Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Gearbox platen op Pussy Lounge :lol:

Watch Your Back is door Ruthless gedraaid. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 12:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
gartainc schreef:
Er weer achterkomen dat freestyle niks voor mij is en publiek ook wel te tam is :thumbdown:


Vind dit altijd opvallend. Het typische Pussy Lounge volk zie je altijd reageren dat de sfeer supergoed is op PL feesten. Terwijl mensen die het gewoon eens een keertje proberen, de sfeer vaak enorm tegen vinden vallen. Hoe was de sfeer vergeleken met de PL stage op Decibel? want daar vond ik het echt verschrikkelijk

Is ook maar net wat je onder sfeer verstaat. Meeste hardstyleliefhebbers vinden het een goede sfeer als er veel wordt losgegaan en men gemoedelijk met elkaar omgaat. Liefhebbers van pussylounge vinden sfeer waarschijnlijk goed omdat er, zoals gezegd, veel wordt geouwehoerd en gekletst. Dat losgaan vinden ze niet zo belangrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 13:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:
TiMOTHYb schreef:
Gearbox platen op Pussy Lounge :lol:

Watch Your Back is door Ruthless gedraaid. :P

Ja helemaal knettah en nog een andere ook volgens mij.

Was jij er ook??????
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat was dit een ongelooflijk boutfeest :lol: dat volk wat er op afkomt.... man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Wat was dit een ongelooflijk boutfeest :lol: dat volk wat er op afkomt.... man man man


Heee gaat het wel een beetje??
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 16:44 
 
Hardtraxx Newbie

Ik snap de verschillende meningen over het gehele Pussylounge concept en losgaan wel.
Meerdere malen op Decibel langs de Pussylounge gelopen waar altijd weinig mensen losgaan zoals hier ook al benoemd is.
Vorige editie in Aquabest door vrienden omgepraat, dus maar eens mee. Ervaring afgelopen zaterdag was trouwens exact hetzelfde. In het begin beetje midden/achter gestaan en iedereen staat met elkaar te lullen ipv los te gaan, WTF?(!). Vervolgens helemaal naar voren gegaan tegen het hek aan zowel links als rechtsvoor en daar heb ik geweldige feesten gehad met veel contact met onbekende om ons heen. Daardoor wasl het toch wel een van de beste feestjes!

Voor iedereen die de sfeer negatief vind, neem eens vooraan een kijkje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Wat voor Hardtraxx begrippen links voor betekent dat je flink uit je plaat gaat betekent linksvoor bij pussylounge niet heel veel meer dan de verzamel plaats voor barbie en ken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ligt er beetje aan met wat voor mindset je naar PL gaat. Voor de muziek en het losgaan moet je over het algemeen niet bij PL zijn, al wordt er af en toe (vooral door namen als Tha Playah, Neophyte etc) best leuk gedraaid. Beetje maf doen met vrienden en af en toe beetje losgaan zijn voor mij persoonlijk wel een prima afwisseling van het constant losgaan bij de feesten waar het muzikale aspect zwaarder weegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Raven schreef:
TiMOTHYb schreef:
Gearbox platen op Pussy Lounge :lol:

Watch Your Back is door Ruthless gedraaid. :P

Ja helemaal knettah en nog een andere ook volgens mij.

Was jij er ook??????

Over m'n lijk gek
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wat voor Hardtraxx begrippen links voor betekent dat je flink uit je plaat gaat betekent linksvoor bij pussylounge niet heel veel meer dan de verzamel plaats voor barbie en ken.

Feit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 18:00 
 
Hardtraxxer

Voor mij viel de sfeer ook enigszins tegen, maar met mijn vrienden toch een leuk feestje gemaakt. Ik kan wel genieten van de muziek op PL, dus al met al een prima feestje gehad. Volgend jaar toch maar eens wat verder vooraan gaan kijken voor een betere sfeer. Ook merkte ik dat wanneer de avond viel er meer mensen los gingen. Misschien kwam dit door het weer of doordat de mensen enige versnaperingen op hadden who knows.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten