Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mees-89 schreef:
Het is nu wel duidelijk welke acts meer de aandacht krijgen van de organisatie..


Omdat?? Volgorde is toch niet zo heel onlogisch?

Het overlapt een beetje vervelend, thats all
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zamble schreef:
Ik vind het ook vreemd dat Phuture Noize weer zo laat staat. Verder echt een kut tijdtafel wat betreft overlappingen. Maar alsnog helaas niet aanwezig.


Laat? 23:00? >.<

Ben juist blij dat hij niet hoeft te openen

Opsie, dat moest vroeg zijn :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Opsie, dat moest vroeg zijn :x


En dan zeggen dat vroeg opstaan goed voor je is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gartainc schreef:
Yes wisselen met Bass chaserz! Maarja zal waarschijnlijk arriveren als hij net begonnen is en moet ik nog inkomen.

Dat is het jammere eraan ja. Dan kan je er toch minder van genieten omdat je gewoon nog niet ingekomen bent. 1:00 zou een perfecte tijd geweest zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Zamble schreef:
Opsie, dat moest vroeg zijn :x


En dan zeggen dat vroeg opstaan goed voor je is...

Hahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Mees-89 schreef:
Het is nu wel duidelijk welke acts meer de aandacht krijgen van de organisatie..


Omdat?? Volgorde is toch niet zo heel onlogisch?

Het overlapt een beetje vervelend, thats all


en ik denk dat qdance totaal niet kijkt naar overlappingen bij dit feest, in zaal 2 kan immers maar 500man
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
gartainc schreef:
Yes wisselen met Bass chaserz! Maarja zal waarschijnlijk arriveren als hij net begonnen is en moet ik nog inkomen.

Dat is het jammere eraan ja. Dan kan je er toch minder van genieten omdat je gewoon nog niet ingekomen bent. 1:00 zou een perfecte tijd geweest zijn.


Was perfect geweest, dan paste het perfect ook met Myst :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 12:02 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus, die timetable is echt om te janken. Overlapping bij PN / MYST, Atmozfears & SZP / Clockartz en Apexx / B-Front. Waarschijnlijk wel even bij P&D kijken, al twijfel ik daar ook nog over. Meeste Nightbreed spul vind ik best vet, en dikke kans dat Bass Chaserz wel een paar plaatjes van MYST, Endymion en D&R gaan draaien.
Achja, ik zie 't daar wel. Ben aanwezig met een gezellige groep, dus ik ga me toch wel vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat kut zeg dat PN en MYST overlappen...! gelukkig kan ik wel mooi vluchten naar Apexx in zaal 2 tijdens Public Enemies. Ga me de hele avond zeker goed vermaken :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik blij dat ik mijn ticket verkocht heb, wat een kut timetable.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima TT! Alleen jammer van de overlap tussen Phuture Noize en MYST.
Alleen voor Prefix & Density, Apexx en Malice naar zaal 2. Verder de hele avond bij de main te vinden :woot: .
Veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Crippled schreef:
Prima TT! Alleen jammer van de overlap tussen Phuture Noize en MYST.
Alleen voor Prefix & Density, Apexx en Malice naar zaal 2. Verder de hele avond bij de main te vinden :woot: .
Veel zin in!

precies dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 12:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik huil een beetje

Jup..

Het kan wel een prima timetable qua opbouw zijn, maar waarvoor ik naar dit feest ga is dit gewoon ronduit kut. Waarom Phuture Noize zo vroeg en WAAROM tegelijk met MYST?! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom de fack zetten ze Clockartz niet gewoon om 23.00 neer. Heb niet het idee dat uberhaupt veel mensen clockartz fan zijn ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Waarom de fack zetten ze Clockartz niet gewoon om 23.00 neer. Heb niet het idee dat uberhaupt veel mensen clockartz fan zijn ofzo.


Draaien waarschijnlijk wel het vetste setje van de avond. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
TSFH schreef:
Waarom de fack zetten ze Clockartz niet gewoon om 23.00 neer. Heb niet het idee dat uberhaupt veel mensen clockartz fan zijn ofzo.


Draaien waarschijnlijk wel het vetste setje van de avond. xd


Dat denk ik ook ja, de eerste helft van hun set bij X-Qlusive Ran-D was puur goud :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
TSFH schreef:
Waarom de fack zetten ze Clockartz niet gewoon om 23.00 neer. Heb niet het idee dat uberhaupt veel mensen clockartz fan zijn ofzo.


Draaien waarschijnlijk wel het vetste setje van de avond. xd


Lijstjes van hun zien er altijd goed uit, maar het lijkt alsof ze maar geen fan base van de grond krijgen. Vermoedelijk omdat ze gewoon niet Nederlands zijn en de gun factor lager is.

Maar ik denk dat ze er wel komen, als ze komend jaar keer ergens op goede MainStage staan. Kijk hoe snel sub zero project gaat momenteel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

met alleen goede setjes kom je er niet, je moet zelf hitjes gaan maken, iets wat SZP wel gelukt is... is helaas veel belangrijker dan gevarieerde setjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 13:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Die time table! :thumbdown:

Adaro & Frequencerz - ben wel benieuwd wat voor setje dat gaat worden aangezien de tijd 4.00 -5.00 en na Deetox.

In zaal 2 waarschijnlijk alleen aanwezig tijdens prefix & density. ( geen zin om snel heen en weer)

Om positief te blijven, het setje van phutere noize nog vrij nuchter meemaken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 13:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
met alleen goede setjes kom je er niet, je moet zelf hitjes gaan maken, iets wat SZP wel gelukt is... is helaas veel belangrijker dan gevarieerde setjes

Feit. Die tracks van Clockartz vind ik maar niks. Prima tt, enige jammere is MYST en PN tegelijk. In ieder geval mooi rammen bij Mind Dimension.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 15:55 
 
Hardtraxxer

Prima time table. En enorm veel zin in Zaterdag! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Phuture Noize & Myst tegelijk en Mind Dimension & B-Front tegelijk. :(

Of het Phuture Noize of Myst wordt, zie ik daar wel. Mind Dimension is wel een zekerheidje.
Veel in zaal twee te vinden als ik het zo zie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima time table. De overlapping van B-Front en Mind Dimension valt te overzien aangezien Rebirth alweer een week later is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Phuture Noize & Myst tegelijk en Mind Dimension & B-Front tegelijk. :(

Of het Phuture Noize of Myst wordt, zie ik daar wel. Mind Dimension is wel een zekerheidje.
Veel in zaal twee te vinden als ik het zo zie.

retweet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zag net voorbij komen dat Drake vanavond dat extra concert geeft omdat hij maandag 'ziek' was. Nu vraag ik me toch af of dit gevolgen heeft voor de opbouw van Qapital. Kan me niet voorstellen dat ze er blij mee zijn dat ze pas vannacht na afloop van het concert kunnen beginnen met de opbouw xd
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten