Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-03-2017, 15:35 

Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Uitverkocht!

Had hier wel graag heen gewild, maar had nog niemand gevonden om mee te gaan. Nu dan sowieso niet. Jammer, line-up was best aardig, ook al zou ik vooral voor zaal 2 gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-03-2017, 13:46 

Hardtraxxer

Hier toch ook maar aanwezig, bij line-up wat teleur gesteld en toch maar geen kaarten gekocht. toen de line-up wat bezonken was was het eigenlijk toch wel vet!

Ben zeer benieuwd, hopelijk valt de timetable gunstig met opbouw van de avond, zitten nog al tempo verschillen in de artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-03-2017, 14:46 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 23-03-2017, 16:49 

Hardtraxxer

Benieuwd naar de timetable
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-03-2017, 16:59 

Hardtraxxer

Timetable zal dinsdag pas komen denk ik, met de qapital warm mix in de auto begin ik toch wel zin te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-03-2017, 17:53 

Hardtraxx Addict

Kaartjes binnen ^^

Pommer schreef:
Godverdomme zin in godverdomme!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23-03-2017, 20:40 

Hardtraxxer

gartainc schreef:
met de qapital warm mix in de auto begin ik toch wel zin te krijgen.

:clap: Kijk hier echt naar uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24-03-2017, 21:16 

Hardtraxxer

Het is weer bijna tijd! :clap:
Alle edities nog geweest. Vond zelf de 2016 editie tot nu toe het vetste, maar hoop dat deze nog dikker wordt met deze lineup :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2017, 10:46 

Hardtraxx Addict

Stiekem hoop ik dat Atmozfears schijt heeft aan het concept en gewoon Keep me Awake en What About Us draait :$ :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2017, 10:50 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Stiekem hoop ik dat Atmozfears schijt heeft aan het concept en gewoon Keep me Awake en What About Us draait :$ :loving:

Ja echt een geweldig idee!!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2017, 10:53 

Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:

Die draait hij elke set toch al? Nu is eindelijk eens de kans voor hem om een beetje buiten zijn box te draaien. Als Brennan Heart zich niet aan het concept houdt op een classic feest is het hommeles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2017, 10:53 

Hardtraxx Elite

RoyAPO schreef:

DIT IS TOG EEN ROUW FEEST MAN NIET HEPPIESTYLES KERMISAGTIGE ROTSOOI MAN??!?!??!!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2017, 11:07 

Hardtraxx Addict

RoyAPO schreef:

Dit zijn dan echt platen die ik niet zo willen horen? Ik hoop voor degene die gaan dat atmozfears er platen als Hate, The harvest, singularity en Madman erbij gaat pakken. Die platen hoor je werkelijk nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2017, 11:08 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
RoyAPO schreef:

Dit zijn dan echt platen die ik niet zo willen horen? Ik hoop voor degene die gaan dat atmozfears er platen als Hate, The harvest, singularity en Madman erbij gaat pakken. Die platen hoor je werkelijk nooit.

Broken :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2017, 11:12 

Hardtraxx Addict

Waarom worden atmozfears en SZP niet vaker samen geboekt? hebben best wat collabs, en Atmozfears heef ook best wat hardere platen die heerlijk in zo'n set zouden passen. Zou toch wel verfrissend zijn op de gemiddelde raw stage :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2017, 11:32 

Hardtraxx Elite

Atmozfears draaiden toen ze nog bij elkaar waren en onbekender altijd stevig dus dit kan wel een hele interessante set worden. The harvest bijv een keer eerder live gehoord toen Atmozfears lokaal draaiden en afsloten. Een van de betere Atmozfears sets toen meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2017, 12:14 

Hardtraxx Veteran

Atmozfears & Szp ook wel één van de setjes waar ik eht meest naar uit kijk, hoop op Singularity, en dat hij gewoon wat onverwachte andere harde tracks van Devin Wild of paar andere vriendjes van hem pakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2017, 12:24 

Hardtraxx Addict

Ben benieuwd, onder andere The Harvest en Hate zijn samen met Energyzed. Ik zie hem die tracks nog wel boycotten en ze gewoon nooit meer draaien >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2017, 12:32 

Hardtraxx Veteran

STVK schreef:
Ben benieuwd, onder andere The Harvest en Hate zijn samen met Energyzed. Ik zie hem die tracks nog wel boycotten en ze gewoon nooit meer draaien >.<

Lijkt me niet aangezien hij Fabrik Of Creation ook ''gewoon'' draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2017, 12:39 

Hardtraxx Addict

MelvinFR schreef:
STVK schreef:

Lijkt me niet aangezien hij Fabrik Of Creation ook ''gewoon'' draait.

Hij zal die nummers wel draaien, aangezien hij daar naar eigen zeggen de meeste tijd in heeft gestopt, dus het ook meer beschouwd als zijn nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2017, 12:42 

Hardtraxx Addict

Hope so. Ben ook benieuwd naar de tijdsindeling, aangezien er wat setjes van 45min tussen moeten zitten (lijkt me). Hoop niet dat dit ten koste gaat van bovenstaande..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2017, 12:57 

Hardtraxxer

Seeker Of Fire schreef:
Benieuwd naar de timetable

Dit. Vooral omdat er in de 2e zaal namen staan die ik graag wil zien (P&D, MYST en Mind Dimension). En omdat de tweede zaal van de Ziggodome cool is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2017, 13:39 

Hardtraxx Addict

Het is meer omdat ik de laatste tijd al genoeg raw feesten heb bezocht en wat melodie niet verkeerd zou vinden. Maar snap als je Atmozfears vaker ziet, dat je het dan echt niet hoeft te horen. Hoop zelf ook op bounce & break :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2017, 15:37 

Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Het is meer omdat ik de laatste tijd al genoeg raw feesten heb bezocht en wat melodie niet verkeerd zou vinden. Maar snap als je Atmozfears vaker ziet, dat je het dan echt niet hoeft te horen. Hoop zelf ook op bounce & break :)

Alsjeblieft geen Bounce & Break, die kan ik niet meer aanhoren! :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27-03-2017, 16:51 

Hardtraxxer

Up Top :bomb: :love:
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten