Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 20:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zit zeker een waarheid in. Echter is Nederland zo giga verwend geworden met hoeveel feesten er zijn dat er minder uitverkocht raakt of goed genoeg verkoopt. Wat ga je doen dan, meer namen booken om de feestgangers naar je toe te lokken. Het is tenslotte een bedrijf die winstgevend moet zijn. Als je dan kijkt naar de kleinere feesten/discotheken waar de namen vaker solo staan en ook vaak langer dan verkoopt het helaas weer niet naar behoren en moeten ze sluiten.

Nou is het wel zo dat de mensen op Hardtraxx die hards zijn en vast WEL naar die kleinere feestjes gaan maarja jullie kunnen niet de hele scene draaiend houden qua geld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap waarom organisaties het doen, maar je draait nu wel om mijn vraag heen :P Ik vraag of jij, als DJ, het een goede ontwikkeling vindt dat je steeds minder tijd krijgt om je platen te draaien, en waarom dit het interessant zou maken voor liefhebbers (het blijft toch HT), want ik zie het niet. Vanuit organisatorisch oogpunt snap ik het wel, maar ik zie verder het voordeel van "artiesten toevoegen voor het toevoegen" niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 05:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou is hij toevallig wel in staat om 25 tracks in een half uur te proppen :lol:

Maar verder idd wel mee eens... maar blijf er bij dat ik vee reacties echt enorm overdreven vond.. Leek echt alsof het een schandalige teringbende was, dat is het gewoon totaal niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat veel van de reacties (die van mij in ieder geval wel) gebaseerd zijn op de random battles en minder op het totaalplaatje qua artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet erg interessant helaas. Zoals eerder vermeld voornamelijk door de formatie van de battles en een paar namen die mij simpelweg niets doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
Denk dat veel van de reacties (die van mij in ieder geval wel) gebaseerd zijn op de random battles en minder op het totaalplaatje qua artiesten.

Dit idd.

15€ is trouwens wel echt heel goedkoop :surrender:. Voor die prijs hoef je het niet te laten :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Maar verder idd wel mee eens... maar blijf er bij dat ik vee reacties echt enorm overdreven vond.. Leek echt alsof het een schandalige teringbende was, dat is het gewoon totaal niet!


Nou... :P Van de 24 namen die er staan, zijn er hooguit 5 echt interessant (reken ik overigens Psyched wel onder), en staan er 10 tussen die op HT zo'n beetje onderaan het lijstje van gerespecteerde DJs staan. Ik ken hier bijvoorbeeld echt niemand die op een Unresolved, Caine, Kronos of Outbreak zit te wachten. Dus misschien was de manier van uiten iets aan de koddige kant, maar dat er niet positief op de line-up gereageerd wordt hier mag geen verrassing zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is wel een verschil tussen "niet positief" en de mega overdreven reacties op de eerste pagina.

Maakt mij verder niet uit als mensen het ruk vinden, maar komop zeg, overdrijven is ook een vak >.< 100.000 raw feestjes waar je geen Bombsquad en Psyched krijgt, of die Theracords liveact... Waarom zou dit dan ineenkeer zo'n ramp line-up zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 11:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Rickzel schreef:
Maar verder idd wel mee eens... maar blijf er bij dat ik vee reacties echt enorm overdreven vond.. Leek echt alsof het een schandalige teringbende was, dat is het gewoon totaal niet!


Nou... :P Van de 24 namen die er staan, zijn er hooguit 5 echt interessant (reken ik overigens Psyched wel onder), en staan er 10 tussen die op HT zo'n beetje onderaan het lijstje van gerespecteerde DJs staan. Ik ken hier bijvoorbeeld echt niemand die op een Unresolved, Caine, Kronos of Outbreak zit te wachten. Dus misschien was de manier van uiten iets aan de koddige kant, maar dat er niet positief op de line-up gereageerd wordt hier mag geen verrassing zijn.

Niks aan toe te voegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2017 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch wel leuke optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 14:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Opvallend dat Zentiments vs. Reloaded om 16:00 staan. Met het zien van de line up had ik verwacht dat zij zouden openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Opvallend dat Zentiments vs. Reloaded om 16:00 staan. Met het zien van de line up had ik verwacht dat zij zouden openen.


Wel tof voor ze, Zentiments ken ik niet zo goed, maar Reloaded/the Vision verdient het zeker :) Grote kans dat dat het meest interessante setje wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wel tof voor ze, Zentiments ken ik niet zo goed, maar Reloaded/the Vision verdient het zeker :) Grote kans dat dat het meest interessante setje wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelofelijk hoe Psyched hier nu weer weg wordt gestopt in een openingsset. Eens met wat Rickzel zegt hoor, maar qua logische volgorde zou ik die twee battles eerder omdraaien. Dit is wel gebaseerd op Psyched en Reloaded en niet op die andere namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 16:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wie ga ik zien zondag? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Reloaded schreef:
Wie ga ik zien zondag? :beer:


Nou gratis kaarten dus ga wel even een kijkje nemen. Als het echt zeik weer wordt ben ik ook zo weer weg trouwens, wat ik overigens wel echt jammer zou vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hmm ook 2 gratis kaarten gekregen maar best een eind rijden vanuit de achterhoek en moet waarschijnlijk werken...

dus onder voorbehoud iemand die ik er mee blij kan maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kleed je warm aan, vorig jaar geweest hier en heb echt staan klappertanden door die wind die je van je sokken blaast. Was ook geen mogelijkheid om ergens in een tent te staan (Alleen bij de kluisjes, maarja daar ga je natuurlijk niet voor >.< )
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 11:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Gewoon hard stampen of paaseieren zoeken, krijg je t vanzelf warm :yay: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 12:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zin in! Tot morgen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
plaatje


Hoe beroerd moet de kaartverkoop wel niet geweest zijn als er langs alle kanten gratis kaarten worden weggegeven. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 14:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb 2 kaarten over! Mail even naar [email protected] en krijg je ze voor niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2017 14:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat er gratis kaarten worden weggegeven is niet zo heel gek. Dat zie je wel vaker. Maar de manier waarop (met de banner etc) is best zielig/zonde eigenlijk :$

Laatste keer Megabase?
April is ook gewoon een klote maand om een outdoor event (outdoor stage) te doen..
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten