Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2009 23:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hardcore/Early Rave/Oldschool/Terror

Vorig jaar was er een jubileum-editie (15 years), dit jaar weer een "gewone" Nightmare in Rotterdam...

Afbeelding

22.00 uur - 7.30 uur
Ahoy Rotterdam

Tickets
42,50 - o.a. verkrijgbaar bij MidTown, paylogic en Ticketservice

Line up:
zie onderstaande...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2009 19:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Main Area
Alex B
Endymion
Neophyte vs Ruffneck
Neophyte Records Allstars
Outblast vs. Tommyknocker
Predator
Weapon X
Live: Angerfist
Live: Evil Activities
MC: Ruffian

Present Area
Meagashira
Noize Suppressor
Nosferatu vs. Ophidian
Prolaxx & Outrage
Partyraiser
Tha Playah vs. Dazzler
Live: Art of Fighters
Live: Offensive vs. The Hitmen
MC: Alee

Early Rave / Oldschool
Bountyhunter
Darkraver
Forze DJ Team
Kristof
Omar Santana
Rob
The Houseviking
Yves Deruyter
MC: Apster
MC: Chucky
MC: Joe

Chill-out area:
Area: Chill-out
This area is the place to be if you want to chill-out for a moment.

There will be a lot of surprises and things to do in this area.

The Nightmare theater, a market, merchandise stands, live entertainment and much more.. maybe Freddy himself will come and pay a visit.


Very very nice. Kaartje is inmiddels al binnen.

Check voor meer info enzo http://www.nightmareindoor.com/ahoy/home.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2009 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is zover, het aftellen naar de nieuwe editie van Nightmare is begonnen! Met nog een aantal dagen te gaan kunnen de meeste mensen niet meer wachten tot het eindelijk 5 december is. De opbouw is van start gegaan en in Ahoy wordt nu met bloed, zweet en tranen aan de algehele productie gewerkt. De podia worden opgebouwd, decoratie wordt geperfectioneerd, de geluidsystemen getest en het spectaculaire entertainment wordt alvast geoefend zodat het zeker is dat alles tot in de puntjes geregeld is en er niets meer mis kan gaan wanneer de poorten van Ahoy open gaan voor publiek om tien uur zaterdagavond.

Zodat jullie zelf ook je avond tot in de puntjes kunnen regelen vind je hieronder nog één keer alle belangrijke info op een rijtje, inclusief de timetable.

Timetable
Met drie area's gevuld met de crème de la crème van de hardcore scene is het voor jou belangrijk om te weten wanneer jouw favorieten optreden. Daarom kun je hier alvast de time-table vinden zodat je nu al kunt uitstippelen wanneer je waar aanwezig moet zijn.

Mainstage
22.00 - 23.30 Alex B
23.30 - 00.30 Weapon X
00.30 - 01.30 Predator
01.35 - 02.30 Endymion
02.30 - 03.00 Evil Activities live
03.00 - 04.30 Neophyte vs. Ruffneck
04.30 - 05.00 Angerfist live
05.00 - 06.30 Outblast vs. Tommyknocker
06.30 - 07.30 Neophyte Records Allstars
Hosted by MC Ruffian

Present
22.30 - 00.00 Prolaxx & Outrage
00.00 - 01.00 Meagashira
01.00 - 02.00 Dazzler
02.00 - 02.30 Art of Fighters live
02.30 - 04.00 Nosferatu vs. Ophidian
04.00 - 04.30 Offensive vs. The Hitmen live
04.30 - 05.30 Tha Playah vs. Noize Suppressor
05.30 - 06.30 Partyraiser
Hosted by MC Alee

Early Rave / Oldschool
22.30 - 23.30 Rotterdam Termination Source
23.30 - 00.30 Omar Santana
00.00 - 01.30 Yves Deruyter vs. Bountyhunter
01.30 - 03.00 DJ Kristof vs. DJ Rob & MC Joe
03.00 - 04.30 Darkraver vs. The Houseviking
04.30 - 06.00 Forze DJ Team
Hosted by MC Chucky & MC Apster

De vierde area
Aan de vierde area wordt hard gewerkt om aan de strenge eisen van de bezoekers te voldoen. In deze area kun je onder het genot van een patatje of een broodje kebab genieten van oude Nightmare beelden. Daarnaast kan jij je zenuwen op de proef stellen in verschillende kermisattracties in het lunapark.



Zin aaannnn :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2009 16:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hier verder niemand van Hardtraxx geweest? Was een prima feestje!

Helaas was decoratie en aankleding een aanfluiting, de zalen redelijk klein en de barren vooral bij de mainstage te druk. Verders was het echt top. Hoorde veel klachten over het geluid maar ik vond het wel goed zo hoor. Er werd echt fantastisch gedraaid, lekker tempo erin gedurende de hele avond. Lichtshow heeft met positief verrast, entertainment was ouderwets gek met sinterwaus en strakke piet :D
En de sfeer was voor zover ik de mensen heb meegemaakt gewoon top. 1 grote familie, allemaal gezellig waus onder mekaar!

Heb me echt super vermaakt! Maar als je hier niet in de regio woont is het nou niet echt een feest waar ik half Nederland voor over zou steken zoals ik dat bij Dominator of Thunderdome misschien wel zou doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 15:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
marja, was der niet bij dus kan niet veel zeggen over drukte/sfeer/decor.

Dan kun je volgens mij er helemaal niks over zeggen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 20:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

youtube filmpies? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2009 21:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Een aantal setjes komen over een maandje of 2 uit op CD denk ik, net als de DVD.
Mja zoals ik al zei, als je in Eindhoven woont zou ik de moeite niet doen. 'T is niet echt waar voor je geld helaas. Mja, lekker dichtbij en veel bekenden die gaan, dan zeg ik ook weer niet zo snel nee. En vermaken doe ik me toch wel.

Het eerste wat UDC moet doen is weer terug gaan naar het sportpaleis, lijkt me voor een feest als Nightmare veel beter. Enter The Timemachine schijnt niet voor niets de beste Nightmare in Ahoy ooit geweest te zijn. Hopelijk dat ze dat voor de volgende keer kunnen regelen :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten