Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Topavond/nacht gehad!

Noisecontrollers :thumbsup: , Phuture Noize :thumbsup: , B-Front :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 10:18 
 
Hardtraxxer

Rowanyt1309 schreef:
Topavond/nacht gehad!

Noisecontrollers :thumbsup: , Phuture Noize :thumbsup: , B-Front :thumbsup: .


Dit, + nog wat dingen. Misschien nog even een verslag typen vananvond
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Topavond/nacht gehad!

Noisecontrollers :thumbsup: , Phuture Noize :thumbsup: , B-Front :thumbsup: .


Dit, + nog wat dingen. Misschien nog even een verslag typen vananvond


RT
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 10:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

+++
B-Front
Adaro
Warface

---
Rebelution, wat een verwachtingen en wat een teleurstelling. Hoe simpel kan je je muziek maken?
Mooi hoor al die aankondigingen van een nieuw tijdperk en no track is safe. Het trok echt op niks, ik had gewoon beyond aggression en bttf door de hangar willen horen.

Ik had ook veel last van de lichten in de hangar, ondanks ik nuchter was, was het toch te veel voor me. Die witte knipperlichten (weet de naam niet) vond ik enorm storend.

Mooi feestje gehad wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 11:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Topnacht was dit weer! Q-Base toch altijd een van de hoogtepuntjes van het festivalseizoen.

Begonnen bij Sound Rush waar het lekker inkomen was en de sfeer er goed in zat. Er was nog een sitdown waar 90% aan mee deed. Hierna naar de main waar het vuurwerk begon. Achter en in het midden was het goed druk en stond iedereen stil. Stukken vooraan was veel meer ruimte en ging het meer los ook! Ideale plek daar. Tot 3x toe begonnen mensen hier ook een grote cirkel te maken en vervolgens een moshpit als de kick erin kwam. Deed er niet aan mee maar wel vermakelijk om te kijken haha :P
Bij de main gebleven tijdens Noisecontrollers en D-Block & S-Te-Fan die beiden goede sets neerzetten. Veel albummateriaal van laatstgenoemde nog niet eerder gehoord, maar was top!

Hierna naar de classics waar we een stuk Wildstylez, heel de set van Noisecontrollers en een stuk Toneshifterz hebben gezien. De sfeer hier was ook subliem, evenals het geluid wat kneiterhard ging. Noisecontrollers bij de classics was de set van de avond voor mij :D Veel vette platen voorbij horen komen.

Daarna had ik het ook wel gehad, zat er aardig doorheen om half 6. Toen nog even bij de Hangar wezen kijken, en laatste halfuur bij de Main. Al met al hele vette nacht gehad!

++ Noisecontrollers classics set
+ Geluid Main en classics
- Altijd zo laat thuis door die bus die pas na 1,5uur na afloop vertrekt..

Nog dank aan rakkietakkie voor je ticket :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 11:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top feest. Voor mij een van de eerste keren dat op een groot festival de mainstage sfeer niet zwaar kut was. Vrij goed aan m'n timetable gehouden. Bij Sinister Souls @PRSPCT geweest, heel vet. Wil graag naar volgende PRSPCT feest. Geluid @Nightbreed was niet best. Wel vette sets gehoord van High Voltage vs D&R (Crispy Tempura :loving: ) en Endymion vs MYST. Wildstylez draaide gouden classics. Sefa was ook leuk. Bij Rebelution ook prima vermaakt, wel beetje ingehouden omdat ik niet 32423x de mist in wilde gaan. Ze draaiden er een met drie fake climaxes?!?!. +1000 voor Delete die Where's your head at (Main Concern bootleg) draaide. Sfeer daar was ook top. Hulde aan dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Ik had ook veel last van de lichten in de hangar, ondanks ik nuchter was, was het toch te veel voor me. Die witte knipperlichten (weet de naam niet) vond ik enorm storend.


Stroboscopen.

Was behoorlijk kut ja. Paar keer met mijn rug naar het podium gestaan, want het was niet te houden. Stond recht voor de F.O.H. en wilde de lightjockey nog verrot schelden, maar ik wist niet zeker wie de geluidsman en lightjockey was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stroboscopen mag ieder feest voor mij wel thuislaten. Bent toch niet op een boerenhooischuurfeest. Ik hoor er ook altijd alleen maar mensen over klagen en heb er nog nooit een positief woord over gehoord van iemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheNabster schreef:
Grootste tegenvaller was zeker rebelution. Had grote verwachtingen omdat voor mij een set rebelion altijd garant staat voor flink rammen. Kwam echter totaal geen energie en drive in de set. Remixen waren ook niet al te best. In de toekomst gewoon niet meer doen en gewoon half uur of liefst uur rebelion set. Dan weet je tenminste wat je krijgt.

Had exact hetzelfde, sloeg nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Stroboscopen mag ieder feest voor mij wel thuislaten. Bent toch niet op een boerenhooischuurfeest. Ik hoor er ook altijd alleen maar mensen over klagen en heb er nog nooit een positief woord over gehoord van iemand.


Ik hou wel van strobo's mits juist ingezet. Voert de intensiteit net een stukkie op. Maar ik kan er ook wel heel goed tegen. Voel me niet onplezierig gedesoriƫnteerd ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 13:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt een geweldige avond gehad. B-Front, Ran-D en Phuture Noize waren voor mij de sets van de avond.

SZP als binnenkomer was wel leuk, alleen begin me zwaar te irriteren aan de hoeveelheid 'oooooooh' kicks. Ze zijn ook totaal niet voorspelbaar meer ofzo.

Deetox viel zwaar tegen, was dat een 'bring the riot' showcase? Tracks als torture (freqz remix) en brave the storm horen daar toch totaal niet in thuis? En die pizza song als Defqon challenge , echt awful haha.

Noisecontrollers is gewoon een baas, maar zijn setjes beginnen ook alles behalve gevarieerd te worden. Een paar eigen classics + de hitjes van Bass Modulators, Atmozfears en hemzelf. In al zijn laatste setjes waar ik aanwezig was dat freaqshow anthem van audiotricz :(
Qlimax anthem was wel een dikke plus. Het schoot meteen door m'n hoofd dat NC zelf deze track wel eens geproduceerd kan hebben.

B-Front was goud. The aftershock, human machinery mash-up, the worlds beyond, burn, infinite en die nieuwe b-freqz zowat achter elkaar was echt genieten. Eerste keer in tijden dat mijn ogen waterig aanvoelden op een feestje.

Phuture Noize die even eindigt met Genocide, United from the start en Piece of shit :drool:

Alles bij elkaar heel heel erg vermaakt, wat een avond :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg vermakelijk nacht gehad, blijft leuk om over dat terrein te lopen. Verder niet echt setjes gehoord die er tussen uit schoten, ook bij High Voltage vs Degos & Re-Done had ik wel wat meer verwacht, die hebben de laatste 20 minuten zelfs hardcore gedraaid omdat ze de Nightbreed afsloten :(. Delete & Regain nog wat laatste beetjes energie er uit gegooid, wat wel een prima set was.

En wat zijn die stroboscopen inderdaad kut.... vooral in de Nightbreed/Gearbox bunker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 13:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Hulde aan dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat was ik helemaal naar de klote zeg. Maar wel prima vermaakt.

Bij binnenkomst gelijk de standaard dingen gedaan (kluisje, muntjes). Daarna eventjes rondgelopen en een trui/vest scoren omdat het koud zou worden (hier kom ik later op terug.). Nadat we een een trui en een vest hadden gescoord gingen we terug naar de kluisjes om ze daarin te proppen. Toen naar de Hangar gegaan om naar SZP te kijken en bij binnenkomst was het geluid uit. Gelukkig ging de muziek weer aan en konden we verder genieten. Na een tijdje ging ik zo lekker dat ik even een rustmomentje moest pakken. Na even gezeten te hebben en een lekker ijsje te hebben gegeten zijn we naar de Mainstage gegaan voor Brennan Heart en Wildstylez. Daarna weer rond gelopen + wat eten en toen waren we weer bij de Main met Da Tweekaz.

Vanaf half 12/12 uur weet ik alleen maar flitsen. We hebben zeker een uur/anderhalf uur gelopen, gegeten, naar de wc en gezeten. Toen waren we terug bij de Hangar voor Public Enemies. Daarna weer naar de main voor D-Block en S-te-fan. Laatste stuk gehoord van Rebel[ut]ion en een stuk van Radical + Act of Rage. om 5 uur waren we helemaal gaar en hadden ondertussen 2/3 keer heen en weer gelopen naar de kluisjes omdat het steeds kouder werd. Had eerst mijn trui aan, toen dacht ik trek mijn jas maar aan en als laatst maar trui en jas aangetrokken. Omdat we niet in slaap wilde vallen zijn we het laatste half uur maar naar Delete en Regain gegaan. En toen was het tijd om naar de bus te gaan.

Al met al een superleuk feest maar de volgende keer gaan we met de auto. Om 2/3 uur kon je al nergens meer zitten omdat heel veel mensen het al zat waren of het koud hadden.

Oja op een gegeven moment gingen we bananen kopen waar je ook van die fruitsapjes kon halen bij de Hangar. Die bananen waren helemaal nog niet rijp. Ipv dat je de hele schil eraf trok, trok je alleen het buitenste schilletje eraf. Na flink gepeld te hebben nam ik een hap en het was gewoon droog en smaakte helemaal nergens naar. Na 2 happen maar weggegooid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De 4e editie op rij en dit was toch echt wel de minste naar mijn mening. Rond half 8 binnen en naar de Hangar gegaan voor het laatste stukje Clockartz en daarna Sub Zero. Na een half uur maar weer weg gegaan ivm de drukte, ook het geluid vond ik niet heel denderend. Daarna even bij de BKJN gestaan waar het geluid ook zacht stond? Later bij Dr. Peacock idem. Vervolgens even een rondje Main, Terminal en Warehouse waar het geluid overal wel top was!
Voor B-front terug naar de Hangar gegaan en eindelijk lekker de ruimte rechtsachterin naast het VIPdeck. Openen met Leave It All Behind van Wildstylez en Alpha2 was een leuke verrassing :) Van 12 tot 2 Noisecontrollers en een stukje D-block & S-Te-Fan bij de main wat genieten was, You Know I Like It, Who's Plan Is It, Qlimax Anthem :worship:
Hierna dus even gekeken bij Dr. Peacock en de Attack Again stage. Vanaf hier doorgelopen naar de Main waar we tot half 5 hebben gestaan om vervolgens lekker richting huis te gaan. Iedereen was doodop en ik vond het allemaal maar net niet.. erg fris (vooral in vergelijking met vorig jaar) en op de main ook erg rustig. Naja, op naar volgend jaar maar weer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

sennid schreef:
Wat was ik helemaal naar de klote zeg.


sennid schreef:
Die bananen waren helemaal nog niet rijp. Na flink gepeld te hebben nam ik een hap en het was gewoon droog en smaakte helemaal nergens naar.


Ja nee dat lag aan die bananen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 14:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sennid schreef:
Oja op een gegeven moment gingen we bananen kopen waar je ook van die fruitsapjes kon halen bij de Hangar. Die bananen waren helemaal nog niet rijp. Ipv dat je de hele schil eraf trok, trok je alleen het buitenste schilletje eraf. Na flink gepeld te hebben nam ik een hap en het was gewoon droog en smaakte helemaal nergens naar. Na 2 happen maar weggegooid.

Haha hier had ik ook last van. Kreeg ze wel gratis omdat ze niet rijp waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over die banaan was mijn vriendin ook al aan het klagen dat die niet rijp was. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Over die banaan was mijn vriendin ook al aan het klagen dat die niet rijp was. >.<

Jullie hebben vast een goede relatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Over die banaan was mijn vriendin ook al aan het klagen dat die niet rijp was. >.<

Jullie hebben vast een goede relatie.


Dat kun je wel zeggen. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 15:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Duke schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Over die banaan was mijn vriendin ook al aan het klagen dat die niet rijp was. >.<

Jullie hebben vast een goede relatie.


Dat kun je wel zeggen. :list:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zijn geen grappen maar streken! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 17:15 
 
Hardtraxx Addict

Top dagje gehad weer :worship:

Lekker vroeg binnen, zodat we wat konden rondlopen en biertjes nuttigen. Daarna naar de hangar voor Clockartz, dikke set was dit. Sub Zero Project had ook een heerlijk setje, was een goede binnenkomer zo. Geluid was wel minder in de hangar. Later weer terug naar de Hangar voor B-Front. Dit was weer genieten en ging helemaal uit me plaat toen die nieuwe track van B-Freqz kwam :loving: Daarna naar de main voor Noisecontrollers en stukje D-block & S-te-fan. Set van NC was voorspelbaar maar blijft heerlijk al die nieuwe platen en nog een aangename verrassing, het Qlimax anthem. :D Vond de main van vorig jaar wel mooier, maar de lasers dit jaar maakte veel goed, zag er echt heel gaaf uit 's nachts. Hierna Warface en Rebel(ut)ion. Warface, dikke prima alleen iets te veel hardcore op het einde. Rebel(ut)ion had ik wel wat meer van verwacht, zat allemaal niet zoveel energie en drive in. Hierna bij de main gebleven met een heel voorspelbaar setje van Frequencerz. Wel weer de nieuwe B-Freqz plaat en de remix van Adaro van Greta is great. Geniaal hoe iedereen hapt bij de mid-intro :lol: Phuture Noize zoals altijd heel dik weer.

+++ Phuture Noize, SZP en B-Front
++ 2 keer nieuwe B-Freqz plaat, grote kans voor TOTY :loving:
+ Geluid op de main
- Geluid in de hangar, Rebel(ut)ion
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een wat uitgebreider verslag van mijn kant. Rond half 9 binnen dus gelijk een stukje Bass Modulators meegepakt om daarna richting de NC stage te lopen voor Jones. Leuke set om er gelijk in te komen en hierdoor wist ik dat het wederom een geniaal feest ging worden! O.a. Split Second, Raven en Psycho Stylez gehoord :D In de tussentijd een half uurtje Endymion vs MYST gecheckt, wat ook genieten was. Zo veel drive in al die Nightbreed platen! :love: Hierna besloten het laatste half uurtje van Jones te zien om vervolgens naar de Hangar te vertrekken voor B-Front.

B-Front zette wederom weer een prima set neer. De set was een beetje voorspelbaar maar openen met Leave It All Behind en het draaien van Burn remix was wel enorm vet! Die nieuwe TBA en die B-Freqz plaat klonken overigens echt heel goed! :loving: Hierna besloten om even naar de PRSPCT te lopen met een paar maten voor Micromakine. Daar kwamen me een paar kicks voorbij, de tering! :drool: Na een half uur besloten om naar Oldschool Modulators te gaan en zeker geen spijt van gehad! Binnen gekomen tijdens Music Is My Life was ontzettend genieten. Ook nog Pavo - Elektronik gehoord, die ik eindelijk kan afstrepen.

Hierna naar de 25 Years The Viper bunker gegaan voor Endymion & Nosferatu. Precies wat ik er van gehoopt en verwacht had. Wat gingen die oude Millennium kicks toch hard door die bunker. :worship: Het plan was om hierna naar Peacock te gaan maar het was veel te druk daar, dus maar besloten weer naar de Classics te gaan. Hierna richting de PRSPCT gelopen om Satan te checken, man man wat ging dat tekeer! Vervolgens even naar de Parookaville voor Geck-O, om de laatste 3 kwartier Noisecontrollers te checken. Helaas al z'n minder bekende platen gemist, maar Revolution Is Here, Space We Created en CTRL Alt Delete zijn nog steeds hartstikke fijn om te horen! Hierna naar de Hangar verkast waar RR & AOR stonden te draaien. Kan me enkel Civil Disobedience nog herinneren, was fijn die weer eens te horen!

Vervolgens was het tijd voor Delete & Regain. Eerste plaat was die mash-up van Formula 2012 en VIP geloof ik, die mid intro kicks van de 2012 gingen zo moker hard door die Hangar! :surrender: Met de tracks van Regain kon ik wat minder, maar was even goed genieten. Verder waren Terror Chorus, Where's Your Head At bootleg, Explosions, Take It Back en vooral die nieuwe plaat van Delete erg fijn om door de Hangar te horen. Als een bende idioten vollentjak staan maaien met o.a. Bastiaan, Ramon, Remi en Anne-Floor. Was weer goud! :cool:

Q-Base, tot de volgende! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2017 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was mijn 4e Q-Base alweer, en wederom echt een prachtige nacht gehad. Ondanks dat het dit jaar qua Line-up niet de beste editie was, blijft het voor mij persoonlijk gewoon het mooiste festival van het jaar.
Uiteindelijk iets voor 8 binnen en begonnen in de Hangar, waar Jason Payne mega kut afsloot en Clockartz begon. Clockartz draaiden een prima setje. Kende de platen niet, maar was een prima inkomertje. En was dat Bram van Idols die daar stond te ''zingen'' op het podium? xd Hierna nog 50 minuten Sub Zero Project meegepakt en die hebben me positief verrast. De tracks van ze gingen erg lekker!
Hierna even bij Lucy Furr in de PRSPCT wezen kijken, wat een belachelijk hard geluid daar zeg :lol: ik kon het gewoon niet aan daar langer dan 35-40 minuten te blijven zo lomp. Hierna half uurtje Sound Rush geweest wat prima was, en waar een goede sfeer hing. Daarna B-Front die zoals altijd echt heerlijk draaide. Leuk dat die Burn Remix, Inifnite en Revolution is Here remix draaide! Hierna naar de main gegaan voor Noisecontrollers. Vond de main er niet heel indrukwekkend uitzien, maar wel gave lasers en vuur effecten :) En het blijft imo (op de kou en eventuele regen na) echt heerlijk om bij de main daar te staan altijd. Noisecontrollers draaide een heerlijke set, alleen jammer genoeg geen nieuwe tracks gehoord wat ik stiekem wel had verwacht. Wel Qlimax Anthem, wat een ijzersterk nummer ook.
Toen maar een hapje wezen eten en tot 3 uur overal en nergens geweest. Bunker van The Viper nog het langst wezen hangen toen Panic daar draaide. Leuk sfeertje! En was verder nog best vermakelijk. Ook even bij de Gearbox geweest, geen idee hoe het de rest van de nacht was, maar toen ik er ff was tijdens Solutio was het echt een aanfluiting. Er stonden niet heel veel meer dan 100 man? :lol:
Uiteindelijk bij Geck-o aangekomen. Zoals altijd draaide die heel tof en divers, maar voor dit tijdstip en mijn hoeveelheid energie begon ik toch wat in te kakken :$ Uiteindelijk tegen het einde wel weer erg goed op vermaakt.
Na wat rondhangen bij de main gestaan voor Phuture Noize. Wat een lekkere set zeg, even halverwege de set de originele Psycho Stylez draaien (L) Hierna afgesloten in de Hangar bij Delete & Regain. Het contrast tussen deze 2 wat betreft kicks is zo ontzettend groot :lol: Delete vind ik persoonlijk al niet heel veel meer aan, maar zijn kicks gingen soms nog wel lekker. Maar die van Regain... ik heb me soms echt helemaal scheel gelachen hoe belabberd die kicks van hem waren. Moesten zogenaamd hard overkomen maar die kwamen totaal niet over. Mede hierdoor besloten om om 6.45 richting de bus te vertrekken, zodat ik keurig om half 9 thuis was van weer een prachtige nacht.

Ik lees hier veel klachten over het geluid, maar dat heb ik persoonlijk niet ervaren. Geluid in de Hangar was enorm afhankelijk van waar je stond. Als ik links ging staan was het best matig inderdaad. Maar toen ik bij SZP en B-Front in het midden stond, 5-10 meter van de decks af, vond ik het geluid dik in orde. Bij de main stond het geluid enorm hard, waardoor sommige platen bij Noisecontrollers niet helemaal tot hun recht kwamen imo. Bij Phuture Noize daarentegen was het geluid precies goed daarvoor. Verder was het geluid wel wat minder bij de Parookaville en Nightbreed/Gearbox. PRSPCT en Terminal had naar mijn mening het beste geluid van de stages waar ik geweest ben.

Dat was mijn verslag alweer. Niet zo lang als die van vorig jaar, maar dat was mijn bedoeling ook niet dit keer. Ik vind hem lang zat zo :P
Q-Base, tot volgend jaar maar weer! :D
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten