Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 21:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
G1LL schreef:
Alleen super jammer dat Delete met Regain staat, wie de hell verzint zoiets?


Leg uit? ^^


Altijd een goede combi vind ik. Al vind ik ze beide solo mss sterker.
Regain zn set op Supremacy (L) Desondanks.. niks mis mee.
Prima lineup ook verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
G1LL schreef:
Alleen super jammer dat Delete met Regain staat, wie de hell verzint zoiets?


Leg uit? ^^


Delete en Regain zijn twee tegenpolen, totaal andere soort muziek. Delete zijn stijl komt het best tot zijn rechts als hij solo staat (wat overigens voor heel veel acts geldt, ben geen fan van b2b). Regain heeft vaak wel sterk mixwerk, dat maakt 't dan wat dragelijker.. Een fijne Delete plaat afgewisseld met een Regain track heb ik eigenlijk weinig baat bij.

Daarnaast, anderhalf uur Delete solo in de Hangar is toch gewoon de grootste hardstyle natte droom die je kan krijgen :$ :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up niet erg bijzonder, maar voldoende leuke namen. Waarschijnlijk wel aanwezig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima lineup ga ik me zeker vermaken :thumbup:

Wat is Rebel[ut]ion eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gartainc schreef:
Prima lineup ga ik me zeker vermaken :thumbup:

Wat is Rebel[ut]ion eigenlijk?


Nieuwe liveact van rebelion...

Vind de line-up ook beetje tegenvallen. Maar geeft mij wel meer mogelijkheid om meer industrial en gewoon lekkere euforisch muziek te gaan bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 23:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hangar toch wel de minste namen :x

B-Front, P&D, Clockartz en SZP enige interessante namen voor mij! Gelukkig is er overal wel wat leuks dus ik denk dat ik me prima ga vermaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig want Q-baas, maar dat ligt niet aan de line-up. Hangar zeer standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Delete en Regain zijn twee tegenpolen, totaal andere soort muziek.:


Dat Delete tegenpolen is kan ik nog wel begrijpen ergens opgevangen dat hij in Australiƫ stukadoor was maar Regain? je hebt door dat het zijn afkomst is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 23:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima line-up in mijn opinie! Jammer dat de Theracords-bunker plaats heeft moeten maken. De sfeer op dit festival is ook echt geweldig, nu al zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar baalde ik zo hard dat ik niet kon, dat ik nu wel moet gaan. Line-up is helaas niet echt spannend, maar best te pruimen.

Gelukkig staan er dit jaar niet zo achterlijk veel namen. In de Hangar bijvoorbeeld 12 acts, waarvan 4 live-acts. Dus eindelijk weer wat langere setjes.

Parookaville ziet er ook leuk uit, soort comeback van Qult. Ga daar denk ik ook wel een paar jeer langs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik ga mij hier wel weer vermaken zo te zien! Meer tijd voor die Noisecontrollers stage nu Theracords geen area heeft! Alleen super jammer dat Delete met Regain staat, wie de hell verzint zoiets?


Vind het ook jammer dat Delete zo vaak met een andere artiest die een heel andere stijl heeft wordt samen gezet.

Is het trouwens zeker dat die Attack Again stage een classics stage is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Is het trouwens zeker dat die Attack Again stage een classics stage is?


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 00:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Daarnaast, anderhalf uur Delete solo in de Hangar is toch gewoon de grootste hardstyle natte droom die je kan krijgen :$ :cry:


Als hij 1,5 uur zijn eigen nieuwe/recente platen gaat draaien heb ik het na een half uur zijn hele soundbank wel gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
G1LL schreef:
Daarnaast, anderhalf uur Delete solo in de Hangar is toch gewoon de grootste hardstyle natte droom die je kan krijgen :$ :cry:


Als hij 1,5 uur zijn eigen nieuwe/recente platen gaat draaien heb ik het na een half uur zijn hele soundbank wel gehoord.


Spijker op de kop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ben ik al een paar x bij Q-Base geweest, maar welke stage is Terminal??
Is dat een tent zoals vorig jaar We-R?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 08:06 
 
Hardtraxx Veteran

Qbase echt een magisch feest, maar ik trek het echt niet om 12 uur in de ochtend thuis te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 08:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom word PRSPCT "early rave" genoemd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 08:51 
 
Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Waarom word PRSPCT "early rave" genoemd?


Noisecontrollers stage wordt ook early genoemd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zich gaaf die NC bunker en een nieuwe euforische bunker. Ook zeker geen slechte line-up.

Maar mis toch wel een paar aparte namen (zoals Mind Dimension en Vazard/MC vorig jaar in de Hangar) die mij dat echte lompe Q-base gevoel geven.

Beetje standaard... Niet onder de indruk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 09:01 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Pipa schreef:
Qbase echt een magisch feest, maar ik trek het echt niet om 12 uur in de ochtend thuis te komen


Waar woon je in? Wij gingen afgelopen jaar net voor Angerfist naar huis heen. We waren vervolgens voor 9 uur thuis dacht ik. Zelfde als indoor. Maar wellicht dat jij ergens in Brabant woont haha


Ik woon ergens in Brabant indd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Nu ben ik al een paar x bij Q-Base geweest, maar welke stage is Terminal??
Is dat een tent zoals vorig jaar We-R?

Dat zal inderdaad de tent zijn, waar vorig jaar WE R zijn hosting had.
Rickzel schreef:
Op zich gaaf die NC bunker en een nieuwe euforische bunker. Ook zeker geen slechte line-up.

Maar mis toch wel een paar aparte namen (zoals Mind Dimension en Vazard/MC vorig jaar in de Hangar) die mij dat echte lompe Q-base gevoel geven.

Beetje standaard... Niet onder de indruk :(

Noisecontrollers stage is niet in een bunker. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh meid, totaal niet mee gekregen. Snapte wat ik bedoelde toch ? (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 10:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch jammer dat de termen early en classic hardstyle veel te vaak verkeerd gebruikt worden. Dit komt zeker niet ten goede van de echte early hardstyle (Hardclassics/OJK). :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 10:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien wat weinig verrassende Q-Base namen, maar wat ga ik hier heerlijk de eufo defenden zeg; erg sterk vertegenwoordigd! :thumbsup: Phuture Noize anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2017 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo jammer dat er geen dikke afsluiter zoals de laatste jaren is ( TC, Spoontech act ). Best kans dat het nu Delete vs Regain wordt ( is hierboven al uitvoerig besproken ) of die act van Rebelion ofzo :/
Op de main staat ook geen dikke afsluiter dus t.z.t. maar kijken wat het wordt. Euforische gedeelte is wel tof. Classics op een uitzondering na beetje standaard maar altijd wel goed.
Die extra raw zullen wel enorm veel b2b worden met label showcases. Stiekem hoop ik wel een beetje dat ze die bunker openhouden tot 7 uur. Afsluiten in de Hangar was de laatste jaren met een kwart Hangar die-hards wel dik alleen een afsluitende act als Rebelion trekt me niet.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten