Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2017 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb geen flauw idee wie Rejecta is. Maar hij/zij mag doorgaan met wat hij/zij aan het doen is! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik zo die set vergelijk met vorig jaar dan valt het echt op hoe kaal 2017 was vergeleken met 2016. Ik had op Qlimax zelf al het idee dat het qua show echt 10x minder was maar dit bevestigt het echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Ik heb geen flauw idee wie Rejecta is. Maar hij/zij mag doorgaan met wat hij/zij aan het doen is! :thumbsup:

Ene Wesley Joosten. Wel knap, komt zo ff vanuit t niks met zo'n vette track? Benieuwd wat hier achter zit of wie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Ik heb geen flauw idee wie Rejecta is. Maar hij/zij mag doorgaan met wat hij/zij aan het doen is! :thumbsup:


Vind het een typische frequencerz plaat op het eerste gehoor eigenlijk. Wel lekker geheimzinnig ook die fb pagina :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt toch heel erg als Frequencrerz, dacht eerst dat het hun nieuwe stealth mode platen waren. Ook wel erg toevallig dat ze ineens twee platen van hem draaien tijdens qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

Tja,of misschien net als Act of Rage gewoon een goede vriend van Pepijn of Niels of beide heren van Frequencerz.
Waarom zou het niet kunnen. Is toch mooi als je in de luwte kan werken aan je projecten en dat je op de achtergrond tips en tricks krijgt van 2 kerels uit het vak die je ook nog eens belonen met het draaien van tracks zodra ze op een acceptabel niveau zitten ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De scene is inmiddels al zo verpest dat bij iedere onbekende artiest men zich afvraagt of er een ghost achter zit xd
Dit is wellicht gewoon een hele goede manier om zichzelf in de markt te zetten. Als ze hem al langer volgen zullen ze echt wel eens feedback gegeven hebben of zo maar ik geloof best dat hij dit zelf produceert. Erg benieuwd naar wat er verder uitkomt.

Alle nieuwe platen in deze set zijn me toch wel een partijtje gruwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 15:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond het eerst ook een part verhaal, maar heb nu al van heel veel verschillende kanten gehoord dat deze jongen gewoon zelf produceert. Hij heeft het wel echt heel knap aangepakt. Jezelf eerst gewoon jaren opsluiten in de studio zonder iets naar buiten te brengen, meesten kunnen dat geduld niet opbrengen. Tracks vind ik zelf echt rete gaaf :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2017 16:03 
 
Hardtraxxer

Er zijn genoeg steengoeie producers die alles behalve bekend zijn. Als hij een vriend is van één van de heren van Frequencerz (of beide), dan kan het natuurlijk ook zijn dat er dan tips worden meegegeven over hoe zij het zouden doen, of dat ze hebben geholpen met de puntjes op de i te zetten o.i.d.

En als een (goede) vriend van mij nog onbekend is, maar wel dikke platen maakt in de stijl die ik dan zou draaien, dan zou ik die platen zeker niet laten liggen. Tof van de Frequencerz dat ze hem steunen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
De scene is inmiddels al zo verpest dat bij iedere onbekende artiest men zich afvraagt of er een ghost achter zit xd
Dit is wellicht gewoon een hele goede manier om zichzelf in de markt te zetten. Als ze hem al langer volgen zullen ze echt wel eens feedback gegeven hebben of zo maar ik geloof best dat hij dit zelf produceert. Erg benieuwd naar wat er verder uitkomt.

Alle nieuwe platen in deze set zijn me toch wel een partijtje gruwelijk.

Waarom is de scene meteen verpest als iemand zo denkt? Vind ik geen rare gedachte. Dit is gewoon een plan van aanpak die je volgens mij niet vaak ziet...

@Exterkate Ah tof. Dan is het die jongen van harte gegund en hopen dat hij nog ver mag komen en nog meer lekkere plaatjes mag producen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
Fantazoo schreef:
De scene is inmiddels al zo verpest dat bij iedere onbekende artiest men zich afvraagt of er een ghost achter zit xd
Dit is wellicht gewoon een hele goede manier om zichzelf in de markt te zetten. Als ze hem al langer volgen zullen ze echt wel eens feedback gegeven hebben of zo maar ik geloof best dat hij dit zelf produceert. Erg benieuwd naar wat er verder uitkomt.

Alle nieuwe platen in deze set zijn me toch wel een partijtje gruwelijk.

Waarom is de scene meteen verpest als iemand zo denkt? Vind ik geen rare gedachte. Dit is gewoon een plan van aanpak die je volgens mij niet vaak ziet...


Ik vind zijn plan van aanpak briljant, ik doelde er ook meer op dat het gewoon jammer is dat er weer meteen gedacht wordt dat er een ghost achter zit. In mijn ogen motiveert dit anderen ook niet om het zelf te gaan proberen aangezien hun eigen werk dan toch bijna direct weer een diskrediet gebracht wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ah oke, op die fiets. Ja die gedachtegang is inderdaad jammer maar niet geheel onlogisch denk ik omdat het veel voorkomt in de muziekindustrie... Ben het met je eens over dat het een briljante aanpak is want kwaliteit boven kwantiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 16:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DerBeuker schreef:
omdat het veel voorkomt in de muziekindustrie...

Ik vind dit altijd maar een rade reden om het ghosten te normaliseren. What's next? Platen coveren? Optredens die drie uur duren en 80 euro kosten? CDtje aan tijdens voorprogramma? Hoezo moet je als hardstyle scene een voorbeeld nemen aan andere scenes waarbij alles en iedereen geghost wordt?

Bovendien: wat blijft er over als je én je muziek niet zelf maakt én geen degelijke sets draait?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
DerBeuker schreef:
omdat het veel voorkomt in de muziekindustrie...

Ik vind dit altijd maar een rade reden om het ghosten te normaliseren. What's next? Platen coveren? Optredens die drie uur duren en 80 euro kosten? CDtje aan tijdens voorprogramma? Hoezo moet je als hardstyle scene een voorbeeld nemen aan andere scenes waarbij alles en iedereen geghost wordt?

Bovendien: wat blijft er over als je én je muziek niet zelf maakt én geen degelijke sets draait?



algemeen/algemene-dj-mandy-fanclub-topic-t61856.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2017 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke set, heerlijk dat opbouwende en dan een kippenvel momentje als fuck the noisecontrollers begint :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2017 00:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk setje idd. 25 Tracks ook in 58 minuten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2017 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Heerlijk setje idd. 25 Tracks ook in 58 minuten


en dan ook nog een Qlimax intro er bij die ook wat tijd kost, en niet het gevoel gehad dat ze heel achterlijk snel doorgemixt hebben.

Doen ze netjes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe geweldig ik D-block & S-te-fan vind en hoe vet hun nieuwe album ook is. Ik vond dit setje 'oke' op z'n best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond dit de beste set na PN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 21:00 
 
Hardtraxx Veteran

Hele dikke set :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Hoe geweldig ik D-block & S-te-fan vind en hoe vet hun nieuwe album ook is. Ik vond dit setje 'oke' op z'n best.


Ik vond dit een hele goede set maar dat komt puur en alleen omdat hun recente werk zo ongelofelijk goed is. Het is me al vaker opgevallen dat de heren elke set vrijwel alleen eigen werk draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 23:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond dat ze net iets te weinig classics hadden naar mijn smaak. Snap natuurlijk ook wel dat ze hun nieuwe album willen showen aan het grote publiek. Verder vond ik het ook wel jammer dat ze niet met above average hadden afgesloten. Had 'm graag willen horen in het Gelredome.

God is a DJ is overigens wel echt een prachtnummertje.
Vorige  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten