Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Minus is More schreef:
Minus is More will showcase their sonic vision at an exclusive label night, the 21st of May at Time Out NXT.
Mark the date in your agenda, more information will follow soon…


LINE-UP:
Radical Redemption
Crypsis
Chain Reaction
Destructive Tendencies
DJ Luna
Act of Rage
Sub Zero Project
D-Sturb
Artifact
Hosted by: MC Nolz
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jammer, had dit liever in de buurt gezien. Destijds een keer in lucky rijssen maar helaas niet naartoe gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 13:23 
 

MiM op z'n tijd echt vet alleen een hele avond is me echt teveel van het goede :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet, alleen twee dagen voor PRSPCT helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Vet, alleen twee dagen voor PRSPCT helaas.

Scheelt een week, doperwt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Fuzzylogic schreef:
Vet, alleen twee dagen voor PRSPCT helaas.

Scheelt een week, doperwt.

Oh ik dacht dat PRSPCT de 23e was xd Sorry, sperzieboon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2016 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meteen tickets besteld :bomb: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 14:39 
 

Ik zet nooit meer een stap in dat time out. Wat een ongeregelde kutlocatie is dat zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2016 17:03 
 
Hardtraxxer

TheCrazyDutch schreef:
Ik zet nooit meer een stap in dat time out. Wat een ongeregelde kutlocatie is dat zeg


Waarom vind je dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 10:33 
 

Youri! schreef:
TheCrazyDutch schreef:
Ik zet nooit meer een stap in dat time out. Wat een ongeregelde kutlocatie is dat zeg


Waarom vind je dat?


De zaal zelf is wel nice, maar het feit dat er naast MiM nog allemaal andere zalen zijn voor het normale uitgaanspubliek is gewoon kut. Vorig jaar heb ik anderhalf uur buiten in de rij moeten wachten tussen de guchipetjes. Was om 1 uur binnen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheCrazyDutch schreef:
Youri! schreef:
TheCrazyDutch schreef:
Ik zet nooit meer een stap in dat time out. Wat een ongeregelde kutlocatie is dat zeg


Waarom vind je dat?


De zaal zelf is wel nice, maar het feit dat er naast MiM nog allemaal andere zalen zijn voor het normale uitgaanspubliek is gewoon kut. Vorig jaar heb ik anderhalf uur buiten in de rij moeten wachten tussen de guchipetjes. Was om 1 uur binnen :mad:

Als ik het goed begrepen heb is dat tegenwoordig van elkaar afgescheiden, dus een aparte ingang voor NXT. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheCrazyDutch schreef:
Youri! schreef:
TheCrazyDutch schreef:
Ik zet nooit meer een stap in dat time out. Wat een ongeregelde kutlocatie is dat zeg


Waarom vind je dat?


De zaal zelf is wel nice, maar het feit dat er naast MiM nog allemaal andere zalen zijn voor het normale uitgaanspubliek is gewoon kut. Vorig jaar heb ik anderhalf uur buiten in de rij moeten wachten tussen de guchipetjes. Was om 1 uur binnen :mad:

Tegenwoordig kom ik er bijna nooit meer, maar voor een jaar of twee/drie terug ging ik bijna wekelijks en ik heb eigenlijk nooit superlang hoeven wachten of zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
TheCrazyDutch schreef:

De zaal zelf is wel nice, maar het feit dat er naast MiM nog allemaal andere zalen zijn voor het normale uitgaanspubliek is gewoon kut. Vorig jaar heb ik anderhalf uur buiten in de rij moeten wachten tussen de guchipetjes. Was om 1 uur binnen :mad:

Als ik het goed begrepen heb is dat tegenwoordig van elkaar afgescheiden, dus een aparte ingang voor NXT. :)


Jup, NXT is tegenwoordig een 'aparte' locatie met eigen entree en faciliteiten, dus je hoeft niet meer door de discotheek heen om er te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheCrazyDutch schreef:
Vorig jaar heb ik anderhalf uur buiten in de rij moeten wachten tussen de guchipetjes. Was om 1 uur binnen :mad:


Vorige keer met Gearbox labelnight kwamen we ongeveer kwart over 12 aan en konden we zo doorlopen.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten