Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 13:36 
 
Hardtraxxer

Dit was echt een super dik feest! Ik had er niet veel van verwacht maar echt een super dik feest. Sfeer was goed. Was niet super druk, dus lekker genoeg ruimte om los te gaan en het geluid was weer zoo zuiver en lekker.

Op het laatst ging het echt hard! Zatox van gan genoten, heerlijk die oude italiaanse plaatjes.

Heb echt super genoten van het feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 15:00 
 
Hardtraxxer

Ff uit mn blote hoofd, vul maar aan ;)

A-lusion, scope dj, pavo
4 elementz, Tekno music/Elektronik, The raven, Final destination, Veritas, Atlantis, Visual perception, Rock hypnotic, Surreality, The portal, Eternal void, Househeads

Prophet
Shizzle my dizzle, Rock civilization, One moment, Chubby, Recession, Time, Her voice (hhz remix), One blade

Wildstylez
LDMF-remix, Blame it on the editz, Project one, KYHU, The story unfolds, Push that feeling, Complex situation, Muzic or noise (origineel of frontliner remix, weet t ff niet meer), Back 2 basics, Human soul, Just like you, Live the moment, Sutra, Art of creation, Born slippy edit

Adrenalize, Devin Wild, Keltek
Bassmode, Sniper, Down to earth, Remorse, Men of steel remix, Megasound remix

Audiotricz & Bass modulators
Oxygen, Mumbai, Spirit of hardstyle, This is eternity, I want your love, Taking it back, Reawakening, VIII

Zatox
My world, Loops&Things, Creation, Rawstyle, Tanz electric (r3belz remix), Hard bass, Ear fucking, Irreplaceable, Warning, Winter, My life, It must be, To the top, Poltergeist, Pattern 2

DBSTF
Together, Supernova, Total eclipze, Kingdom/Shiverz, Be myself, Evolutionz 2011, Promised land, Above average, Sound of the thunder, Angels&Demons, Young ones remix, Fuck the noisecontrollers

Adaro, Digital punk, Ran-D
Living for the moment 2011, Fuck the fake shit remix, Rebel 2 the grave, Bolivia, Bringing the funk (zatox remix), Everyday, Twilight zone, Haunter of the dark, Zombie, Under attack, For the streets (regain remix), Seven (2017 edit), My god, Qapital-anthem, Kings of the underground, Welcome to deathrow, De weg kwijt, The resistance, Massacre

Prophet & Masochist
Forever young, Killing scum, Used and abused, Prednison attack incl hee-hoo grrrr, Just as easy remix, Lose my mind remix, So high remix, Caramba remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 15:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als ik die tracks zo lees moet het inderdaad wel een goed feest zijn geweest. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ltmbr schreef:
Zatox
My world, Loops&Things, Creation, Rawstyle, Tanz electric, Hard bass, Ear fucking, Irreplaceable, Warning


:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 15:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Tanz electric

Origineel of The R3belz Remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 15:12 
 
Hardtraxxer

Remix idd, zet ik er nog ff bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 16:22 
 
Hardtraxx Veteran

Last minute besloten te gaan, en totaal geen spijt van gehad. Qua drukte en sfeer was het eigenlijk de hele avond perfect.

Muzikaal gezien was het min of meer waar ik op hoopte; een mix tussen klassiekers en hedendaags euforisch werk, met richting het einde wat meer beukwerk. Positieve verrassing was toch wel Zatox. Mijn verwachtingen waren, zeker gezien de verhalen over zijn classics sets, heel laag. Uiteindelijk was het zeker één van de leukste setjes van de avond. Tempo in zijn set lag alleen zo hoog dat ik tijdens DBSTF erna een beetje inkakte. Enige minpunt aan de HMH blijft toch de vloer na verloop van tijd... Het was goed zoeken naar een plekje waar het minder glad was dan op een ijsbaan.

Al met al in ieder geval heel goed vermaakt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 17:57 
 
Hardtraxx Addict

Dat ik dit nog zou zeggen. In mijn ogen zatox de set van de avond.

Kan eigenlijk weinig min punten vinden over dit feest. Als ik dan iets zou moeten noemen dan zijn het de licht man in zaal 2, volgens mij heeft die heel de avond niets gedaan.

En het ontbreken van raketjes. Op thunderdome ook al niet. Maar wel die vage energy calippo's....


Maar goed als dat alles is wat ik kan bedenken :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er waren gewoon raketjes op Thunderdome hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 18:22 
 
Hardtraxx Addict

RoyAPO schreef:
Er waren gewoon raketjes op Thunderdome hoor :P

Ow dahm haha.
Nou goed hoop niet dat die energy calippo's ze gaan vervangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 19:01 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Kan eigenlijk weinig min punten vinden over dit feest. Als ik dan iets zou moeten noemen dan zijn het de licht man in zaal 2, volgens mij heeft die heel de avond niets gedaan.


grote kans dat er geen lichtman was, maar dat het setje gewoon stand-alone stond te draaien

gebeurt wel eens vaker in zaal 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 19:20 
 
Hardtraxx Addict

Ultraterrorloudsound schreef:
heggenschaar schreef:
Kan eigenlijk weinig min punten vinden over dit feest. Als ik dan iets zou moeten noemen dan zijn het de licht man in zaal 2, volgens mij heeft die heel de avond niets gedaan.


grote kans dat er geen lichtman was, maar dat het setje gewoon stand-alone stond te draaien

gebeurt wel eens vaker in zaal 2

Dan hadden ze wel iets meer mogen doen dan dat ene loop licht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 20:13 
 
Hardtraxxer

Ik herinner me opeens dat Wildstylez Underworld-Born slippy draaide. Was dat een remix..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Ik herinner me opeens dat Wildstylez Underworld-Born slippy draaide. Was dat een remix..?


gratis-tracks-hs/underworld-born-slippy-wildstylez-s-live-edit-t32148.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 20:42 
 
Hardtraxxer

Koen schreef:
Ltmbr schreef:
Ik herinner me opeens dat Wildstylez Underworld-Born slippy draaide. Was dat een remix..?


gratis-tracks-hs/underworld-born-slippy-wildstylez-s-live-edit-t32148.html

Ah nice, ik dacht dus dat het een mashup was met 160BPM track. Dikke plaat, ging goed los vooraan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is ook al vrij oud, draaide hij op Qlimax 2010 al! En laatst op Superbash classics trouwens ook, vette track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 21:23 
 
Hardtraxx Newbie

Vond het echt een top feest.
Ook de 2de stage van 10-11 kwam goed op gang
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 21:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb echt een top avond gehad. uitstekende muziek gedraaid en niet te druk. klein detail maar vond dat snoepkraampje wel vet en heb er ook lekker wat gehaald. laatste uurtje was echt geweldig en ben daar ook helemaal los op gegaan. zatox was verrassend goed en heb ook daar goed van genoten
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was absoluut een gave set van Zatox. Ik denk dat de beste man het licht heeft gezien. Dave Revan vond ik ook goed mc'en, niet te aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 10:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
heggenschaar schreef:
Kan eigenlijk weinig min punten vinden over dit feest. Als ik dan iets zou moeten noemen dan zijn het de licht man in zaal 2, volgens mij heeft die heel de avond niets gedaan.


grote kans dat er geen lichtman was, maar dat het setje gewoon stand-alone stond te draaien

gebeurt wel eens vaker in zaal 2


Vaak is er dan 1 technicus aanwezig om het geluid in te gaten te houden en dj's op hun flikker te geven dat ze alles in het rood draaien. Het licht boeit zo'n geluidstech dan niet.
Maar ik heb er ook vaak genoeg wel een aparte lichtman zien zitten, maar dan was het setje misschien ook wat groter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2017 00:53 
 
Hardtraxx Addict

zeke schreef:
Ultraterrorloudsound schreef:
heggenschaar schreef:
Kan eigenlijk weinig min punten vinden over dit feest. Als ik dan iets zou moeten noemen dan zijn het de licht man in zaal 2, volgens mij heeft die heel de avond niets gedaan.


grote kans dat er geen lichtman was, maar dat het setje gewoon stand-alone stond te draaien

gebeurt wel eens vaker in zaal 2


Vaak is er dan 1 technicus aanwezig om het geluid in te gaten te houden en dj's op hun flikker te geven dat ze alles in het rood draaien. Het licht boeit zo'n geluidstech dan niet.
Maar ik heb er ook vaak genoeg wel een aparte lichtman zien zitten, maar dan was het setje misschien ook wat groter.

Ach als ze alleen al die movingheads in het plafond hadden laten draaien was het al meer geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2017 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk feestje was dit.

Een niet uitverkochte AFAS, wat is dat chill: lekker de ruimte om los te gaan, heel veel mensen die dit ook deden, wat een top sfeer :worship: als iemand door het publiek liep had (bijna) niemand er last van.

En dan natuurlijk weer dat geluid :bomb: :love:

En dit was weer eens een feest met goeie sets, waar bijna elke track een verrassing was. Geen sets die je vantevoren voor 90% kunt invullen, er kwamen platen van begin tot nu langs, en ook al waren het vaak wel de hits, veel platen hoor je (bijna) niet meer.

Ik was Digital Punk & E-Froce - Oh my God even vergeten, wat gaan die kicks asociaal hard zeg :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2017 23:37 
 
Hardtraxxer

1:03 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 11:26 
 
Hardtraxx Veteran

Shatter schreef:
1:03 :lol:


Ik versta er eigenlijk niks van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2017 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand draait Year of Summer :lol:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten