Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke avond/nacht weer gehad, ondanks dat we zo'n 2 uur later dan gepland binnen waren (door omstandigheden). Theracords bunker vooral geweest, was helaas minder dan vorig jaar (voornamelijk 't geluid, ik miste echt een dosis sub). De sub was bij de main weer TE veel aanwezig, waardoor ik de tracks van B-Front er toch minder uit vond komen dan ik hier in andere reacties lees. Geluid in de Hangar was weer super, en heb me ook top vermaakt bij de afsluiter daar :D .

Setjes van de dag/nacht waren:
- Psyched (Heerlijk doorgemixt, mash-ups en veel tracks die je niet of nauwelijks meer hoort, hulde)
- Delete (Denk dat ik hier weinig over hoef te zeggen :love: :drool: )
- Thera (Weer heerlijke liveset, nieuwe plaat klonk ook heerlijk)
- Main Concern, Vazard & Delete (Paar platen die ik wat minder vond, maar over t algemeen snoeihard!)

Sfeer was over 't algemeen wel redelijk, ook dit was voorgaande jaren een stuk beter naar mijn beleving (op alle stages). Ook vond ik 't in de hangar opvallend leger dan wat ik voorgaande jaren heb gezien.

Al met al een prima feestje, volgend jaar vast weer aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijft een gruwelijk feest. Waanzinnig geluid op de mainstage, nergens anders zo hard als op Q-Base (Op de plek waar ik stond geen last van de lage tonen gehad).

Onverwachts bij Rebellion geweest, heb ze nog nooit gezien en helemaal mijn smaak muziek is het niet, maar die hele hangar ging van voor tot achter compleet uit z'n plaat. Was wel mooi om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand van hier die toevallig Zimmersion gefilmd heeft tijdens MC vs Vazard & Delete? Zag vooraan opeens een aantal telefoons de lucht in gaan nml
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 19:43 
 
Hardtraxxer

Tracklist van Phuture Noize.

Wat was dit een dikke set zeg :woot:

1.Headhunterz, Noisecontrollers & Wildstylez - Tonight (Alpha2 remix)
2.Sub Sonik - M.F. Psycho
3.Hard Driver - No Sleep
4.Endymion & Phuture Noize ft MC Jeff - Martians
5.Wildstylez - Art Of Yellow (mashup)
6.Phuture Noize - Fire
7.Phuture Noize - The Worlds Beyond
8.Frequencerz - Die Hards Only (Q-Base 2016 anthem)
9.Phuture Noize - Walls crashin' down
10.Break Zero - Judge me
11.Frequencerz - Freqolution
12.Phuture Noize - Quickshot
13.Ran-D & Phuture Noize - Paranoid (edit)
14.Phuture Noize - The One Lie (w/ Down Down acapella)
15.Radical Redemption - Accumulated Filth
16.B-front - Undiscovered
17.Prefix & Density and The Vision - Never come close (Phuture Noize remix)
18.Hard Driver & Radical Redemption - United From The Start
19.Phuture Noize - Save Me
20.Delete - Level (Phuture Noize remix)
21.Phuture Noize - Shallow Waters
22.Digital Punk And Radical Redemption - Protest of Indignation
23.DJ Zany & The Beholder - Midnight
24.B-Front & Warface - Pandemonium
25.Apexx - Insanity
26.B-Front & Phuture Noize - The Paradox
27.Mr Puta - Green Stuff (Malua Remix Extended)
28.Phuture Noize - Avarice (Live edit)
29.Phuture Noize - The Bass God
30.Radical Redemption - Piece Of Shit
31.Prefix - Sloopvergunning (PN's eigen huis in puin 2016 edit)
32.Phuture Noize - Fire in the hole (2016 edit)
33.Apexx - Black Death
34.Regain & Phuture Noize - Don't look down
35.Phuture Noize - Robots to the system (Delete remix)
36.Phuture Noize - Terrordome (Bring the terror edit)
37.Delete - Genocide
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We waren net optijd binnen dus ik heb heel deze set meegemaakt. Wat ontzettend fijn was dit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zak Met Brood schreef:
Tracklist Phuture Noize

Ongeveer binnen komen lopen bij The Worlds Beyond, wat een heerlijke binnenkomer was deze set! Net een uur binnen zijn en dan Genocide geteased horen worden was ook een geweldig moment, hulde voor die te draaien. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 20:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
03. Louk - Evil Intent (Dj Thera Remix)

:worship: :yay: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
DjThera schreef:
03. Louk - Evil Intent (Dj Thera Remix)

:worship: :yay: :worship:

Jaaaaa dit was zo nice.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artifact schreef:
Q-BASE has proven to be one of the sickest events out there once again.

This was my tracklist:
1. Frontliner – Warphole 2014
2. DJ Thera & Artifact – Revenge
3. Digital Mindz – Resonant Pt. 3
4. B-Front – Dark Moon
5. Crypsis – Tuatara (Artifact Remix)
6. Noisecontrollers – E=NC2
7. Artifact & Nemesis – Nothing Has Changed
8. D-Sturb – Until It’s Gone
9. B-Front & The Pitcher – Which Wolf To Feed
10. A.S.Y.S. – Acid Nightmare (Zany Remix)
11. Artifact – TBA
12. Project Exile – Tchaikovsky On E
13. TNT – Countdown
14. Act Of Rage – Brain Confusion
15. Warface & Artifact – Let The Show Begin
16. Warface & Frequencerz – Menace (D-Sturb Remix)
17. Artifact ft. Elke Donkers – Rain
18. B-Front & Warface – Pandemonium
19. B-Front & High Voltage – The 4th Kind
20. Toneshifterz & Bioweapon – Dead Of The Night
21. Radical Redemption – Judge Me
22. Artifact – Sanctum
23. The R3bels – Pattern 2
24. Artifact – TBA
25. Radical Redemption – Wash Away
26. Artifact – The End Of All
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat ik had, maar voor mij klopte echt alles aan dit feest. Het was nóg beter dan 2013 en zelfs 2014 (vorig jaar niet geweest) dit was misschien zelfs het beste feest ooit voor mij.

Om 5 uur precies binnen, eerste nummer wat je hoort is The Theme (Noisecontrollers Remix) ik vond het helemal mooi. Eerste uurtje beetje rondjes gelopen maar het meeste bij de main geweest. Om kwart voor 6 kwam ik de Freestyle voorbijlopen waar Geck-o al aan het draaien was, die wederom erg lekker draaide. Ik weet niet hoe die dat steeds flikt, mij hij draait altijd van die heerlijke fijne dansmuziek en weet er altijd een heerlijk relaxt en gezellig sfeertje van te maken :D ik moet wel zeggen dat die erg snel over ging op de Hardstyle, was zeker niet verkeerd, maar vond een paar nummers wat minder in het begin, desalniettemin een hele fijne set. Platen die ik me kan herinneren waren Big Brother, Bassline Skanka remix, Tribal Dance, Turn di Bass Up, een hardstyle edit van Craving, Trick Or Treat en Assquake VIP.
Na Geck-o bij de tijdmachine terechtgekomen waar Sunny D draaide. Hij had niet echt een fijne manier van draaien, classics hitjes (had gehoopt op wat early maar helaas), maar het geluid op de tijdmachine was de hele avond gewoon steengoed, goed hard, zuiver, en alles kwam goed over. Sunny D draaide onder andere (in de laatste 25 minuten) Pounding Senses, Rock Civilization, Ctrl Alt Delete, Stampuhh Remix. Dj Mystery deed waar ik erg op hoopte, namelijk een paar oude jump platen draaien, herkende ze allemaal nog van vroeger als jongetje van 9-10 jaar toen ik er helemaal gek op was :$ verder heel vet dat die Cocaine Mf draaide en ook nummers als Double Dutch Darkies en als jump platen Don't Care (ben de artiesten even kwijt) en Punani. Was over het algemeen ook een hele dikke set.
Hierna naar de Theracords stage gegaan voor de Thera & Geck-o classics set. Wat een gezelligheid. Wat een sfeer. Wat een geluid. Wat een platen. Meer hoef ik er niet over kwijt. Oh jawel, ik moest gewoon serieus huilen bij Soul Train icm met de sfeer en geluid en het feit dat het me gewoon kei hard raakte, echt ongelofelijk. Verder was die nieuwe plaat ook super, en nummers als Do The Happy Face, 2,5 Kings, Parallel Worlds, Ding Dong (Pieter en Rik bedankt voor deze, had hem aangevraagd,wat een plaat :love: ) People, Evil Intent, Doggystyle en als klap op de vuurpijl Stash. Na deze set de bunker uitgerend want Infector lag me echt voor geen meter. Even wezen eten en ff in mn eentje rond wezen lopen (wat is dat heerlijk :loving: ) en nog even bij Prefix & Density wezen staan die erg dik draaide.
Uiteindelijk terechtgekomen bij Tatanka die zijn eigen hitjes draaide wat nog steeds fijne platen blijven. Fothermucker en Skleroxx blijven gewoon heerlijk. Tegen het einde aan was wel stuk minder met Gangsta en Africa, pls waarom deze platen draaien op een tijdmachine joh, gek. Hierdoor maar naar de PRSPCT gegaan voor Dither wat een erg dikke set was. Hier vond ik het geluid wel het minste waar ik ben geweest. Nog steeds prima, maar het stond minder hard dan bij bijv Tijdmachine en Theracords. Toch nog vrij lang daar gebleven om ook de onverwachtste 2 uur b2b set van Eye-D en Deathmachine, wat was dit vette muziek zeg. Had fysiek een dipje maar het kwam helemaal goed tijdens deze set, echt super.
Na 1,5 uur weer terug naar de Theracords voor Delete, die even opent met D. Ho-ly shit dit ging hard. Verder een briljante set met Environment, still Here Smasher remix en Beheaded en Dismissed enzo :worship: ook zijn nieuwere platen waren een stuk dikker dan verwacht, wel jammer dat er tegen het einde een paar missers waren (Do or Die en Mutants remix, wat kut) maar over het algemeen ook een van de betere sets van deze Q-base. Na Delete was het even bijkomen, wat gegeten en doorgegaan naar de tijdmachine. Alpha Twins draaide Dark Symphony wat erg leuk was, maar sloten af met Kings of The Underground en the Resistance, kom op zeg xd hier kan je toch niet meer aankomen op een tijdmachine imo. Maargoed, Zany en daarna Donkey Rollers waren superdik. Leuk om Rock Civilization remix weer eens te horen. Eindelijk Midnight live gehoord. EN EINDELIJK ATROCITY LIVE GEHOORD. Godver ik was blij. Verder vond ik het geouwehoer en het feestje bouwen van Zany en DV8 juist wel lachen, kan het meestal wel hebben van die gasten :P
Na deze set naar de main gegaan voor B-Front, in mn eentje. En ik moest zeggen dat ik het heerlijk vond om daar alleen rond te struinen net als in 2014, fijne stage ook, en het was niet koud. Set was verder ook erg vet met als hoogtepunten Mysterias, Dark Moon, Paradox, The Fusion of Sound en Do you Want Heavy. Geluid vond ik wel wat teveel bass hebben, 2 jaar geleden was het geluid een stuk beter daar naar mijn mening. Na B-Front lekker rustig naar de Hangar gelopen voor de Main Concern XXL. Ik kwam binnen bij Formula, echt heerlijk om te zien dat er om 6/7 uur in de ochtend nog zo'n goeie sfeer hangt, had ik niet verwacht. Ik moet bij deze even mijn woorden terugnemen van de set op Decibel (waar ik niet bij was) want daar was ik beetje kritisch maar godver wat is dit vet live. ^^ Erg goed geluid in de Hangar, stuk beter dan 2 jaar geleden, had misschien nog wat harder gemogen maar te zacht was het zeker niet. Hoogtepunt van de set Zimmersion. Ik heb in 3,5 jaar feesten nog nooit hoeven janken op een feest, en hier gewoon even 2x in één nacht. Ik weet niet wat ik had, maar ook Zimmersion raakte me in het hart, wat goed. En ook deze set was echt super.
Uiteindelijk kwart over 7 in de bus en half 9 thuis, eindelijk eens een keer een feest echt dichtbij voor mij, was ook alweer te lang geleden :P

Tl;dr
Mega briljant feest. Was ook gezellig met alle meute (Kees Wigaard Joris Jordi Jordy Dirk Mo Frank Ramon Pieter en nog heel wat anderen maar ga niet iedereen opnoemen want dan vergeet ik mensen en dan worden ze verdrietig doei) maar iedereen bedankt voor de gezelligheid.
Oja Kees nog bedankt voor de papieren zakdoekjes waar we fissa mee hadden bij Tatanka
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 21:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat laat, maar wil ook even melden dat ik geweldig feestje heb gehad.
Geen zin om uitgebreid verslag te typen, mooie setjes van Blackburn & Aeros, Geck-o & Thera, Jones, Frequencerz, Tatanka, Main concern Delete & Vazard. Supergezellige dag gehad met heel de haattrax meuk (met name naaD en Taam, we hebben Delete gemist, maar wat hadden we het naar ons zin bij Jones :love: ). Het geluid was trouwens echt heerlijk, vooral bij Tijdmachine was het gewoon perfect zuiver. Misschien wel beste feest van het jaar, volgend jaar sws weer bij!

edit: Ohja Ferdy, was mooi rondje :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
huilie huilie

Haha ken het gevoel een beetje inderdaad :lol: Niet dat ik ECHT moest janken, maar heb wel eens momentjes gehad dat ik oprecht een brok in m'n keel kreeg omdat ik het zo vet vind.

Mooi om te lezen, heb een totaal ander feest gehad, maar heb het precies zo ervaren haha.
Was m'n 7e editie, en verruit de vetste :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 22:13 
 
Hardtraxxer

Was mn eerste Q-Base maar wat was dit vet zeg!
Ook voor het eerst het gevoel gehad na een feest dat ik toch beter oordoppen in had kunnen doen :D

Setjes die er echt uitsprongen waren Thera & Geck-O, Intractable One (wat een energie die man!), Wildstylez op de tijdmachine, Delete solo, B-Front en Vazard, Delete en Main Concern als afsluiter. Bijna janken toen Zimmersion door de hangar klonk :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 22:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was weer een prachtig feest. Eigenlijk alleen bij Tijdmachine en Main lange tijd gestaan en verder heel veel rond gedwaald over dat geweldige terrein. Ook steeds bij het bier halen naar een bar verder lopen ipv die naast De Tijdmachine, heerlijk :P Ik dacht bij mezelf wel dat ga ik bij Donkey Rollers niet doen voordat ik Thunderbeats Re-Amp eventueel mis, en ja hoor ik sta bij de bar en ik hoor die break. Stond nog met een of andere gast te praten maar ben zonder ook maar iets te zeggen terug gerend, en godverdomme wat was het mooi :loving: Verder ook weer geweldig al die wereldplaten van ze op dat zieke geluid, maar wat minder gelul mag de volgende keer wel. En dan ook nog hee-hoo proberen in te zetten (wat gelukkig niet echt van de grond kwam, maar kom op).

Verdere hoogtepunten vond ik Wildstylez bij de Tijdmachine, fucking nice toen ie aangekondigd werd, ik had eigenlijk niet zo'n grote naam verwacht. En dan draait ie ook nog eens heerlijke set met o.a. Early Soundz, A Complex Situation en veel Project One platen :love: In combinatie met dat geluid is het ook echt gewoon een genot voor je oren. Ook B-Front was vet, maar was toen al aardig door m'n energie heen. Dark Moon en Lost waren wel heel nice. Frequencerz was ook leuk met het vuurwerk enzo. Verder gewoon enorm genoten van de sfeer en gezellig gehad met m'n groep (en een hoop nieuwe mensen). Het is moeilijk vergelijken, maar denk dat dit voor mij wel de beste editie was sinds 2011 en 2012. Het weer zat natuurlijk ook enorm mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2016 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
verhaal

Hoe lang ben je hier mee bezig geweest xd
Wel tof om te lezen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk ga ik deze week geen tijd vinden om een heel verhaal te typen (helaas), dus toch maar even plussen en minnen:

+++++ Phuture Noize: Wat een fantastische binnenkomer was dit, kon me geen beter begin van deze Q-Base editie wensen. Ontzettend fijne tracklist! Top ook dat ie nog even een kwartier mocht uitlopen, waarschijnlijk mede de reden dat ik Genocide zo vroeg op de dag al heb mogen horen. :worship:

+++++ DJ Thera vs. Geck-O: Fenomenaal. Wat een grandioze sfeer hing er in de bunker tijdens deze set. Je zag dat een groot gedeelte van het publiek hier speciaal voor gekomen was en er enorm van stond te genieten. De kicks van die oude platen gingen zo bizar hard door de bunker. Ik wilde wat tracks speciaal benoemen, maar eigenlijk gewoon oneindig veel pluspunten voor de gehele tracklist. Wat een geweldig voorproefje was dit op de Theracords classics avond, kijk er nu al enorm naar uit!

+++++ Psyched: Deze set zat zo ontzettend goed in elkaar. Heerlijke drive door de hele set heen, fijn mixwerk en vooral het feit dat er een hoop oude platen met dikke kicks voorbij kwamen. Wat een sfeer ook! Daarnaast gigantisch veel pluspunten voor het draaien van outside-the-box platen als The Hammer of the Devil maar toch vooral Purgatory, wat een genietmoment was dat zeg. :loving:

++++ Delete (solo): Eindelijk eens een set die volledig dedicated was aan Delete-platen (en remixen ervan), en zonder een enkele VIP edit! Openen met de originele D was al enorm onverwacht, en vervolgens werden ook nog de originele Smasher, Still Here en Environment remixen gedraaid. :love: Verder barstte deze set uiteraard van de drive en mixte Delete vlot door zodat er redelijk veel tracks aan bod kwamen. Eén plusje minder dan de rest vanwege een paar mindere platen zoals de Do or Die remix, Ghetto remix, z'n laatste 2 collabs die me ook wat minder kunnen bekoren en het feit dat Munky Shit helaas niet werd gedraaid. Maar dat mocht de pret zeker niet drukken!

+++++ Main Concern vs. Vazard & Delete: Eigenlijk geen woorden voor hoe ik hier het laatste uur nog van heb staan te genieten. Dus hier is de tracklist (in willekeurige volgorde): Absolute Terror, Red Storm, Fall, Formula 2012, Thug Cookies, My Jam, Punishment, WYHA Bootleg, Who I Really Am, D VIP, Pulse VIP, Ultimate Reality, Always Forgotten, Zimmersion Edit, The End, Abduction, Time Has Come, Syndrome VIP, Seeker of Fire, Infected w/ Welcome to the Killzone 2016 en last but not least hun nieuwe collab die wederom weer gruwelijk klonk. :worship: Fantastisch om deze 4 mannen toch nog één keer samen te hebben mogen aanschouwen (zeker na Decibel destijds gemist te hebben) voordat Main Concern ermee gaat stoppen. :cry:

Noemenswaardige andere plusjes: Prefix & Density, Mind Dimension, Tatanka en Donkey Rollers :)


Enige wat ik echt heel jammer vond was dat het geluid van de Theracords area goed was, maar helaas totaal niet kon tippen aan dat van vorig jaar.
Over het algemeen blijft de editie van vorig jaar voor mij epischer (en ik denk niet dat daar snel iets overheen gaat), maar ik heb me uitstekend vermaakt en absoluut een geweldig feest gehad! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 13:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Omdat ik vandaag totaal geen zin heb om iets te doen op mijn werk, heb ik ‘even’ een zo uitgebreid mogelijk verslag getypt van het weekend. Toch weer een uur dichter bij het einde van de werkdag na het typen hiervan :lol: :

Vrijdagavond aangekomen op Klein Vink. Net voor aankomst werden we door een paar vrienden getagd in een livestream van de Frequencerz, die ergens een set aan het draaien waren in een bungalow. Aangezien Q-Dance altijd een week lang het luxere gedeelte afhuurt van Klein Vink, ging ik er vanuit dat ze daar ergens in een bungalow aan het draaien waren. Snel naar onze bungalow gereden om alle spullen te droppen, toen ze helaas zelf al onder de livestream hadden gezet dat ze ergens op een Center Parcs park aan het draaien waren.

Zaterdag rond de middag lekker naar de thermale baden gegaan op Klein Vink, waar we ongeveer 3 uur lang zijn gebleven. Heerlijk om nog even helemaal te ontspannen voordat je 13 uur lang aan een stuk door gaat feesten. We zouden vervolgens iets na 5en opgehaald worden door een partybus. Deze was iets later, waardoor we rond kwart over 6 aankwamen bij het festivalterrein. Al voor de ingang de eerste gezien die tegen het out-gaan aan zat. Viel me op dat ik er dit jaar, over heel het feest gezien, meer out heb gezien/heb zien slapen dan vorig jaar: zonder te overdrijven heb ik toch zeker een paar honderd man zien slapen/out gezien. In de meeste gevallen waren ze nog helemaal alleen ook. Ik kan er zelf altijd wel om lachen, maar het waren er dit jaar dus wel erg veel (en ook veel erg vroeg).

Even snel munten gehaald en meteen door naar Alphaverb. Viel meteen op dat het geluid hier vrij zacht stond. Zeker na het geluid van vorig jaar had ik hele hoge verwachtingen van de Theracords bunker. Hier even gebleven, nog de polonaise gedaan bij Destination Nowhere om vervolgens naar de main te gaan voor Wildstylez. We kwamen net aanlopen toen hij opende met Encore. Hier lekker in het zonnetje gestaan en onder andere nog Mellow en Rocked Up gehoord. Na een half uurtje wat vrienden op gaan zoeken bij Phuture Noize, waar we binnenkwamen bij Shallow Waters. Gebleven tot Piece of Shit en als ik de tracklist op de vorige pagina eens bekijk, heb ik toch wel een beetje spijt dat ik niet langer bij Phuture Noize ben geweest (gelukkig wel The Paradox gehoord). Even wat gaan eten, klein rondje gelopen en even bij High Voltage gekeken. Viel op dat het geluid al een stuk harder stond, zeker als ik het vergeleek met vorig jaar. We twijfelden of we naar Thera vs Geck-O zouden gaan of We R Back in Time. Gekozen voor de laatste, waardoor we nog een stukje bij de set van Galactixx hebben gestaan.

Deze mannen nog nooit horen draaien, maar draaiden heerlijk euforisch. Aan het eind van de set draaiden ze nog The Hunt. Vervolgens kwamen Brennan Heart en Code Black het podium op. Ze openden met One Blade. Verder nog wat oude Bioweapon platen gehoord, oude Noisecontrollers platen (o.a. Attack Again, Shreek), oude Headhunterz platen en Code Black – Brighter Day (leuk, al een hele tijd niet gehoord). Leuke set en een leuke sfeer in de tent (die al een stuk voller was gelopen dan bij Galactixx). Voor het einde van de set weer naar de Theracords bunker gelopen voor Prefix en Density. Hier nog een stukje van Invectum meegepakt, wat wel tof klonk.

Tijdens Prefix en Density natuurlijk genoten van hun eigen tracks (o.a. Contrast, Feel It, Chandelier, Search & Destroy, Just a Memory), maar ook weer wat oudere tracks die je helaas niet meer zo vaak hoort (o.a. Everyday van Adaro en Digital Punk). Geluid stond helaas nog steeds niet zo hard en schommelde ook heel erg (begin van de set stond het een stuk harder dan tegen het einde). Misschien toch wat te hoge verwachtingen door 2015.

Na Prefix en Density een rondje wezen lopen en richting de main om een keer de anthemshow mee te maken. Klein stukje Atmozfears meegepakt. Vuurwerk was vet tijdens het anthem. Had even het idee dat het festival al klaar was, maar gelukkig mochten we nog ‘even’door tot 7 uur haha. Hierna begonnen de Frequencerz, maar het was zo druk dat we besloten om naar Degos & Re-done te gaan, aangezien ik die al best lang niet gezien had. Leuke set, alleen was het geluid hier het slechtst van wat ik heel het feest gehoord heb (bijna geen bass meer aanwezig). Tijdens hun set nog wat vrienden gaan meeten en een rondje wezen lopen. Teruggekomen voor Thera Live, waardoor we het laatste stukje van Psyched nog mee hebben gepakt (kwamen binnen bij Inhuman). Geluid stond bij Thera gelukkig al weer een stuk beter dan bij Degos & Re-done. Dikke set. Fijn om platen als Lightsaber, Starfleet, Hyperspace en Judgement (niet verwacht) te horen.
Tegen het einde van de set begon de bunker flink vol te lopen voor Delete, welke opende met de originele D. En wat gingen die kicks heerlijk diep door die bunker heen. Erg genoten hier (vooral vet om de originele Dismissed weer eens te horen), al zijn we wat verder naar achter gegaan wegens de drukte, waardoor ook het geluid weer iets minder was.

Na Delete naar de hangar gelopen voor Rebelion. Was erg benieuwd, want ik had ze nog nooit zien draaien. Midden achterin gaan staan, waar het geluid echt heel dik was. Waar het in de Theracords tegenviel, werd dit helemaal goed gemaakt in de hangar. Het was daar helaas wel erg druk, waardoor ik niet echt de ruimte had om flink te maaien. Hoogtepunt was de afsluiter van de set: Malice & Rooler – Aggressive Acts. Ik denk dat ik nog nooit een plaat zo hard heb horen (+voelen) gaan op een feest als deze, met dat heerlijke geluid in de hangar.

Na de eerste paar platen van Warface even wat weten eten en een rondje wezen lopen, om op tijd terug te zijn voor Mind Dimension en Unresolved. De hangar stroomde meteen voor de helft leeg, waardoor we lekker de ruimte hadden. Heel erg positief verrast door de platen van Mind Dimension, die kwamen echt heerlijk door. Weinig ‘last’ gehad van Unresolved. Klonk ook allemaal wel prima, al kende ik eigenlijk weinig tot geen platen.

Toen het laatste uur en meteen het uur waar ik het meeste naar uit keek: Main Concern XXL vs Vazard & Delete. Het geluid stond echt fantastisch. Openen met Absolute Terror en verder platen als Red Storm, Ultimate Reality, Thug Cookies, Where’s your head at, D (dacht even op weer de originele, maar was volgens mij alleen de mid-intro van de VIP edit?), Formula 2012, Syndrome VIP, Abduction, The End (eindelijk weer eens de originele, en wat gingen die kicks diep!), Who I Really Am, Fall, Seeker of Fire (bom), Zimmersion (totaal niet aan gedacht dat die langs zou kunnen komen, dus was heel erg vet toen die ineens geteased werd), een van de nieuwe Freakshow release (dacht ik?) en de nieuwe collab die als een debiel door die hangar knalde. Nog een track tegen het einde gedraaid met hele diepe kicks en waar alles aan het trillen was (leek op een nieuwe Main Concern plaat). Helaas niet de track van Vazard gehoord waarmee hij op Defqon opende.

Eigenlijk heel het feest niet op de Tijdmachine geweest. Echter de afgelopen maanden al zoveel bij classic stages gestaan dat ik dat achteraf ook helemaal niet zo erg vind. Toch bizar hoe verschrikkelijk snel 13 uur voorbij kan gaan als je het naar je zin hebt.

Verhaal iets langer geworden dan verwacht :beer:

Edit: Oh ja, als ik dan toch 1 minpuntje op moet noemen: best veel last gehad van de (te) felle lichten op alle stages. Schenen continu in mijn ogen, waardoor ik vaak echt even verblind was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 15:14 
 
Hardtraxx Addict

Wat een topfeest was dit zeg, altijd veel verhalen gehoord over q-base, maar nu toch even zelf meegemaakt,
maar dit is denk ik toch wel het beste feest wat ik tot nu toe heb bezocht. Veel bij de main gestaan op het begin
maar na brennan heart naar de hangar gegaan. Wilde nog een keer even naar frequencerz luisteren want wat
een set was dat zeg op de main. Hierna kwam rebellion waar ik, als ik er thuis naar luister, totaal geen fan van
ben maar ik dacht we zullen wel even zien hoe het is, maar ik vond het nog erg dik geworden. Ondanks dat er helemaal geen sfeer of enige gedachte achter de muziek zit, is het toch leuk om even een uurtje flink te beuken. Heb me er prima vermaakt! Ik zeg tot volgend jaar ^^ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had het zaterdag echt heel moeilijk mee vanwege het overlijden van Casp, het had echt niet veel gescheeld, of ik was voor 12en alweer naar huis gegaan... De vele aanwezige vrienden en bekenden hebben me er uiteindelijk wel doorheen gesleept, en ik ben achteraf ook blij dat ik niet eerder weggegaan ben. Bij deze ook mijn dank naar de vele HTers die me hebben gesteund (L) .

Vooral vanaf de set van Psyched begon ik er wel goed in te komen, ik leefde helemaal op door al die bekenden om me heen. Alles van voor deze set is eigenlijk redelijk langs me heen gegaan. Ik heb nog wel bij Alphaverb, Blackburn&Aeros en Tatanka gestaan, maar hier heb ik verder te weinig bewust van meegekregen.

Na Psyched nog bij Thera en Delete blijven hangen in de TC bunker. Beide sets heb ik me echt goed mee kunnen vermaken. Vervolgens nog bij de Donkeys gestaan, die ook nog een half uur langer doorgingen. Dat constante gelul van zany en dv8 verpestte voor mij overigens wel echt hun set, haalde het hele tempo eruit.

Uiteindelijk afgesloten in de hangar, eerst nog het laatste stukje van Mind Dimension om vervolgens te genieten van Vaz&Del&MC. Voor mij is deze laatste toch wel de set van de avond geworden.

Al met al met een heel dubbel gevoel deze editie beleefd, maar uiteindelijk wel een heel mooie nacht gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 19:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond MC&Vazard & Delete echt weinig aan.... weet niet of ik me nu moet schamen of andere smaak heb dan heel hardtraxx... :x ? Kick van MC is totaal niet mijn ding, mede als die van delete overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 19:52 
 
Hardtraxxer

Ook hulde voor de belg met MC Livid pet die naast me stond trouwens tijdens Vazard Delete & Main Concern. Zat er zelf lichamelijk aardig doorheen maar die vent bleef maar rammen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Ook hulde voor de belg met MC Livid pet die naast me stond trouwens tijdens Vazard Delete & Main Concern. Zat er zelf lichamelijk aardig doorheen maar die vent bleef maar rammen :thumbsup:


Die desbetreffende Belg is inderdaad een held haha!
Heb hem dit bericht gestuurd en hij bedankt je. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Vond MC&Vazard & Delete echt weinig aan.... weet niet of ik me nu moet schamen of andere smaak heb dan heel hardtraxx... :x ? Kick van MC is totaal niet mijn ding, mede als die van delete overigens.


Dat heet een eigen mening hebben, echter word dat niet geaccepteerd hier. Daarom o.a. ook mijn avatar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Appelsapman schreef:
Ook hulde voor de belg met MC Livid pet die naast me stond trouwens tijdens Vazard Delete & Main Concern. Zat er zelf lichamelijk aardig doorheen maar die vent bleef maar rammen :thumbsup:


https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Daarom o.a. ook mijn avatar.


Rebel.
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten