Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 13:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Mol schreef:
Geeft wel weer aan waar het heen gaat.

Op basis van één zo'n figuur...
kijk voor de gein maar even op partyflock wat de mensen van haar vinden. Dan weet ik idd welke kant het opgaat. De goeie.


Ja klopt, maar dat uberhaupt iemand dat kan vinden :nono:
Partyflock is echt een '' 1 schaap over de dam site '' :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 16:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sommige mensen pikken het gewoon ja. Ik ga regelmatig met mensen naar een feest die het echt geen reet uitmaakt wie er nou precies draait, dus dan is een stel grote tieten mooi meegenomen voor ze. Ze proberen gewoon te genieten van de avond en hun interesseert het echt niet of iemand goed of slecht draait, sterker nog die weten niet eens wanneer iemand goed of slecht draait. Wel gasten die net zo hard los gaan als de rest :)

PF is misschien wel een site met naloop-leden, maar wel een prima afspiegeling van het Nederlandse partyvolk. 50% van alle feestgangers zit op partyflock en dat is dan sowieso 50% van het feestvolk dat Gostosa kut vindt, want iedereen op PF vind haar kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Sommige mensen pikken het gewoon ja. Ik ga regelmatig met mensen naar een feest die het echt geen reet uitmaakt wie er nou precies draait, dus dan is een stel grote tieten mooi meegenomen voor ze. Ze proberen gewoon te genieten van de avond en hun interesseert het echt niet of iemand goed of slecht draait, sterker nog die weten niet eens wanneer iemand goed of slecht draait. Wel gasten die net zo hard los gaan als de rest :)

PF is misschien wel een site met naloop-leden, maar wel een prima afspiegeling van het Nederlandse partyvolk. 50% van alle feestgangers zit op partyflock en dat is dan sowieso 50% van het feestvolk dat Gostosa kut vindt, want iedereen op PF vind haar kut.



Ik merk er ook weinig van als er slecht word gedraait/gemixt/overgangen of wat dan ook!
Ik ga gewoon kei hard los!

Enigste min punt van deze avond was toen Dailucia draaide.. toen kon ik gewoon niet los gaan?
Waarschijn zal het gewoon de liedjes zijn..

Want met The Prophet present Gostosa ging ik toch flink hard los!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
dawasiknie schreef:
Sommige mensen pikken het gewoon ja. Ik ga regelmatig met mensen naar een feest die het echt geen reet uitmaakt wie er nou precies draait, dus dan is een stel grote tieten mooi meegenomen voor ze. Ze proberen gewoon te genieten van de avond en hun interesseert het echt niet of iemand goed of slecht draait, sterker nog die weten niet eens wanneer iemand goed of slecht draait. Wel gasten die net zo hard los gaan als de rest :)

PF is misschien wel een site met naloop-leden, maar wel een prima afspiegeling van het Nederlandse partyvolk. 50% van alle feestgangers zit op partyflock en dat is dan sowieso 50% van het feestvolk dat Gostosa kut vindt, want iedereen op PF vind haar kut.



Ik merk er ook weinig van als er slecht word gedraait/gemixt/overgangen of wat dan ook!
Ik ga gewoon kei hard los!

Enigste min punt van deze avond was toen Dailucia draaide.. toen kon ik gewoon niet los gaan?
Waarschijn zal het gewoon de liedjes zijn..

Want met The Prophet present Gostosa ging ik toch flink hard los!


Maar ligt dat aan de platen die ze draaien...of aan het feit dat jij om 01:00 uur meer bier op hebt
(weet niet of je drinkt maar ik ga er van uit :P) dan om 22:30 uur toen Dailucia begon?

Want het kan aan mij liggen, maar Dailucia draaide toch echt wel goeie platen!
Serenity :love: Spacer :love:

Lekker onvoorspelbaar met Headhunterz - A New Day :yay: (ondergewaardeerde en te weinig gedraaide plaat
vind ik!) en Project One - The Story Unfolds was ook een aangename verrassing!
Om maar te zwijgen van NRGizer :love:

Wat mij betreft (na HELD Isaac uiteraard!!) een heerlijk begin van de avond!

En tijdens die set van The Prophet & Gostoslap hoort iedere liefhebber van hardstyle dat het echt totaal
niet pluis was achter die tafels. En daar kan ik mij als liefhebber ontzettend aan ergeren, aangezien ze
daar lekker primetime staat te draaien. Maar goed...that's just my 2 cents... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2010 22:21 
 
Hardtraxx Veteran

ga dan wat eten onder die gostosa,, zaal leeg! Miss ist dan duidelijk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 00:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
ga dan wat eten onder die gostosa,, zaal leeg! Miss ist dan duidelijk :(


Haha de zaal was al snel half leeg hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2010 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Timmer schreef:
ga dan wat eten onder die gostosa,, zaal leeg! Miss ist dan duidelijk :(


Haha de zaal was al snel half leeg hoor..


Juist! ;)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten