Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
TSFH schreef:
Hoe zou de opkomst voor dit festival zijn? Heb nou niet het idee dat er al veel kaarten zijn verkocht...


Waar baseer je dit op?


Echt nog niks over bepaald aantal verkochte kaarten gehoord. Ook merk ik op o.a. facebook dat er, ondanks het vele gepromoot, niet veel aandacht/interesse van de mensen voor dit festival is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh geloof best dat dit niet uitverkocht raakt hoor, zo vlak voor Koningsdag, maar had er nog niet veel achter gezocht als ik eerlijk ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 00:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zat nog te twijfelen maar ik ga niet omdat ik ben ingeloot voor de bekerfinale.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Zat nog te twijfelen maar ik ga niet omdat ik ben ingeloot voor de bekerfinale.

Niets is lekkerder dan met je brakke kop de bekerwedstrijd te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Lennard95 schreef:
Zat nog te twijfelen maar ik ga niet omdat ik ben ingeloot voor de bekerfinale.

Niets is lekkerder dan met je brakke kop de bekerwedstrijd te kijken.


Katwijk speelt ook nog die dag dus ik ga daar lekker zuipen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2016 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Ivey Jones schreef:
Lennard95 schreef:
Zat nog te twijfelen maar ik ga niet omdat ik ben ingeloot voor de bekerfinale.

Niets is lekkerder dan met je brakke kop de bekerwedstrijd te kijken.


Katwijk speelt ook nog die dag dus ik ga daar lekker zuipen.

Wij spelen tegen QB om 15.00 maar kies toch hiervoor;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopen dat het weer toch nog enigzins gaat mee werken morgen, zo lang het maar droog blijft, waar het nu op lijkt. Heb er zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

Voetbalwedstrijd gaat niet door, dus hier maar even dansjes doen.. Zal wel niet zo vroeg aanwezig zijn, want vanaf half 5 wordt het pas interessant. Ben wel benieuwd hoe druk het zal zijn en ik hoop dat het weer meezit ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2016 07:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Ben wel benieuwd hoe druk het zal zijn en ik hoop dat het weer meezit ^^ .


Het regent al uren in Almere, dus hopelijk blijft het de rest van de dag droog. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2016 10:17 
 
Hardtraxx Newbie

Half twee die kant op. Is het daar al wat droog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2016 10:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

xheanortx schreef:
Half twee die kant op. Is het daar al wat droog?


Hagelbui. :/

Edit: inmiddels schijnt de zon (11:22). :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2016 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Heel mooi feestje gehad hier. Was door een file vlak voor aankomst pas om 16.45 aanwezig, maar dat mocht de pret niet drukken. Op één buitje na eigenlijk alleen maar mooi weer gehad. Muzikaal gezien was het soms niet helemaal mijn ding, maar heb toch een heel aantal dikke platen gehoord! Al met al een prima opener van mijn festivalseizoen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2016 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met vrij lage verwachtingen hier naar toe gegaan, vooral door de weersvoorspellingen had ik er nog niet heel veel zin in. Maar heb het voor elkaar gekregen om precies voor elke regenbui even een schuilplek te regelen, en eigenlijk 80% van de dag gewoon lekker in het zonnetje gestaan. Niks te klagen.

Vond de line-up echt heel gaaf, was lekker onverwacht allemaal, veel namen die je toch niet super vaak ziet op feesten. The Pitcher & Nightfall was een beetje een vreemd setje zo laat, Nightfall haalde echt al het tempo uit de set en draaide echt vreemde nummertjes. Kronos Live was ook niet super.

Maar allegrootste grap is Unresolved, die man kan dus gewoon echt niet mixen. Die heeft het voor elkaar gekregen om 4 of 5 keer gewoon finaal de mist in te gaan met het meest simpele mixwerk. Echt schan-da-lig dat die man zoveel geboekt wordt. :sick:

Afgezien van die minpuntjes wel enorm kunnen genieten van P&D vs Jason Payne (Starcreatorz - Killzone (Hunter remix) gewoon als eerste track was echt een mooi momentje :love: )

Requiem Thera en Titan was ook echt een heel energiek setje, die energie van die gasten werkte echt aanstekelijk. En Delete vs D&R was ook gewoon heel vet.

Het was allemaal gewoon prima geregeld, helemaal voor die lage entree prijs. En ook wel mooi om toch nog eens op het Almere strand een festival te hebben :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 10:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Maar allegrootste grap is Unresolved, die man kan dus gewoon echt niet mixen. Die heeft het voor elkaar gekregen om 4 of 5 keer gewoon finaal de mist in te gaan met het meest simpele mixwerk. Echt schan-da-lig dat die man zoveel geboekt wordt. :sick:


Viel mij ook al op ja, en ook niet corrigeren, was erg bedroevend :thumbdown: Verder helemaal eens met je verhaal. Vetste setjes waren Jason met P&D, Titan Requiem en Thera en Delete met D&R. Om 10 uur zijn we naar huis gegaan want het werd toch wel erg koud dus Titan Special moeten missen.

Tevens meende ik High Voltage - Dead Stars gehoord te hebben, maar stond toen bij de kluisjes, iemand die dit toevallig gehoord heeft? Anders ga ik een potje huilen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 10:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Klopt Dead Stars zat in onze set :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 10:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Klopt Dead Stars zat in onze set :D


Hier baal ik dus van :cry: hele set eigenlijk meegemaakt alleen even met mijn vriendin naar de kluisjes gegaan om een jasje te wisselen :/ Gelukkig was het verder wel een dikke set :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 11:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zat mee te kijken via FB live, en geweldig om te zien hoe DJThera en Da Syndrome lekker "lossss" gaan op Starfleet.

https://www.facebook.com/LikeRequiem/vi ... 263070124/
Op 14min :thumbsup: :thumbsup:

Edit: toen ik Requiem zag staan moest ik meteen denken aan Fred van Leer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Klopt Dead Stars zat in onze set :D


Pfoehh dat was echt een gaaf momentje :love:

Wij ook idd om 10 u weg gegaan, kon de kou redelijk goed hebben, was er wel op voorbereid, maar vriend van me trok het niet meer (mietje >.< ) Dus die eindshow ook gemist.

Wat was er nou trouwens speciaal aan The One Who Knocks liveact? Het was gewoon Titan live, alleen maar tracks van hemzelf en hoorde verder weinig speciaals. Titanomachy zat nog wat meer een idee achter met elke keer een nieuwe collab toch? Kon aan mij liggen natuurlijk. (Stond tijdens die set ook redelijk achteraan).

Was verder wel gewoon vet hoor, Originele Necropsy nog langs horen komen. (of 1 van de andere 4 versies, ik hou ze niet meer uit elkaar >.< ) Die blijft in ieder geval smerig lomp :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 16:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pff was jij hier. Was een mooie geweest om te meeten misschien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2016 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pff was jij hier. Was een mooie geweest om te meeten misschien. :P


Haha ja man, het zit ook niet mee :$ Met koningsdag niet toevallig naar BtB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 08:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee man. Solid in Den Haag! Veel plezier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2016 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De aftermovie is er!

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2016 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke aftermovie! Was een mooie dag :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten