Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 110  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 12:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lezen er hier nog DJ's mee?
Graag zou ik toch eindelijk eens wat Beat Providers plaatjes willen horen op een feest.
Hopelijk gaat dit hier gebeuren.

Alvast bedankt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Quellas schreef:
Lezen er hier nog DJ's mee?
Graag zou ik toch eindelijk eens wat Beat Providers plaatjes willen horen op een feest.
Hopelijk gaat dit hier gebeuren.

Alvast bedankt! :thumbsup:

Wie weet zal ik wat voor je draaien. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 12:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Quellas schreef:
Lezen er hier nog DJ's mee?
Graag zou ik toch eindelijk eens wat Beat Providers plaatjes willen horen op een feest.
Hopelijk gaat dit hier gebeuren.

Alvast bedankt! :thumbsup:

Wie weet zal ik wat voor je draaien. ;)


Aans kriej klappm waj wol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2018 12:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Da bin gin grapp'n
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darkest Dreams. ^^ Niets mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben nog nooit naar een feest van Shockerz geweest (Origins wordt de eerste) maar ik heb nu al een zwak voor die organisatie.

Gvd wat vet dit!! :love:

Dj staat er natuurlijk voor jan lul, maar vind het wel goeie keuze, lege dj booth zou nog vreemder zijn :lol: met dat masker er op nog wel vet binnen het thema gedaan ofzo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 19:36 
 
Hardtraxx Veteran

Gozer mixt wel lekker snel door! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit was echt zo hard genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 19:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dj staat er natuurlijk voor jan lul, maar vind het wel goeie keuze, lege dj booth zou nog vreemder zijn :lol: met dat masker er op nog wel vet binnen het thema gedaan ofzo :)

Hij heeft wel track-kennis, aan z'n moves te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:08 
 
Hardtraxx Addict

Krijg er wel zin in zo zeg :yay:
Even over de pendelbussen, rijd er hele tijd maar 1 op en neer van het station naar het evenement of zijn er meerdere? Niet dat je op het einde helemaal geplet in zo'n bus staat met ongeveer heel de zaal. Hoe zijn de ervaringen met deze bussen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja hou in gedachten dat dit feest tot 1 uur snachts duurt en daarom veel mensen zullen beslissen om niet met het OV te gaan en dus geen pendelbus zullen pakken. Ik zat er met VWAB afgelopen oktober om half 1 als een van de enigen in
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

Uniforce schreef:
Krijg er wel zin in zo zeg :yay:
Even over de pendelbussen, rijd er hele tijd maar 1 op en neer van het station naar het evenement of zijn er meerdere? Niet dat je op het einde helemaal geplet in zo'n bus staat met ongeveer heel de zaal. Hoe zijn de ervaringen met deze bussen?

Iets voor 12 gaat er ook nog een stadsbus die je kunt pakken. Ik neem aan dat er wel meerdere pendelbussen klaar staan om 01:00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Shockerz-Events schreef:
Bij onze evenementen betekend uitverkocht niet op en tegen elkaar aan staan maar gewoon gezellig druk ;)


Was bij beide edities van VWAB ook goed te merken, erg fijn :thumbsup:

Oom en tante vieren deze dag dat ze 40 jaar getrouwd zijn. Smoesjes om hier onderuit te komen? :cry:


Opgelost, ik ben hier bij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
MeneerEend schreef:
Shockerz-Events schreef:
Bij onze evenementen betekend uitverkocht niet op en tegen elkaar aan staan maar gewoon gezellig druk ;)


Was bij beide edities van VWAB ook goed te merken, erg fijn :thumbsup:

Oom en tante vieren deze dag dat ze 40 jaar getrouwd zijn. Smoesjes om hier onderuit te komen? :cry:


Opgelost, ik ben hier bij :thumbsup:


Welk smoesje heb je gebruikt? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rust in vrede, tante van MeneerEend :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:55 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik ben nog nooit naar een feest van Shockerz geweest (Origins wordt de eerste) maar ik heb nu al een zwak voor die organisatie.

Gvd wat vet dit!! :love:


:$ (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Rickzel schreef:
Dj staat er natuurlijk voor jan lul, maar vind het wel goeie keuze, lege dj booth zou nog vreemder zijn :lol: met dat masker er op nog wel vet binnen het thema gedaan ofzo :)

Hij heeft wel track-kennis, aan z'n moves te zien.

Hij weet de kickrolls aardig mee te slaan ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 21:20 
 
Hardtraxxer

Deze tracks.. :drool: :love: Zit nu wel echt te twijfelen om te gaan.. wordt alleen zo veel met alle andere events..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 00:04 
 
Hardtraxx Veteran

Byron schreef:
Deze tracks.. :drool: :love: Zit nu wel echt te twijfelen om te gaan.. wordt alleen zo veel met alle andere events..

Welk feest verkies je boven dit feest dan? Zon soort feest is voor het eerst en je kan niet naar een soortgelijk feest gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 00:41 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Byron schreef:
Deze tracks.. :drool: :love: Zit nu wel echt te twijfelen om te gaan.. wordt alleen zo veel met alle andere events..

Welk feest verkies je boven dit feest dan? Zon soort feest is voor het eerst en je kan niet naar een soortgelijk feest gaan

Naja ben ook deels afhankelijk van de groep, maar heb bijv al een kaartje voor loudness wat de week erna is..
Heb ook kaartjes voor Rebirth & Intents (weekend VIP), het wordt gewoon al snel heel duur :p

Maar dit concept is echt zo mooi, een avond vol oude pareltjes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 00:52 
 
Hardtraxx Veteran

Loudness 2x per jaar en is de glans er al een beetje van af. Ik zou het wel weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 03:20 
 
Hardtraxxer

een verzoekje/vraag aan shockerz-events:
ik ben naar de laatste editie van VWAB geweest, wat echt ontiegelijk vet was. hierbij stond toen bijna de gehele avond licht aan op het publiek (led spots vanaf de zijkanten). nu zie ik in de video's van shockerz dat dit ook het geval was. is dit een bewuste keuze? en zo ja, wat is de gedachte daarachter? op het moment dat namelijk het publiek constant verlicht is, komt een lichtshow minder goed over. doordat er constant veel licht is, is er weinig contrast tussen licht en donker, waardoor je de showverlichting veel minder ervaart. als je dit bijvoorbeeld vergelijkt met een techno feest, zul je zien dat het vaak heel donker is en een lichtshow best minimalistisch is. maar hierdoor komt het echt heel goed over
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
MeneerEend schreef:
Shockerz-Events schreef:
Bij onze evenementen betekend uitverkocht niet op en tegen elkaar aan staan maar gewoon gezellig druk ;)


Was bij beide edities van VWAB ook goed te merken, erg fijn :thumbsup:

Oom en tante vieren deze dag dat ze 40 jaar getrouwd zijn. Smoesjes om hier onderuit te komen? :cry:


Opgelost, ik ben hier bij :thumbsup:

Lekkah, Rody van der Palen. Gaat weer een goeie worden. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 10:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
een verzoekje/vraag aan shockerz-events:
ik ben naar de laatste editie van VWAB geweest, wat echt ontiegelijk vet was. hierbij stond toen bijna de gehele avond licht aan op het publiek (led spots vanaf de zijkanten). nu zie ik in de video's van shockerz dat dit ook het geval was. is dit een bewuste keuze? en zo ja, wat is de gedachte daarachter? op het moment dat namelijk het publiek constant verlicht is, komt een lichtshow minder goed over. doordat er constant veel licht is, is er weinig contrast tussen licht en donker, waardoor je de showverlichting veel minder ervaart. als je dit bijvoorbeeld vergelijkt met een techno feest, zul je zien dat het vaak heel donker is en een lichtshow best minimalistisch is. maar hierdoor komt het echt heel goed over


Hoewel ik er zelf geen ervaring mee heb (ben nog nooit bij een evenement van Shockerz geweest) lijkt het mij persoonlijk ideaal. Normaal word ik helemaal panisch van alle flikkerende lichten. Ik kan me voorstellen dat dat op deze manier een stuk minder is.

Ik ben het wel met je eens dat de show daardoor misschien minder doorkomt
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 110  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten