Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2009 17:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

remkovzki schreef:
GODNONDEJUUU WAT EEN FEEST!!! :love: :love: :love:

Helemaal geweldig, en echt een heerlijke locatie! Lichtshow van de open area viel wel een beetje tegen..


achja... ut was niet zo slecht hoor ^^ maar om 12 uur :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2009 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mwah, lichtshow van the lab en power plant waren goed, mainstage was maar flauwkes.
Voor de rest niets speciaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2009 18:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Merlijn schreef:
Mwah, lichtshow van the lab en power plant waren goed, mainstage was maar flauwkes.
Voor de rest niets speciaal.


De lichtshow in the lab was echt ziek bij Do you want heavy? Heb nog een filmpje ervan, maar ik ben niet geschikt als cameraman en m'n telefoon kan dat geluid niet aan dus je hebt harde ruis.. maar wat godse vies die lasers op die bollen.. damn :P


Mainstage vond ik ook niet echt super.. Jammer van de apparatuur ook die stuk ging.
Hangar vond ik ook zeker een mooie stage ^^

Maar wtf.. wat was dat een hard feest :D Vond de stages en het terrein echt nice! Dat kleine bunkertje voor DNB was ook erg dik voor die muziek, erg klein maar fijn, zelfs nog ff Noisia gehoord en een dude een zieke aanval zien krijgen daar voor de ingang, ehbo ftw. Lache dat Q-dance toch een kleine bunker inricht voor relatief zo weinig publiek op zo'n feest.

Heb alle artiesten gezien die ik van te voren wou zien.. en omg :drool:
#1: Alpha Twins
#2: The Pitcher
#3: Zatox
#4: A-Lusion

Had meer verwacht van Brennan Heart en DBSTF, ook al was het lekker.. maar niet echt de QBASE feeling(wat mij betreft) :P Zany sloot heerlijk af! :woot:

Ik typ nog wel wat meer als ik geslapen heb ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een geweldig goed feestje:D Prima vermaakt daar :thumbsup: Alleen jammer dat het Time-table @ The Lab upcomming voor Scantraxx deed. Maar achteraf heb ik mij daar zeker nog goed vermaakt want wat een geluid was daar vooraan :bomb:

Toch wil ik ook maar even zeggen dat er een lading met geweldig goed draaiende nieuwe DJ's aankomt: Ran-D, Bass Modulaters, The Pitcher en Alpaverb want dat ging echt gruwelijk daar in die bunker.

Ik vond het 2e deel mainstage beetje tegenvallen maarjah komt denk ik ook omdat ik niet zon Deepack fan ben :innocent:

Verder prima show:D maar khad alleen gehoopt op een wat dikkere vuurwerk show :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 15:06 
 
Hardtraxxer

werd super gedraaid..snoepjes waren wat minder maar verder gezellig feestje gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 16:36 
 
Hardtraxxer

Waanzinnig feest gehad!

Heerlijk weer, werd top gedraaid! Noisecontrollers :drool: Deepack :drool: Tatanka :drool:

trouwens:

GOSTOSA WAT EEN AANFLUITING!!!! telkens als ze een plaatje inmixte ging t fout, waardeloos mixwerk van haar,
en ook géén 1 nieuw nummer?! alleen sutra :/ slechtste set van de avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 16:52 
 
Hardtraxxer

Q-Dominic schreef:
GOSTOSA WAT EEN AANFLUITING!!!! telkens als ze een plaatje inmixte ging t fout, waardeloos mixwerk van haar,
en ook géén 1 nieuw nummer?! alleen sutra :/ slechtste set van de avond


goh wat een verassing..ben blij dat wij gelijk wegliepen toen die set begon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Of dan stond je in the lab in 1x naast Alpha2 :P toch maar ff mee op de foto geweest :p

Ik was er nog niet eens toen gostosa draaide xD

Noisecontrollers :love:
Evil Activities vs Tha playah :bomb: :bomb: :love:
Dailucia (L)
Beat Providers (L)
Tatanka (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WAT WAS DIT VET ZEG :drool:!

Kwamen zo rond half 6 binnen, even rondgelopen, toen meteen door naar Scope DJ.
Flink losgegaan daar, draaide ook helemaal top! Toen door naar Brennan Heart. Wat een vette stage was dat zeg :woot:. Gostosa nog even meegemaakt, paar nummers meegepakt, niet veel bijzonders. Toen weer terug naar The Lab voor The Prophet, en dat was ook weer heerlijk knallen zeg! Wat kan die vent nog steeds geniaal draaien :D
Daarna DBSTF, was toch wel vet met die nieuwe albumtracks :D. Alpha Twins, dat was ragge zeg :drool:. Zette een lekker set neer, en een heerlijk geluidje kwam er daar vandaan zeg.
Toen om 00:00 naar Noize Suppressor geweest. Nog even Jappo gehoord (draaide ervoor), WAT EEN GVDSE TYFUS HERRIE! Jezus!. 10 minuten geweest toen maar weer gegaan. Weer door naar Open Air, klein stukje Italian Invasion gezien, was niet verkeerd. Zatox en B-Front nog ff gezien, ging goed los bij B-Front.
Tussendoor nog ff naar Ran-D en Dailucia geweest. Daarna Tatanka en Neophyte Records Allstars. Vond dat ze veelste hard gingen, om half 6 was het al van STERF! MET EEN GEZWEL AAN JE KONTGAT!. Dus weer ff naar Zany geweest, keihard losgegaan op Blackout ( :drool: ) en geeindigd met Alphaverb zette ook een meester set neer, en eindelijk Like Thiz :love: !

Super vet feest, niks op aan te merken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Waanzinnig feest gehad!

Heerlijk weer, werd top gedraaid! Noisecontrollers :drool: Deepack :drool: Tatanka :drool:

trouwens:

GOSTOSA WAT EEN AANFLUITING!!!! telkens als ze een plaatje inmixte ging t fout, waardeloos mixwerk van haar,
en ook géén 1 nieuw nummer?! alleen sutra :/ slechtste set van de avond


Maar het punt van nieuwe nummers vind ik eigenlijk niet eens zo interessant, alsof iedere DJ bij elk groot feest een nieuwe promo moet hebben..

Dat ze slecht draaide was eigenlijk van tevoren wel duidelijk, of het moest een premixed CD zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, ook weer in het land der levende :D Wat een heerlijk feestje! Uurtje of 7 binnen en net het einde niet gehaald door de kou maar dat mocht de pret niet drukken. TE-RING wat draaide Deepack lekker! Helemaal kapot gegaan daar, beetje staan zwaaien en Marcel pleurde nog z'n shirt naar mij toe :D Nu wil ik alleen graag weten welke KUT MONGOOL dat shirt uit mijn handen heeft gerukt :mad:

Goed, laat maar, door naar Evil A. knallen!@!!!#! Niet normaal. Later nog een praatje en fototje gemaakt met Ruffian in de hangar en al met al een zeer geslaagd feestje :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 22:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

EA & Tha Playah gingen echt zo fucking hard :thumbsup:

Hopen dat dat setje nog vrij komt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 23:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Q-Dominic schreef:
Waanzinnig feest gehad!

Heerlijk weer, werd top gedraaid! Noisecontrollers :drool: Deepack :drool: Tatanka :drool:

trouwens:

GOSTOSA WAT EEN AANFLUITING!!!! telkens als ze een plaatje inmixte ging t fout, waardeloos mixwerk van haar,
en ook géén 1 nieuw nummer?! alleen sutra :/ slechtste set van de avond


Maar het punt van nieuwe nummers vind ik eigenlijk niet eens zo interessant, alsof iedere DJ bij elk groot feest een nieuwe promo moet hebben..

Dat ze slecht draaide was eigenlijk van tevoren wel duidelijk, of het moest een premixed CD zijn..


Deepack had daar ook last van... alleen maar promo's :sick: Ik ga liever los op nummers die ik al ken (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 23:13 
 
Hardtraxxer

Mijn god wat een feest, zo abnormaal veel meegemaakt (ook van begin tot eind geweest en geen moment stilgestaan zowat). Heel veel chille mensen en vrienden. Geen 1 van mn must-see artists gemist (Alpha2, Ran-D, stukkie Dailucia en Psyko Punkz met weer een heerlijke beukset) om af te sluiten bij Deepack die m echt onverwacht heerlijk&hard afsloot!

En dat was dan alleen nog maar Q-Base zelf, het hele weekend er omheen was 1 groot feest met de Audio Psychos (aanrader voor iedereen) in de bungalow naast ons. Onvergetelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 23:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Q-Dominic schreef:
Waanzinnig feest gehad!

Heerlijk weer, werd top gedraaid! Noisecontrollers :drool: Deepack :drool: Tatanka :drool:

trouwens:

GOSTOSA WAT EEN AANFLUITING!!!! telkens als ze een plaatje inmixte ging t fout, waardeloos mixwerk van haar,
en ook géén 1 nieuw nummer?! alleen sutra :/ slechtste set van de avond


Maar het punt van nieuwe nummers vind ik eigenlijk niet eens zo interessant, alsof iedere DJ bij elk groot feest een nieuwe promo moet hebben..

Dat ze slecht draaide was eigenlijk van tevoren wel duidelijk, of het moest een premixed CD zijn..


Dan is er dus 0,0 reden om er naar toe te gaan als je het mij vraagt.. vooral als je ziet wat er allemaal nog meer draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2009 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
Deepack had daar ook last van... alleen maar promo's :sick: Ik ga liever los op nummers die ik al ken (L)

Dat vond ik juist zo vet! Dat je elke keer zoiets had van "Hee... die ken ik nog niet :D Stampuh!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Khadber schreef:
Q-Dominic schreef:
Waanzinnig feest gehad!

Heerlijk weer, werd top gedraaid! Noisecontrollers :drool: Deepack :drool: Tatanka :drool:

trouwens:

GOSTOSA WAT EEN AANFLUITING!!!! telkens als ze een plaatje inmixte ging t fout, waardeloos mixwerk van haar,
en ook géén 1 nieuw nummer?! alleen sutra :/ slechtste set van de avond


Maar het punt van nieuwe nummers vind ik eigenlijk niet eens zo interessant, alsof iedere DJ bij elk groot feest een nieuwe promo moet hebben..

Dat ze slecht draaide was eigenlijk van tevoren wel duidelijk, of het moest een premixed CD zijn..


Dan is er dus 0,0 reden om er naar toe te gaan als je het mij vraagt.. vooral als je ziet wat er allemaal nog meer draait.


Dus de sfeer enzo maakt helemaal niet uit? Lekker heel de bunker de melodie van what's going on aan t eh... naja lekker mee aan t doen iig :P Terwijl what's goin' on helemaal niet zo'n bekend nummer is? Iig vergeleken met de standaard meebler nummers zoals spacer, attack again enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 02:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niet geweest, maar heb al genoeg filmpjes gezien die echt te ziek wat, wat een lasershows inderdaad :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 11:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fuck sfeer als ze niet kan mixen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Psyko Punkz helaas gemist, Dailucia was ook boven verwachting goed, lekker tracks en ook weer een goede sfeer :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 14:57 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand nog iets meegekregen van hhz bij chuckie, wat draaide die enzo?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 15:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ook maar 1 van de hardtraxxers iets heeft mee gekregen ervan.. omg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 15:39 
 
Hardtraxxer

Nee helemaal niet op die area geweest, ik weet alleen nog dat ik er vlak na binnenkomst (17.15/30 zon beetje denk) langs liep en er stond echt niemand. En dan bedoel ik niet weinig mensen, nee letterlijk 0 mensen, terwijl ik wel iemand zag spelen met tafeltjes in de booth, ik kreeg er bijna medelijden mee zo erg was t. Maar toen ik er later op de avond langskwam stond er wel wat volk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben der twee keer langsgelopen, letterlijk. Het zag er wel gezellig uit met al die lampies maar ja... ik kom daar gewoon niet voor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2009 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er ff gestaan, 20 minuten ofzo, maar heb weinig verstand van house, dus ik heb geen idee of hij ook nog een eigen track of samenwerking heeft gedraaid.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten