Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet ook wel zeggen dat ik een soort gunfactor heb voor Gearbox. Herinner me nog goed hoe actief ze hier op het forum waren om hun artiesten en tracks te promoten voor het allemaal zo groot was als nu. Beetje wat Nutty T tot op heden ook nog doet. Kan dat wel waarderen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Moet ook wel zeggen dat ik een soort gunfactor heb voor Gearbox. Herinner me nog goed hoe actief ze hier op het forum waren om hun artiesten en tracks te promoten voor het allemaal zo groot was als nu. Beetje wat Nutty T tot op heden ook nog doet. Kan dat wel waarderen :thumbup:

En nu ze populair zijn trekken ze zich geen reet meer aan van onze mening. Misschien wel logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
En nu ze populair zijn trekken ze zich geen reet meer aan van onze mening. Misschien wel logisch.


Lijkt me meer dan terecht met als ik de reacties hier soms lees. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 16:48 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Helicaze schreef:
En nu ze populair zijn trekken ze zich geen reet meer aan van onze mening. Misschien wel logisch.


Lijkt me meer dan terecht met als ik de reacties hier soms lees. xd

op een bepaald moment kwam het account van Gearbox ook gewoon niet meer tracks posten want het werd wel vaak erg negatief ontvangen. Ik kan me nog herinneren met kerst jaren geleden, dat ze 100 tracks weggaven aan leden hier . Toen hoorde je er niemand over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2017 23:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik weet wel dat ze behoorlijk hun kop in het zand staken bij kritiek.

Er overheen lezen of gewoon roepen dat men niet weet waar ze over praten tot het op de man gaan van mensen die vrij netjes een mening gaven. (Dan bedoel ik geen alles kut enter mening). En als ze eens inhoudelijk op je in gingen dan was het altijd dat hun standaard gewoon hoog is, als je daar weer tegenin ging kwam het eerstgenoemde er weer uit. Vooral bij eigenaar Gearbox account en Unresolved was dit zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2017 00:42 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Ik weet wel dat ze behoorlijk hun kop in het zand staken bij kritiek.

Er overheen lezen of gewoon roepen dat men niet weet waar ze over praten tot het op de man gaan van mensen die vrij netjes een mening gaven. (Dan bedoel ik geen alles kut enter mening). En als ze eens inhoudelijk op je in gingen dan was het altijd dat hun standaard gewoon hoog is, als je daar weer tegenin ging kwam het eerstgenoemde er weer uit. Vooral bij eigenaar Gearbox account en Unresolved was dit zo.

Dit is ook inderdaad wel waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vindt het vrij logisch dat gearbox een eigen hosting heeft gekregen. Die van Theracords zou sowieso niet vol staan. Kijk zelf erg uit naar de Nightbreed hosting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seeker Of Fire schreef:
Die Mind Dimension kicks door de hangar vorig jaar pfffffffft :worship:

:worship: :worship: Was zo vet he! Keken elkaar een paar keer vol ongeloof aan haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-Up mag wel komen! Hopelijk kan ik wat vrienden mee krijgen om te gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Moet ook wel zeggen dat ik een soort gunfactor heb voor Gearbox. Herinner me nog goed hoe actief ze hier op het forum waren om hun artiesten en tracks te promoten voor het allemaal zo groot was als nu. Beetje wat Nutty T tot op heden ook nog doet. Kan dat wel waarderen :thumbup:

Dat is juist de reden dat ik die gunfactor niet heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Vindt het vrij logisch dat gearbox een eigen hosting heeft gekregen. Die van Theracords zou sowieso niet vol staan. Kijk zelf erg uit naar de Nightbreed hosting.


Wie dit niet logisch vindt snapt er niet heel veel van. Enige label van tegenwoordig die zo'n bunker vol zou krijgen denk ik. Die lompe kicks i.c.m. dik geluid moet trouwens wel gruwelijk zijn! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als het financieel te doen is aanwezig!

3e keer q-base, blijf het een van de vetste locaties vinden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets binnen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 00:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Datum gelukkig prima! Vorig jaar was mijn vriendin jarig dus heb beetje de ideale schoonzoon uit moeten hangen... maar nu valt het eerder dan normaal. Hopen op een goede line-up! Ik hoop sowieso op mind dimension, Vazard, prefix & density, tartaros. Dit lijken mij wel realistische namen. Sowieso lekker bunkers door struinen. Dat is altijd leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
maar nu valt het eerder dan normaal.


Vorig jaar was het op 10 september, dus technisch gezien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 08:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na afgelopen PRSPCT kijk ik hier ook echt enorm uit naar de PRSCT stage. Wachten op de line up :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Hekzitter schreef:
maar nu valt het eerder dan normaal.


Vorig jaar was het op 10 september, dus technisch gezien...


Ow wauw. Ik dacht dat het altijd rond het laatste weekend van september was. Dan had het vast wel een andere reden waarom ik vorig jaar en het jaar daarvoor niet kon gaan haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 07:36 
 
Hardtraxxer

Line-up laat wel op zich wachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 08:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu concentreert Q-Dance zich op Defqon, en volgende week zullen wel de eindshow en recaps online komen. Over 2 weken verwacht ik dan de line-up hiervoor.
Tot zover mijn theorie. :lol: :lol:

Hopen op leuke namen in de PRSPCT bunker en de Hangar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Nu concentreert Q-Dance zich op Defqon, en volgende week zullen wel de eindshow en recaps online komen. Over 2 weken verwacht ik dan de line-up hiervoor.


Stond de line up vorig jaar niet in die defqon krant?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel, toevallig dat een vriend van me dat dit weekend aan me liet zien. Maar de line-up was toen al eind mei bekend gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgen om 19:00 wordt d.m.v. een livevideo op Facebook de Q-Base Line-up bekend gemaakt! :thumbup:

Bron: Q-Dance Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.q-basefestival.com/line-up/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 19:06 
 
Hardtraxxer

Edit je was me voor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2017 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parookaville met ACTI, Geck-O en Bold Action. Nice :love: :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten