Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2008 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://events.q-dance.nl/2008-12_31-december_qountdown/

Blackbox
The Prophet Presents: Frontliner
Noisecontrollers
Technoboy
Zatox
Alpha Twins presents: B-Front & Ran-D
Deepack
Haze
Luna & Dutch Master
Headhunterz
Fausto
MC: Ruffian

Rabolounge
Zenith DJ
Trilok & Chiren
Pavo
Gizmo
Dana

in 1 woord: Ge-STOORD! Zeer goed! Haze als upcoming :thumbup: ! Alleen Prophet vind ik jammer.. Voor de rest echt SUPER gewoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2008 19:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

damn!!wat een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2008 20:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

WAJO!! Hij stond als Optie, maar na die trailer en line-up ben ik direct mensen gaan bellen!!

Grote kans dat dit een zeker weten wordt!

EDIT: Zeker weten! :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2008 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

een geweldige locatie, gewldige line-up wat een feest word dit! echt heel veel zin in! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2008 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

Strakke Line Up :O !! Ran-D :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2008 23:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wordt nog veel harder dan Qlimax dit.... :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2008 23:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Haze ^^ Lekkere plaatjes heeft die gozer. Lekkere basslines :D

Vanaf 03:25
http://www.youtube.com/watch?v=Re-kEIdAIRg

Vanaf 03:00
http://www.youtube.com/watch?v=z9DRtggAQfQ

(zijn geen nummers voor op je mp3 speler, deze moet je live horen of met dikke speakers :D )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2008 10:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Idd, vies harde basslines! Absoluut dat ik 'm live wil zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2008 19:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik kan misschien niet naar Qountdown i.v.m. persoonlijke redenen.

Daarom vraag ik hier of er mensen nog interesse hebben in 2 kaarten voor dit feest.

Het is dus niet zeker of ik kan/ga, maar ik wil alvast weten of er hier animo is, ik bied ze namelijk liever hier aan dan op partyflock. Aangezien hier toch meer liefhebbers zitten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2008 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb misschien wel intresse! Moet even kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2008 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeeeerlijke line up!
100% aanwezig, ziekelijk hard het nieuwe jaar in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2008 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verassing! Ik ga nu ook! Moet dus alleen ff kaartje regelen, maar dat moet geen probleem zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2008 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox is ZIEK!!!
GEEN Zatox dus!

In plaats van Zatox draaien:
Prophet & Frontliner en
Alpha Twins Presents: Ran-D & B-Front

Beiden een half uur langer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2008 17:36 
 
Artiest

Klopt, kreeg net smsje van hem:

"Do you know GOD? him is fukking asshole, best wishes my friend, lets hope 2009 will be better. Grtz".

hij baalt zelf als een stekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2008 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja, hij heeft teminste nog wel humor.. Zonde. Je vertelde net op LSDB dat hij je plaatje zou draaien, jammer! Had misschien wel een persoonlijke doorbraak kunnen zijn.. Volgend groot feest dan maar? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2008 19:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vanavond xD good luck guys!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2009 10:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wat een feest was het :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2009 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn korte verslag:

Was een heel vet feest, MAAR, met kleine aanpassingen had het gewoon nog veel beter gekund.

Vond de aankleding redelijk, maar niet alles leek uit de kast gehaald, veel bekende dingen van bijvoorbeeld Qrimetime. Was om kwart over 8 binnen. Toen kon je alleen naar de Rabo Lounge om naar Gizmo te luisteren.. Die was niet bepaald lekker bezig. In een early zaal Hold Us Back draaien etcetera. Was wel beetje jammer. 9 uur direct naar de grote zaal gegaan om naar Fausto te luisteren, hij draaide erg fijn vond ik. Gewoon een wat harder HardTrance setje, heerlijk om mee te beginnen. Fausto GOOD JOB!
Noisecontrollers waren meteen de beste van de avond, een gigantisch lekker setje zoals ik ze graag zie. Niet de supervernieuwende en blabla set, gewoon lekker! Nieuwe vinyl ten gehore gebracht, samen met wat nummers uit 2007 en 2006, waaronder Donkey Rollers - Followers, Citizen - A Feeling en vergelijkbaar.
Haze was eigenlijk te vroeg gepland denk ik.. Zijn eigen tracks zeiden me niet zo veel, maar halverwege ging hij over op People Won't Like This, Final Destination etc.. Erg lekker!
10 Minuten van het jaaroverzicht VLOGEN voorbij! TOP gedaan!
Deepack was erg lekker! Aan het einde misschien te hard voor het moment van de avond, maar echt heerlijk om los te gaan op hun tracks.
Headhunterz was zeker goed bezig. Meteen Her Voice Remix derin knallen! Verder aan het einde wat te veel HHZ, maar overall zeker geen verkeerd setje, op Just Say My Name na.
Technoboy, 2e set van de avond! SU-PER! Ik was wel toe aan wat grof Italiaans geweld! Meteen openen met Double Dutch Darkies enzo! DAN ben je lekker bezig. Verder hoogstaande plaatjes als Miami Belch en alle bekende Italian Powah! Plaatjes!
Prophet & Frontliner.. Alle mensen in de zaal hadden hoge verwachtingen.. En ze maakten ze maar half waar. Prophet is natuurlijk de mainstream koning, en Frontliner opgehelemd sinds QDP. Het kwam half uit de verf. Helaas erg geregiseerd door Prophet zelf. Hun extra half uurtje vw het ziek zijn van Zatox was drama.. Je kon merken dat ze er echt op het laatste moment wat verzonnen hadden.
Alpha Twins Presents.. Wat moet ik zeggen.. Voor velen de beste van de avond, voor mij absoluut NIET. Beuken is bijzonder leuk! Ben daar best voor in. Maar het was anderhalf uur zonder ook maar enige afwisseling. Eentonig, en daardoor na 3 kwartier vervelend worden.
Luna & Dutch Master: HADDEN NIET AF MOETEN SLUITEN!!!! Stom van Q-Dance om dat te doen. Alpha Twins had je dat moeten laten doen. Verder wel genoten, alleen met het Hardcore gedeelte was er toch wel meer Luna aan de tafels dan DM. Miste ook Get Up, was toch wel het moment geweest..
Voor de rest erg lekker dus! Algemeen een dikke voldoende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2009 11:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mijn korte verslag:

Was een heel vet feest, MAAR, met kleine aanpassingen had het gewoon nog veel beter gekund.

Vond de aankleding redelijk, maar niet alles leek uit de kast gehaald, veel bekende dingen van bijvoorbeeld Qrimetime. Was om kwart over 8 binnen. Toen kon je alleen naar de Rabo Lounge om naar Gizmo te luisteren.. Die was niet bepaald lekker bezig. In een early zaal Hold Us Back draaien etcetera. Was wel beetje jammer. 9 uur direct naar de grote zaal gegaan om naar Fausto te luisteren, hij draaide erg fijn vond ik. Gewoon een wat harder HardTrance setje, heerlijk om mee te beginnen. Fausto GOOD JOB!
Noisecontrollers waren meteen de beste van de avond, een gigantisch lekker setje zoals ik ze graag zie. Niet de supervernieuwende en blabla set, gewoon lekker! Nieuwe vinyl ten gehore gebracht, samen met wat nummers uit 2007 en 2006, waaronder Donkey Rollers - Followers, Citizen - A Feeling en vergelijkbaar.
Haze was eigenlijk te vroeg gepland denk ik.. Zijn eigen tracks zeiden me niet zo veel, maar halverwege ging hij over op People Won't Like This, Final Destination etc.. Erg lekker!
10 Minuten van het jaaroverzicht VLOGEN voorbij! TOP gedaan!
Deepack was erg lekker! Aan het einde misschien te hard voor het moment van de avond, maar echt heerlijk om los te gaan op hun tracks.
Headhunterz was zeker goed bezig. Meteen Her Voice Remix derin knallen! Verder aan het einde wat te veel HHZ, maar overall zeker geen verkeerd setje, op Just Say My Name na.
Technoboy, 2e set van de avond! SU-PER! Ik was wel toe aan wat grof Italiaans geweld! Meteen openen met Double Dutch Darkies enzo! DAN ben je lekker bezig. Verder hoogstaande plaatjes als Miami Belch en alle bekende Italian Powah! Plaatjes!
Prophet & Frontliner.. Alle mensen in de zaal hadden hoge verwachtingen.. En ze maakten ze maar half waar. Prophet is natuurlijk de mainstream koning, en Frontliner opgehelemd sinds QDP. Het kwam half uit de verf. Helaas erg geregiseerd door Prophet zelf. Hun extra half uurtje vw het ziek zijn van Zatox was drama.. Je kon merken dat ze er echt op het laatste moment wat verzonnen hadden.
Alpha Twins Presents.. Wat moet ik zeggen.. Voor velen de beste van de avond, voor mij absoluut NIET. Beuken is bijzonder leuk! Ben daar best voor in. Maar het was anderhalf uur zonder ook maar enige afwisseling. Eentonig, en daardoor na 3 kwartier vervelend worden.
Luna & Dutch Master: HADDEN NIET AF MOETEN SLUITEN!!!! Stom van Q-Dance om dat te doen. Alpha Twins had je dat moeten laten doen. Verder wel genoten, alleen met het Hardcore gedeelte was er toch wel meer Luna aan de tafels dan DM. Miste ook Get Up, was toch wel het moment geweest..
Voor de rest erg lekker dus! Algemeen een dikke voldoende.


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2009 12:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nice report!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2009 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goed verslag!
Ben het voor een groot deel zeker met je eens, vooral de set van Alpha 2 vond ik echt niks aan, heb meer stilgestaan dan dat ik los ging.
Verder een supervet feestje, geweldige manier om zo het nieuwe jaar in te gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2009 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik was al fan van Ran-D voor dit feest maar nu helemaal wat een set was dat zeg! dus ik ben het niet met je eens dat het eentonig was... My name is hardstyle, Innerchild, Living for the moment. wat een nummers!!! :worship: :clap:

het hele feest was geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2009 18:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Noisecontrollers waren meteen de beste van de avond, een gigantisch lekker setje zoals ik ze graag zie. Niet de supervernieuwende en blabla set, gewoon lekker! Nieuwe vinyl ten gehore gebracht, samen met wat nummers uit 2007 en 2006, waaronder Donkey Rollers - Followers, Citizen - A Feeling en vergelijkbaar.


Niet dat vernieuwende? Was er helemaal niks van te merken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2009 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het enige vernieuwende wat ik kon vinden is dat ze me aangenaam verrasten door ook oudere platen te gebruiken in plaats van al het nieuwste vh nieuwste!
Memento ook bijvoorbeeld.. Followers. A Feeling. Echt thuiskomen was dat! (En iedereen die al wat langer meedeed blerde mee!)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten