Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
LV1 schreef:
Elk jaar vermaak ik me hier prima voor een gratis feest. Met vierdaagsefeesten hangt zwz altijd een lekker sfeertje. Waarschijnlijk vroeg aanwezig voor sephyx :thumbsup:


Lekker sfeertje :huh: ? Misschien in de stad ja maar niet bij @ The Park, elk jaar wordt er hier geklaagd over 16 jarige ram vdk/vechtpartijen/vervelende nektasje


Vierdaagsefeesten in het algemeen heeft een goede sfeer bedoel ik. Als je @ the park een beetje vooraan staat is de sfeer ook prima trouwens. En die wat jongere mensen die hier rondlopen... mag er niet te veel over zeggen omdat ik zelf ook als 15 jarige hier rondgelopen heb :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2017 15:03 
 
Hardtraxx Elite

Matrixx @ Waalkade is voor de oudere wat leuker. Dinsdag bij de 90s denk ik wel bij te vinden, lekker linksvoor klaplong xd

Matrixx @ The Park vermijdt ik al jaren. Vervelende nektasjes die je vriendin betasten, waardoor er weer ruzie ontstaat. Nee bedankt. Afterparty bij het EuroCafe moet ik dit jaar ook nog maar even bekijken of ik daarheen ga. Vorig jaar ook niet echt goede ervaringen mee gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weinig aan, was samen met een maat van me, maar ben toen RR en Crypsis begonnen maar naar dnb feestje gegaan aan de voerweg, was veel leuker :D Wel even Melvin en Yannick gezien.
Ohja en bij thuiskomst wel even een traantje gelaten, omdat Yannick me zo vaak "legend" noemde, doet me wel erg veel moet ik eerlijk bekennen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke dag gehad, je weet wat je gaat krijgen met xxlerator/matrixx at the park maar met zeiken op een gratis feest schiet je ook niks op, heb me prima vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 12:37 
 
Hardtraxx Addict

Prima dagje gehad, alleen die drukte weer. :/ Maar goed, dat kon je van te voren verwachten. Wel leuk momentje tijdens set van RR en Crypsis. Zag iemand staan en zei tegen hem dat hij heel erg leek op N-Vitral. Waarop hij antwoorde: sterker nog, ik ben t ook. Was niet meer zo helder na al dat bier. Kortom, ik heb me goed vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Prima dagje gehad, alleen die drukte weer. :/ Maar goed, dat kon je van te voren verwachten. Wel leuk momentje tijdens set van RR en Crypsis. Zag iemand staan en zei tegen hem dat hij heel erg leek op N-Vitral. Waarop hij antwoorde: sterker nog, ik ben t ook. Was niet meer zo helder na al dat bier. Kortom, ik heb me goed vermaakt.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Prima dagje gehad, alleen die drukte weer. :/


Beetje linksachter voor de bar, 20 meter van de toiletten was het uitstekend te doen, veel ruimte en prima geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Prima dagje gehad, alleen die drukte weer. :/ Maar goed, dat kon je van te voren verwachten. Wel leuk momentje tijdens set van RR en Crypsis. Zag iemand staan en zei tegen hem dat hij heel erg leek op N-Vitral. Waarop hij antwoorde: sterker nog, ik ben t ook. Was niet meer zo helder na al dat bier. Kortom, ik heb me goed vermaakt.

Maar was hij het ook daadwerkelijk of nam hij je in de zeik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij was daar ook daadwerkelijk aanwezig zag ik op insta
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 17:15 
 
Hardtraxx Addict

Joey schreef:
Maar was hij het ook daadwerkelijk of nam hij je in de zeik?

Nee, hij was het wel echt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad :) . Prima geluid, weer en aankleding van de stage. Parkeren was een dik minpunt. De sets van Rebourne, Devin Wild en Coone waren mijn favoriet :) . Mijn verslag kun je hier lezen:
https://partyflock.nl/report/13188:Matrixx-at-the-Park
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Leuk feestje gehad :) . Prima geluid, weer en aankleding van de stage. Parkeren was een dik minpunt. De sets van Rebourne, Devin Wild en Coone waren mijn favoriet :) . Mijn verslag kun je hier lezen:
https://partyflock.nl/report/13188:Matrixx-at-the-Park

Parkeren is altijd kut, maar wat wil je bij de vierdaagse xd
Een eind lopen hoort er helaas bij (toepasselijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Hij was daar ook daadwerkelijk aanwezig zag ik op insta


Ken ook iemand die voor Chris One werd aangezien, het niet was, en Chris One was ook aanwezig op dat feest. Toen maar Chris Two genoemd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2017 22:06 
 
Hardtraxx Newbie

maar de zondag knalt altijd lekker.



Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten