Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Kickrolls meedrummen is volgens mij ook geen probleem, doe ik zelf ook. Maar die kinderachtige figuren die dan shirtloos voor op het hek gaan zitten om alleen maar interessant te doen mogen wat mij betreft wel lekker thuis blijven. Zo obvious met je rug naar een artiest gedraaid zitten getuigd zelfs van weinig respect vind ik.


Precies.
Ik betrap mezelf er soms ook op. Maar ik voel een beetje plaatsvervangende schaamte als ik dit zo zie... Maar goed lekker zelf weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Wat een figuren.. man man man.

Ik had ook een ex die huppeltjes ontzettend stoer vond, die relatie heeft niet heel lang geduurd :P


Gewoon zeggen dat ze normaal moet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:46 
 
Hardtraxxer

Beveiligers instrueren ze achterover het hek af te trekken zo naar de achter uitgang? :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha ik krijg zo veel plaatsvervangende schaamte na het zien van die filmpjes. Kickrollen is leuk maar dat is nu tegenwoordig ook geen kunst meer met al die voorspelbare 1000x kickrolls in een track. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Hahahaha ik krijg zo veel plaatsvervangende schaamte na het zien van die filmpjes. Kickrollen is leuk maar dat is nu tegenwoordig ook geen kunst meer met al die voorspelbare 1000x kickrolls in een track. :lol: :lol:

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahahahaha als je in 2012 gestopt bent met naar hardstyle feesten te gaan en je gaat nog een keertje naar zo´n feestje als hierboven en je treft dit aan. Wtf moet je dan wel niet denken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt zeggen wat je wilt, maar die gasten hebben het wel gemaakt in het leven!! In je hemdje op een hek zitten keiharde kickrolls meetrommelen, jullie zijn gewoon jaloers!!! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Wat kut.


Mares, wanneer ga dit nou eens leren waarderen..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LeDuif schreef:
Unknown schreef:
Wat kut.


Mares, wanneer ga dit nou eens leren waarderen..?


!1!!!1!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Thommy schreef:
Die viel me ook al op. Die zit ernaast zoals alleen Fabien Barthez dat kon. :lol:

Dat noemen ze een Grandelletje

Ik wilde dat toppertje al niet noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Ik vind dat iedereen lekker zijn eigen ding moet doen op een feest (tot zekere hoogte). Ik zit ook altijd als een gek de melodieën mee te doen en kickrolls te slaan maar gvd kom op zeg, je gaat toch niet je shirt uit doen en vervolgens vooraan op een hek zitten en met je fucking rug, JA JE RUG, naar de DJ zitten?! Wat is dat voor iets raars? :lol: dan vind jij inderdaad dat het om jou draait en dan wil je dat iedereen naar jouw perfecte sixpack kijkt waar je een jaar lang voor hebt gezwoegd en iedereen jouw perfecte kickrollskilzzz waarneemt. Dat is hetzelfde dat je in een voetbalstadion met je rug naar het veld gaat zitten en zelf een balletje gaat hooghouden. Of is dit een kut vergelijking? Zo ja, oke excuus, maar ik stoor me er daadwerkelijk aan dat mensen een show willen opvoeren ja. Als je als een gek wilt losgaan, prima, maar ga dan in ieder geval met je gezicht naar de DJ staan. Doei!

Ik heb vaak vooraan de rug naar de dj om dat de lampen mij koppijn bezorgen. Mag ik nu niet meer losgaan ? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:12 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Hahahahahaha als je in 2012 gestopt bent met naar hardstyle feesten te gaan en je gaat nog een keertje naar zo´n feestje als hierboven en je treft dit aan. Wtf moet je dan wel niet denken :lol:


Dit idee heb ik zelf ook vaak, hetzelfde gevoel als je anderen uit probeert te leggen wat nou zo vet is aan de hardstyle aan de hand van filmpjes ofzo, en er dan telkens mensen met mondkapjes/shirt uit of die helemaal onder de verlichting zitten voorbij komen. Nou zijn er ook genoeg die er wel gewoon 'normaal' bij lopen, maar wij ergeren/lachen er zelf ook zo vaak om met onze groep.

Tuurlijk slaan wij ook wel wat kickrolls, staan we als idioten melodieën mee te zwaaien etc. Nou is dat onze manier van losgaan, en zal dat voor sommige mensen mensen ook zo zijn als ze zonder shirt en de hele avond kickrollend door de tent lopen. Voor mij/ons is het meer het punt van, geniet iemand nou echt van de muziek of is het gewoon een pure show naar anderen 'zie mij eens die kickrolls raken' of zoals gezegd werd 'kom hier alleen om m'n wasbord te showen'.

Wat dat betreft kan ik echt wel genieten van iemand die zonder shirt staat en oprecht geniet van de muziek die er gedraaid wordt. Maar vind het echt kansloos als iemand op een hekkie zit zonder shirt, puur om af een toe een roll te raken voor zichzelf, maar vooral voor de rest om hem heen. Feesten om het showen/raven, en niet feesten omdat je de muziek gewoon gruwelijk vet vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rutgerrrw schreef:
kan echt wel genieten van iemand die zonder shirt staat.


HAA GAYYYY

(verder wel helemaal eens met wat je zegt! )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klaplong gaan is chiller in de blote herman
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:24 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Rutgerrrw schreef:
kan echt wel genieten van iemand die zonder shirt staat.


HAA GAYYYY

(verder wel helemaal eens met wat je zegt! )


:lol:

OT:

Heel vet dat een artiest als Atmozfears gewoon geboekt wordt, weet niet meer waar het stond maar las ergens dat de topartiesten van de hardstyle eigenlijk zowel euforisch als raw produceren(of redelijk op de overgang). Wat dat betreft sterk om zulke artiesten dan echt op een puur raw feest te boeken. Ook met die nieuwe atmozfears & audiotricz plaat(handz up?). Zorgt sowieso weer voor de nodige variatie in setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je bedoelt Pit Boss :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 17:55 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
stealsyourpizza schreef:
ErikZ schreef:
Als iemand op een hek zit en doet het feilloos mee dan vind ik het nog knap ook

Waar ik nog veel meer moeite mee heb (lees plaatsvervangende schaamte) zijn de gasten die op het hek gaan zitten en echt alles missen xd Goed voorbeeld waren de filmpjes van Intents afgelopen jaar :lol:

"Goed voorbeeld waren de filmpjes van Intents afgelopen jaar" Ergens een linkje? Wil ik wel zien :lol:


Zoek maar op Youtube Gearbox Showcase Intents 2016, elke filmpje heeft wel een paar van die pannenkoeken

(waaronder de DJ's zelf bij een remix :lol: )

0:50 ;)


Sorry hoor maar dan ben je echt mogool als je op de hek gaat zitten en met die gare kickrolls gaat slaan :lol:

(Sorry voor de slechte Nederlands nacht shift gehad dus brak :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Patjee410 schreef:
Wat een figuren.. man man man.

Ik had ook een ex die huppeltjes ontzettend stoer vond, die relatie heeft niet heel lang geduurd :P


Gewoon zeggen dat ze normaal moet doen.


Dat werd niet gewaardeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:
Ik heb vaak vooraan de rug naar de dj om dat de lampen mij koppijn bezorgen. Mag ik nu niet meer losgaan ? :cry:


Jawelllllll. Zo lang je maar niet je shirt uit doet en vervolgens op een hek gaat zitten!

gelukkig, ik doe mijn shirt of hemd nooit uit. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2:13 linksonderin xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, liever deze onzin dan dat 'hee hoo'


:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
2:13 linksonderin xd


Viel mij eerder ook al op, man man man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2017 20:57 
 
Hardtraxx Addict

ULTIMO schreef:
Ach, liever deze onzin dan dat 'hee hoo'


:corn: :corn:

Heb toch liever dat we bij een raw plaatje allemaal keertje hee hoo doen dan met z'n allen ontbloot op het hek gaan zitten en in de lucht gaan meppen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat zou het toch geweldig zijn als iedereen in het publiek gewoon los gaat zoals Thera, Regain en B Front. Gewoon losgaan op het gevoel dat je van de track krijgt. Dat is het beste wat er is! Kan me niet voorstellen dat je een bepaald speciaal gevoel krijgt bij kick rolls drummen op de gemiddelde Gearbox track xd
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten