Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kon ik deze avond nog maar een keer beleven :cry: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Kon ik deze avond nog maar een keer beleven :cry: (L)

Precies dit. En dan zonder een zere kop van de operatie, maar gewoon op Qlimax zelf :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2017 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beste avond eva
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 00:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Kon ik deze avond nog maar een keer beleven :cry: (L)

Alleen Project 1 is al genoeg (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, zou B-Front er dan ook wel heel graag bij willen. Misschien nog wel liever dan Project One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Hmm, zou B-Front er dan ook wel heel graag bij willen. Misschien nog wel liever dan Project One.


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Hmm, zou B-Front er dan ook wel heel graag bij willen. Misschien nog wel liever dan Project One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Hmm, zou B-Front en Angerfist er dan ook wel heel graag bij willen. Misschien nog wel liever dan Project One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik vond Angerfist dus een partij kut he... Draait hij de opbouw van een teringvet melodieus nummer en HOP een of ander vaag klote kickje met 0 drive er doorheen.
Mixwerk was goed, en echt niet alle tracks waren kut ,maar voor mij was Angerfist de tegenvaller van de avond eigenlijk. Had er veel meer van verwacht.

Tha Playah was 100 keer vetter het jaar daarvoor. Enige hardcore act die mij een volgende editie nog blij zou maken zou een Nosferatu zijn ofzo denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 12:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ja ik vond Angerfist dus een partij kut he... Draait hij de opbouw van een teringvet melodieus nummer en HOP een of ander vaag klote kickje met 0 drive er doorheen.
Mixwerk was goed, en echt niet alle tracks waren kut ,maar voor mij was Angerfist de tegenvaller van de avond eigenlijk. Had er veel meer van verwacht.

Tha Playah was 100 keer vetter het jaar daarvoor. Enige hardcore act die mij een volgende editie nog blij zou maken zou een Nosferatu zijn ofzo denk ik.


Wie ben jij, en wat heb je met rick-jan gedaan? :huh: Denk dat dit smaak is. Ik vond het echt éen van de beste hardcore sets die ik live heb gehoord. Lekker gevariëerd, en vond die industrial platen (vage klote kickjes met 0 drive volgens jou) juist retevet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt te gek dat Rick-Jan blijft hangen toppers :cool: :lol:

Ben geen hardcore liefhebber en verre van een kenner, dus wss is dat het :$ Beetje mainstream hardcore kan ik waarderen, en zelfs sommige Industrial wel een beetje, maar die paar I:Gor platen vond ik bijvoorbeeld dus echt heel erg lelijk.

Maar inderdaad, het is dus echt smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 12:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Echt te gek dat Rick-Jan blijft hangen toppers :cool: :lol:

Ben geen hardcore liefhebber en verre van een kenner, dus wss is dat het :$ Beetje mainstream hardcore kan ik waarderen, en zelfs sommige Industrial wel een beetje, maar die paar I:Gor platen vond ik bijvoorbeeld dus echt heel erg lelijk.

Maar inderdaad, het is dus echt smaak.


Bij mij precies hetzelfde, was ontzettend blij met angerfist als afsluiter en heeft me toch beetje teleurgesteld. Ik ben ook meer van de mainstream, en industrial vind ik echt helemaal niks. Onlangs I:gor als afsluiter gehad op regain zijn album release maar ook toen eerder naar huis gegaan :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap het wel dat die industrial nummers wat minder gevonden worden. Kan het zelf heel goed hebben, maar had ook niet verwacht dat hij zo gevarieerd zou draaien. Eerder een soort van Angerfist Live verwacht met wat oudere nummers en huidige nummers.

Volgend jaar Nosferatu, waar kan ik tekenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 22:00 
 
Hardtraxxer

Thommy schreef:
Volgend jaar Nosferatu, waar kan ik tekenen?

Ik hoop het van harte, maar gaat het alweer helemaal goed met hem dan? Weet iemand misschien wat hij had? Wel meegekregen dat het niet helemaal goed met zijn gezondheid ging, maar nergens precies gezien wat er aan de hand was. Kan ook zijn dat hij dat niet bekend wou hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 22:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iets met een lever / nier dacht ik?

Vond Angerfist ook wel echt dik maar had toch een stuk vetter kunnen zijn. Bite Yo Style, No Fucking Soul, Burn This MF Down, Dirty Man, The Pearly Gates, Take U Back etc etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2017 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij had nog één nier en die functioneer(t)(de) slecht. Geen idee of het nu beter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft het producen wel weer opgepakt, en heb hem ook al op meerdere line-ups voorbij zien komen. Onder andere Harmony of Hardcore en Intents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 00:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Hij had nog één nier en die functioneer(t)(de) slecht. Geen idee of het nu beter is.

Denk het niert
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de Angerfist set ook juist heel erg vet. Een bevestiging dat die man het nog begrijpt. Vind zijn tegenwoordige releases namelijk wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 19:46 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Iets met een lever / nier dacht ik?

Vond Angerfist ook wel echt dik maar had toch een stuk vetter kunnen zijn. Bite Yo Style, No Fucking Soul, Burn This MF Down, Dirty Man, The Pearly Gates, Take U Back etc etc

Tja hij kan niet alles draaien in die tijd he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 21:50 
 
Hardtraxxer

Komt de BH/Blademasterz set nog online? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is wel al online gekomen in een WE R podcast, maar niet met de live beelden volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2017 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Is wel al online gekomen in een WE R podcast, maar niet met de live beelden volgens mij.


Jup.

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 16:51 
 
Hardtraxxer

Zojuist bericht van Q-Dance gekregen dat de BH/Blademasterz set niet online komt (de video).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2017 17:02 
 

DJ JellyBean schreef:
Zojuist bericht van Q-Dance gekregen dat de BH/Blademasterz set niet online komt (de video).

:/
Vorige  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten