Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 08:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: NRG VIBE presents: Frontliner Neon ADE Showcase 2017
Datum: 21-10-2017
Tijd: 22:00 - 06:00
Locatie: World Fashion Centre, Amsterdam
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://www.nrgvibe.nl/
Prijs: Phase 1 | Early Bird Ticket | €27,50
Phase 2 | Regular Ticket | €32,50
Phase 3 | Late Ticket | €37,50

Line-up:
▲ Frontliner
▲ Audiotricz
▲ Rebourne
▲ Toneshifterz
▲ Demi Kanon
▲ Nexone
▲ Breadhead
▲ MC Tellem

October 21st 2017. Put it in your agenda. This is the night NRG VIBE will host the NEON Showcase headlined by the melody man Frontliner. NRG VIBE presents: Frontliner Neon ADE Showcase 2017 is part of the Amsterdam Dance Event.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar hoe komen ze bij Frontliner? Niet om te lopen bashen, maar ben wel benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up so far is al heel fijn :thumbsup:. Best grote kans dat ik hier aanwezig ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 10:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Maar hoe komen ze bij Frontliner? Niet om te lopen bashen, maar ben wel benieuwd


Precies dit ja. De support artiesten zijn stuk voor stuk op dit moment relevanter in de scene dan de hoofdact zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
sonnebloem schreef:
Maar hoe komen ze bij Frontliner? Niet om te lopen bashen, maar ben wel benieuwd


Precies dit ja. De support artiesten zijn stuk voor stuk op dit moment relevanter in de scene dan de hoofdact zelf.


ja dit dus. Als je hier voor zou gaan zou het voor de andere artiesten zijn naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2017 11:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wellicht kregen ze geld bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 15:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Line-up:
▲ Frontliner
▲ Audiotricz
▲ Toneshifterz
▲ Rebourne
▲ Demi Kanon
▲ Nexone
▲ Breadhead
▲ MC Tellem


^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn hier nog meer Hardtraxxers aanwezig? Begin er toch al wel zin in te krijgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Zijn hier nog meer Hardtraxxers aanwezig? Begin er toch al wel zin in te krijgen :)


Gezien de reputatie van Frontliner hier, hoef je daar niet op te rekenen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was het niet zo dat de vrouw van Frontliner wou dat hij altijd de headliner was op een feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga hier misschien heen, gratis kaartjes via I'M IN gewonnen.

Ben hiervoor sowieso in Amsterdam voor dat feest van Armada waarvoor ik weer ben uitgenodigd.

Kijken wel hoe het loopt :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha fak it, gewoon lekker aanwezig vanavond. Tot vanavond Sander :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot straks :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een leuk feestje :D. Rebourne was puur genieten :loving: en Frontliner was ook erg tof. (Eindelijk Warphole 2014 edit een keer live gehoord :worship:) Qua muziek was sws de hele nacht goed eigenlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb echt 40 rondjes gelopen, en er waren echt niet zoveel mensen, maar ik heb jou dus echt niet gezien hoor Sander.

Wel 1 van de vaagste feestjes die ik tot nu toe heb meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was kwart over 12 binnen, zaal was iets meer dan half vol denk ik. Overal waar je stond had je veel ruimte dus dat was wel lekker. Geluid was bij vlagen prima. Verder was het ergens bovenop een parkeerdek, wat echt heel vaag was en heel moeilijk te vinden.

Verder kende de mensen de tracks bijna niet, dus echt van veel sfeer was niet echt te spreken. Wel grappig dat je dan zo'n feest in Amsterdam hebt, dat je dan ook gelijk ziet dat er wat meer drugs wordt gebruikt. 95% zat lekker aan de drugs, dus daar kon ik als nuchtere wel erg van genieten.

Verder wel weer een paar leuke mensen leren kennen dus dan vind ik het eigenlijk alweer gauw prima.
Als gratis feest kon het er prima mee door.

Verder waren de extreem hitsige en geile wijven wel echt prachtig. Sommige hadden echt het juiste pilletje op en konden zichzelf echt niet houden. Mooi man :thumbsup:

Verder muzikaal:

Frontliner z'n nieuwe album, tsja tis allemaal niet heel vernieuwend. Allemaal beetje hetzelfde als TSOF.
Rebourne was prima, geen onverwachtse platen verder.
Audiotricz was wel tof met onder andere Takin it back draaien en Who's Plan Is It?
Demi Kanon was na 15 minuten vooral wat harder, maar geen bijzondere dingen verder.
Toneshiferz als afsluiter, ja voor die 30 man die er nog ongeveer stonden boeide het allemaal ook geen reet meer.

Verder weer gekloot met een WC bandje die je moest betalen met 1 muntje, maar vervolgens niet 1 keer gecontroleerd bij de WC.

Uiteindelijk gewoon een heel vaag feest door locatie, sfeer en mensen. Maar onder omstandigheden eigenlijk toch wel weer prima vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
wel echt prachtig. Sommige hadden echt het juiste pilletje op en konden zichzelf echt niet houden. Mooi man :thumbsup:


Ben wel benieuwd hoe dit tot uiting kwam xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Paul > Had een wit T-Shirt aan en een blond meisje met zwart topje aan mijn zijde. Voor Toneshifterz naar huis gegaan. Als je hebt gezocht naar een jongen die lijkt op de foto uit het leden topic zul je me ook nooit meer kunnen herkennen xd. Toen was ik 15/16 vgm. Ben in mijn gezicht nog behoorlijk veranderend, totaal ander kapsel, klein stoppelbaardje :P.


Album is idd in de trend van TSOF. Allemaal niet heel vernieuwend maar zaten toch wel hele lekkere platen bij. Fall For You (?) :loving:. Melo's blijven zijn sterkste punt imo. Je kunt aan zijn nieuwe tracks ook wel horen dat hij tegenwoordig voor een ander (buitenlands) publiek optreed. Zitten behoorlijk wat house invloeden in.

Vond het qua mensen gaandeweg de avond nog redelijk vol lopen. In het begin was het wel heel rustig. Tijdens Frontliner stond het aardig vol, daarna liep het al weer vrij snel leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2017 00:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meest gekke is dat ik van te voren al dacht dat het pas na 2u een goed feest zou gaan worden. Frontliner is een legend, maar zijn nieuwe werk spreekt mij totaal niet aan (en gok dat dit voor veel mensen geldt) Je vraagt je soms af of dit dezelfde man is die ook Tuduu/Like A Fireball/Symbols/Dream dust heeft gemaakt..

En ik kreeg dus gelijk. Publiek deed ook amper mee, weinig echte fans zal ik maar zeggen. Ene break na de andere, te blij, teveel zang, het wijkt gewoon teveel af van hoe hardstyle geinterpeteerd wordt door mensen.
Wel leuk was zijn reversed bass edit van Scantraxx Rootz!!

Ná frontliner werd het echt goed, lekkere classics en goed nieuw materiaal gehoord. Werd lekker door gerost ipv continu breaks etc. Ik vond persoonlijk Audiotricz heel fijn! Rebourne ook klasse :)

Al met al een leuke avond gehad!

Edit: ik snap natuurlijk dat dit een album showcase was en dat hij al zijn nieuwe tracks draait, maar in een set van twee uur had hij best iets meer van zijn oude werk erop kunnen gooien. Had eigenlijk gewoon gemoeten! Ik had het verschil in reactie van het publiek wel willen zien! Verschil van dag en nacht met wat de man tegenwoordig produceert...
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten