Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

Als iemand op een hek zit en doet het feilloos mee dan vind ik het nog knap ook

Waar ik nog veel meer moeite mee heb (lees plaatsvervangende schaamte) zijn de gasten die op het hek gaan zitten en echt alles missen xd Goed voorbeeld waren de filmpjes van Intents afgelopen jaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Qlimax topic = buitenlanders/poephark topic
Hard Bass topic = Kan niet tippen aan Qlimax topic
Qapital topic = Stomme naakte rawboys topic


Hard Bass topic = [artiest] verdient het niet om Hard Bass af te sluiten topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:23 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Als iemand op een hek zit en doet het feilloos mee dan vind ik het nog knap ook

Waar ik nog veel meer moeite mee heb (lees plaatsvervangende schaamte) zijn de gasten die op het hek gaan zitten en echt alles missen xd Goed voorbeeld waren de filmpjes van Intents afgelopen jaar :lol:

"Goed voorbeeld waren de filmpjes van Intents afgelopen jaar" Ergens een linkje? Wil ik wel zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze kunnen kickrollen maar kunnen ze ook duojumpen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

stealsyourpizza schreef:
ErikZ schreef:
Als iemand op een hek zit en doet het feilloos mee dan vind ik het nog knap ook

Waar ik nog veel meer moeite mee heb (lees plaatsvervangende schaamte) zijn de gasten die op het hek gaan zitten en echt alles missen xd Goed voorbeeld waren de filmpjes van Intents afgelopen jaar :lol:

"Goed voorbeeld waren de filmpjes van Intents afgelopen jaar" Ergens een linkje? Wil ik wel zien :lol:


Zoek maar op Youtube Gearbox Showcase Intents 2016, elke filmpje heeft wel een paar van die pannenkoeken

(waaronder de DJ's zelf bij een remix :lol: )

0:50 ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat niet om de kickrolls die je mist, maar om de kickrolls die je raakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Het gaat niet om de kickrolls die je mist, maar om de kickrolls die je raakt.

Beetje in het rond slaan en je hebt er vast wel een aantal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Ik vind dat iedereen lekker zijn eigen ding moet doen op een feest (tot zekere hoogte). Ik zit ook altijd als een gek de melodieën mee te doen en kickrolls te slaan maar gvd kom op zeg, je gaat toch niet je shirt uit doen en vervolgens vooraan op een hek zitten en met je fucking rug, JA JE RUG, naar de DJ zitten?! Wat is dat voor iets raars? :lol: dan vind jij inderdaad dat het om jou draait en dan wil je dat iedereen naar jouw perfecte sixpack kijkt waar je een jaar lang voor hebt gezwoegd en iedereen jouw perfecte kickrollskilzzz waarneemt. Dat is hetzelfde dat je in een voetbalstadion met je rug naar het veld gaat zitten en zelf een balletje gaat hooghouden. Of is dit een kut vergelijking? Zo ja, oke excuus, maar ik stoor me er daadwerkelijk aan dat mensen een show willen opvoeren ja. Als je als een gek wilt losgaan, prima, maar ga dan in ieder geval met je gezicht naar de DJ staan. Doei!


Hahahaha ik vind de vergelijking wel mooi, met uitsluiting van dat alle supporters met hun rug naar het veld staan en dan op en neer springen, want dat is wel vet voor de sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Het gaat niet om de kickrolls die je mist, maar om de kickrolls die je raakt.

Zoals de roll thuis kickt, kickt 'ie immers nergens. Nogal wiedes
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pleur dat op een tegeltje en je gaat goud geld verdienen aan merch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:58 
 
Hardtraxx Veteran

Als wij de kick hebben, kunnen zij niet rollen.

EDIT:
Delt-A schreef:
Het gaat niet om de kickrolls die je mist, maar om de kickrolls die je raakt.

Tijdens het lezen van die quote had ik precies Reloaded Part 2 aan staan bij de tekst: 'Roll around, hit the kick, this is how we do it' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Delt-A schreef:
Het gaat niet om de kickrolls die je mist, maar om de kickrolls die je raakt.

Beetje in het rond slaan en je hebt er vast wel een aantal.


Precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

We give the kick you get the roll
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zoals de roll thuis kickt, kickt 'ie immers nergens.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stealsyourpizza schreef:
ErikZ schreef:
Als iemand op een hek zit en doet het feilloos mee dan vind ik het nog knap ook

Waar ik nog veel meer moeite mee heb (lees plaatsvervangende schaamte) zijn de gasten die op het hek gaan zitten en echt alles missen xd Goed voorbeeld waren de filmpjes van Intents afgelopen jaar :lol:

"Goed voorbeeld waren de filmpjes van Intents afgelopen jaar" Ergens een linkje? Wil ik wel zien :lol:




0.45 & 2.26 :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:

Filmpje


Het zijn net go-go dansers xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zijn dan geen 137 pagina's maar in dit topic vermaak ik me ook weer. :lol:

Ik doe zelf ook wel eens kickrolls meedrummen, maar meer voor mezelf of om een beetje dollen met vrienden. Wel mooi dat ik op Dominator door iemand 2 stokjes kreeg aangeboden tijdens Dark Moon, Ok doei. xd

Ow wacht het gaat hier ook nog over Qapital. Ik vind de line-up eigenlijk wel redelijk meevallen. Vind het goed dat Q-Dance ook kiest voor de opkomende namen, zoals Phuture Noize en Sub Zero Project, en ook in zaal 2 een paar interessante namen. En dat ze namen als Warface, Radical Redemption etc. eens niet boeken. Maar ook nog veel namen waar ik 0,0 mee heb dus zal er niet heen gaan, maar hopelijk dat andere organisaties dit over een tijdje ook oppakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke roep maar dat ik onder een steen heb gelegen maar is dit serieus wat er vandaag de dag gaande is op een hardstyle feest met zulke dj's in de lineup? Wow. Wat droevig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

StevenvanKuijk schreef:
stealsyourpizza schreef:
ErikZ schreef:
Als iemand op een hek zit en doet het feilloos mee dan vind ik het nog knap ook

Waar ik nog veel meer moeite mee heb (lees plaatsvervangende schaamte) zijn de gasten die op het hek gaan zitten en echt alles missen xd Goed voorbeeld waren de filmpjes van Intents afgelopen jaar :lol:

"Goed voorbeeld waren de filmpjes van Intents afgelopen jaar" Ergens een linkje? Wil ik wel zien :lol:




0.45 & 2.26 :lol: :lol:


Die vent onderin op 2.08 xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die viel me ook al op. Die zit ernaast zoals alleen Fabien Barthez dat kon. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke die domme handjeklap huppeltjes daar stoor ik me dan wel fucking fucking fucking erg aan. Dan ga je dus de grens over dat je anderen wel tot last bent EN er uit ziet als een mongool.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een figuren.. man man man.

Ik had ook een ex die huppeltjes ontzettend stoer vond, die relatie heeft niet heel lang geduurd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Het zijn dan geen 137 pagina's maar in dit topic vermaak ik me ook weer. :lol:

Ik doe zelf ook wel eens kickrolls meedrummen, maar meer voor mezelf of om een beetje dollen met vrienden. Wel mooi dat ik op Dominator door iemand 2 stokjes kreeg aangeboden tijdens Dark Moon, Ok doei. xd


Kickrolls meedrummen is volgens mij ook geen probleem, doe ik zelf ook. Maar die kinderachtige figuren die dan shirtloos voor op het hek gaan zitten om alleen maar interessant te doen mogen wat mij betreft wel lekker thuis blijven. Zo obvious met je rug naar een artiest gedraaid zitten getuigd zelfs van weinig respect vind ik.

OT: familieweekend tijdens Qapital, eens kijken of we wat familieleden meekrijgen, zit dan toch in de buurt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Die viel me ook al op. Die zit ernaast zoals alleen Fabien Barthez dat kon. :lol:

Dat noemen ze een Grandelletje
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
oke die domme handjeklap huppeltjes daar stoor ik me dan wel fucking fucking fucking erg aan. Dan ga je dus de grens over dat je anderen wel tot last bent EN er uit ziet als een mongool.


Gewoon er bij gaan staan en doen alsof je het ook kunt, terwijl je het niet kan.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten