Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Hierbij wat bewegende beelden van het heugelijke moment dat Headhunterz wordt aangekondigd. Fijne zondag




Tering kippenvel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Vond de sfeer tot zeker een uurtje of 3 echt wel goed er in zitten vooral vooraan dan.
Muzikaal een heel divers feest.
Vond dat setje Atmozfears en Audiotricz wel het fijnst.

Dat van die kale oude knakkers die doorgesnoven rondlopen ben ik het ook wel mee eens.

Trouwens die munt prijs (€3) kan echt niet en dan voor een wodka red Bull 4 stuks vragen :surrender:


Alles op die locatie is gewoon kut. Ik kan geen enkel positief punt opnoemen van deze locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 16:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Alles op die locatie is gewoon kut. Ik kan geen enkel positief punt opnoemen van deze locatie.


Voor mij een reden om 3 december lekker over te slaan. Als ik het vergelijk met Superbash vorig week was het echt een wereld van verschil
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 21:30 
 
Hardtraxxer

Gister een kort filmpje gemaakt bij Luna/Deepack/Zany, weet iemand hoe deze plaat heet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 21:40 
 
Hardtraxxer

Unknown schreef:
RTM93 schreef:
Vond de sfeer tot zeker een uurtje of 3 echt wel goed er in zitten vooral vooraan dan.
Muzikaal een heel divers feest.
Vond dat setje Atmozfears en Audiotricz wel het fijnst.

Dat van die kale oude knakkers die doorgesnoven rondlopen ben ik het ook wel mee eens.

Trouwens die munt prijs (€3) kan echt niet en dan voor een wodka red Bull 4 stuks vragen :surrender:


Alles op die locatie is gewoon kut. Ik kan geen enkel positief punt opnoemen van deze locatie.


Eens, 1x geweest en nooit meer. Los van het feit dat het voor mij erg ver is was het veel te heet, veel te duur, veel te lang wachten en veel te vol (BKJN vs Partyraiser)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Gister een kort filmpje gemaakt bij Luna/Deepack/Zany, weet iemand hoe deze plaat heet?


Mark With A K - Oasis
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2016 22:03 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Ltmbr schreef:
Gister een kort filmpje gemaakt bij Luna/Deepack/Zany, weet iemand hoe deze plaat heet?


Mark With A K - Oasis

Nice, thanks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 20:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo 20 jaar later :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten