Dominator anthem kan ik vaak ook wel waarderen :) Zul je zien dat ze dit jaar die liveact van Partyraiser laten maken waar ik de naam even van kwijt ben >.< (met die gruwelijke mondkapjens (L) )


Scarphase
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die ja, gvd wat was dat kut toen ik dat voor m'n kiezen kreeg op Dominator main afgelopen jaar, midden op de dag ook echt... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

Dit Anthem.. volledig eens met alles wat er al is gezegd + geen originele Master vocal is altijd -1 :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahah wat een grap dit anthem :lol:. Eerste climax lijkt wel raw hardstyle en de rest maak ik geen woorden aan vuil
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Masters had altijd wel iconische anthems door de jaren heen, maar dit is echt alles behalve iconisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Masters had altijd wel iconische anthems door de jaren heen, maar dit is echt alles behalve iconisch.


Iconisch voor hoe droevig het gesteld is met de scene momenteel :x
Wel de intentie gehad ooit naar Masters te gaan, maar sla hem dit jaar toch gewoon weer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 16:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Hekzitter schreef:
Masters had altijd wel iconische anthems door de jaren heen, maar dit is echt alles behalve iconisch.


Iconisch voor hoe droevig het gesteld is met de scene momenteel :x
Wel de intentie gehad ooit naar Masters te gaan, maar sla hem dit jaar toch gewoon weer over.


Zeer waar, simpelheid overheerst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben hem maar even gaan kijken...

- Wat een tenenkrommend slechte clip voor zo'n evenement
- Die hele track hangt niet samen
- Het niveau is gewoon zaad

Ze hadden alleen met die laatste kick nog wat leuks kunnen doen in een fatsoenlijke track maar dit is echt beroerd, is dit geen grap of iets?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Hekzitter schreef:
Masters had altijd wel iconische anthems door de jaren heen, maar dit is echt alles behalve iconisch.


Iconisch voor hoe droevig het gesteld is met de scene momenteel :x
Wel de intentie gehad ooit naar Masters te gaan, maar sla hem dit jaar toch gewoon weer over.


Heb ook beetje het idee dat de hardcore scene hetzelfde doormaakt wat de hardstyle nu heeft. Sneller is harder en vreemde kicks die thuis echt kont zijn, maar live blijkbaar wel gruwelijk is. 90% van de tijd hoor ik de muziek thuis of onderweg naar werk. Wat de neuk is er toch aan de hand met de hele harddance scene zou je je af kunnen vragen... (op sommige namen na dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

De reacties op Facebook zijn ook niet mals over dit anthem, normaal is dat ''publiek'' altijd veel te positief in mijn ogen maar nu is er bijna niemand die ook maar iets positief erover te melden heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die hele uptempo hype, met partyraiser en dt voorop qua populariteit, is op zich al een reactie op de raw wat maar steeds harder en sneller moet... Raw komt met name qua tempo al heel vaak in het vaarwater van (mainstream) hardcore, deze reageert daarop door ook sneller te gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
De reacties op Facebook zijn ook niet mals over dit anthem, normaal is dat ''publiek'' altijd veel te positief in mijn ogen maar nu is er bijna niemand die ook maar iets positief erover te melden heeft


Ik kon er maar enkele comments uitvissen op de FB van DT die negatief waren, rest was allemaal in de 7e hemel. Even normaal doen allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zo gek ook dat ze meeste die de hele 'hoe harder hoe beter' mentaliteit hebben ook vaak Partyraiser of DT kunnen waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
ErikZ schreef:
De reacties op Facebook zijn ook niet mals over dit anthem, normaal is dat ''publiek'' altijd veel te positief in mijn ogen maar nu is er bijna niemand die ook maar iets positief erover te melden heeft


Ik kon er maar enkele comments uitvissen op de FB van DT die negatief waren, rest was allemaal in de 7e hemel. Even normaal doen allemaal.


Kijk dan maar eens bij Art of Dance en MOH, Tuurlijk reageren de fans van DT op de pagina van DT positief
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

beardieroy schreef:
Hahah wat een grap dit anthem :lol:. Eerste climax lijkt wel raw hardstyle en de rest maak ik geen woorden aan vuil




Even naar 150 bpm gezet. Je hebt gelijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: wtf jongens
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten