Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Euforische artiesten zijn gewoon minder origineel :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Euforische artiesten zijn gewoon minder origineel :corn:


Ligt eraan wie he. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2016 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel of geen verkleedpartij maakt me persoonlijk vrij weinig uit, vind het pak van Radical live bijvoorbeeld ook wel wat hebben. Maar Delete heeft gewoon een unieke sound, alles behalve 13/12 raw die je vaak meemaakt. En daarnaast inderdaad het feit dat elke set weer totaal anders is, is ook weer iets nieuws. En ja, Delete moet je liggen; sommige mensen kunnen niks met die kicks en die vage geluiden die hij tussendoor gebruikt. Ik persoonlijk vind het geweldig :) Maar overhyped in ieder geval alles behalve!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 07:22 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Euforische artiesten zijn gewoon minder origineel :corn:


Laat me niet lachen xd

Maar klopt delete zijn geluiden zijn zeker geen 13/12 raw. Kan persoonlijk niet veel met zijn sound, maar die vent heeft wel een eigen sound. Atmozfears of noisecontrollers zo iets doet zou het ook erg gaaf zijn. Ncbm live op hard bass had ook wel bijna alleen maar edits/nieuwe nrs en dat was erg gaaf. Maar goed het is maar net of je de tijd er in wil stoppen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Origineel is het zeker! Snap niet waarom een euforische artiest dit ook probeert of gaat hier echt ontzettend veel tijd in zitten?


Van elke track die je gebruikt een nieuwe edit maken gaat heel veel tijd in zitten. Lijkt me wel even wat anders dan alleen maar een aantal short edits en minieme veranderingen toevoegen aan je bestaande tracks. Voordeel is dat Delete ontzettend veel mogelijkheden ziet bij het aanpassen van een track, wat zijn live act naar mijn mening ook een stuk interessanter maakt dan vele andere live acts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FTN schreef:
-Thera (kan liggen aan de duisters die naast me stonden op dat moment)


Dus door het publiek was de set van Thera een minpunt of? Lijkt me niet dat het publiek invloed kan hebben op de kwaliteit van een set :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er allemaal staatsmongolen om je heen staan kan het de beleving van de set zeker beïnvloeden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Excuses, kan inderdaad invloed hebben op je beleving maar dan ligt het niet aan de set zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar verder niemand wiens telefoon ook gejat is? Hoorde namelijk bij de gevonden voorwerpen dat er echt al heel veel meldingen van gestolen telefoons gemaakt waren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Misschien trok het pak van Thera (en dan met name de iron man hand) wel de telefoons aan dmv magnetisme! Misschien even berichtje sturen.

Nee, vrij sneu dat er blijkbaar volk rondloopt dat puur naar een feestje gaat om te jatten. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ja, ook al is het al gezegd hier, nog even de complimenten voor RR die Demons (Promo Remix) en Thrillseeka draaide, en voor Crypsis z'n set in het algemeen. Wat heeft de beste man een fijne stijl van mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 17:22 
 
Hardtraxxer

corneelwr schreef:
Oh ja, ook al is het al gezegd hier, nog even de complimenten voor RR die Demons (Promo Remix) en Thrillseeka draaide


Chronic Disorder kwam ook nog voorbij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Freekje schreef:
corneelwr schreef:
Oh ja, ook al is het al gezegd hier, nog even de complimenten voor RR die Demons (Promo Remix) en Thrillseeka draaide


Chronic Disorder kwam ook nog voorbij :cool:

Scherp! Fijn om een keer het origineel te horen ipv weer een mash up :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Maar verder niemand wiens telefoon ook gejat is? Hoorde namelijk bij de gevonden voorwerpen dat er echt al heel veel meldingen van gestolen telefoons gemaakt waren...

Ik zag wel volk rondlopen waarvan ik 99% zeker weet dat het zakkenrollers waren. Wel even mijn handen op mijn broekzakken gehouden, maar verder kun je toch niks er tegen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardcore platen waren het vetst van Radical zijn set, aangezien de rest voor de verandering weer eens uit alleen maar eigen platen bestond. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2016 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
G1LL schreef:
Ziek geluid zit er in die bus, kan ook snoeihard >.< . Valt wat tegen als je de hele reis rustig met elkaar wil praten, maar je komt wel lekker in de feest stemming :)

Ik reis al bijna 3 jaar met alle soorten party bussen en beatbuzz ed. Dus dat je niet fatsoenlijk kan praten tijdens de reis ben ik al wel een beetje gewend aan geraakt. Schijnt dat je in de onderkant van de bus ook portable grote speakerbox en versterkers hebt en een draaitafel?


De draaitafel zelf was meegenomen, dat zou iedereen kunnen doen die een draaitafel heeft (weet niet hoe je dit kan kortsluiten met party-vervoer). In inderdaad, tijdens een stop met alle bussen gingen de deuren van de onderkant open en kwam daar ook een kabel uit haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2016 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
FTN schreef:
E-force komt met een album schijnt dat er vier nummers van gedraaid zijn naar eigen zeggen in psyko vlog
zelf niks gehoord


Boomstick en Fuck This Nation sowieso, verder misschien Gods nog?


Kill The Noise:



Staan nog meer filmpjes op dit kanaal geschoten door mn broertje en ik https://www.youtube.com/channel/UCXPWUL ... f1wN3oP6_w
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijkbaar een aftermovie in delen..

https://www.facebook.com/QdanceNederlan ... 560573722/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2016 21:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Sfeertje tijdens Thera ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2016 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Dus wel een registratie? Waarom wist niemand hier van af.. (toch?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Volledige aftermovie!
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten