Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 22:21 
 
Hardtraxxer

LV1 schreef:
B-front & Jones - Lunatick (Rebelion remix)

:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shatter schreef:
LV1 schreef:
B-front & Jones - Lunatick (Rebelion remix)

:innocent:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 09:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mogge,

Nog even een update omtrent Roompot park Klein Vink:

Gistermiddag hebben we de prijzen nog met (slechts) €30 verlaagd. Helaas is mijn voorstel om er nog meer af te halen niet door gegaan, haha. Dit omdat mijn baas toch wat 'tuig' wilt weren, zoals elk jaar. Beetje scheef; zet dan helemaal geen korting in. Enfin.
Ik denk dat dit de laatste prijsverlaging is geweest, dus goedkoper zal het niet worden. Er was gisteren nog 1 10 persoons accommodatie vrij en dit is de grootste die er nog is (alle 11- en 16 persoons zijn afgehuurd door Q-Dance). Echter ben je goedkoper uit als je een 4 en een 6 persoons accommodatie boekt.

Korte samenvatting:
Goedkoopste types: KV4 als je met 4 personen komt, KV6 als je met 6 personen komt.
Beschikbaarheid: nog 18x KV4 over en nog 22x KV6. Dit komt neer op nog zo'n 75% van de accommodaties die nog vrij zijn voor deze types. Oftewel: boekt voor geen klote, je hebt nog tijd zat om te boeken. En mocht er ineens een stormloop komen: voor €10 of €20 extra op de totaalprijs heb je nog andere, iets luxere types (al is luxer relatief, want je hoeft niet veel te verwachten van de huisjes).
Prijs:
- Ben je met 4 personen in een KV4, dan betaal je een totaalprijs van €242,96 / 4 = €60,74 per persoon. Hier komt borg nog bij (maar deze krijg je ook weer terug, mits je niets sloopt).
- Ben je met 6 personen in een KV6, dan betaal je een totaalprijs van €285,44 / 6 = €47,57 per persoon. Hier komt borg nog bij (maar deze krijg je ook weer terug, mits je niets sloopt).

Het voordeligst is dus om met 6 personen in een KV6 te zitten. Alle prijzen zijn voor een heel weekend (vrijdag 15:00 aankomst (kan eventueel eerder als je belt) en maandagochtend 10:00 vertrekken).

Via party-vervoer.nl rijden er elk uur (tussen 16:00 en 21:00) bussen vanaf Klein Vink : http://party-vervoer.nl/q-base-pendelvervoer-2017 .

Toedels.

Edit: en voor degenen die type AS4A of AS4B willen boeken omdat die nog €30 goedkoper zijn: deze zitten op 6km van het park vandaan, dus zou ik niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Shatter schreef:
LV1 schreef:
B-front & Jones - Lunatick (Rebelion remix)

:innocent:


Godverdomme :lol:


Ooooooooooooh! :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan de line-up even aan OP worden toegevoegd?

Open Air
Audiotricz
Bass Modulators
Brennan Heart & Wildstylez
D-Block & S-te-Fan
Da Tweekaz
Dr. Rude
Frequencerz
Miss K8
Noisecontrollers
Phuture Noize
Ran-D
Villain Host

Hangar
Adaro
B-Front
Clockartz Live
Deetox Presents Bring the Riot LIVE
Delete & Regain
Jason Payne
Prefix & Density
Public Enemies
Radical Redemption & Act of Rage
Rebel[ut]ion Live
Sub Zero Project
Warface
DV8 Host

Warehouse
Andy The Core
Charly Lownoise & Mental Theo
D-Fence
Decipher
Destructive Tendencies
Korsakoff
Lady Dammage
Mad Dog & Unexist
N-Vitral
Spitnoise Live
Tha Playah
The Melodyst
Diesel Host

Terminal
Andy SVGE
Atmozfears & Code Black
Cyber & Devin Wild
Demi Kanon
DJ The Prophet
Galactixx
Hard Driver No Sleep Showcase
Psyko Punkz Wietse Showcase
Sound Rush
TNT aka Technoboy & Tuneboy
DL Host

Nightbreed & Gearbox Digital
A-Riser
Adventum Live
Aggressive Act LIVE
Bass Chaserz
Break Zero
Crystal Mad
Digital Punk
Endymion vs. MYST
High Voltage vs. Degos & Re-Done
Luminate
Physika
Re-Mind
Rooler
Solutio
Thyron
Livid Host
Focus Host

Parookaville
ACTI
Bold Action
FRDY
Geck-o
Lost Identity
Luca Perra
Max Moore
Rocky Wellstack

PRSPCT
Akira
Limewax
Lucy Furr
Micromakine
Mindustries
Penta
Satan
Sinister Souls
Thrashmachine
Dart Host

25 Yrs Of The Viper
Dazzler
Endymion & Nosferatu
Kit Hype
Neophyte
Panic
Ransom
Rockerman
Ruthless
Tha Playah & Furyan
The Viper
The Viper & G-Town Madness Live
Alee Host

Bunker Kom je Niet
Aggressive
Angernoizer
Deathroar
Dr. Peacock
Lunatic
MBK
Mr. Ivex
Omkara Live
Remzcore
Repix Live
Rob Gee
Sefa
The Sickest Squad
The Vizitor vs. Smurf
No-iD Host

Noisecontrollers Presents Attack Again
Jones
Luna
Noisecontrollers
Oldschool Modulators
Technoboy
Toneshifterz
Wildstylez
Da Syndrome Host
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin. In.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 09:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik en een maatje zitten een beetje met een probleem. Wij wonen in IJmuiden en vanaf daar is het 2,5 uur rijden naar Q-Base, hier zitten wij niet echt op te wachten na een nacht feesten (beetje verwend, ik weet het).

Nou zou je zeggen: ga dan een heel weekend via Q op Center Parcs! Maar daarvoor willen er te weinig mensen mee.
Dan blijft een overnachting in een hotel over. Maar daar zit je ook weer met een probleem. Want als je een late check out doet, is dat meestal al om 13:00 uur (MAX.!) op zondag, en dat is gewoon te vroeg & zonde. Een nacht erbij plakken wordt bij de meeste hotels ook weer erg prijzig, tenzij iemand van hier een gouden tip voor mij heeft?
Kan me namelijk niet voorstellen dat ik de enige ben die hiermee worstelt?! :whistle:

Deze editie van Q-Base willen we namelijk echt niet missen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyV schreef:
probleem


RomanAnthony schreef:
verhaal


Weet niet wat je budget is maar je kunt er voor kiezen om te doen wat Ramon voorstelt. Boek je daar een huisje voor 4 personen, ga je op vrijdag lekker die kant op en ga je zondagavond of maandag terug. Betaal je wel met 2 man voor 4 personen maar dat is altijd nog goedkoper dan 2 nachten hotel. Komt er alsnog een 3e of 4e persoon bij dan scheelt je dat veel in kosten. Of je regelt van Hardtraxx nog wat mensen er bij.

Ondanks ons 'voornemen' om dit jaar een keer geen huisje te doen denk ik dat we het alsnog gaan doen :cool: . Altijd gouden weekendjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 10:07 
 
Hardtraxx Elite

@RoyV

Kijk even voor bed and breakfasts in de buurt, kun je vaak wel in overleg tot de middag blijven. In mijn dorp zit er een in Vortum-mullem, zo'n half uurtje van Weeze af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 10:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een B&B is een goede optie, wij hebben gekozen voor een busreis vinden dit altijd relaxt. Ik kan altijd heerlijk slapen na een feest in de bus en stopplaats is vlak bij mij huis dus kleine wandeling naar huis en weer lekker bed in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 22:25 
 
Hardtraxx Elite

Stinson schreef:
Een B&B is een goede optie, wij hebben gekozen voor een busreis vinden dit altijd relaxt. Ik kan altijd heerlijk slapen na een feest in de bus en stopplaats is vlak bij mij huis dus kleine wandeling naar huis en weer lekker bed in.


Wij ook bus vanuit Zeeuws-Vlaanderen :D

Extra leuk voor de sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 23:43 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Zin. In.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit word weer een leuk feestje. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk anderhalf uur zelfs. Zou toch fijn zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste editie in 8 jaar die ik ga overslaan... het mag in de krant :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrij gekregen dus aanwezig! Setjes die ik sowieso wil bezoeken zijn Endymion & Nosferatu, B-Front, Mindustries en Toneshifterz. Voor de rest zien we het allemaal wel! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar ik graag heen zou willen: Mindustries, Micromakine, NC, Clockartz, Prefix & Density.

En natuurlijk samen met MelvinFR en Thermometer naar MBK! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Eerste editie in 8 jaar die ik ga overslaan... het mag in de krant :x

Waarom dat dan joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het komt om een aantal redenen (ook voor veel vrienden van me) niet uit, en er staat ook niet iets waarvan ik iets heb "dit mag ik niet missen" dus tsja, dan maar eens de kutte verstandige keuze maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 23:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Voor mij denk ik ook de eerste keer in 7 jaar dat ik hem over ga slaan. Heb nog wel twijfels, maar heb echt een drukke en dure periode voor de boeg met een vrijgezellenfeest, bruiloft (hele dag) en HHZ binnen een maand. Maarja wie weet, stond wel vaker op het punt om Q-Base te skippen maar uiteindelijk toch altijd gegaan :P Blijft toch het mooiste festival!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja lastig, het is ook zeker niet dat ik het nou enorm kut vind, k zou me er top vermaken. Maar 't is niet anders!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raden jullie oordopjes aan bij dit festival? Hou hier eigenlijk helemaal niet van, maar hoor toch van heel veel dat de muziek daar wel lomp hard staat. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Raden jullie oordopjes aan bij dit festival? Hou hier eigenlijk helemaal niet van, maar hoor toch van heel veel dat de muziek daar wel lomp hard staat. :oh:

Ik raad oordoppen aan bij elk feest. Maar zeker voor Q-Base, in een bunker of de hangar kan het gewoon pijn doen om alleen al binnen staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Raden jullie oordopjes aan bij dit festival? Hou hier eigenlijk helemaal niet van, maar hoor toch van heel veel dat de muziek daar wel lomp hard staat. :oh:

Oordopjes zijn op ieder feest/festival aan te raden :P. Q-Base staat er om bekend dat het geluid op bepaalde plekken nog een schepje harder staat dan bij meeste Nederlandse festivals, dus oordoppen lijken me geen overbodige luxe. Zeker als je ze toch al hebt liggen zou ik ze zeker (iig) meenemen. Kun je ter plekke alsnog beslissen of je ze in doet of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Raden jullie oordopjes aan bij dit festival? Hou hier eigenlijk helemaal niet van, maar hoor toch van heel veel dat de muziek daar wel lomp hard staat. :oh:

Oordopjes zijn op ieder feest/festival aan te raden :P. Q-Base staat er om bekend dat het geluid op bepaalde plekken nog een schepje harder staat dan bij meeste Nederlandse festivals, dus oordoppen lijken me geen overbodige luxe. Zeker als je ze toch al hebt liggen zou ik ze zeker (iig) meenemen. Kun je ter plekke alsnog beslissen of je ze in doet of niet.


Ik heb ze thuis dus niet liggen. Wie weet goeie voor een goedkoop prijsje? :whistle:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten