Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Soundmasher schreef:
Ook krijg je op Google weinig resultaten al zoek je op (dance-)evenementen in het Wuhan Keting Stadium, niks in het verleden en in de toekomst.


Detective Joey kan dit vast wel even onderzoeken.


Staat ook al op de 'bandsintown' app. Weet niet of het heel betrouwbaar is. Maar toch. http://m.bandsintown.com/event/15727558 ... eadhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus, het is net een alu hoedjes topic. Hij staat gewoon in Azië en niet op Qlimax, klaar.
Ook niet heel gek dat je weinig over die evenementen kan vinden, China bant onderhand alles wat ook maar met normale online communicatie platformen te maken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 12:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Jezus, het is net een alu hoedjes topic. Hij staat gewoon in Azië en niet op Qlimax, klaar.
Ook niet heel gek dat je weinig over die evenementen kan vinden, China bant onderhand alles wat ook maar met normale online communicatie platformen te maken heeft.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anna, welkom op Hardtraxx!


edit;
Soundmasher schreef:
Afbeelding

Memeclub? Klinkt als mijn ultieme destination :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 12:32 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Jezus, het is net een alu hoedjes topic. Hij staat gewoon in Azië en niet op Qlimax, klaar.
Ook niet heel gek dat je weinig over die evenementen kan vinden, China bant onderhand alles wat ook maar met normale online communicatie platformen te maken heeft.


jij bent zeker leuk op feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Basshunterzz schreef:
Jezus, het is net een alu hoedjes topic. Hij staat gewoon in Azië en niet op Qlimax, klaar.
Ook niet heel gek dat je weinig over die evenementen kan vinden, China bant onderhand alles wat ook maar met normale online communicatie platformen te maken heeft.


jij bent zeker leuk op feesten


Dit blijft echt een van de meest verschrikkelijke te vormen zinnen in de Nederlandse taal
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
jij bent zeker leuk op feesten
Beetje
Omdat hij dit zegt? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Dit blijft echt een van de meest verschrikkelijke te vormen zinnen in de Nederlandse taal


Klopt en daarom juist weer lekker

patrickjeb schreef:
Beetje
Omdat hij dit zegt? :lol:

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=you%20must%20be%20fun%20at%20parties
;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoop wel dat Heady er staat, aangezien ik niet kon op zijn return..

Ben vooral benieuwd naar de lengte van de set van NC vs Atmozfears, duurt deze 'maar' een uur moet er toch haast wel een dj extra komen?? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 14:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Ik hoop wel dat Heady er staat, aangezien ik niet kon op zijn return..

Ben vooral benieuwd naar de lengte van de set van NC vs Atmozfears, duurt deze 'maar' een uur moet er toch haast wel een dj extra komen?? :woot:


Iedereen staat zo goed als een uur..

En 2 artiesten die een uur hebben is vrij normaal.

Zou er niet wat extra's bijkomen als ze juist langer dan een uur hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Steffnov schreef:
Dit blijft echt een van de meest verschrikkelijke te vormen zinnen in de Nederlandse taal


Klopt en daarom juist weer lekker

patrickjeb schreef:
Beetje
Omdat hij dit zegt? :lol:

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=you%20must%20be%20fun%20at%20parties
;) :P


Ach, als het al pagina's lang gaat over Headhunterz die toch op Qlimax staat omdat hij dit en dit zegt en dit en dit doet, ja dan begint het op een gegeven moment wel overdreven te worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 15:47 
 
Hardtraxxer

Wat een heerlijk anthem :$ :love:

Ook wel benieuwd of HHZ nog een halfuurtje komt met een mini-album showcase oid. Zo niet, horen we wel wat platen bij WS of SZP voorbij komen hoogstwaarschijnlijk. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind wel dat ze wat minder mysterieus mogen gaan doen om hhz. Niet zo uitmelken allemaal. Als ie er zou staan had ie gewoon op de line up moeten staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hype is wel mooi geweest inderdaad. Al die flauwekul met hun surprises. Straks is het eerder een surprise als hij ergens niet staat dan dat hij ergens wel staat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De verwachting dat headhunterz er staat is een verwachting dat als die er staat dit geen voldoening brengt dan dat het daadwerkelijk een verassing is als iemand anders er staat. Snappie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 19:00 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Thanks for the welcome! :)

Heady op Qlimax is ook geen droomwens, maar had het erg leuk gevonden omdat ik ook de Return had gemist. In de veronderstelling. Moet bekennen dat ik het ook echt wel eens ben met het hele uitmelk idee. Ya back, we glad, en nou weer gewoon lekker normaal doen. Maar ach, we gaan het meemaken. En nu inderdaad maar hopen dat Wildstylez niet opeens The Paradox draait.

Basshunterzz schreef:
Jezus, het is net een alu hoedjes topic.


Ghehe, hell yeah! Ik heb een heel alu-pak! Houdt naast elektromagnetische vervuiling ook ironie, sarcasme en cynisme tegen (voor cynisme heb je wel de dubbellaagse variant nodig). Aanrader! :kiss:

Donkey Rollers zou ik trouwens ook helemaal niet erg vinden. Maar misschien sla ik dan de plank volledig mis. Who's with me? Anyone? *high-fives self*

Ik heb trouwens nog twee vrienden die alsnog mee willen, dus als iemand nog een pre-sale code over heeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 19:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik moet even zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Willem, geef is antwoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 19:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Trollololololo-lololo-lolooo
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shit man dit is wel next level cringe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anna, nu al een aanwinst.

Qlimax wel op HHz, HHz niet op Qlimax? :worship:

Toch denk ik niet dat hij er staat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 19:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dank! Lief! ;)

En ik zal proberen mijn cringy humor en enthousiasme een beetje binnen de perken te houden. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 20:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Anna schreef:
en verder nog een Pommer
Citaat:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME

Yes, endelijk een vrouw die naar me omkijkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Willem, geef is antwoord


jE kEnT hEm HeLeMaAl NiEt PeRsOoNlIjK DuS JiJ MaG GeEn WIlLeM ZeGgEn!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 20:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Anna schreef:
En ik zal proberen mijn cringy humor en enthousiasme een beetje binnen de perken te houden. :$

Liever niet, Hardtraxx heeft echt behoefte aan wat positieve invloeden ipv dat betweterige gedoe tot in den treure..
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten