Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2009 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zwart overhemd, witte strik. Duidelijk zat lijkt me ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2009 19:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Veel plezier mensen, ik zie de livesets later deze week wel verschijnen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2009 20:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja mensen, have fun vanaaf, volgend jaar ben ik weer bij Qountdown!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2010 12:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bruut feestje ^^ Er werd heerlijk gedraaid, het is echt aan te raden om ze allemaal te downloaden! Behalve die van Gostosa..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2010 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha :P die was weer aan het prutsen? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2010 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga even een mooi lang verhaal opschrijven:

Om kwart over 8 binnen na buiten een gigantische vuurwerkshow gezien te hebben! Was echt heel indrukwekkend. Fausto stond in de kleine zaal te draaien. Ik heb wel (voor mij) bekende deuntjes voorbij horen gaan. Was allemaal precies wat ik ervan gehoopt had: lekker warmdraaien. Voor de rest lekker staan praten met wat mensen.
Isaac was vervolgens ook leuk! Duurde eventjes voordat hij op stoom kwam, maar een aantal lekkere klappers kwamen langs. De platen die het laatste half uur werden gedraaid (waren van 2003 en ouder) werden goed ontvangen. Ook een huldemomentje dat hij Acid Nightmare draaide! Vette plaat is dat toch! Ook Shithead, Go Go Go!, The Otherside (Red Hot Chilli Peppers) kwamen langs. Lekkere scratches en leuk gebruik van acapella's en vocals. Hij bleef wel lang draaien trouwens, maar dat gaf totaal niet.
Daarna kwam de Showcase, te beginnen met Dailucia. Ze startte in met haar eigen nieuwe plaatje: Welcome Home. Vervolgens lekker platen van begin 2009/eind 2008 gehoord zoals Serenity en The Story Unfolds. Mixwerk was voor een DJ die haar producties aangeleverd krijgt gewoon dik in orde. Ze wist sfeer te scheppen en de juiste snaar te raken en kreeg de zaal wel redelijk mee. Ik heb om 11 uur nog wel even rond gelopen, maar kon The Ace Of Bass niet vinden, helaas! De Fok!kers wel ontmoet en daar ook lekker blijven hangen.
Daarna de Beat Providers. Dit vond ik toch wel 1 van de mindere acts van vanavond, maar met name ook omdat die BP sound niet 100% mijn ding is. Toch nog een aantal plaatjes van ze gehoord, waaronder ook de Decibel Fusion mashup en Intensive Care.
Nieuwjaar was leuk! Een mooi filmpje weer en met Live The Moment het nieuwe jaar in! Was een mooi momentje weer!
Daarna kwam een DJ waar ik echt naar uitkeek: Slim Shore. En wat zijn zijn platen VET op een grote speakerset zeg! Pride, Floorspin, Taste Me edit, King Of Stage, Scars, Siren en Motion (in die volgorde) gedraaid. VET!
Daarna Ran-D. Toch een DJ die mij niet 100% ligt. Alles lag prima strak etcetera, maar ik vind zijn tracks altijd het net niet hebben. Under Attack en Fanatics zijn wel topplaten! Wel opvallend dat hij Living For The Moment en Innerchild niet draaide.
Daarna de HELD van de avond: Zany. WAT EEN SET! Frequency is echt een enorme feestplaat. Tu, tu tudududu! Hij heeft zelfs een aantal oudere platen erdoorheen gegooid: Da Bootleggerz - Fresh Beats, Builder - Her Voice dubmix en Zany meets The Beholder - Annihilating. Jammer dat de CD waar Titan - Nightmare op stond niet goed werkte, maar dan maar Godz Power eroverheen, dan maak je het al lang weer goed! Echt de set die ik mee ga nemen op de broadcast! SUPER!
Daarna meteen het dieptepunt van de avond: The Prophet Presents Gostosa. Man o man o man. Ik had haar een eerlijke kans gegeven, maar zelfs na een half jaar oefenen presteerde ze het om ongeveer alles fout te doen. Platen met een gelijk tempo opgenomen nog echt vreselijk fout te doen, en ik bedoel echt vreselijk. Wat dat betreft heel knap van The Prophet, die de overgangen binnen 3 seconden er weer strak op had liggen. Als je mixfouten hoort weet je wie er bezig was. Schande. Platen waren wel in orde met Recession, The First Cut en al het andere Scantraxx werk.
Van 2 tot 3 kwamen de Noisecontrollers. Ik weet niet zo goed wat ik van de set moest vinden. Ze opende met allerlei vage promo's waar de zaal eigenlijk niet zo goed raad mee wist en het leek een beetje stil te vallen. Daarna werd er overgeschakeld op Tonight, toch niet mijn favoriete plaat, het hielp de zaal wel. Heel vet dat ze nog Malboro Man draaide, en het In Qontrol anthem beukte weer als vanouds!
Hierna was het talent van Fusion aan de beurt: B-Front. Ook een fantastische set! Lekker kapot staan gaan op Zatox - Creation, Zatox - Ear Fucking, alle 4 de Frontliner-combi's en nog veel meer lekkers. Weet heel afwisselend te draaien, met ook veel andere artiesten, dat deed de set heel erg goed! Ik heb me intens vermaakt daar! Een zwaar minpunt is dat mijn oordop uitviel tijdens Magic, zijn laatste plaat. Die ben ik dus mooi kwijt.
Van 5 tot 6 kwamen D-Block & S-te-Fan. Ik had er niet zoveel van verwacht, maar ze waren VER boven verwachting. Leuke, afwisselende set met niet te veel eigen platen! Wel uiteraard openen met Sound Of Thunder, maar voor de rest ook oudere platen als DJ Revolution, totale verassing. Reputation Game kwam langs, Supernova deed het goed op de geluidsset en ik heb me eigenlijk wel vermaakt!
Als afsluiters kwamen Luna & Crypsis langs. Ook een fantastische set. Crypsis gaat er wel komen dit jaar, daar ben ik nu wel zeker van! Mixt misschien ietsjes traag door, maar dat vind ik geen probleem. De collab met Luna verliep goed vond ik. Luna die af en toe wat anders er doorheen gooide en Crypsis die met al het Minus Is More geweld speelde. Openen met Chain Reacion - Lellebel, Tuatara kwam nog langs en zo wel meer. Gewoon top!

Al met al een prima feest gehad. Aankleding was redelijk, de lasers waren prima, het geluid stond weer goed hard en de sfeer was ook wel redelijk, alhoewel het soms wel doodviel, maar goed.

Pluspunten:
*Set van Zany
*Slim Shore is een held
*B-Front die goed bezig was
*HMH geluid

Minpunten:
*Gostosa
*Oorbescherming kwijt

sets van goed naar minder:
Zany
B-Front
Slim Shore
Luna & Crypsis
D-Block & S-te-Fan
Dailucia
Isaac
Noisecontrollers
Ran-D
Fausto
Beat Providers
Prophets pst. Gostosa
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2010 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat trouwens opviel was dat Ruffian opvallend rustig was! Ik heb hem heel weinig gehoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2010 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Viel mij idd ook op, maar op een feest vind ik een MC sowieso al niet irritant, terwijl ik hem dan in de liveset dat wel vindt xd

Ook mooi trouwens bij het begin van de Q-Dance Showcase, bij de nominaties voor hottest hardstyle chick; eerste 3 niks aan de hand, en dan Gostosa; heel het publiek massaal: BOOE!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2010 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eMule schreef:
Viel mij idd ook op, maar op een feest vind ik een MC sowieso al niet irritant, terwijl ik hem dan in de liveset dat wel vindt xd

Ook mooi trouwens bij het begin van de Q-Dance Showcase, bij de nominaties voor hottest hardstyle chick; eerste 3 niks aan de hand, en dan Gostosa; heel het publiek massaal: BOOE!

Ik hoop echt dat dit de laatste keer was dat we haar mogen aanschouwen, al zou het me niet verbazen als we haar bij HHZ opnieuw door onze strot geduwd krijgen. Ongetwijfeld zal ze niet alleen achter de booth staan, want dat kan ze blijkbaar niet echt aan. Sorry dat ik het zo hard zeg, hou ik niet echt van, maar het is gewoon schandalig dat zoiets achter de tafels mag staan op zo'n feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2010 20:06 
 
Hardtraxxer

Ik kwam rond kwart voor 2 binnen toen zany net godz powerr aan t draaien was, laatste stukje van de set meegekregen.
Was verder prima. Erna kwam de set van Gostosa.. Zoals al eerder vermeld, prima platen verder (psychedelic is wel ff het vernoemen waard!)
maar het mixwerk.. JEZUS!!! Als zij nog een keer voor een groot feest geboekt wordt snap ik t echt niet meer.. Was eerst hier helemaal niet
zo negatief over en vond wel dat ze een kans verdiende, maar zoals khadber al zei zelfs platen van gelijke snelheid fout laten lopen kan gewoon echt niet.
De Noisecontrollers waren naar mijn mening echt top, en t publiek om mij heen ging in ieder geval wel helemaal stuk op die promo's.
Heel fijn om een keer marlboro man in de hmh te horen! Om dan nog niet eens te beginnen over de nieuwe macabre (L) ..
Erna kwam B-front die opende met de zany remix van motherfuck! voor de rest prima setje, leuk die zatoxplaatjes tussendoor maar verder gewoon voorspelbaar.
Ik was bang dat D-Block & Stefan het tempo uit de avond zouden halen maar dat viel gelukkig reuze mee! Het gerag ging lekker verder met platen als showtime en
de are we human or are we dancers bootleg van deepack.
Als laatste Luna & Crypsis. Moet zeggen dat ik luna's set vorig jaar met dutch master beter vond. Het begon allemaal erg goed met als toppunten tuatara en torture (zieke vocal!)
maar vond de nummers zelf eigenlijk al heel snel erg eentonig worden en zat eigenlijk een beetje op de hardcore te wachten (waar ik normaal totaal geen behoefte aan heb).
Vet dat ze afsloten met de angerfist remix van jiehaa!

pluspunten:
-sfeer
-geluid

minpunten:
-mixwerk van gostosa
-er werd uitzonderlijk hard gedraaid deze avond, het hoeft van mij niet altijd maar harder.
-miste eigenlijk wel een extra uurtje scantraxx en italiaanse herrie
-ik was bob..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2010 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
-er werd uitzonderlijk hard gedraaid deze avond, het hoeft van mij niet altijd maar harder.
-miste eigenlijk wel een extra uurtje scantraxx en italiaanse herrie

Ik vond het juist wel tof dat er wat harder gedraaid werd. Het begin van de avond was namelijk wat minder hard. De opbouw vond ik wel juist leuk in elkaar zitten.

We hebben gewoon 3 uur Scantraxx gehad, dat lijkt me meer dan zat toch? (Beat Providers, Ran-D, D&S, Prophet/Gostosa). Over die Italiaan ben ik het eens, ik had graag TBY of Zatox zien staan. Achteraf miste ik het eigenlijk niet, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2010 20:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat van Gostosa verbaast me uiteraard niks. Hopen dat The Prophet en Headhunterz een wijs besluit nemen en die poppenkast stoppen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 00:02 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
We hebben gewoon 3 uur Scantraxx gehad, dat lijkt me meer dan zat toch? (Beat Providers, Ran-D, D&S, Prophet/Gostosa). Over die Italiaan ben ik het eens, ik had graag TBY of Zatox zien staan. Achteraf miste ik het eigenlijk niet, maar goed.
Q-Dominic schreef:
-er werd uitzonderlijk hard gedraaid deze avond, het hoeft van mij niet altijd maar harder.
-miste eigenlijk wel een extra uurtje scantraxx en italiaanse herrie

Ik vond het juist wel tof dat er wat harder gedraaid werd. Het begin van de avond was namelijk wat minder hard. De opbouw vond ik wel juist leuk in elkaar zitten.

We hebben gewoon 3 uur Scantraxx gehad, dat lijkt me meer dan zat toch? (Beat Providers, Ran-D, D&S, Prophet/Gostosa). Over die Italiaan ben ik het eens, ik had graag TBY of Zatox zien staan. Achteraf miste ik het eigenlijk niet, maar goed.


heb beat providers en ran-d niet meegemaakt maar ik bedoelde met extra uurtje scantraxx eigenlijk gewoon een extra uurtje hh of wildstylez of scope dj ofzo:)
kortom, de (naar mijn mening iig) softere scantraxx sound in tegenstelling tot die van fusion en crypsis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 00:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qountdown 2009/2010
14.33 zat ik al in de trein Richting A'dam!
4 uur in A'dam, rond gelopen, KOUD!!!
Om rond 6 uur maar besloten om naar de HMH te gaan, we waren echt gewoon de eerste :lol:
Wat vuurwerk afgestoken en na een tijdje kwamen er toch steeds meer!

Op een geven moment toch maar aangesloten achter aan de rij, IJSSSSSKOUD !!!!!!
Lekkere vuurwerk potjes werden nog haast tegen de HMH afgestoken en sommige knallen die voelde je gewoon voor de HMH, terwijl ze onder het station werden afgestoken! :D Heerlijk
10 over 8 eindelijk naar binnen, snel het normale rondje jas,munten,roken gedaan
Munten.. 7 munten voor 10 euro :D Lekker goedkoop dacht ik, kom je bij de bar, 2 munten alsjeblieft XD Haha

Na half uur in de blackbock gestaan de rest van de bekende gaan zoeken en heb ik de rest van de avond bij gestaan!
Heerlijke avond gehad..
Dailucia wat draaide die toch SLECHT :rot: Ging toen echt niet los!
Terwijl ik bij Prophet & Gostosa toch flink los ging (door prophet..)
Voor de rest niks te klagen :D

Wat punten, min en plus;
- Kabels over de vloeg?
- Vloer die spekglad is :O
- Te weinig security? Vooraan was er vechten, meerdere mensen werden geslagen door 1 persoon (van het padje af) en het duurde heel lang voor dat er securcity bij kwam!
- Koud in de gangen
+ Biermeisjes die door de zaal heen lopen
+ Garderobe gaat snel (behalve als er 2 mensen voor je staan die zijn jas kwijt zijn -.-')
+ Lekker sfeertje, Muziek ging ik goed op los!, Twijfelachtig bij DBSTF eerst 20 seconde, maar daarna ging het wel lekker :D

Was een geslaagde avond, en als het aan mij ligt, volgend jaar gewoon weer :yay: :bounce:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 13:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

We stonden rond kwart voor 8 op een meter of 10 van de ingang.. gelukkig want ik was de kou wel zat.
Toen we binnen kwamen onze jassen in de garderobe geknald, gaat altijd snel bij de hmh, daarna even roken.

Ze hebben niet alles uit de kast getrokken qua stage design, maar ergens vind ik dat ook wel een keertje nice.
Misschien wat extra aandacht voor XQ-HHZ & inQontrol? De poster van iQ ziet er in ieder geval heel erg goed uit!

Eventjes bij Fausto gestaan tot de Black Box open ging, op zich niet verkeerd maar niet mijn ding.
Het duurde een paar minuten extra, maar toen ie open ging was het goed vertoeven bij Isaac!
Het showcases vond ik leuk gedaan! Er werd ook echt goed gedraaid! Slim Shore, Ran-D :thumbsup:
Het o&n moment was echt nice, we waren met z'n vieren maar toch erg gezellig :cool:
Na de showcase dikke fuckin ownage door Zany.. nuf said.
Hij werd opgevolgd door Gostosa, wat inderdaad echt geen Q niveau is. Het waren ook echt knullige foutjes, niet zo dat ze 3 platen door elkaar mixt en dan een foutje maakt.
Noisecontrollers waren ook heel erg nice! Ze lieten wat muzikale ruimte over voor B-Front, dus naar mijn gevoel niet maximaal knallen, maar toch erg lekker. Maar dat is mooi want daardoor liet B-Front set een super indruk achter.
Toch wel een beetje mijn suprise van de avond was DBSTF! Vond ik erg lekker draaien, en ze knalden er ook een paar wat oudere platen door! Afsluiten was ook heerlijk met Luna & Crypsis! Ging echt hard ^^

Over de hele avond gezien werd er echt hard gedraaid, was ik ook wel even aan toe :D

Plus:
+ Manier van draaien, hard!
+ Relaxed personeel, snel en bekwaam
+ HMH.. is en blijft de :bomb:
+ Platen waar ik het beste op ging: Frequency, Shiverz & Pounding Senses remix.. en natuurlijk DYWH?!
+ 2 vrienden mee die bijna geen hardstyle luisteren maar die zich toch erg goed vermaakt hebben!!
hopelijk wat nieuwe hardstyle verslaafden erbij ^^

Min:
- Security.. verschilde per persoon, m'n lange vloei wordt ingenomen maar een vriend ziet wel een gast met een oortje een baap roken..
- Het publiek was niet echt heel enthousiast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hey Khadber srry ddat je me niet kon vinden! kwam omdat ik pas half 12 binnen was! me vrienden deden er een beetje lang over >.<

maar twas egt een top feest! heb me egt uitstekkend vermaakt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Hey Khadber srry ddat je me niet kon vinden! kwam omdat ik pas half 12 binnen was! me vrienden deden er een beetje lang over >.<

maar twas egt een top feest! heb me egt uitstekkend vermaakt! :thumbsup:

Zit wel goed joh ;). Volgende keer beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2010 18:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Verhalen klinken allemaal prima! Dit jaar gewoon weer lekker gehangen met mn maten, volgend jaar weer stampend op Inqontrol :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 15:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer dat de set van Gostosa niet uit is gezonden xd Ben wel benieuwd hoe slecht t nou echt was :P overigens op de filmpjes die op youtube staan zie ik alleen maar The Prophet met de Headphones op
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 15:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb d'r verscheidene keren achter de tafels plaats zien nemen.. met de koptelefoon op.
En dan kreeg je een simpel beatmatch foutje te horen.. Dan zie je d'r met zo'n puppy hoofdje naar dov kijken, en die heeft 'm binnen 3 sec goed liggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 16:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tja ik vind t toch wel erg als na meer als een half jaar oefenen nog steeds niet kan beatmatchen... Ik ben nu zelf ongeveer een maandje bezig met t leren van mixen, en heb er nog geeneens de apparatuur voor, en zelfs ik kan op gehoor beatmatchen... Als je dat als DJ niet kan, dan verdien je het in mijn ogen absoluut niet om op een Q-Dance feest te staan... Laat dat dan lekker over aan de echte talenten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 16:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Keiharde marketing.. maar ik heb het idee dat veel mensen het nog niet eens erg vinden ook.

Mol: ''Jammer van die Gostosa.''
A: ''Boeie, ze heeft toch goeie plaatjes?''
Mol: ''Maar ze produceert niks zelf, haar naam staat er alleen op.''
A: ''Boeie wat voor skin het heeft, als het maar goed is.''
Mol: ''Ze kan ook nog eens niet mixen, dus ze verdiend dit echt niet.''
A: ''Boeie, geen last van''

Dit was een gesprek met een of ander gastje(wss 17, mssn net 18) bij de bovenste garderobe na afloop van het event..
Geeft wel weer aan waar het heen gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 16:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Tja ik vind t toch wel erg als na meer als een half jaar oefenen nog steeds niet kan beatmatchen... Ik ben nu zelf ongeveer een maandje bezig met t leren van mixen, en heb er nog geeneens de apparatuur voor, en zelfs ik kan op gehoor beatmatchen... Als je dat als DJ niet kan, dan verdien je het in mijn ogen absoluut niet om op een Q-Dance feest te staan... Laat dat dan lekker over aan de echte talenten!


Ik vind het zowieso al een dikke trap in de rug voor de vele talenten die hier rondlopen. Je hoeft maar een lekker koppie te hebben + een grote voorgevel en je staat al op de grootste feesten te draaien terwijl je het helemaal niet kan?

Als ze zelf kan produceren, maar niet live kan mixen, dan vond ik het nog wel kunnen, dan heeft ze tenminste nog iets wat ze kan. Nu kan ze geen van beide...

Begrijp me niet verkeerd, ik heb haar een eerlijke kans gegeven, maar ze verpest het voor haarzelf. Jammer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2010 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
TakkU schreef:
Tja ik vind t toch wel erg als na meer als een half jaar oefenen nog steeds niet kan beatmatchen... Ik ben nu zelf ongeveer een maandje bezig met t leren van mixen, en heb er nog geeneens de apparatuur voor, en zelfs ik kan op gehoor beatmatchen... Als je dat als DJ niet kan, dan verdien je het in mijn ogen absoluut niet om op een Q-Dance feest te staan... Laat dat dan lekker over aan de echte talenten!


Ik vind het zowieso al een dikke trap in de rug voor de vele talenten die hier rondlopen. Je hoeft maar een lekker koppie te hebben + een grote voorgevel en je staat al op de grootste feesten te draaien terwijl je het helemaal niet kan?

Als ze zelf kan produceren, maar niet live kan mixen, dan vond ik het nog wel kunnen, dan heeft ze tenminste nog iets wat ze kan. Nu kan ze geen van beide...

Begrijp me niet verkeerd, ik heb haar een eerlijke kans gegeven, maar ze verpest het voor haarzelf. Jammer...

Idd... Dit is gewoon een marketing trucje.. Laat een paar goeie producers de nummers maken, zet een mooie meid achter de draaitafels en verkopen maar! Maarja als die meid dus blijkbaar totaal geen gevoel heeft voor het mixen (na een half jaar nog beginners fouten maken...) dan houdt t voor mij snel op.. Denk dan zelf ook dat Gostosa na Qountdown klaar is, die zien we denk ik niet meer terug.. Sutra en de Cold Rocking remix zullen nog wel gereleased worden, en misschien zal ze nog een half uurtje krijgen op X-Qlusive Headhunterz, maar daarna is t denk ik echt gebeurd. Als iemand zoveel commentaar krijgt, dna zullen ze wel moeten luisteren! Een marketing truc heeft namelijk geen ene flikker nut als niemand er nog trek in heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 00:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Geeft wel weer aan waar het heen gaat.

Op basis van één zo'n figuur...
kijk voor de gein maar even op partyflock wat de mensen van haar vinden. Dan weet ik idd welke kant het opgaat. De goeie.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten