Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Citaat:
Dit jaar is het niet twee, maar drie dagen feest op Sportpark Soetendaal! Maak je klaar voor een vol weekend feestplezier waarbij er voor ieder wat wils te vinden is!
Op vrijdag 29 juli zal Q-Music het voortouw nemen en jullie trakteren op alle hedendaagse topnummers met hier en daar een lekker fout deuntje. Traditiegetrouw voeren we het tempo zaterdag flink op tijdens ‘Hard in the Open’ en op zondag kunnen jullie weer genieten van de beste classics uit de 90’s en de 00’s tijdens ‘Classics in the Air’.
Kosten noch moeite zijn bespaard om de beste (inter)nationale TOP DJ’s te strikken, om nog maar te zwijgen over de show waarbij weer vingers afgelikt kunnen worden.. Trommel al je vrienden op en zorg dat ze 29 t/m 31 juli blokken in hun agenda, want dit wil je niet missen!

TICKETSALE:
- Early Bird ticketsale start maandag 25 april om 19.30 uur.
- Regular ticketsale start woensdag 11 mei om 19.30 uur.
Ga voor meer informatie en de ticketprijzen van Outlands Open Air 2016 naar http://www.outlandsopenair.com
En vergeet je niet op aanwezig te zetten bij de events: http://bit.ly/ol-events!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar viel tegen, maar dat lag aan het publiek en niet aan de organisatie. Maar thuisfeestje dus ik denk wel alle drie de dagen aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 17:13 
 
Hardtraxx Elite

Yesss, maandag gelijk de early birds bestellen voor 3 dagen feest, lekker met 't fietsje heen. T festival is duidelijk aan het groeien, benieuwd of ze ooit aan een 2e dag durven te wagen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Yesss, maandag gelijk de early birds bestellen voor 3 dagen feest, lekker met 't fietsje heen. T festival is duidelijk aan het groeien, benieuwd of ze ooit aan een 2e dag durven te wagen...

Het is dit jaar al 3 dagen hè...? xd Denk dat je tweede stage bedoelt? :P Dat lijkt me nog wel even te duren aangezien ze het nu ieder jaar (op de zaterdag iig) nog lang niet vol hebben staan. Hoewel ik zelf ook geen nee zou zeggen tegen een raw en/of tijdmachine stage hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 11:08 
 
Hardtraxx Elite

Haha bedoelde inderdaad een 2e stage :P. Sprak laatst iemand van de organisatie en die zeiden dat er voor de zaterdag wel een 2e stage bij zou kunnen komen ooit, maar dat kan alleen als de zondag ook een keer uitverkoopt.
't sportpak is in ieder geval groot genoeg. Zou wel lachen zijn over een paar jaar weekend + camping outlands xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoopte eerlijk gezegd dat er dit jaar al een camping bij zou zitten toen ik zag dat het 3 dagen zou zijn, zou geen stomme zet zijn van de organisatie in ieder geval aangezien er denk ik behoorlijk animo voor is van mensen uit de omgeving als ze de ticketprijs niet te hoog doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 13:13 
 

Vanaf welke leeftijd is dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag durf ik niet te zeggen, zaterdag en zondag 18+.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 13:33 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Ik hoopte eerlijk gezegd dat er dit jaar al een camping bij zou zitten toen ik zag dat het 3 dagen zou zijn, zou geen stomme zet zijn van de organisatie in ieder geval aangezien er denk ik behoorlijk animo voor is van mensen uit de omgeving als ze de ticketprijs niet te hoog doen.


Zou het? Aangezien er toch het meeste volk uit de buurt komt denk ik dat hun eerder zullen denken we fietsen die 5, 10 kilometer wel ff naar huis om in je eigen bed te gaan liggen.
Desalniettemin brengt een camping wel een leuke sfeer met zich mee.

Kunnen ook gewoon zelf een tentje in 't bos daar vlak in de buurt opzetten haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Kunnen ook gewoon zelf een tentje in 't bos daar vlak in de buurt opzetten haha :P

Dit klinkt als een veel te puik plan. Ik ben voor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2016 17:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk weer aanwezig. Was vorig jaar mijn eerste hardstyle festival. Vond het geweldig dus ga graag nogmaals terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers, Radical Redemption, Frequencerz Live, NSCLT en Sylence & Cyber :woot:
Zondag gaat ook gezelligheid ten top worden met Dune, Klubbheads vs DJ BoozyWoozy en DJ Kicken :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2016 09:42 
 

Sylence & Cyber holy shit :woot:
Dit feestje is zojuist een zekerheidje geworden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2016 20:40 
 
Hardtraxx Elite

Redelijk line-uppie, geen gearbox helaas haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 15:56 
 
Hardtraxx Elite

Wanneer komt de anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2016 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Wanneer komt de anthem?


Vroeg ik me ook al af.
Cyber & Sylence anthem?
Misschien Audiofreq
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 12:34 
 
Hardtraxx Elite

Anthem van Sylence. Best leuke anthem.

https://www.facebook.com/Outlandsopenai ... 468192661/

Nog 2 daagjes en dan 3 dagen feesten en zuipen.

Kijk het meest uit naar Sylence & Cyber, Frequencerz LIVE, Ran-D en Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas hebben ze de leeftijd verhoogd van 17+ naar 18+. Jammer, had er erg veel zin in. Volgend jaar dan maar :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 13:23 
 
Hardtraxx Elite

geert3ssen schreef:
Helaas hebben ze de leeftijd verhoogd van 17+ naar 18+. Jammer, had er erg veel zin in. Volgend jaar dan maar :(


Fake ID kom je echt wel binnen hoor. En anders kun je echt wel ergens een hek vinden waar je over heen kunt komen, paar gasten zag ik dat ook doen, enigste is dan alleen dat je de beveiliging een beetje moet mijden want je hebt geen bandje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2016 05:23 
 
Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
geert3ssen schreef:
Helaas hebben ze de leeftijd verhoogd van 17+ naar 18+. Jammer, had er erg veel zin in. Volgend jaar dan maar :(


Fake ID
kom je echt wel binnen hoor. En anders kun je echt wel ergens een hek vinden waar je over heen kunt komen, paar gasten zag ik dat ook doen, enigste is dan alleen dat je de beveiliging een beetje moet mijden want je hebt geen bandje.

Dit zou ik dus gewoon niet doen hé.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 12:43 
 
Hardtraxx Elite

Leuk feest gehad, dj's waar ik normaal niet bij zou staan weer eens gehoord. Maar vooral door de gezelligheid van alle bekende was het leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 13:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Helaas hebben ze de leeftijd verhoogd van 17+ naar 18+. Jammer, had er erg veel zin in. Volgend jaar dan maar :(

Als een feest 16+/17+ is moet er een controle zijn op ID zodat ze weten wie alcohol mogen kopen. 18+-feestjes checken eigenlijk zelden ID.

(Weet niet of het altijd zo werkt, maar dat is mijn ervaring...)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten