Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

Wat was dat dan met die Raw Alliance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 15:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Enorm vermaakt!

+++ Crypsis, Dj Thera, Delete VIP
++ Frequencerz, Deetox, Warface
+ Radical Redemption

Vond Outbreak aardig tegenvallen, evenals Digital Punk die weer vrolijk Rebel To The Grave en Seven erin gooide. Binnengekomen bij Dark Pact wat een fijne opener was met een paar fijne tracks.

Bij Bass Chaserz & Endymion geprobeerd om bij de tweede stage te komen, maar dat is ook niet iets wat je vaak wil doen op een avond. Hele parcours af moeten leggen om vervolgens in een druk, klein hok te komen. Daarom dus eigenlijk niet meer daar geweest.

Eerste keer dat ik in 't Ziggodome ben geweest. Prima locatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delete VIP weer hoogtepunt van de avond en het is überhaupt veruit de leukste liveact van het moment. Zijn set was weer totaal anders dan bij Supremacy. Zo houd je een liveact interessant, kunnen andere liveacts een voorbeeld aan nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor de mensen die Delete hebben gemist of terug willen zien!

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Delete VIP weer hoogtepunt van de avond en het is überhaupt veruit de leukste liveact van het moment. Zijn set was weer totaal anders dan bij Supremacy. Zo houd je een liveact interessant, kunnen andere liveacts een voorbeeld aan nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 19:03 
 
Hardtraxxer

Gvd wat was delete vip weer vet :woot: :woot:
Beste half uur van de avond :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de asociale munt/bier prijs na, is de Ziggo organisatorisch altijd dik en dik in orde! Geluid was ook meer dan prima waar wij stonden :D

De tegenvaller van de avond: Radical Redemption, wat een saaie voorspelbare lijst was dat zeg, gewoon z'n album met wat aanvullingen hier en daar.

Meevaller van de avond: Warface, was meer dan geschikte afsluiting voor een feest als Qapital. Draaide een aantal nieuwe platen die echt bizar lekker klonken.

Zoals verwacht: Digital Punk... gewoon méh, Protests of Indignation maakte nog wel wat goed. En The New Era Live was ook zoals verwacht, gewoon een steengoed album gaat dat worden

Ge-wel-dige set van Crypsis, wat een mixwerk, zo jammer dat 90% van de mensen daar waarschijnlijk niet eens doorhadden wat die man aan het uitvogelen was, als Delete VIP niet in de line-up stond was dit veruit de beste set van de avond geweest.

Absolute meesterwerk was gewoon Delete VIP, herkende 1 of 2 VIP edits uit de Supremacy set, aangevuld met nieuwe en veranderde VIP edits. Dit is echt hoe een liveact moet zijn. Wat was dat gaaf zeg <3 The World Is Yours VIP :drool: :drool:

Grootste minpuntje:
Dat er wss weer een bende bezig was in de Ziggodome, Iphone 6 van een vriendin van me is gestolen, en er liepen echt heel veel mensen rond waarvan je dacht, wtf moet je hier? Gaven niks om de muziek en wisten niet hoe ze er op moesten bewegen, en stonden alleen maar om zich heen te kijken. Hele avond hand op de telefoon moeten houden. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.dumpert.nl/mediabase/6744467/dd826b80/rolstoel_gaat_vliegen.html

Dit is wel vet gedaan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Voor de mensen die Delete hebben gemist of terug willen zien!

(Filmpje)

Net helemaal gekeken. Wat fenomenaal weer zeg. :worship: Ook vet dat ie VIPs maakt van zijn collabs met Vazard, die had ik er ook graag bij gezien vorige keer op Supremacy. Op de Fast Lane VIP na volgens mij ook alleen maar nieuwe edits. Originaliteit ten top.

Over deze act is gewoon zo goed nagedacht, zelfs tot aan het teasen toe. Bij The World Is Yours een vergelijkbare motivational speech van Just Do It teasen, 'you're not alone' van Syndrome met de Alone-vocal tijdens The End, '...annihilation' van Proximity to Extinction naar 'extinction' van The End. Het is niet alleen de ene na de andere VIP-edit erin mixen, er zit ook nog een gedachtegang achter om het 'kloppend' te maken. Getuigt gewoon van enorme creativiteit wat mij betreft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Veren in de anus van Delete (terecht)


Absoluut, die slimmigheidjes zorgen voor die gigantische drive...

Snelste half uur van m'n leven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 19:44 
 
Hardtraxxer

Eerste x Ziggo Dome, top locatie.
Snapte wel geen klote van area2

of je wacht x min op een lift, of je gaan naar een area3 waar je via area2 naar beneden moet gaan :x

anyhow, dik geamuzeerd, +'jes voor sets van delete en regain ( speakafreak :love: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 20:26 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Ge-wel-dige set van Crypsis, wat een mixwerk,


Dit dus! Wat een techniek heeft die man! Puur genieten.
Toch moet ik zeggen dat ik er vanaf Radical Redemption geen moer meer aan vond. Het kan te maken hebben met de bierconsumptie mijnerzijds, maar wat ongelooflijk saai 13/12 kick/screech. Misschien als ik de livesets terugluister (waar q tegenwoordig trouwens behoorlijk lang mee wacht) het toch wel mee lijkt te vallen. Ik heb me begin dit jaar bij xq b-front toch een heel stuk beter vermaakt.
Heeft iemand trouwens nog die macrobiotische scheckler (??) energy meuk gedronken? Niet te rammen die bende. Doe de volgende keer maar weer gewoon lekker normaal red-bull verkopen in die ziggo-dome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 20:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Voor de mensen die Delete hebben gemist of terug willen zien!



Let's get weird VIP en Level (Phuture Noize remix) :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2016 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super avond gehad, met Thera & Delete als absolute hoogtepunt! Thera die een lekker gevarieerd album neer heeft gezet met een super mooie verfrissende sound! Alleen maar probs en genoten!

En dan Delete, man ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Wat een sounds, wat een kwaliteit en wat een werk heeft die man hier in gestopt. :drool: :cry:

Verder was 't ook een prima opener van 't feest met Artifact & daarna Jason Payne. Ook Frequencerz viel me niet heel erg tegen! DIgital Punk was helaas niks, en wat daarna kwam weet ik niet eens precies meer, maar ik kan 't me niet echt herinneren dus 't zou niet super zijn geweest.

Deetox begon wat lafjes, maar was de 2e helft prima met als hoogtepunt Underground, wat een plaat zeg! Radical was wel ok, 't was wat je kon verwachten niet meer niet minder.

En Warface.. alsof Delete 't tempo niet hoog genoeg had staan, gooit deze man er gewoon even 4 BPM extra bij op t begin.. Blijf 't me afvragen waarom hij dit doet, het verkloot al die nummers zo gigantisch als 't allemaal op 162 of hoger wordt gedraaid, wat veel nummers waren best te pruimen voor zo'n afsluitende set. Laatste 20 minuten ook maar op de tribune doorgebracht, vond 't toen wel mooi geweest :P

De hardshock bus van Party-vervoer kan ik jullie allemaal ook aanraden. Heerlijk gedraaid op de heen en terugweg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Volledige set in redelijke kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dan, die kwaliteit is even een stuk beter dan die andere. Mooi lullig als je 24 minuten stil hebt gestaan met je telefoon in je klauwen en je kan er letterlijk niks van horen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 13:21 
 
Hardtraxxer

Tam publiek of lijkt dat maar zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnnie schreef:
Tam publiek of lijkt dat maar zo?


Klopt wel beetje! Vdk gehalte lag al vrij vroeg vrij hoog vond ik, veel niet-Nederlandsen gezien, dat zegt ook al wel veel.

Maar heb me er zelf niet minder om vermaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sfeer die er hing was prima, maar het losgaan-gehalte viel inderdaad tegen. Alleen tijdens Radical veel mensen om me heen los zien gaan, typisch. Op gegeven moment ver naar voren verhuisd en daar was het al stukken beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vdk gehalte lag al vrij vroeg vrij hoog vond ik

Dit valt me de laatste tijd toch al wel op... niet alleen op raw feestjes, maar overal, ook bij techno, mainstream hardstyle... en dan niet eens alleen de buitenlanders. Slechte zaak...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm heb juist het tegenovergestelde... Daardoor viel het op Qapital juist meer op. Hardbass vond ik het namelijk totaal niet opvallen.

Moet wel zeggen dat Hardbass ook m'n laatste grote feest was, dus wie weet is in die paar maanden de tendens enorm veranderd :P

Sfeer was inderdaad niks mis mee :) Mensen beukten niet door het publiek heen, als er iemand langs wou ging dat allemaal gewoon netjes en normaal. Dat helpt altijd al enorm tegen irritatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 14:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Rickzel schreef:
Vdk gehalte lag al vrij vroeg vrij hoog vond ik

Dit valt me de laatste tijd toch al wel op... niet alleen op raw feestjes, maar overal, ook bij techno, mainstream hardstyle... en dan niet eens alleen de buitenlanders. Slechte zaak...


Had juist bij Qlimax, waar ik het idee heb dat het niveau echte liefhebbers lager ligt, het idee dat het vdk gehalte vrij laag was en XQ B-Front, waar ik het lager had verwacht, was het juist heel hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het viel mij ook op bij Awakenings ELDX, waar vaak toch wel 'liefhebbers' heengaan, aangezien techno-virgins eerder naar Drumcode zouden gaan ofzo, en sowieso bij meer grote feesten de laatste tijd. Bij The Funky Cat was vrijwel iedereen NIET extreem vdk iig, dus de erg kleine feestjes worden nog niet aangetast... maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond deze editie leuker dan vorig jaar. Het leek een stuk minder druk (door de decks misschien) en muzikaal gezien was het (op een uitzondering na) goed te pruimen. Delete VIP en Thera de setjes van de avond. Frequencerz, Artifact en Crypsis waren ook gaaf! Radical z'n set was nog voorspelbaarder dan het feit dat Digital Punk Rebel To The Grave en Seven zou draaien, alleen wel props voor Demons (Promo Remix). Digital Punk heeft me 2 maanden impotentie bezorgt. Warface na Delete VIP was wel echt jammer. Ik keek op zich wel uit naar Warface als afsluiter voor de verandering, maar de lat lag zo hoog na Delete (en m'n energie zo laag xd ) dat ik het minder vond dan ik had gehoopt (en verwacht). Daarnaast weer een hoop bekenden gezien dus het was zeker een tof feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awakenings Drumcode met ADE 2014 was pas erg joh. Hele publiek echt hard naar de tering toen. Viel me bij EDLX juist niet zo erg op :P. Maar ja, op Qapital ook weinig nuchtere mensen gezien tbh.

Oja, ontopic: Delete VIP is het ziekste ooit.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten