Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2016 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Geeft dat ook geen hele andere beleving met het podium in het midden? Lijkt mij zo sfeerloos..


Over het algemeen zijn mensen er niet zo heel positief over, maar ik vind het juist fijn omdat je dan op veel meer plekken 'vooraan' kunt staan. De afstand publiek <-> podium wordt zo een stuk kleiner. Ik sta juist graag redelijk vooraan, dus voor mij ideaal. Grotere kans dat je een goed plekje kunt vinden :)

Wel wat minder dj-interactie aangezien hij niet altijd naar je gericht staat, en als je meer van het achterin hangen om de show te zien bent, dan is dit niet optimaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2016 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het juist heel vet altijd! Geluid ook elke keer dik in orde tot nu toe.

Gewoon vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2016 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook benieuwd naar de locatie, nog nooit geweest. Verder lijkt me dat podium in het midden juist wel vet inderdaad, we goan het zien over een klein weekie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2016 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4x in de Ziggo geweest, toch wel één van m'n favoriete locaties. :)
Krijg hier nu ook wel weer zin in. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2016 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoop voor jullie dat de sfeer beter wordt dan vorig jaar. Er stond zoveel volk dat die avond volgens mij bij het concert van Racoon moest zijn....
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2016 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PvO Hardstyle schreef:
Hoop voor jullie dat de sfeer beter wordt dan vorig jaar. Er stond zoveel volk dat die avond volgens mij bij het concert van Racoon moest zijn....

Was je niet gewoon bij Raccoon dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2016 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ivey Jones schreef:
Geeft dat ook geen hele andere beleving met het podium in het midden? Lijkt mij zo sfeerloos..


Over het algemeen zijn mensen er niet zo heel positief over, maar ik vind het juist fijn omdat je dan op veel meer plekken 'vooraan' kunt staan. De afstand publiek <-> podium wordt zo een stuk kleiner. Ik sta juist graag redelijk vooraan, dus voor mij ideaal. Grotere kans dat je een goed plekje kunt vinden :)

Wel wat minder dj-interactie aangezien hij niet altijd naar je gericht staat, en als je meer van het achterin hangen om de show te zien bent, dan is dit niet optimaal.

Wij staan ook altijd links vooraan tegen de hekken aan dus de show valt toch minder op. Zelfde als met Sensation, vind ik ook zo sfeerloos. Misschien moet ik gewoon een keer gaan en denk ik er dan heel anders over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://imgur.com/RGjUTjX

Timetable

Helaas net als vorig jaar Warface die afsluit, en Dark Pact om 22:00..

Voor m'n gevoel staat Thera ook best wel laat terwijl zijn nieuwe stijltje juist wat meer begin van de avond past??

Voor de rest niks te klagen! 22:00 proberen binnen te zijn voor Dark Pact ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat Dark Pact opent ipv Outbreak ofzo. Had liever Delete VIP ook wat eerder gehad, energie besparen nu :P . En die driekwartier setjes in Area 2, wat sneu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen tijdens Outbreak en Digital Punk even de main ontvluchten. Kijken of dat een beetje gaat met die lift, want ik zie geen area 3 dit keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 17:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tijdens dp ga ik een potje kakken, outbreak kijk ik wel ff aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de een of andere manier verwacht ik dat DP een leuk setje gaat worden...

Misschien omdat hij Qapital 2014 gewoon Light en Cats, Jets & Breaks draaide, voelt hij die neiging om een beetje te verrassen dit jaar weer.

maar denk het niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Op de een of andere manier verwacht ik dat DP een leuk setje gaat worden...

Misschien omdat hij Qapital 2014 gewoon Light en Cats, Jets & Breaks draaide, voelt hij die neiging om een beetje te verrassen dit jaar weer.

maar denk het niet >.<


Huh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blij dat Delete Vip lekker laat staat ! :thumbsup:
Op Supremacy was dit om 02:30 al het hoogtepunt van de avond , heb hoge verwachtingen van de 2e keer.

Voor de rest zie ik wel hoe het loopt , al wil ik Regain ook wel graag zien maar gok dat er meer mensen zijn die dat willen , niet zulke al te beste verhalen gehoord over die 2e zaal.

Best zin in zo na me tentamen week :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja dat is weer lekker voorwoord, laat ik het anders zeggen.

Ergens heb ik de hoop op een paar leuke verrassingen, maar verwacht eigenlijk eerder dat het niet gaat gebeuren.

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha ja dat is weer lekker voorwoord, laat ik het anders zeggen.

Ergens heb ik de hoop op een paar leuke verrassingen, maar verwacht eigenlijk eerder dat het niet gaat gebeuren.

:cool:


Haha dacht al dat je dat bedoelde, maar zou er inderdaad ook niet al te veel op rekenen. Al was zijn platenkeuze tijdens Hard Bass helemaal niet zo slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 19:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Geeft dat ook geen hele andere beleving met het podium in het midden? Lijkt mij zo sfeerloos..


Ik was op Qapital 2014 en vond dat podium in het midden inderdaad 3 keer niks. Niet echt het 'wij' gevoel wat je vaak bij een normale stage wel hebt + interactie met de DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FIFO schreef:
Rickzel schreef:
Haha ja dat is weer lekker voorwoord, laat ik het anders zeggen.

Ergens heb ik de hoop op een paar leuke verrassingen, maar verwacht eigenlijk eerder dat het niet gaat gebeuren.

:cool:


Haha dacht al dat je dat bedoelde, maar zou er inderdaad ook niet al te veel op rekenen. Al was zijn platenkeuze tijdens Hard Bass helemaal niet zo slecht.

Door hardbass en x-qlusive heb ik indd weer kleine hoop dat hij wat interessants weet neer zetten maar we zullen het zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staan natuurlijk ook veel mensen in de line-up waar hij normaal nog wel eens een trackie van wil draaien toch, dus wie weet pakt hij er eens wat anders bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2016 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar halen jullie die valse hoop ineens vandaan bij DP :P ? X-Qlusive was een uitzondering, zulke setjes met een goede verhouding tussen oud/nieuw werk hoor je nooit meer op de 'normale' feesten. Een verrassend plaatje verwacht ik wel het minst bij DP van alle artiesten in de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 20:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ah gelukkig is er een sluiproute naar Area 2 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die nog een kaartje over heeft? PM mij :D (wil er wel iets meer voor betalen, niet te gek)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Iemand die nog een kaartje over heeft? PM mij :D (wil er wel iets meer voor betalen, niet te gek)

pm!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Casp schreef:
G1LL schreef:
Iemand die nog een kaartje over heeft? PM mij :D (wil er wel iets meer voor betalen, niet te gek)

pm!


Nog bedankt! Maar ook naar de rest hier, ik heb al wat geregeld :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 22:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AREA 003
Need a short break from all the RAW violence at QAPITAL? Chill out at AREA 003. To reach AREA 003, you have to take the escalators on the 1st floor to the 2nd floor and follow the signs ‘AREA 003’.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten