Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 01:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dacht dat dit een discussie forum was en niet een grote haat groep waar iedereen op een andere groep loopt te zeiken de hele dag. Gearbox wordt (over het algemeen) niet op hardtraxx gewaardeerd en niemand dwingt je om hier ook maar iets mee te maken hebben. En het direct beledigen en afkraken van mensen die hier wel van genieten vind ik wat ver gaan.

Ergens moet toch een grens worden getrokken wanneer je fatsoen voorbij gaat (dus ook hier, net zoals in RSU). Dit soort discussies zorgen alleen maar voor meer haat en agressie binnen de scene en lossen niks op waar iedereen al weken lang over zit te zieken.

Laat lekker die lui hun gang gaan en over een jaar hebben ze lekker hun eigen genre weten te vormen wat ergens tussen rawcore en rawstyle inzit en krijgen ze allemaal lekker hun eigen stage waar jullie allemaal lekker weg kunnen blijven. Elkaar een beetje in waarde laten (hoe naar/verschrikkelijk/slecht hun muziek ook is) doet niemand kwaad.

Haattraxx in het kwadraat weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 08:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

amen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 09:01 
 
Hardtraxx Veteran

Sneerfuljam2948 schreef:
Dacht dat dit een discussie forum was en niet een grote haat groep waar iedereen op een andere groep loopt te zeiken de hele dag. Gearbox wordt (over het algemeen) niet op hardtraxx gewaardeerd en niemand dwingt je om hier ook maar iets mee te maken hebben. En het direct beledigen en afkraken van mensen die hier wel van genieten vind ik wat ver gaan.

Ergens moet toch een grens worden getrokken wanneer je fatsoen voorbij gaat (dus ook hier, net zoals in RSU). Dit soort discussies zorgen alleen maar voor meer haat en agressie binnen de scene en lossen niks op waar iedereen al weken lang over zit te zieken.

Laat lekker die lui hun gang gaan en over een jaar hebben ze lekker hun eigen genre weten te vormen wat ergens tussen rawcore en rawstyle inzit en krijgen ze allemaal lekker hun eigen stage waar jullie allemaal lekker weg kunnen blijven. Elkaar een beetje in waarde laten (hoe naar/verschrikkelijk/slecht hun muziek ook is) doet niemand kwaad.

Haattraxx in het kwadraat weer.



Werkte dit ook maar in RsU....
Er is daar geen fatsoen te vinden maat.
Vind het ook best dat we die jongens mogen afkraken want ze zorgen zelf voor de afbraak van de scène.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 09:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sneerfuljam2948 schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer.



Jaa echt he, if you can do better, laat zien dan! Zo niet, shut up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 09:28 
 
Hardtraxx Veteran

Indyy schreef:
Sneerfuljam2948 schreef:
Haattraxx in het kwadraat weer.



Jaa echt he, if you can do better, laat zien dan! Zo niet, shut up!


In het geval van zijn statement; ja, waarom laten wij (als HT) niet zien dat we het beter kunnen?
Omdat RSU een haatgroep is, hoeven wij ons toch niet tot dat niveau te verlagen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 10:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
n het geval van zijn statement; ja, waarom laten wij (als HT) niet zien dat we het beter kunnen?
Omdat RSU een haatgroep is, hoeven wij ons toch niet tot dat niveau te verlagen?


Of er wordt een besloten Facebook Hardtraxx groep opgericht om te laten zien hoe het wel kan?
- tenzij deze er is al is :woot: -
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Of er wordt een besloten Facebook Hardtraxx groep opgericht om te laten zien hoe het wel kan?
- tenzij deze er is al is :woot: -


Ja, je hebt er zojuist op gereageerd, beetje dubbel op om dezelfde discussies ook nog op facebook te gaan voeren

RTM93 schreef:
Werkte dit ook maar in RsU....
Er is daar geen fatsoen te vinden maat.
Vind het ook best dat we die jongens mogen afkraken want ze zorgen zelf voor de afbraak van de scène.


wtf spreek je jezelf nou tegen dan, zeggen dat ze bij RSU geen fatsoen hebben, maar zelf claimen dat ze "de scene afbreken" en dat we ze mogen afkraken. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 11:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
2:13 linksonderin xd

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 11:05 
 
Hardtraxx Veteran

Sneerfuljam2948 schreef:
Dacht dat dit een discussie forum was en niet een grote haat groep waar iedereen op een andere groep loopt te zeiken de hele dag. Gearbox wordt (over het algemeen) niet op hardtraxx gewaardeerd en niemand dwingt je om hier ook maar iets mee te maken hebben. En het direct beledigen en afkraken van mensen die hier wel van genieten vind ik wat ver gaan.

Ergens moet toch een grens worden getrokken wanneer je fatsoen voorbij gaat (dus ook hier, net zoals in RSU). Dit soort discussies zorgen alleen maar voor meer haat en agressie binnen de scene en lossen niks op waar iedereen al weken lang over zit te zieken.

Laat lekker die lui hun gang gaan en over een jaar hebben ze lekker hun eigen genre weten te vormen wat ergens tussen rawcore en rawstyle inzit en krijgen ze allemaal lekker hun eigen stage waar jullie allemaal lekker weg kunnen blijven. Elkaar een beetje in waarde laten (hoe naar/verschrikkelijk/slecht hun muziek ook is) doet niemand kwaad.

Haattraxx in het kwadraat weer.


Het gaat twee kanten op en zij zullen dit forum ook wel afkraken. Ik vind dat je dat soort mensen zeker mag afkraken die de essentie van een festival of set missen. Als jij op een hek gaat zitten met je gezicht naar het publiek dan wil je gezien worden en 'oh kijk mij eens, ik ken alle kickrolls en dat moeten jullie allemaal zien'. Dat soort mensen komen om gezien te worden en die verafschuw ik net zoveel als die anabolen gasten die voor de ingang al hun shirt uit doen en die alleen maar komen omdat in het in deze scene gebruikelijk is om ontbloot te gaan feesten en alleen komen zodat iedereen hun lichaam kan zijn(Zijn er genoeg van). Die mensen missen de essentie van het feest en komen alleen om zich te laten zien en niet mee te doen met de rest van het feest. Dont get me wrong, genoeg komen er wel naar het feest met de intentie om met iedereen mee te feesten die ook hun shirt uit doen en kickrolls kennen. Maar het gaat erom dat deze jongens die op een hek gaan zitten en het publiek 'even laat zien hoe je moet kickrollen' die zorgen voor irritaties bij veel mensen, omdat zij alleen maar komen met kijk hoe goed ik ben, terwijl iedereen komt voor de muziek en zij met andere zaken bezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Marks schreef:
Of er wordt een besloten Facebook Hardtraxx groep opgericht om te laten zien hoe het wel kan?
- tenzij deze er is al is :woot: -


Ja, je hebt er zojuist op gereageerd, beetje dubbel op om dezelfde discussies ook nog op facebook te gaan voeren

RTM93 schreef:
Werkte dit ook maar in RsU....
Er is daar geen fatsoen te vinden maat.
Vind het ook best dat we die jongens mogen afkraken want ze zorgen zelf voor de afbraak van de scène.


wtf spreek je jezelf nou tegen dan, zeggen dat ze bij RSU geen fatsoen hebben, maar zelf claimen dat ze "de scene afbreken" en dat we ze mogen afkraken. >.<

Laat ik het zo stellen dat je hier in ieder geval niet hoeft te komen om het op te nemen voor RsU en dat kritiek op dit moment op z'n plaats is. Zo beter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix & Density hadden van mij best in zaal 1 mogen staan, wellicht als opening :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Sneerfuljam2948 schreef:
Dacht dat dit een discussie forum was en niet een grote haat groep waar iedereen op een andere groep loopt te zeiken de hele dag. Gearbox wordt (over het algemeen) niet op hardtraxx gewaardeerd en niemand dwingt je om hier ook maar iets mee te maken hebben. En het direct beledigen en afkraken van mensen die hier wel van genieten vind ik wat ver gaan.

Ergens moet toch een grens worden getrokken wanneer je fatsoen voorbij gaat (dus ook hier, net zoals in RSU). Dit soort discussies zorgen alleen maar voor meer haat en agressie binnen de scene en lossen niks op waar iedereen al weken lang over zit te zieken.

Laat lekker die lui hun gang gaan en over een jaar hebben ze lekker hun eigen genre weten te vormen wat ergens tussen rawcore en rawstyle inzit en krijgen ze allemaal lekker hun eigen stage waar jullie allemaal lekker weg kunnen blijven. Elkaar een beetje in waarde laten (hoe naar/verschrikkelijk/slecht hun muziek ook is) doet niemand kwaad.

Haattraxx in het kwadraat weer.


Het gaat twee kanten op en zij zullen dit forum ook wel afkraken. Ik vind dat je dat soort mensen zeker mag afkraken die de essentie van een festival of set missen. Als jij op een hek gaat zitten met je gezicht naar het publiek dan wil je gezien worden en 'oh kijk mij eens, ik ken alle kickrolls en dat moeten jullie allemaal zien'. Dat soort mensen komen om gezien te worden en die verafschuw ik net zoveel als die anabolen gasten die voor de ingang al hun shirt uit doen en die alleen maar komen omdat in het in deze scene gebruikelijk is om ontbloot te gaan feesten en alleen komen zodat iedereen hun lichaam kan zijn(Zijn er genoeg van). Die mensen missen de essentie van het feest en komen alleen om zich te laten zien en niet mee te doen met de rest van het feest. Dont get me wrong, genoeg komen er wel naar het feest met de intentie om met iedereen mee te feesten die ook hun shirt uit doen en kickrolls kennen. Maar het gaat erom dat deze jongens die op een hek gaan zitten en het publiek 'even laat zien hoe je moet kickrollen' die zorgen voor irritaties bij veel mensen, omdat zij alleen maar komen met kijk hoe goed ik ben, terwijl iedereen komt voor de muziek en zij met andere zaken bezig zijn.


:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap je punt zeker wel maar waar ik daarna op doelde is dat er door deze discussie waarschijnlijk in de aanzienlijke tijd een extra raw sub genre zal ontstaan dat dus los staat van "mainstream raw" (het is überhaupt al een schande dat de raw scene zelfs al verdeeld). Zodra dat gebeurt is kunnen we hopelijk meer een life and let life mentaliteit in stand brengen waar we elkaar kunnen tolereren en daardoor hopelijk minder haat zal ontstaan.

Liever een meer gespleten scene met minder haat en 1 groep (gearbox, "RSU volk") die hun eigen stages heeft en daar blijft, dan al dat gekanker op elkaar dat nu aan de hand is. Daar wordt niemand vrolijk van en mensen blijven recht hebben op een mening van wat zij in "Hardstyle" zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een diepzinnige discussies zeg. Gaat dit nog over dat ene feest in Amsterdam xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 13:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
verhaal


Zo, eindelijk 's eens met Pipa. Mooi verwoord :thumbup:

Maar ook dit:

Sjorz schreef:
Wat een diepzinnige discussies zeg. Gaat dit nog over dat ene feest in Amsterdam xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Zou er trouwens niet vreemd van op kijken als Alpha² moet openen en ze een setje a la Alpha Twins neerzetten. Juich ik in ieder geval erg toe :D Zou van de huidige line-up niet zo snel weten wie er anders moet openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Zou er trouwens niet vreemd van op kijken als Alpha² moet openen en ze een setje a la Alpha Twins neerzetten. Juich ik in ieder geval erg toe :D Zou van de huidige line-up niet zo snel weten wie er anders moet openen.

Zat ik ook al naar te kijken, misschien Atmozfears & Sub Zero Project, het is wel raar om 2 artiesten te laten openen. Anders misschien Phuture Noize, maar dat zou ook zonde zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Over losgaan gesproken... Zo kon het dus ook op intents. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 13:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahah wat is die gek aan het doen op 0:05 linksonderaan in het blauw???
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Prefix & Density hadden van mij best in zaal 1 mogen staan, wellicht als opening :$


Blijf eens on-topic man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Hahahah wat is die gek aan het doen op 0:05 linksonderaan in het blauw???



:lol: das die NSCLT fan gek
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 15:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is die jongen met zijn 'jumping is not a crime' t-shirt. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 15:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hahahah wat is die gek aan het doen op 0:05 linksonderaan in het blauw???


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2017 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
klapstoel schreef:
Prefix & Density hadden van mij best in zaal 1 mogen staan, wellicht als opening :$


Blijf eens on-topic man.


kut sorry :x
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten