Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan had je de laatste r_AWunion moeten gaan :whistle: daar zagen we voor 2/3e van zijn set de oude N-Vitral weer eventjes terug, ook direct het hoogtepunt van de avond. Had natuurlijk ook te maken met het feit dat het r_AW was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 18:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Dan had je de laatste r_AWunion moeten gaan :whistle: daar zagen we voor 2/3e van zijn set de oude N-Vitral weer eventjes terug, ook direct het hoogtepunt van de avond. Had natuurlijk ook te maken met het feit dat het r_AW was.


Dit was mooi ja. Had absoluut 0 verwachtingen bij zn set, en dan doet hij dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus man, serieus Our Church eruit geknipt? :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ik snap dat gedoe van "Als hij eenmaal gestreamed wordt in hoge kwaliteit dan word het grijs gedraaid"
Of ik hem nou 100x in "beetje HQ" of 200x met telefoon kwalie luister, maakt de plaat er niet minder leuk op. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat sneu zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 19:32 
 
Hardtraxxer

SimpleEffect schreef:
Jezus man, serieus Our Church eruit geknipt? :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ik snap dat gedoe van "Als hij eenmaal gestreamed wordt in hoge kwaliteit dan word het grijs gedraaid"
Of ik hem nou 100x in "beetje HQ" of 200x met telefoon kwalie luister, maakt de plaat er niet minder saai op. :whistle:


Zo eens met dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg jammer inderdaad maar ook wel te verwachten aangezien heady alles bog exclusief houd en er tijdens qlimax radio headbanger er overheen was geplakt...

Verder goede set :worship: alleen jammer dat ze niet fire&ice draaide ipv before you go die ze in hun vorige sets ook al paar keer hadden gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goku schreef:
SimpleEffect schreef:
Jezus man, serieus Our Church eruit geknipt? :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ik snap dat gedoe van "Als hij eenmaal gestreamed wordt in hoge kwaliteit dan word het grijs gedraaid"
Of ik hem nou 100x in "beetje HQ" of 200x met telefoon kwalie luister, maakt de plaat er niet minder saai op. :whistle:


Zo eens met dit


Gaat het niet om het feit dat hij de mixdown nog niet helemaal top had? Dat het nummer niet in de stream kwam kan ik dan nog wel begrijpen, maar ik neem toch aan dat hij hem binnenkort een keer releaset. Dan zou het dus op zich wel logisch zijn dat hij niet wil dat this is our church nu in een set komt, aangezien deze nu verbeterd is. Dit is in ieder geval wat ik hoop :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het toppunt van die exclusiviteit is toch wel dat levitate op qlimax en op hard bass niet gedraaid is :lol:. Zit me nog steeds dwars. En aankomende zaterdag mis ik hem weer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

'You heard Our Church first in HQ in...' is vrij belangrijk he :P

Als Our Church hierin had gezeten, hadden mensen hem hier al gehoord ipv in HWS morgen. En ik denk dat het beter is als ie daar wat previews in smijt en die daar dan ook exclusief voor bedoeld zijn ipv dat iedereen ze al grijsgedraaid heeft in mooie kwaliteit. Als ie morgen 1 of meerdere HQ premieres (Our Church, Path Of The Hunter, Rescue Me, Levitate om er maar wat te noemen) in HWS heeft zitten is dat goed voor de hype. Vanaf het moment dat de eerste persoon de vers geuploadde HWS aanklinkt, in de tracklist de premieres ziet staan, gaat het rond en draait wss de hele scene nog ff 3x zo hard om Heady dan dat het normaal al doet.

Of hij geeft morgen gewoon de releasedatum en er zitten alsnog geen premieres -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat this is our church er niet in zit inderdaad. Maar we zien hem vanzelf wel verschijnen. Hoop wel dat die extreme exclusiviteit binnenkort afgelopen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 09:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha wat een onzin man, juist de charme van een goeie ouwe liveset waarin een track zit die later nog verbeterd wordt zodat je daar weer een week over kunt discussiƫren. Snijden in livesets >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 12:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Meen het wel man, ik kan echt heel moeilijk met zon hoge mate van voorgekooktheid. Doet me aan house scene denken, moet je niet willen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Of had gewoon de liveset van Sub Zero Project 2 weken later online gegooid, dan had je dit gezeik ook niet gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 19:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een aanfluiting en wat een kut 'excuus'

Die met Ecstatic is wel heer-lijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Natuurlijk geen Path Of The Hunter ertussen maar wel een heerlijk setje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2018 23:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

R_vd schreef:


Natuurlijk geen Path Of The Hunter ertussen maar wel een heerlijk setje :D


En rescue me ook niet :huh: Ook al staat die al weken in LQ op youtube...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 10:36 
 
Hardtraxx Veteran

LV1 schreef:
R_vd schreef:
En rescue me ook niet :huh: Ook al staat die al weken in LQ op youtube...


Nou en :lol: Alsof Wildstylez Youtube af gaat streunen op zoek naar een filmpje van zijn nieuwe plaat gefilmd met een aardappel en dan denkt Oh weg met die exclusiviteit!! Plaatsen die plaat!

OT: Hele lekkere set van iemand die mij eigenlijk al een tijd niet meer kan interesseren :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
LV1 schreef:
R_vd schreef:
En rescue me ook niet :huh: Ook al staat die al weken in LQ op youtube...


Nou en :lol: Alsof Wildstylez Youtube af gaat streunen op zoek naar een filmpje van zijn nieuwe plaat gefilmd met een aardappel en dan denkt Oh weg met die exclusiviteit!! Plaatsen die plaat!


Ik heb het over een rip uit de qlimax livestream. Daarnaast zat die plaat ook al in de aftermovie van ROH. Niet echt HQ maar ook geen aardappel kwaliteit. Dus ja, die exclusiviteit is al redelijk weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2018 18:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Ik heb het over een rip uit de qlimax livestream. Daarnaast zat die plaat ook al in de aftermovie van ROH. Niet echt HQ maar ook geen aardappel kwaliteit. Dus ja, die exclusiviteit is al redelijk weg.





Meer HQ dan deze edit kan je niet krijgen denk ik.
Heady spreekt zich een beetje tegen met Takin' it Back en Rescue Me :huh:
Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten