Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guddumme ga hier wss niemand mee naar toe krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vrienden haken na het zien van de line-up ook af... Wil er toch wel echt een keer heen, maar het is gewoon niet zo bijzonder helaas... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2017 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan me hier alsnog wel vermaken, ook omdat ik een redelijk brede muzieksmaak heb binnen Hard Dance, maar de echte hoogtepunten zoals vorig jaar in de Theracords bunker en afsluiter van de Hangar ontbreken helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is ook voor het eerst in jaren dat de line-up mij zo tegenvalt, wat ze vorig jaar zo top deden valt dit jaar dan weer vierkant tegen.

Helemaal geen probleem met een Gearbox bunker, maar Q ziet toch ook wel dat elk boeren tentfeest tegenwoordig gehost wordt door dat label? Zou Q niet wat meer out of the box kunnen denken wat dat betreft?

Ik ga Q-base uit principe niet overslaan omdat het toch elk jaar magistraal is, en er staat echt wel veel waar ik me best wel op kan vermaken, maar dat blinde enthousiasme wat ik vorig jaar had na het zien van de line-up is nu wel even een heel heel stuk minder :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twanneke schreef:
Het gaat uiteindelijk toch om het festival en de gezelligheid, niet om hoe rendabel het is om een bus te fixen?

Sorry maar ik snap niet wat je met deze opmerking bedoelt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er wordt wel vaak (terecht) gezeken op de line ups die AoD weet aan te kondigen, maar Q doet eigenlijk niet anders. Zowel op een- als meerdaagse festivals/ hostings staan vrijwel altijd dezelfde namen. Best bijzonder want, zoals ik in dit topic lees, kost het dus juist bezoekers in plaats van dat een programmering met voornamelijk A-artiesten bezoekers aantrekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Best bijzonder want, zoals ik in dit topic lees, kost het dus juist bezoekers in plaats van dat een programmering met voornamelijk A-artiesten bezoekers aantrekt.

Je kunt Hardtraxxers niet als gemiddelde festivalbezoekers zien. Als je een line-up laat samenstellen door Hardtraxx zal dit juist bezoekers kosten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 15:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Patjee410 schreef:
Best bijzonder want, zoals ik in dit topic lees, kost het dus juist bezoekers in plaats van dat een programmering met voornamelijk A-artiesten bezoekers aantrekt.

Je kunt Hardtraxxers niet als gemiddelde festivalbezoekers zien. Als je een line-up laat samenstellen door Hardtraxx zal dit juist bezoekers kosten :P


Haha i know. Maar als zelfs vrienden van HT's afhaken zegt dat wel iets denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfel zelf ook wel erg hard dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook niet ontzettend enthousiast over de line-up, maar vanwege de enorme gezelligheid toch wel aanwezig.

Zou me overigens ook niks verbazen als Rebel[ut]ion met een nieuw album te maken gaat hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heuj Event Travel heeft aankomsttijd veranderd. Mooi vanaf het begin weer aanwezig dus. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2017 20:36 
 
Hardtraxx Elite

Twijfel zelf ook extreem. Zoals ik m'n maten af en toe naar festivals en acts mee moet slepen die meer out of the box zijn, zal ik waarschijnlijk dit keer door hun meegesleept worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke waarschijnlijk hier toch heen met een vriend die nog nooit naar een hardstyle feest is geweest. Als hij zou zakken voor zijn examens, dan ging ie mee xd. Dat is waarschijnlijk dus gebeurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 12:21 
 
Hardtraxx Addict

Q-Base staat hoog op m'n to do list, maar deze line-up is op de Open Air en NC Classics totaal niet mijn ding. Ik heb vooral niks met Gearbox, dus waarschijnlijk dit jaar nog geen Q-Base.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand toevallig een aanrader voor een accommodatie om er een weekendje weg van te maken? Die busreis zien we niet zitten namelijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

edit: oh wacht dit is niet het Defqon topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Heeft iemand toevallig een aanrader voor een accommodatie om er een weekendje weg van te maken? Die busreis zien we niet zitten namelijk xd


Zie altijd veel mensen op Klein Vink zitten, geen idee of die al volgeboekt is echter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
RoyAPO schreef:
Heeft iemand toevallig een aanrader voor een accommodatie om er een weekendje weg van te maken? Die busreis zien we niet zitten namelijk xd


Zie altijd veel mensen op Klein Vink zitten, geen idee of die al volgeboekt is echter.


Roompot park Klein Vink inderdaad. Heel toevallig werk ik op het hoofdkantoor bij de Roompot in het Revenue team, dus ik doe de prijsstelling voor dit park aan de hand van de bezetting en ik kan je vertellen dat de bezetting nog zeer minimaal is. Prijzen staan ook nog vrij hoog. Voordeligst is om type KV4 of KV6 te nemen (zeer basic types) en te wachten tot ~2 / 3 weken voor het evenement, omdat we dan de prijs nog wel een eind naar beneden gooien. Voor wat meer luxe raad ik je de KVR5 aan, maar die is in prijs echt meteen een heel stuk duurder.

Extra tip is om, als je er zit, via Party-express (of een andere aanbieder) busvervoer van en naar het park te boeken. Kost je nog eens maximaal €10 - €15 dacht ik, maar het is ook nog snel 30-45 minuten rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks voor de tip! Gaan hier waarschijnlijk wel gebruik van maken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 14:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Idd, thanks! Wel vreemd dat het 2 a 3 weken voor zo'n groot festival in de buurt nog niet uitverkocht is dan, of is dat park zo groot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 15:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Idd, thanks! Wel vreemd dat het 2 a 3 weken voor zo'n groot festival in de buurt nog niet uitverkocht is dan, of is dat park zo groot?


Park is inderdaad wel vrij groot (~450 accommodaties). Afgelopen twee jaar zijn we maar voor zo'n 70% vol gegaan. Enerzijds omdat we de prijzen lang zo hoog mogelijk houden (baas geen groot fan van, ik citeer: "Al die pillenslikkers" op het park), anderzijds omdat je ook nog een borg van €50 pp moet betalen (welke je bij gewoon gedrag natuurlijk gewoon terugkrijgt) en misschien ook omdat het toch nog wel half uur / 45 minuten rijden is. Wel grappig dat ik, meteen nadat mijn baas dat van die pillenslikkers zei, vertelde dat ik er zelf ook naartoe ga. Wist toen even niet wat ze moest zeggen, haha.

Later heeft ze nog wel een keer gevraagd of ik dat ook wel eens doe. Uiteraard niet, baas.

:whistle: .

Mochten er verder nog vragen zijn wat betreft Klein Vink: stel ze gerust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Mochten er verder nog vragen zijn wat betreft Klein Vink: stel ze gerust.


Waarom gaan wij dit jaar geen huisje? :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij in het dorp (Heijen) zit Centerparcs het Heijderbos, is zo'n 20-30 minuten vanaf daar, heb daar gewerkt en het park zat altijd vol festivalgangers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is nog eens fijne informatie Ramon, dankjewel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig incl weekend Klein Vink :cool:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten