Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 00:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zou hier wel heen willen, even kijken of ik bekenden kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 00:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Zou hier wel heen willen, even kijken of ik bekenden kan vinden.


:loving: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 00:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nou, dat was makkelijk.

Edit: toch niet aanwezig. Andere plannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar een kijkje nemen vanwege de lineup. Ben benieuwd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1,5u setjes zijn wel lekker! Ben benieuwd, kijk wel uit naar de setjes vanaf 16u
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 02:02 
 
Hardtraxx Newbie

Ik ben hier vorig jaar voor het eerst geweest. Tot mijn verbazing heb ik mij toen niet geƫrgerd aan de 16- (en 12-)jarige n. Dus dit jaar weer aanwezig. Waarschijnlijk kom ik ergens aan het einde van de middag aangezien een vriend van me pas 's avonds komt (als hij nog komt). Of de meeting moet eerder zijn ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik probeer er rond 4 te zijn. Hopen dat het wel droog blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was nog best leuk! Stond helemaal vooraan en daar hing wel een leuke sfeer, zeker vanaf Noisecontrollers. Heb zelf ook zwaar lopen fanboyen tijdens Noisecontrollers en B-Front.
Minnetjes waren toch wel het jonge volk (ookal ben ik zelf maar 18 jaar) dat er rondliep en het hoge radical fanboy gehalte :thumbdown:. Heb ook voor het eerst vechtpartijen gezien op een hardstyle feest. Ook daar een dikke min voor, maarja dat krijg je bij gratis evenementen. Het hee-hoo tijdens reverse bass soms was ook vervelend. Al met al heb ik me toch zeer vermaakt, wat ik niet echt had verwacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar in godsnaam waren de subs? Problemen met gemeente ofzo? Het geluid was iig dramatisch... Bij B-front en met name Radical leek het iets beter te worden maar het was Matrixx onwaardig. Ook best wel druk, zeker als je ergens wilde staan waar het geluid nog enigszins te doen was.

Setjes van anderhalf uur waren dan wel weer fijn... en B-Front.... wat ben je toch baas boven baas.... openen met Donkey Rollers - Chaos :yay: :worship: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 11:43 
 
Hardtraxx Elite

Het geluid daar is altijd smiddags klote en veel te zacht, als de avond valt gaat het meestal wat iets harder.

Ik ga woensdag een kijkje nemen, dan is er freestyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel leuk feest gehad, alleen jammer dat ik veel moest missen van B-front omdat ik het vuurwerk wilde zien (wat ook super gaaf was :thumbup: ). Hoorde van mensen dat er een beetje paniek uitbrak bij de matrixx toen het vuurwerk begon omdat mensen alleen hele harde knallen hoorde en geen vuurwerk zagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb toch wel echt genoten gisteren. We waren goed op tijd en kwamen binnenlopen net voordat Audiotricz begonnen. Zij draaiden een prima set, gevolgd door leuke sets van Atmozfears en Bass Modulators. Noisecontrollers was ook erg gaaf. We gingen vanaf toen vooraan staan en de sfeer viel me zeker niet tegen. Op het begin viel het best mee met de 16-'ers en de dagjes mensen die niks met hardstyle hebben, maar in de loop van de avond werd dit wel meer, met name verder naar achter en bij de ingang. Maar ik had ook niet anders verwacht van een gratis festival midden in de stad. Na Noisecontrollers kwam B-Front. Man man man wat een zieke set was dat zeg. Alweer een behoorlijke tijd geleden dat ik hem gezien had en jezus wat draaide hij goed.
Ben ook tot de conclusie gekomen dat een set van B-Front zelfs het bezoeken waard zou zijn zonder geluid. Geniaal om te zien hoe hard die man los gaat, is al een act opzich. Daarna draaide radical en dit was opzich ook best leuk. Kan zijn nummers eigenlijk best waarderen. De endshow was wel heel erg misplaatst. House gaan draaien nadat Radical Redemption afgesloten heeft :/ .
Maar al met al me goed vermaakt.

:thumbsup: voor het draaien van ANDY SVGE - Gravity door NC en B-front trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 15:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke dag gehad voor een gratis feest. Wel inderdaad veel jonkies (waarvan helaas een groot deel geen houding wist aan te nemen) en drukte, maar dat had ik al verwacht.

Audiotricz was Audiotricz. Bass Modulators begon geloof ik met wat classics, gevolgd door hun nieuwere spul zoals Oxygen en Dragonblood; was wel prima gevarieerd. Atmozfears natuurlijk weer uitstekend vermaak zoals altijd bij die man :thumbsup: . Noisecontrollers begon beetje slapjes (lag wellicht aan het geluid op dat moment?) maar richting het einde van zijn set erg lekker. B-Front draaide dikke set maar jammer van de drukte. Toch nog paar platen die ik niet echt verwacht had erbij (2x Donkey Rollers in het begin geloof ik? Fusion of Sound en...). Radical draaide niet een bijzondere set maar ondanks de drukte zat de sfeer er wel redelijk in. Toen hij begon met die Break Down Low-verkrachting richting huis gegaan.

Vond de stage en lichten voor een gratis feest trouwens nog best prima. Tijdens B-Front vond ik de lichten af en toe zelfs iets te veel aandacht opeisen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
(2x Donkey Rollers in het begin geloof ik? Fusion of Sound en...).

Chaos
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Waar in godsnaam waren de subs? Problemen met gemeente ofzo? Het geluid was iig dramatisch... Bij B-front en met name Radical leek het iets beter te worden maar het was Matrixx onwaardig.

Vergeleken met vorig jaar was het geluid nu idd gewoon kut :thumbdown:
Majah was te verwachten na vorig jaar dat nu de geluidslimieten weer zouden worden aangescherpt helaas :/
De hele stad is 1 bult herrie dan mag hier toch wel 3dB bij zou je denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 11:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vanavond misschien eens een freestyleset van Zany meepakken. Lijkt me dat het vanavond minder druk wordt dan zondag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Redman schreef:
Vanavond misschien eens een freestyleset van Zany meepakken. Lijkt me dat het vanavond minder druk wordt dan zondag?


Het is vanavond prachtig weer, dus ik denk dat daar toch wel aardig wat volk op af gaat komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2016 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag freestyle ja? Was van plan om te gaan, maar dat wordt plannen wijzigen :lol:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten