Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Deze heeft ook echt 2-3 uur lang bij de Q-Dance stage gelegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha fack hee, mooi dagje heb je dan! Wel goed dat je hem van z'n rug gefotografeerd hebt, zou mooi klote zijn als je met je kop zo op het internet staat! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij neemt "genieten van het zonnetje" wel heel letterlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
No offence maar waarom zou je naar een festival als Mysteryland land gaan en dan voornamelijk bij de hardstyle vertoeven? Zo'n breed spectrum aan muziekstijlen maar toch naar de artiesten gaan die je elk weekend op een hardstyle feest kunt zien. Oprecht benieuwd naar.


Ik had een gratis kaartje voor de zondag, anders had ik sowieso niet heen gegaan. Overdag overigens wel allestages bezocht en een kijkje genomen over het hele terrein, uiteindelijk toch bij de Q belandt omdat al m'n vrienden daar staan, maar de sfeer en geluid daar is echt ontzettend slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 23:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch twee heel leuke dagjes gehad bij de Q-Dance stage & 2 uurtjes bij Thunderdome waren ook prima. In tegenstelling tot wat andere leden hebben ervaren was er zeker wel sfeer. En van dagjesmensen in Nederland heb ik nooit last. Altijd gezellige mensen :D
Wat het muzikale punt betreft , is het zeker zo dat tracks herhaaldelijk terug komen en dat sets best voorspelbaar worden als je veel feesten aandoet.

De meeste artiesten die hier stonden sla ik over op feesten met een bredere line-up , dan is het leuk om nog eens een (hardstyle)mainstage te pakken, Dat doet oude tijden herleven (toen ik zelf nog een dagjesmens was (L) )

Techno = dikke prima, maar ik hou me denk ik meer vast aan de muziekstijl waar ik gegarandeerd uit men koekenpan ga.

In de toekomst zal ik eens een rondje lopen denk ik ;)

Probs naar Q-dans voor de show ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Techno = dikke prima, maar ik hou me denk ik meer vast aan de muziekstijl waar ik gegarandeerd uit men koekenpan ga.


Haha dit heb ik dus ook altijd. Techno is tering vette muziek. Maar nog altijd niets gevonden dat kan tippen aan een dagje hardstyle (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In mijn optiek komt dat vooral door de gezelligheid die Hardstyle met zich meebrengt. Met Hardstyle zijn de mensen veel meer onderling aan het ouwehoeren en lullen dan bij vele andere soorten muziek. Ook de vele bekenden die altijd aanwezig zijn werken hier zeker aan mee. Bij andere genre's heb ik meer het idee dat mensen echt in de muziek zitten wat ook een hele andere sfeer met zich mee brengt. Het losgaan gehalte is bij veel andere soorten muziek ook veel hoger dan bij Hardstyle en dat vind ik zelf wel een belangrijk punt. Toch zal Hardstyle voorlopig nog wel mijn #1 muziekstijl blijven maar afwisseling (Techno, DnB en muziek als Moksi/Boaz van de Beatz) op z'n tijd heb ik zeker wel nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 00:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meer dan prima dagje gehad zondag! Hoewel ik ML twee keer eerder heb bezocht was ik gister met een groep voor wie het de eerste keer was. We zijn gewoon een rondje gaan lopen vanaf de main naar Q. Bijna alle stages gezien, maar hebben het merendeel van de tijd bij Vunzige Deuntjes gestaan. Wat een muziek en wat een publiek :lol: . Ondanks dat ik niets tot nauwelijks iets heb met de muziek heb ik me uitstekend vermaakt.

Verder kort bij Fred V & Grafix geweest. Tering wat was dat ziek. Loei heet in die bunker, maar wat een sfeer. En dat geluid :worship: Ook Klingande mee gepakt in The Big Top. Was wel relaxt, heel zomers setje met ondersteuning van drums, viool en saxofoon. Vervolgens blijven hangen voor Sigma. Ik wist op voorhand niet echt wat ik hiervan moest verwachten, maar het was echt heel tof! Vette D'n'B met live zang en instrumenten. Eigenlijk echt een live concert :).

Na Sigma zijn we richting Q gelopen voor NC. Bijna een identiek setje aan de dag ervoor (Outdoor Stereo in Hoorn), maar dat mocht de pret niet drukken. Geluid was prima en de sfeer was ook top. Na NC een beetje wezen struinen, waarna we 15 min van B-front & PN hebben meegepakt voordat we richting auto gingen. In tegenstelling tot 's middags was het geluid dra-ma-tisch. We stonden in mid achter, maar er was 0 sub. Zoiets heb ik maar zelden meegemaakt...

Rond 22:15 richting auto gelopen en rond 23u reden we zonder problemen weg.

Wat betreft de gezelligheid bij de hardstyle in vergelijking met andere area's: 100 % mee eens. Tijdens NC mooi met een paar oudere gasten die naast ons stonden te praten, waarna die gasten hun thuiszittende vrienden gingen Facetimen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 11:45 
 
Hardtraxx Veteran

Zo, ook maar even een korte impressie van mijn dag geven.

Begonnen bij Etherwood in de Hospitality. Onderweg ernaartoe lopend hoorde ik Isaac respectievelijk Showtek - Black en Proppy & Heady - The B Side, tof. Maargoed, Etherwood dus. Heb eens wat nummers van hem via mrsuicidesheep ontdekt op Youtube. Erg fijn stijltje, hele softe DnB. Was dan ook echt lekker inkomen. Mooi sfeertje eigenlijk meteen ondanks het nog geringe aantal mensen. Toen er een nummer werd gedraaid dat ik van hem kende, met fijne vocals, begon iedereen opeens mee te zingen. Geluksmomentje.

Daarna even bij Gizmo wezen kijken volgens mij, maar niet al te lang want je brandde aardig weg in de felle zon. Wel nog Bottoms up meegepakt :thumbsup:. Vervolgens bij Cleavage Live wezen kijken in The Big Top. Geen idee wat ik kon verwachten maar leek me wel wat. Was een voltreffer. Fijne deephouse met live gitaarspel ( synths ) en een goede zangeres.

Vervolgens even bij Prophet wezen kijken volgens mij, om vervolgens drie uur lang te vertoeven in de Hospitality. Fred V & Grafix vervolgt door Camo & Krooked. Vooral erg uitkijkende naar het laatste duo. Hun recente album staat tjokvol met kunstige pareltjes. Heb er daar ook vele van mogen horen, heerlijk. Wel wat jammer dat het geluid niet optimaal was.

Hierna toch een uurtje hardstyle meegepakt bij Noisecontrollers. Was wel leuk. Rest van de avond beetje overal en nergens geweest. In ieder geval optimaal vermaakt deze dag en veel acts gezien die ik normaal niet gauw zie. Volgend jaar wellicht weer wanneer er weeral een goede line-up is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zondag een leuke en zonnige dag gehad, maar wat begon de dag kut zeg.

Rond half 1 aangekomen bij de ingang omdat ik graag nog een deel van Isaac wilde zien, en werd erg grondig gefouilleerd. Beveiliger zat nog net niet aan m'n ballen en ploos zelfs m'n trainingsbroek helemaal uit die in m'n tas zat.

Collega van 'm kwam erbij en sommeerde me om mee te lopen, en aan de zijkant van de controle stelde hij me voor om een deal te maken. Of ik gaf alles wat ik bij me had netjes af en dan mocht ik het terrein op, of ik ging mee naar achteren waar de politie met drugshonden en lichaamscontrole stond. Best bizar aangezien ze niks gevoeld konden hebben. Met dit dilemma in m'n achterhoofd maar alles afgegeven, had ook voor een vriend meegenomen en dit was eigenlijk net boven de gebruikershoeveelheid. Na een preek over VOG en het zeggen van 'hmm Armani's die zijn goed', gingen ze even 'overleggen' en mocht ik gelukkig wel het terrein op, en bedankten ze me voor de medewerking.

Corrupte bende :/ .

Al goed, geen goed begin van de dag, en het duurde dan ook even voor ik er in kwam. Even gekeken bij Isaac (laatste nummers), en daarna naar de Thunderdome. Was wel even leuk maar belachelijk warm. Hierna rondje gelopen over het terrein, en terecht gekomen bij Rebekah in de Dave Clarke tent. Tering wat een heerlijk harde treinset zeg. Ook gaaf dat een technostage een keer licht was van binnen, was ook lekker koel. Helaas was ik met een vriend die compleet nuchter bleef omdat hij de dag erna moest 'studeren' en die kon hier niks mee. Hierna naar Benny Rodrigues gegaan, draaide wel lekker in het zonnetje maar vond de sfeer niet echt lekker bij de Main.

Even Audiotricz meegepakt, was wel oke maar had wat hardere platen (Atmozfears) verwacht en een paar classics, bleef helaas best kazig. Hierna naar de Thunderdome gegaan waar The Prophet echt heerlijk draaide, en Dj Dano de tent afbrak. Wat een geweld die hardcore uit de jaren 90! Na de Thunderdome nog even gechilld, was echt helemaal kapot van het hakken in de brandende zon (ook helemaal geen wind of schaduw daar). Vunzige deuntjes bekeken maar kon hier helemaal niks mee. Maat van me ging inmiddels naar huis, hij pakt het echt serieus aan zeg :lol:.

Daarna lekker naar de Q-dance gegaan voor het laatste deel van Psyko Punkz, heerlijk stijltje zeg! Rock Ya Attidude nog gedraaid :). Noisecontrollers heeft weer laten zien waarom hij de beste hardstyle producer is, top! Miste wel wat classics, maar dikke set. Tijdens deze set een leuk groepje tegengekomen waarmee ik de avond heb afgesloten, tijdens Ran-D heerlijk gebeukt, en was helemaal op tijdens B-front vs PN, deze set lekker vanaf de heuvel bekeken en af en toe toch nog gebeukt.

Nog wat vervelends, ik kwam er tijdens Noisecontrollers achter dat ik het kaartje van m'n kluisje verloren was, en geen foto had gemaakt... Huissleutels etc lagen erin :lol:..... Nog een uur moeten wachten na afloop bij de kluisjesbalie, en toen liep er een dame mee die de kluisjes open kon maken. Ze zei dat ze er tien open mocht maken, en godzijdank was het raak bij het tiende kluisje :thumbsup: :lol: ! Dan voel je je wel even opgelucht zeg.

Pluspunten:
- Technostage
- Het weer
- Sfeer bij de Q-dance (ging goed los en gezellige mensen)
- Sets van Rebekah, The Prophet, Dano en Ran-D
- Heerlijk frietje

Minpunten:
- Maximus security
- Kluisje (eigen schuld maar blijft kut na afloop in je eentje wachten in de kou)
- Toch weer veel bij de Q gestaan stiekem ( wat eigenlijk ook wel weer leuk was)
- Maximus security
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 11:36 
 
Hardtraxx Veteran

Ook eens gehad na Tijdmachine in de NDSM, dat was me ook een partij koud. En ook eerst aantal verkeerde kluisjes aangewezen, dan voel je je zo opgelaten :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 15:54 
 
Hardtraxxer

Zondag erheen geweest, geweldig feestje gehad,klein verslag van mijn kant.

Binnenkomen ging vlot, tas werd even in gekeken om te kijken of geen opmerkelijke dingen in zaten, fouilleren ging ook wel snel. Bij iemand anders in de groep duurde het wat langer, daar werd zelfs in elk vakje van de portemonnee gekeken of er iets in zat. Heb in de groep wel zeker 3 keer de grap voorbij horen komen dat het de eerste dag van de security medewerkster was. Toen geopend bij Benny Rodrigues, om vervolgens even bij de Q-Dance stage te staan. Het was echt heel warm in de zon, dus na even zoeken een mooi plekje in de schaduw gevonden op de heuvel (naast de bar die op de heuvel stond). Cyber draaide erg gevarieerd, veel classic afgewisseld met hedendaagse nummer. Helaas kwam na zijn set Villain opzetten, dus halverwege Code Black maar een beetje rondgelopen en even bij ROD gekeken, om vervolgens door te gaan naar Elrow. Geen idee wie daar draaide, maar wat was het ongelooflijk fijn in die tent.

Na een hapje eten en weer eens een zoveelste desperados te halen, teruggegaan naar de Q voor het einde van Coone en een groot deel van Psyko Punkz, om vervolgens weer door te gaan naar mijn persoonlijke headliner van die dag, Oliver Heldens. Heerlijk setje, indien ik een beetje ruimte had echt keihard losgegaan als nooit tevoren (blijft wel kut dat, als er ergens ook maar een beetje ruimte ontstaat, het gelijk een looproute wordt), hij speelde grotendeels wat ik had verwacht en tot mijn verrassing ook wat lompere house/techno, samen met zijn wat ongemakkelijke MC momentjes maakt dit hem echt een eindbaas imo. Daarna weer terug de Elrow in om weer lekker te technoën en om 22:00 weer naar de Q gegaan om af te sluiten. Erg vette show, had alleen totaal niet door dat het nieuwe Qlimax anthem werd gedraaid. xd

Lopen naar de kluisjes ging toen nog best oké omdat er nog een shortcut was tussen de brug en de kluisjes waardoor we de mainstage konden omzeilen, echter was het daarna niet te doen om vanaf daar via uitgang Zuid naar het OV te lopen. Welke idioot verzint het om de helft van de hekken bij de kaartcontrole dicht te maken met vuilniscontainers, om vervolgens bij enkele overgebleven rijen ook nog eens security mensen neer te zetten waardoor er maar door 4 rijen kon worden gelopen oid. Ik schat dat er zeker 10.000-15.000 mensen door deze uitgang moesten om bij hun auto/het OV te komen, was niet te doen dit.

+1000 Desperados
+++ Elrow
++ Geluid was erg goed op de plekken waar ik stond
++ Organisatorisch goed geregeld (genoeg toiletten, kort wachten bij de bar, afwerking terrein)
++ Oliver Heldens
+ Cyber
+ B-Front & Phuture Noize
+ Eindshow Q-Dance

- Helling heuvel, meerdere keren mensen naar beneden zien glijden tijdens het klimmen/dalen
--- Villain
-1000 'Crowd control', onmogelijk om een beetje door te lopen vanaf de kluisjes tot ver achter uitgang Zuid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Zondag erheen geweest, geweldig feestje gehad,klein verslag van mijn kant.

Daarna weer terug de Elrow in om weer lekker te technoën en om 22:00 weer naar de Q gegaan om af te sluiten. Erg vette show, had alleen totaal niet door dat het nieuwe Qlimax anthem werd gedraaid. xd


Deze werd dan ook op zaterdag gedraaid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 16:45 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Sjaakie P schreef:
Zondag erheen geweest, geweldig feestje gehad,klein verslag van mijn kant.

Daarna weer terug de Elrow in om weer lekker te technoën en om 22:00 weer naar de Q gegaan om af te sluiten. Erg vette show, had alleen totaal niet door dat het nieuwe Qlimax anthem werd gedraaid. xd


Deze werd dan ook op zaterdag gedraaid ;)

Goeiemorgen, ben nog niet helemaal wakker haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2017 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2017 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus wat zitten deze beide eindshows strak in elkaar zeg! Het vuurwerk bij die 2e climax van The Paradox.. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Bij andere genre's heb ik meer het idee dat mensen echt in de muziek zitten wat ook een hele andere sfeer met zich mee brengt. Het losgaan gehalte is bij veel andere soorten muziek ook veel hoger dan bij Hardstyle en dat vind ik zelf wel een belangrijk punt.

Stuur eens filmpje van dat losgaan. Op dnb feesten heb ik t al meegemaakt en daar ligt het idd wel redelijk hoog maar geen idee hoe dit bij andere genres zit. Ik beschouw zelf springen wat bij veel dance muziek gebeurt niet echt als losgaan btw. Dat is puur kuddegedrag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 11:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bij techno danst iedereen ook gewoon, gewoon niet zo intensief, maakt de sfeer niet minder relaxed en gezellig.

Bij de Funky Cat is het gros ook geen hardstyle oid, maar iedereen doet altijd mee en het is kats gezellig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie mensen wel eens dansen op techno ja maar als ik die filmpjes zie is er ook altijd maar een tamme sfeer. De beste sfeer die ik de laatste tijden heb meegemaakt is toch wel bij setjes van B-Front vs Phuture Noize. Ik zie dan echt altijd bijna de hele tent losgaan voor zover ik kan zien en iedereen blèrt de melodieën mee. Mooi man :D

Maarja qua losgaan moet je genres eigenlijk gewoon niet echt met elkaar vergelijken. Vind de sfeer op dnb feesten ook leuk dus maar je kan het echt niet vergelijken met hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 11:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik zie mensen wel eens dansen op techno ja maar als ik die filmpjes zie is er ook altijd maar een tamme sfeer. De beste sfeer die ik de laatste tijden heb meegemaakt is toch wel bij setjes van B-Front vs Phuture Noize. Ik zie dan echt altijd bijna de hele tent losgaan voor zover ik kan zien en iedereen blèrt de melodieën mee. Mooi man :D


Het is ook tamme muziek op een lager BPM. Als je lomp losgaat op techno zie je er ook gewoon als een mongool uit.

Je kan het losgaan gewoon niet vergelijken, maar de participatie is bij beiden even veel. En als je mensen meer los wilt zien gaan op techno dan moet je de lompere techno opzoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat Broken Balance zegt! Bij Techno bijvoorbeeld is iedereen veel meer bezig met de muziek dan met randzaken, hoe intensief ze hierbij losgaan is dan niet van toepassing. Dit geeft natuurlijk een hele andere beleving aan het feest. Ikzelf vind ouwehoeren tussen de nummers door nog steeds heerlijk dus vandaar dat ik me nog altijd ontzettend goed vermaak op Hardstyle feesten. Dit zou ook kunnen komen door de velen bekenden. Ik denk als ik naar een feest zou moeten gaan waar ik niemand kende dat ik dan eerder naar een DnB/Techno feest zou gaan. Al met al ligt het er maar net aan welke beleving jou het beste ligt. Ik vind het beiden wel supertof om tussen te staan dus vandaar dat ik ook blijf variëren in genre's voor feesten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap u! Ja ik vind de openheid op hardstyle feesten gewoon erg tof. Ik voel me daar gewoon helemaal thuis en voel me eigenlijk nergens zo gelukkig als daar. Vooral dit jaar vermaak ik me echt optimaal doordat ik veel nieuwe mensen leer kennen en ook best wat nieuwe muziek voor mij. De mensen van hier dragen ook wel flink bij aan mijn plezier op feesten :worship:

Hardstyle is voor mij toch een gevoel wat geen enkel ander genre (helaas) evenaart (ja klassieke muziek maar dit is wat heel anders xd).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach techno
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het bewegen op dnb zo baas. Lekker wiegen van de ene naar de andere kant, alsof iedereen in een trance zit.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten