Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 18:03 
 
Hardtraxxer

Technoboy al een paar jaar niet op qlimax, lijkt mij toch wel de Italiaan omdat het moet. Mooie opener met een early set
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Crocky schreef:
Technoboy al een paar jaar niet op qlimax, lijkt mij toch wel de Italiaan omdat het moet. Mooie opener met een early set


Vet ja maar toch vind ik dat een naam als Technoboy als opening niet zo goed tot zijn recht komt dan wanneer hij later zou staan. Neem Tuneboy's set van afgelopen jaar, tracks als Next Dimensional World, A Feeling, Angel enz hoor ik persoonlijk veel liever wat later op de avond.
Doe mij maar Geck-o als opener ofzo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat slome mixwerk, lage BPM en de hoeveelheid intro's/outro's heb ik toch echt liever vroeg op de avond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 18:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Dat slome mixwerk, lage BPM en de hoeveelheid intro's/outro's heb ik toch echt liever vroeg op de avond :P

Was bij Tuneboy afgelopen editie eigenlijk helemaal niet zo het geval :P Ging redelijk vlot meen ik me te herinneren. Overigens schat ik de kans dat Zatox hier staat ook best hoog ivm z'n album en Italiaan.

Edit: Is al gezegd zie ik nouja laat het lekker staan FTS
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 20:54 
 
Hardtraxxer

maikelo schreef:
Crocky schreef:
Technoboy al een paar jaar niet op qlimax, lijkt mij toch wel de Italiaan omdat het moet. Mooie opener met een early set


Vet ja maar toch vind ik dat een naam als Technoboy als opening niet zo goed tot zijn recht komt dan wanneer hij later zou staan. Neem Tuneboy's set van afgelopen jaar, tracks als Next Dimensional World, A Feeling, Angel enz hoor ik persoonlijk veel liever wat later op de avond.
Doe mij maar Geck-o als opener ofzo ^^


Goed begin is het halve werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 21:07 
 
Hardtraxxer

Hopen/verwachting:

-Technoboy/Luna(early)
-Soundrush
-Donkey rollers
-Wildstylez(anthem)
-Headhunterz
-Noisecontrollers
-B-front
-Minus militia
-High voltage/Nosferatu
-Ophidian
-Shadow Land terrorists live

Grote kans van niet maar hopen mag altijd :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 22:25 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Crocky schreef:
Minus militia

Alsjeblieft niet zeg. Na het eerste album hebben ze weinig interessants uitgebracht. Zeker niet Qlimax waardig imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alle respect voor jouw smaak. Maar MM op Qlimax lijkt me echt een verkrachting van alles waar Qlimax voor staat. Dus ik hoop van harte van niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Crocky schreef:
-Minus militia

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 22:56 
 
Hardtraxxer

Behalve b-front( wat platen) vind ik raw weinig aan maar moet toch wat neerzetten. Zie ik liever Alpha2 er staan zoals in 2013 maar dat zie ik ook niet gebeuren.
De raw bij qlimax is voor mij meestal effe rustig aan doen, show kijken en wachten voor laatste uurtje/ drie kwartier afsluiten met hardcore.

P.s mochten jullie raw weten, wat meer bij qlimax past. Laat maar weten, heb ik weer wat te luisteren de komende tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Crocky schreef:
-Minus militia

:lol: :lol:
Je zegt trouwens eerst hopen/verwachting en daarna "grote kans van niet" :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 23:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

"Ik hoop dat ik win met de loterij, maar grote kans van niet." Daar is toch niets verkeerd aan. Hoop hoeft niet realistisch te zijn... :x Sorry kon het niet laten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 23:09 
 
Hardtraxxer

Verwachting is wildstylez, Headhunterz, technoboy als opening.
B-front vind ik wel top dus qua raw hoop ik daar wel op, heeft wel wel sfeertje voor qlimax.
Qua hardcore hoop ik niet op mis k8 maar denk wel dat ze er staat. Vermaak me sws wel dus de line-up maakt ook niet super veel uit maar iedereen heeft toch zijn voorkeur
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens jaag hem/haar nou niet meteen weer weg!

Denk inderdaad dat z'n voorspelling voor een groot deel niet helemaal juist is, maar dankzij z'n line-up bedenk ik me wel wat een uurtje High Voltage vs Nosferatu vet zou zijn, opbouwen van hardstyle naar hardcore :drool: we are dust naar nosferatu tracks ligt natuurlijk niet zo heel erg ver van elkaar af ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 23:16 
 
Hardtraxxer

Haha bedankt.

Tijdje meegelezen dus wist wat ik kon verwachten maar valt ook genoeg te lachen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 23:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Crocky schreef:
Hopen/verwachting:

-Technoboy/Luna(early)
-Soundrush
-Donkey rollers
-Wildstylez(anthem)
-Headhunterz
-Noisecontrollers
-B-front
-Minus militia
-High voltage/Nosferatu
-Ophidian
-Shadow Land terrorists live

Grote kans van niet maar hopen mag altijd :drool:

Hey amigo. Welkom op Hardtraxx man!

Ik zou zo tekenen voor bovenstaande line-up. Ga ik met dat half uurtje MM wel ergens op de ring zitten hengsten. Hoop dat je in de buurt zit! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 23:19 
 
Hardtraxxer

Thanks.

Als de line-up bekend is en mm staat erbij, kunnen we wel tribune meeting organiseren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 23:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Welkom op Hardtraxx inderdaad ;) Sorry voor de counter, had niet gehoeven eigenlijk. Hou je toevallig van Chips? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 23:21 
 
Hardtraxxer

Crocky schreef:

P.s mochten jullie raw weten, wat meer bij qlimax past. Laat maar weten, heb ik weer wat te luisteren de komende tijd

Phuture Noize
Clockartz
Prefix & Density

Welkom hier verder. Kijk ook eens hier off-topic/het-grote-paint-photoshop-spel-t50108-2675.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben trots op jullie! Zou er idd ook absoluut voor tekenen die line-up. Verander MM in Radical solo en ik heb van begin tot eind een top avond ^^

en @ EHRNK, schaamteloos dit hoor :lol: beetje je eigen persoonlijke prive topic sharen in HET topic van het jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 23:30 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Ben trots op jullie! Zou er idd ook absoluut voor tekenen die line-up. Verander MM in Radical solo en ik heb van begin tot eind een top avond ^^

en @ EHRNK, schaamteloos dit hoor :lol: beetje je eigen persoonlijke prive topic sharen in HET topic van het jaar

Ik zoek concurrentie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 23:32 
 
Hardtraxxer

simon10pont schreef:
Welkom om Hardtraxx inderdaad ;) Sorry voor de counter, had niet gehoeven eigenlijk. Hou je toevallig van Chips? :P


Haha toevallig wel, wel de paprika variant.
Bedankt voor het welkom.

Mocht er een tribune meeting komen, dan zorg ik voor de chips. Niet dat iemand dan moet maar goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, EHRNK die buiten het photoshop topic reageert. Qlimax topic staat altijd bol van de verrassingen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EHRNK schreef:
Rickzel schreef:
Ben trots op jullie! Zou er idd ook absoluut voor tekenen die line-up. Verander MM in Radical solo en ik heb van begin tot eind een top avond ^^

en @ EHRNK, schaamteloos dit hoor :lol: beetje je eigen persoonlijke prive topic sharen in HET topic van het jaar

Ik zoek concurrentie :P


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 19:16 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Crocky schreef:
Hopen/verwachting:

-Technoboy/Luna(early)
-Soundrush
-Donkey rollers
-Wildstylez(anthem)
-Headhunterz
-Noisecontrollers
-B-front
-Minus militia
-High voltage/Nosferatu
-Ophidian
-Shadow Land terrorists live

Grote kans van niet maar hopen mag altijd :drool:

Hey amigo. Welkom op Hardtraxx man!

Ik zou zo tekenen voor bovenstaande line-up. Ga ik met dat half uurtje MM wel ergens op de ring zitten hengsten. Hoop dat je in de buurt zit! :yes:


Ik sta nog liever tussen het ‘we defend the raw’ publiek, dan dat ik op de tribune zit met half slapend Duitsland en Frankrijk.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten