Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Led stage was inderdaad heel vet met die visuals, maakt het toch nog wat dynamischer. Vooral in combinatie met de tracks (Inferno :drool: ) was het dik in orde. Heel bijzonder is het niet nee, maar wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond juist het scherm erg gaaf, die landschappen waren echt supervet :worship:
alleen het gedeelte eromheen was best lelijk, maar het totaalplaatje maakte het wel weer vet

Al zie ik liever een stage zoals 2014, 2012, 2011
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 12:06 
 
Hardtraxx Addict

Koen schreef:
Vond juist het scherm erg gaaf, die landschappen waren echt supervet :worship:
alleen het gedeelte eromheen was best lelijk, maar het totaalplaatje maakte het wel weer vet

Al zie ik liever een stage zoals 2014, 2012, 2011

2014 was toch wel de slechtste stage die ze daar ooit neer gezet hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Koen schreef:
Vond juist het scherm erg gaaf, die landschappen waren echt supervet :worship:
alleen het gedeelte eromheen was best lelijk, maar het totaalplaatje maakte het wel weer vet

Al zie ik liever een stage zoals 2014, 2012, 2011

2014 was toch wel de slechtste stage die ze daar ooit neer gezet hebben

kill..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
2014 was toch wel de slechtste stage die ze daar ooit neer gezet hebben


Dat laatste kleine beetje geloofwaardigheid ben je bij deze ook kwijt :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 12:28 
 
Hardtraxx Addict

Norther66 schreef:
Miwer schreef:
2014 was toch wel de slechtste stage die ze daar ooit neer gezet hebben


Dat laatste kleine beetje geloofwaardigheid ben je bij deze ook kwijt :lol: :lol:

Het was een omhoog kijkend hoofd met 4 led ringen waar doeken tussen hingen. Indruk wekkend ja maar qua stage zelf niet heel veel. Net als in 2015 en grootste deel led met weinig aankleding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 12:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ik vind de stage van 2014 de vetste stage die ik ooit heb gezien :lol: Zo imposant, en door dat LED leek het soms net alsof die ringen echt aan het bewegen waren. Maar ja, smaken verschillen uiteraard.


Dit inderdaad, vetste stage ooit ook voor mij. De stage van 2015 deed me helemaal niks, was echt een tegenvaller. Achterin kreeg je weinig mee van de ledschermen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die scarabee in 2013 vind ik nog steeds zo sick. om de zoveel tijd klapte die weer verder open, stond echt met grote ogen te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die van 2014 vond ik juist ontiegelijk vet, in het begin wist ik niet goed wat het voor moest stellen maar achteraf gezien er gaaf :worship: Vooral ook door indd die led ringen was het toch een gaaf totaalplaatje
Zoals op deze foto: off-topic/post-je-bureaublad-t2589-1225.html#p1578176

In het begin had ik ook niet door dat het een dna slinger was midden in de zaal, had niet persee gehoeven maar gaf wel een mooi totaal plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2009 nuff said.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
2009 nuff said.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 22:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rwd schreef:
die scarabee in 2013 vind ik nog steeds zo sick. om de zoveel tijd klapte die weer verder open, stond echt met grote ogen te kijken.


Ik zie ook liever zoiets als dit inderdaad!
Bewegende stages blijven voor mij echt het allervetst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 23:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

2009 idd.

Partofthehard schreef:
Gokje:
- Radical Redemption


Zucht

Miss K8 geef ik ook weinig kans. Ook een Art Of Dance paradepaardje. Ookal is er wel meer kans dat zij er staat dan Angerfist.

Ik zou de hoogste kans bij Nosferatu leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2016 09:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
2009 idd.

Partofthehard schreef:
Gokje:
- Radical Redemption


Zucht

Miss K8 geef ik ook weinig kans. Ook een Art Of Dance paradepaardje. Ookal is er wel meer kans dat zij er staat dan Angerfist.

Ik zou de hoogste kans bij Nosferatu leggen.


Nosferatu als afsluiter, dan koop ik een kaartje ongeacht de ticketprijs. Die heeft het in mijn ogen zwaar verdiend en wat kan die man mixen. Sanctity of Space in het gelredome (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2016 23:55 
 
Hardtraxxer

Hier is het een kleine optie. Ga sowieso eerst de line up afwachten voor ik een kaart ga halen, als het dan uitverkoopt is het jammer. Al ging het de afgelopen jaren geloof ik allemaal niet zo snel. Het liefst trek ik op de dag zelf een kaart van Ticketswap af, die prijzen gaan tegenwoordig nergens meer over. :x

4x geweest in het verleden, 3x kapot staan ergeren aan die kut drukte. Is dat nog steeds zo of zijn ze inmiddels al minder kaarten gaan verkopen?

JonasWolters schreef:
Ik zie hier graag wat 'nieuwere' namen draaien zoals Da Tweekaz, Audiotricz, Cyber, Sound Rush etc.
Een verrassende line-up graag :thumbup:

Q en een verrassende line up. :x Voor mijn gevoel hebben ze een standaard lijstje die ze afwerken. Hopelijk krijg ik ongelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 00:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ehm het is altijd gewoon binnen een uur/anderhalf uur uitverkocht, en nog voordat de line-up bekend is, dus dat idee gaat sowieso niet werken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De line-up zal sowieso geen verrassingen bevatten, Qlimax is gewoon het feest van de paradepaardjes.

Ik ga zelf wel gewoon klaarzitten voor kaarten, de laatste 2 jaar heb ik me echt bijzonder goed vermaakt met een leuke vriendengroep+een schitterende show+kwaliteitshardstyle... dus komt helemaal goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 00:35 
 
Hardtraxx Addict

Love2Party schreef:
Hier is het een kleine optie. Ga sowieso eerst de line up afwachten voor ik een kaart ga halen, als het dan uitverkoopt is het jammer. Al ging het de afgelopen jaren geloof ik allemaal niet zo snel. Het liefst trek ik op de dag zelf een kaart van Ticketswap af, die prijzen gaan tegenwoordig nergens meer over. :x

4x geweest in het verleden, 3x kapot staan ergeren aan die kut drukte. Is dat nog steeds zo of zijn ze inmiddels al minder kaarten gaan verkopen?

JonasWolters schreef:
Ik zie hier graag wat 'nieuwere' namen draaien zoals Da Tweekaz, Audiotricz, Cyber, Sound Rush etc.
Een verrassende line-up graag :thumbup:

Q en een verrassende line up. :x Voor mijn gevoel hebben ze een standaard lijstje die ze afwerken. Hopelijk krijg ik ongelijk.

Binnen een uur is het gewoon weer uitverkocht.
De drukte is nog net zo erg maar de deks op de tribunes zijn stukken groter. Heb er nooit echt last gehad van de drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 09:06 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Ehm het is altijd gewoon binnen een uur/anderhalf uur uitverkocht, en nog voordat de line-up bekend is, dus dat idee gaat sowieso niet werken :P

Oh nou ja dan niet. Kan altijd nog via Ticketswap kijken maar zo nodig hoef ik er nou ook niet heen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had vannacht een visioen, en in dat visioen zag ik Wildstylez. Anthem maker voor dit jaar confirmed, dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 12:33 
 

Pannenkoek schreef:
Ik had vannacht een visioen, en in dat visioen zag ik Wildstylez. Anthem maker voor dit jaar confirmed, dus.

nou ja het klinkt volledig logisch, hij was al wat langer aan de beurt vind ik dus dan mag het dit jaar wel eens tijd worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 12:43 
 
Hardtraxxer

Het zou vet zijn als ze dit jaar het hele stadion gebruiken voor bewegende objecten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 13:14 
 
Hardtraxx Addict

Astronaut schreef:
Het zou vet zijn als ze dit jaar het hele stadion gebruiken voor bewegende objecten :P

Niets aan het dak hangen en dan halverwege het dak openen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 14:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
Het zou vet zijn als ze dit jaar het hele stadion gebruiken voor bewegende objecten :P


Net als reverze 2015, hele dak volhangen met ledschermen die kunnen bewegen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2016 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
Astronaut schreef:
Het zou vet zijn als ze dit jaar het hele stadion gebruiken voor bewegende objecten :P


Net als reverze 2015, hele dak volhangen met ledschermen die kunnen bewegen :drool:


Is die zaal een beetje te vergelijken met het Gelredome? Qua hoogte bedoel ik dan. Op de foto's lijkt Reverze zo'n laag dak te hebben waardoor je een veel beter effect hebt met de vele led schermen :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten