Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-05-2017, 22:35 

Hardtraxxer

Die Mind Dimension kicks door de hangar vorig jaar pfffffffft :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-05-2017, 09:21 

Hardtraxx Veteran

Seeker Of Fire schreef:
Die Mind Dimension kicks door de hangar vorig jaar pfffffffft :worship:

Was echt belachelijk vet inderdaad :love: eerste kee CC flow remix :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-05-2017, 09:25 

Hardtraxx Elite

What en Warfare gingen ook lekker toen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-05-2017, 09:38 

Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
What en Warfare gingen ook lekker toen :love:

Delete Vazard Main Concern + Mind Dimension in de Hangar (samen met een Unresolved die absoluut niet kut was) horen toch wel bij de mooiere momentjes die ik op feesten heb meegemaakt :$

Zo lam als een toeter, maar geen seconde stil gestaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-05-2017, 15:05 

Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
ion_elgreco schreef:
Kut gearbox. Beter verdwijnt dit label uit de hardstyle.

Wat een gejank zeg. Dat het je smaak niet is, prima. Feit is dat dit label/haar artiesten op het moment gewoon populairder is/zijn dan bijv. een Theracords, dus de keuze is nog logisch ook. Als het je niet aanstaat dan loop je er toch lekker met een grote boog om heen?

Geef daarnaast eens een goede onderbouwde mening waarom dit label zou moeten verdwijnen volgens jou, i.p.v. zoals hierboven al aangegeven 'alles kut enter'.

Nahh geen zin om weer een hele lap tekst te schrijven over de slechte gehypte shit en slechte sound design en ga zo maar door.

Ik hou het wel op 'alles kun enter'. Dus ja kut gearbox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-05-2017, 15:34 

Hardtraxx Veteran

ion_elgreco schreef:
slechte gehypte shit en slechte sound design en ga zo maar door

Je kan zeggen wat je wil, maar daar experimenteren ze wel met verschillende stijlen kicks, die zowel origineel zijn qua sound als keihard doorkomen. Arrangement van de tracks is weer een ander ding en qua sound sluit veel niet zo goed op mekaar aan. Goed, je hoeft het niet leuk te vinden, maar ik vind het niet eerlijk om Gearbox eenduidig als "slecht" neer te zetten. Ze hebben gewoon hun specialiteit, extreem lompe kicks, en daar zijn ze beter in dan wie dan ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-05-2017, 16:01 

Hardtraxxer

Moet ook wel zeggen dat ik een soort gunfactor heb voor Gearbox. Herinner me nog goed hoe actief ze hier op het forum waren om hun artiesten en tracks te promoten voor het allemaal zo groot was als nu. Beetje wat Nutty T tot op heden ook nog doet. Kan dat wel waarderen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-05-2017, 16:20 

Hardtraxx Addict

THArdstyler schreef:
Moet ook wel zeggen dat ik een soort gunfactor heb voor Gearbox. Herinner me nog goed hoe actief ze hier op het forum waren om hun artiesten en tracks te promoten voor het allemaal zo groot was als nu. Beetje wat Nutty T tot op heden ook nog doet. Kan dat wel waarderen :thumbup:

En nu ze populair zijn trekken ze zich geen reet meer aan van onze mening. Misschien wel logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-05-2017, 16:22 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
En nu ze populair zijn trekken ze zich geen reet meer aan van onze mening. Misschien wel logisch.

Lijkt me meer dan terecht met als ik de reacties hier soms lees. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-05-2017, 16:48 

Hardtraxx Elite

MelvinFR schreef:
Helicaze schreef:

Lijkt me meer dan terecht met als ik de reacties hier soms lees. xd

op een bepaald moment kwam het account van Gearbox ook gewoon niet meer tracks posten want het werd wel vaak erg negatief ontvangen. Ik kan me nog herinneren met kerst jaren geleden, dat ze 100 tracks weggaven aan leden hier . Toen hoorde je er niemand over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19-05-2017, 23:48 

Kraak... Piep...

Ik weet wel dat ze behoorlijk hun kop in het zand staken bij kritiek.

Er overheen lezen of gewoon roepen dat men niet weet waar ze over praten tot het op de man gaan van mensen die vrij netjes een mening gaven. (Dan bedoel ik geen alles kut enter mening). En als ze eens inhoudelijk op je in gingen dan was het altijd dat hun standaard gewoon hoog is, als je daar weer tegenin ging kwam het eerstgenoemde er weer uit. Vooral bij eigenaar Gearbox account en Unresolved was dit zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-05-2017, 00:42 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Ik weet wel dat ze behoorlijk hun kop in het zand staken bij kritiek.

Er overheen lezen of gewoon roepen dat men niet weet waar ze over praten tot het op de man gaan van mensen die vrij netjes een mening gaven. (Dan bedoel ik geen alles kut enter mening). En als ze eens inhoudelijk op je in gingen dan was het altijd dat hun standaard gewoon hoog is, als je daar weer tegenin ging kwam het eerstgenoemde er weer uit. Vooral bij eigenaar Gearbox account en Unresolved was dit zo.

Dit is ook inderdaad wel waar.
Antwoord op onderwerp Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten